Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    @ Pooh69

Ik ben 23 en woon in Venlo.
    Het is ons eerste kindje :D
    9 maart 2008 is vermoedelijk de grote dag :D

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Veranderingen:
    Lolly - 25 jaar - Gelderland - 25 ipv 28 maart 2008 - 1e kindje
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 ipv 5 maart 2008 - 1e kindje
    Lucia - 20 - Turnhout -9 ipv 11 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend)
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 ipv 14 maart 2008 - 1e kindje
    Buddy - 29 jaar - Noord-Brabant - 14 ipv 19 maart 2008 - 1e kindje
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 ipv 11 maart 2008 - 1e kindje
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 ipv 20 maart 2008 - 1e kindje
    Cristel1986 - 21 jaar- USA -29 ipv 31 maart- 2de kindje
    Diaantje78- 29 jaar- Gelderland- 27 februari 2008 ipv 5 maart 2008 -1e kindje
    Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 ipv 5 maart 2008 - 1e kindje

Nieuw:
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - 1ste kindje
    Magablo - 29 jaar - ? - ? - 5 maart 2008 - 3e kindje
    Mona79 - 27 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - 1e kindje
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - 3e kindje
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - 1e kindje
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - 5e kindje
    Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Cora - 24 jaar - ? - 12 maart 2008 - 2e kindje
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - 3e kindje (dochter 2,5 en zoontje 10 mnd)
    Charlotte11 - ? - ? - 26 maart 2008 - 3e kindje

@ Vosje je staat er bij! ;)

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Hihihi tnx! :D

4. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    ff jullie schrijven, meiden.....voor wie nog wakker is...

Ik zit al een kwartier onafgebroken te huilen....kan gewoon niet stoppen.... Heb net "hart in aktie"gekeken. Tja dat had ik niet moeten doen, misschien. Zo'n verdrietig verhaal over een jong stel met een klein kindje. Hij 34 jaar en nog maar een paar maanden te leven....
    Het heeft me gewoon enorm aangegrepen. Het idee dat dat kindje nooit bewust haar papa kan meemaken....brrrrr :cry: :cry:

Sorry voor mijn emotionele reactie, meiden, maar het grijpt me enorm naar de keel.... zal wel door mn toestand komen, al laat zoiets me eerlijk gezegd nooit koud...

XFD

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Geeft niks hoor hier precies het zelfde.
    Was gewoon zo'n zielig verhaal.

Welkom vosje2000

6. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Jij had het dus ook, Lolly...? Ik voelde hun verdriet gewoon door de TV heen.... zo oneerlijk allemaal....

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey fruitdruifje wat een naar verhaal.. ik moet al janken om een gewone film wara nisk gebeurd gewoon asl iemand zegt i love you tegen die dingen kan ik helemaal niet tegen :(

laatst was een talk show soort van dr phil alleen heet montel.. ging over meisjes die zwangerraakte en hun kind vermoorde of bij het vuil gooide.. nou ik was zoo boos echt waar.. emoties kwamen er even allemaal uit.. zulke mensen moeten ze levens lang geven echt waar dat doe je toch niet.. jeetje zeg

ooh zsorry ging weer effe door haha emma trouwen sidd lekker geshopt wild edta ik daar de energie voor had nu

8. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Hoi hoi!
    Even proberen te antwoorden:
    Nathalie proficiat met je echo!
    Eekje, ik zit hier zelf ook volop in de verbouwingen, dus aan een kinderkamer wordt nog niet gedacht. Eerst zorgen dat we verwarming hebben :)
    Verder ben ik zo'n 2 kg bij gekomen ondertussen... Ik heb een buikje, maar bij mij lijkt het beetje rondom rond te hangen :)

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Net het ziekenhuis gebeld en ik heb 29 okt de 20 weken echo lekker vroeg om 9.00 uur 's morgens al :p

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    welkom vosje enne gefeliciteerd hoewel het me ook moeilijk lijkt om zo in onzekerheid te zitten. Hoop dat alles goed is.

11. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ben alweer terug van VK: alles was oké! Hartje weer gehoord (mmm; heerlijk!) en gewicht, bloeddruk enz was allemaal in orde. Over 4 weken weer, dan ook de 20-weken echo; da's wel spannend!
    Om 11.00 uur lekker naar de kapper...is altijd mijn ochtendje uit. Zal alleen vandaag wat werk mee moeten nemen, kom er anders niet doorheen (leeswerk, dus gewoon ipv tijdschrift...).
    Ik wil graag nog wat dingen afronden voordat ik morgen op vakantie ga! Ja dames, jullie mogen rustig jaloers worden: ik ga een week zeilen met 10 vrienden (2 zeilboten) in Zuid-Turkije. Heb er enorm veel zin in, alleen al om de zon weer te voelen!
    Het zal voorlopig wel de laatste keer worden, met een kleintje even niet!

@fruitdruifje: weet je, ik zag gisteren de eerste minuut van Hart in Actie en heb 'm meteen uitgezet; ben ik echt te labiel voor. Kan me dus goed voorstellen dat je daar niet tegen kan!

@Nathalie: nieuw plaatje?

@Vosje: welkom en extra sterkte! Hoop dat je wel kunt genieten!

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Mamajo: fijn dat alles goed was! Wij hebben ook met 19weken en een paar dagen de 20 weken echo. Wel zin in aan de ene kant maar vind het ook wel spannend!

FD: jij bent goed bezig met het aanschaffen hoor ;) Over die gordijnen, ik koop ze ook bij de hema. Maar ik kies dan van die verduisterende gordijnen in aqua. Heb ze in creme bij de voordeur hangen en zag destijds dat ze ook in aqua en roze waren.
    Als die kleur het wordt want mijn vriend vindt dat het blauw is en blauw = voor een jongen.
    Wat vinden jullie? Ik vind aqua wel voor beide kunnen. En mocht het een meisje worden dan kan ik nog wel een paar roze accesoires kopen.

Binnenkort gaan we wel eens kijken voor een kinderwagen e.d. Volgende week eerst behang en verf halen voor de babykamer en dan kunnen we los!

liefs Nikkie

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Inderdaad nieuwe avatar ;)

14. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nog even over het aankomen... ik ben sinds het begin van de zwangerschap zo'n 2,5 kilo aangekomen. Tot nu toe paste ik nog wel in mijn broeken maar nu kan het echt bijna niet meer. Vind het trouwens best laat met 16 weken. Echt een duidelijk buikje heb ik nog niet. Volgens mij ga ik over de breedte dragen haha
    Ik ben trouwens twee jaar geleden ook gestopt met roken en toen zo'n 2 kilo aangekomen.

15. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @ Nathalie : Leuke avatar joh ! :)

@Nikkie: Ik kies dus ook aqua (met rood en wit) kan voor allebei vind ik !

@Mamajo : :D EN ? Zie je mij al groen van jaloezie zijn ? ;)

Hier nog ff hard doorwerken.... maar ik heb nog iets gaafs ontdekt tijdens het surfen. Ik heb een site gevonden waar ze goedkope lakentjes verkopen met geborduurde teksten en motifjes naar keuze in elke kleur ! Ik heb zojuist 2 lakentjes besteld (9,95 pst) met in aqua een kroontje erop en de tekst "welterusten".....Leek me schattig bij mijn rode dekentjes (die heb ik nog) site: babykado.com :thumup:

XFD

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Aan alle meiden: bedankt voor het lieve welkom op dit gedeelte op het forum :D

@ Fruitdruifje: wat een leuke tip!
    Ik ga meteen kijken.

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Heb net de angelsound aangeschaft. Maar hoor nog niks snik snik. Meiden die deze ook hebben waar zit bij jullie het hartje? En gebruiken jullie olie of gel? Ik heb ook geprobeerd om mijn eigen hartslag te meten, die hoor ik dan heel vaag op de achtergrond, maar gaat wel snel. Het is niet de baby trouwens want heb hem gemeten tussen mijn borsten in hihihi.

Fruitdruifje: leuke tip. Ga ook meteen kijken.

18. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    je moet hem vast kunnen vinden, misschien zit je toch te hoog of te laag, ik kan hem vanaf een week of 9/10 vinden.

het kindje zit bij mij altijd links, en nu steeds iets hoger boven mijn schaambeen.

het komt heel nauw waar je dat ding plaatst, soms als ik een stukkie opschuif met dat ding of de baby beweegt dan ben ik het hartje al weer kwijt. ik hoor de beeb ook heel duidelijk bewegen.

ik gebruik gewoon massage olie van zwitsal.

succes! geduld! en rustig zoeken!

19. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hey meiden,
    Ik heb gisteren allemaal babyspullen gekregen van een moeder van een kindje uit mijn klas. Maxi cosi, badje, standaard, voedkussen, drijfkussen voor in bad, kruiken, buikdrager enz enz. Het ziet er allemaal zo mooi en schoon uit dus ik ben er heeeel erg blij mee!
    Ik had nooit verwacht meer zwanger te raken dus alles al weggedaan 5 jaar geleden.
    Alleen de kinderwagen heb ik nu nieuw gekocht, de babykamer had ik nog wel gelukkig.
    Dus ik ben helemaal happy!
    Nu alleen de zolder nog verbouwen zodat de middelste naar boven kan en dan kunnen we de babykamer opknappen, genoeg te doen dus.....

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @mamavanjordy: Wie weet hoe hoog die kleine al kan zwemmen ;)

@lieveheers: Ik gebruik ook olie (huidolie van kneipp)

@engel : wat een bijzonder namen hebben jouw kids...ik heb even op je site gekeken...leuk hoor ! Bij wie hoort welke naam eigenlijk (qua jongens/meisjes ) ?

Ik heb geen zin meer om te werken, vandaag....bleeeeeeeh :rolleyes:

Volgende week nog drie dagen werken en dan ben ik toch weg, dus de motivatie begint toch wat te dalen.... Ik heb met enorme moeiete een vervanger voor mezelf weten te vinden, dus die taak is ook volbracht.

XFD

Deel Deze Pagina