Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Aaaha bofkont! Ik dacht toch echt dat jij ook op het mbo les gaf....pfff die zwangerschapsdementie :rolleyes:

@ Vosje ik voel allerlei dingetjes, maar ik kan nog niet echt zeggen dat ik de beeb voel. Heb wel super veel zin om dat te voelen! ;)

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo Lieve Meiden,

Heb net ff jullie reacties teruggelezen.
    Heel erg bedankt...

Met ons gaat het goed. Mijn vriend heeft al zijn verdriet er meteen uit gegooid met mij komt het in vlagen.
    Dinsdagmorgen is het weggehaald. Lichamelijk was het niet zo'n grote ingreep en ik voel me goed. Waarschijnlijk had het kindje toch ergens een chromosoompje teveel (waarschijnlijk niet no. 21) en heeft de natuur zijn werk gedaan. Dat helpt echt met de verwerking. Volgens gyn. gewoon pech.

Vandaag de vk op bezoek gehad en die verwacht mij terug binnen 3 mnd.
    Aangezien ik zo snel zwanger was. Ik ga haar daar maar aan houden denk ik ;)

Fijn dat het met jullie (ondanks de kwaaltjes) goed gaat. Beppen jullie maar lekker verder. Zodra ik weer eens wat positiefs te melden heb laat ik het jullie zeker weten.

dagdag
    Ellen

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb het zo met je te doen Ellen :cry:
    Vind je een sterke vrouw!

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Ellen ik duim echt voor je dat het weer snel raak is! Lief dat je een hier nog een berichtje komt typen! ;)

5. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Veel sterkte Ellen!

6. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hoi Ellen,
    Wat fijn dat je iets van je laat horen, ik duim voor je dat het snel gaat lukken en dat we snel iets van je horen.
    Sterkte meid!
    Liefs engel

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi Ellen,

Ik hoop voor jou en je vriend dat de VK gelijk heeft. Zou mooi zijn!
    Ik wens je verder heel veel sterkte met het verwerken en je verdriet enneh heel knap dat je er toch zo goed mee om gaat!

Liefs en knuf,
    Mili

8. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik heb trouwens vanmorgen weer zo'n brobbelend gevoel, geplof onderaan... Zou dat de kleine zijn, of er toch iets mee te maken hebben?

9. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Jeetje Ellen wat ben jij een dappere meid ! Ik hoop dat het snel helemaal perfect gaat en dat je je aanmeld bij de .........(maand) mama's
    Natuurlijk willen we hier weten zo gauw het raak is.
    Sterkte meis !

@ de meiden die even niet gepost hadden : leuk om weer wat van jullie te lezen ! Mili succes vandaag.

@de rest van de gang : Ik had gisteren niet meer gepost, want we waren shoppen (voor de babykamer..... :oops: ) Ik heb kussens voor mn stoel en nog wat frutsels... Ik weet welk thema ik ditmaal ga doen : Het wordt een koninklijke kamer ! Vette kroonluchter, barokspiegeltjes, etc
    Ik spuit mijn stoel zilver en heb gisteren voor 10 euro een zilveren koekkoeksklok gekocht...echt een vreselijk kitschding :)
    Dit alles met rood en aqua.....

Misschie stom, maar ik vind het erg leuk om een themakamer te maken...deed ik bij mn dochter ook ;)

XFD

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey Fruitdruifje!

Leuk toch? En je moet zelf doen wat jij leuk vind toch?

Wij houden alles in natuurtinten qua muren etc, en gaan met knuffels etc felle accenten aanbrengen. Omdat kids wel van felle kleueren houden en dat helpt met prikkeling en ontwikkeling zeg maar.

Dusseh sommigen vinden het saai creme muren, maar goed wij vinden het mooi ;) dus geweoon doen wat jij wilt. Ben wel benieuwd hoe het lijkt dat van jou, klinkt wel goed.
    Oh ja wij doen ook nog een muurschildering van Winnie the Pooh op de muur denk ik, met roze knorretje erbij :)

groetjess,
    Mili

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili succes dadelijk en duim voor je dat je het sneltreintje luid en duidelijk zal horen! ;)

12. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    @ Fruitduifje:

Bedankt voor de site.
    Als je even verder zoekt op die pagina komt je kortongsbonnen tegen en als je dan 2 e-mail adressen invoert krijg jezelf een kortingsbon van 2,50 euro dus dan word het lakentje nog goedkoper dus ik ga er ook maar 1 bestellen.

@ Mili veel succes vandaag.

Ik mag maandag weer naar de vk en dan gaan ze ook het hartje zoeken.

Voor de rest werk ze van daag en die al vrij zijn een fijn weekend

13. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    foutje moet dus kortingsbonnen zijn

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ik heb volgens mij vandaag het hartje van beeb gehoord. Had er olie op gedaan en vond hem meteen. Ook links en al vrij hoog, ongeveer halverwege mijn navel, iets daaronder.

Fruitdruifje: je moet maken van je babykamer wat jij mooi vind hoor.

Milli: veel succes vandaag.

Ik voel af en toe ook van die borrelende/ploppende dingen. Heb echt het gevoel dat dat de beeb is. Komt ook niet elke dag nog voor, maar dat is normaal nu.

Voor de mensen met de angelsound: ik hoor het hartje vrij snel kloppen, maar af en toe gaat het dan weer wat langzamer? Is dit normaal? Hoor ook van die lijkt wel schopjes. Leuk. Maar nu twijfel ik of ik niet mijn eigen hartslag heb gehoord.

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ mamavanjordy hartslag van de beeb gaat een keer zo snel als je eigen hartslag.ik dacht in het begin ook dat het de hartslag van de beeb was maar was mijn eigen hartslag maar toen ik eenmaal het hartje had gehoord merk je het verschil heel erg.

Ik kom net bij de vk vandaan.Alles was goed alleen het hartje kon ze heel slecht horen omdat het nog iets te ver weg lag en achter een bloedvat van mij lag omdat mijn hartslag er boven uit komt.
    Over 4 week terugkomen en 1 november heb ik de 20 weekse echo.

16. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Ja inderdaad, dat zou zo stillaan wel praktisch beginnen worden. Wij hebben ook nog geen verwarming, maar daar komt als alles goed gaat volgende week woensdag verandering in :D

Ik voel ook af en toe van die plopjes (is anders dan de darmen) dus dat zou volgens mij ook wel de baby kunnen zijn. Maar vermits het ons eerste kindje is, ben ik daar niet helemaal zeker van. Voel het trouwens ook niet elke dag.

17. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Eekje: ik voel het ook niet elke dag hoor, maar deze ochtend wel heel druk :)
    En ja, verwarming mag beginnen komen. Mijn man moet eerst nog de muren doen voor hij de verwarming kan plaatsen, maar de leidingen en zo liggen toch al klaar :) Tot nu was het behelpen met dekens, maar ik ga toch een electrisch vuurtje zetten nu, begint wel echt koud te worden!

18. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Getver Ellen.... wat erg... sterkte meid.

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Hoi Dames!

Zoooo ik ben dr weer en zweef op een MEGA roze wolk! ;)
    Onze kleine speelde verstoppertje met het geluidapparaat van de VK. :)

Ze hoorde het hartje vaag in de verte en wilde mij hem ook laten horen maar lukte niet. Ze hoorde hem telkens schuiven en bewegen haha.
    (dus ik licht in paniek en denken aaah nee ik wil hem horen hihi)

Toen naar de echokamer. Echo gemaakt...en tadaaaa.
    Daar was onze hummel, koppeltje aan het duiken, beentjes strekken beentjes in doen etc. Hihi heel druk was ie! En lieeeeeef!

Hihi ze zag het hartje en zette het geluidsding erop en dar ging de sneltrein! Heel goed ging alles. Ruggemergje kon ze zien en ook het maagje ofzo. Mn placenta ligt voor tegen mn buik, dus kon ik het kindje zelf misschien minder snel voelen.

In ieder geval zag ze geen verontrustende dingen. Ons hummeltje was nu 8, 36 cm. Was wel oke zei ze.

Nou dames ik ga genieten!

Knuf en liefs,
    Mili

20. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Wat fijn voor je mili, lekker nagenieten!

Deel Deze Pagina