Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    damessorry heb even niks gelezen maar mn rug echt waar doet zon pijn ik kan niet meer normaal zitten gisteren wilde ik cailynn oppakken en kon niet meer recht komen daar sta je dan alleen thuis... cailynn was slimmer als ik dacht en pakte mn hand en kon zo naar het bed to elopen rustig...
    ik denk dat ik vandaag maar even naar de dok ga want dit is niet normaal...
    de pijn kan niks met mn bekken te maken hebben toch.. zit in diepe onderug straalt uit naar de zijkant

2. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Hallo iedereen,
    Hier gaat alles rustig zijn gangetje. Heb wel sinds vorige week serieus last gekregen van rugpijn. Als ik me eventjes neerzet geraak ik bijna niet meer van mijn stoel. (wel lastig)

Emma 29: Ik heb dat idd ook gehoord dat je aan het tempo van de hartslag van de baby het geslacht kan weten (fabeltje?!) voor jongen: minder dan 130 slagen/min. , voor meisje: meer dan 130 slagen/min.

Aan de nieuwkomers: van harte welkom

Heb hier al heel veel mooie buikfoto's gezien en ik vind dat mijn buikje wat achterkomt wat het uitzetten betreft :(

Om 17h30 eventjes naar de crèche voor een rondleiding. Spannend!

Vele groetjes en tot binnenkort
    nessie xxx

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    even een teken van leven..

Ik ben zo moeeeeeeeeeeeeeeee en word daar zoooooooooooooo misselijk van.

zo dat ben ik even kwijt.

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja leuk he ;)
    Ik ben vandaag ook weer zo moe. Het zal er wel bij horen. Volgens mij gaat het niet altijd over na de eerste drie maanden.
    Ik moet wel zeggen dat ik me al een stuk beter voel dan toen, want toen kon ik de hele dag wel in bed liggen. Als ik wat teveel deed dan was ik gelijk misselijk.
    Nu heb ik ook wel eens een paar goede dagen.
    Maar hebben jullie dan niet als je een dag veel doet of erg druk hebt dat je de volgende dag een wrak bent? Zucht.
    Christel: dat is erg vervelend. HEt is er dus flink ingeschoten. Een paar dagen rust en dan is het wel weer over denk ik. Maar ja rust en al een kleine hebben rondlopen gaat niet echt samen denk ik.

Hier verder niet veel klachten. Af en toe wat steken of een zeurend gevoel. Vanochtend voelde ik wat plopjes toen ik nog in bed lag. Volgens mij de beeb! Hihi. Maar ik heb het idee dat die van mij weinig stil ligt, dat wordt nog wat :)
    Zegt dat ook wat over het karakter? Voor de dames die al kinderen hebben....

5. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    GATVER ! Ikke ook ! :pale:

6. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Hallo meiden,

Hier weer even een berichtje van mij!

@fruitdruifje, bedankt voor de tip ga zo gelijk even kijken!

Nou hier gaat het allemaal niet zo heel lekker zucht... Ik denk dat ik last van mijn bekken heb. Ik heb pijn bij mijn schaamstreek zo richting mijn lies naar beneden. Dat is geen fijn gevoel. Als ik ga opstaan en een stukje ga lopen doet dat echt pijn. Dus even rustig aan doen. Volgende week vrijdag moet ik toch naar gyn. en dan zal ik het hem vertellen.
    Vanochtend ook voor het eerst kokhalzen bij het tandenpoetsen en moest ik ook nog naar de tandarts maar alles was gelukkig goed.
    Ik ben ook nog steeds moe.... Nou het is niet echt mijn dag vandaag :( Gelukkig voel ik de kleine regelmatig en dat maakt alles ook weer goed!

Ik hoop dat het met jullie beter gaat ;)

Liefs Diaantje

7. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Mijn dochter heet Gaudy en mijn zoon heet Boaz.

8. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Sorry voor mijn onduidelijke bericht, hij was bedoeld voor fruitduifje.

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dag mama's:
    Ik laat ook nog eens wat van mij horen. Ik ben deze morgen bij de gyn geweest voor de 12 weken echo. Alles was in orde, maar ons frummelke deed wel een beetje dwars vandaag; De gyn heeft bijna een half uur nodig gehad om alle metingen te kunnen doen. We hebben ook terug alles op video laten opnemen.
    Sinds anderhalve week heb ik ook last van mijn bekken, amai wat kan dit zeer doen tijdens het stappen.

Knuf van zuurtje ;)

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @engel leuk he al die baby spulletjes!

@cristel1986 he wat vervelend zo'n lage rug pijn.
    Kun je behoorlijk last van hebben.

@nessie je hebt een mooi bescheiden buikje toch?

@nikkie ik denk soms ook wat geplop en geborrel te voelen.
    Vooral 's avonds in bed.

@diaantje78 erg vervelend zo'n rot gevoel bij je bekken.
    Hopelijk gaat het snel weer wat beter.

@zuurtje fijn dat alles zo goed gaat.

@fruitdruifje was gisteravond na hart in actie gelijk naar bed gegaan.
    Maar ik vond het ook zo zielig voor die mensen.
    En voor dat dochtertje van ze. Echt erg.

Hier alles rustig. Vandaag bij de leiding aangegeven toch
    geen nachtdiensten meer te willen draaien. Had er anders in
    oktober nog twee. Nou moet ik dat zelf maar even oplossen.
    Terwijl ik wettelijk niet meer verplicht ben om ze draaien.
    Erg makkelijk van ze he!

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Natasja ik ben ook zooooooooooooo moe. Nu aan het einde van de week ben ik echt een wrak!
    @ Nikkie ik heb dat dus ook bv op woensdag dan heb ik een hele drukke lange lesdag en dan ben ik op donderdag dus echt een wrak!

Maar voel me idd wel beter als de eerste 12 weken. Toen heb ik heel veel op bed of op de bank gelegen.

@ Natasja ben er achter gekomen dat we de vakanties niet achter ons verlof mogen plakken. Zou betekenen dat ik dan toch nog 4 weken moet gaan werken en darana zomervakantie. Maar ik ga morgen eerst even de bond bellen over hoe het nu echt zit en anders ga ik met de directeur wel wat regelen ;)

@ Nessie super mooi buikje!

@ MamavanJordy ik vind hummeltje ook altijd iets naar links en dan boven het schaambotje, maar ook steeds iets hoger ;)

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @pooh, erg he.. vind het lesgeven echt zwaar.
    joh echt? ik dacht van de week in een topic te lezen dat dit wel mocht! hmm toch maar even om de tafel binnenkort!

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Op het werk zeiden ze idd van niet, maar ik ga morgen even de bond bellen over hoe het echt zit! ;)
    Maar idd het lesgeven valt me zwaar! ;)

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    In de vakantieregeling voor docenten is tevens opgenomen dat het vakantieverlof dat samenvalt met zwangerschapsverlof aansluitend aan het zwangerschapsverlof alsnog kan worden opgenomen. In een aantal decentrale cao’s is reeds opgenomen dat het alle vakantieverlof betreft, dat recht blijft voor die scholen bestaan. Voor de scholen die nu nog geen regeling hebben gaat gelden dat het tenminste geldt voor verlof gedurende de zomervakantie.

dit is uit 2003 uit een nieuwsbrief voor de cao voor VO.

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

Ff snel krabbel van mij. Alles gaat goed. Ben alleen mega mega moe, hihi.
    De misselijkheid is bijna helemaal weg dus ik kan eindelijk weer eten zonder te kotsen..hihi sorry voor het recht door zee neerzetten ;)

Morgenvroeg naar de VK, mn man kan niet mee komt uit de nachtdienst.
    Ik hoop dat alles goed is...is een gewone controle maar hoop het hartje te horen...hihi gek he maak me wel een beetje zorgen. Heb na de echo immers niets meer gezien enzo.

Pfff dom he?

Nou ja ik laat wel ff weten hoe het was morgen.

Liefs van mij,
    Mili

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier ook vreselijk moe pffff,ben na het eten gaan liggen en ik ben net wakker :oops:

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ow heerlijk!
    ik ben net in bed gekropen. Moet nog even wat doen voor mijn werk, bah.

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Natasja maar wij vallen toch onder de cao bve als mbo! En die is anders, maar laat morgen wel even weten als ik meer weet! ;)

19. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Voelen jullie de baby ook al?
    Volgens mij voel ik hem nu al sinds een dag of 10 af en aan..

Net een heel snel zenuwtrekje in m'n rechter onderbuik.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Maar ik werk op het vo ;) hihihi
    maar ik ben benieuwd hoe dit bij jullie zit.

Deel Deze Pagina