@ Mili super meid! Geniet lekker van het gevoel! Over anderhalve week mogen we ook weer. Kijk er echt naar uit!
Gisteren naar de crêche geweest voor rondleiding en praktische uitleg. Ik voelde me direct vertrouwd en zal maandag bellen om een contract op te maken. We hebben 2 uren zitten kletsen en dit ging niet alleen over de crêche. Dit was best gezellig en ik heb er alle vertrouwen in. Lylia: jij bent ook van brugge hé. Breng jij de kleine naar de crêche? waar? Ben niet curieus maar ik weet het graag allemaal... vele groetjes iedereen en bedankt voor de commentaren over mn bescheiden buikje Nessie xxx
@Buddy : topsite hè!? Ik heb ook meteen 2 vriendinnen kortingsbonnen gemaild...hihi Bedankt voor de tip ! @ mamavanjordy en Milli: Goed dat jullie allebei weer goede tekenen van leven hebben gehad ! Wat een heerlijk geoel hè !? @de rest : Ik mag vanavond naar een personeelsfeest in Toverland....Mag 2 uur lang gratis in de achtbaan, daarna pas eten... Tsja...in mijn toestand had ik die volgorde liever andersom gehad, hihi Zet mij maar bij het buffet...ik mag toch niet in de 8baan Vandaag heb ik al wat spullen in de zilverlak gezet. Mijn stoel is nu helemaal zilver met rode kussens...zoooooo cool. Ook mijn barok fotolijstjes heb ik zilver gespoten..Echt een leuk karweitje Binnenkort wil ik de box ook spuiten, want die kleur past niet meer in ons huidige huis... Ik spuit hem cremewit. XFD
inderdaad een top site en als je zo 1 keer in de maand iets besteld kun je elke keer een kortingsbon gebruiken.
Pff, ik heb echt geen zin om te gaan zeg.... Heb snel wat zitten snaaien net....om half 10 pas buffet.... GAAP XFD
Heb je het hartje al eerder gehoord? Ik mag ook maandag naar de vk. Hopelijk kunnen we naar het hartje luisteren voor de eerste keer. @fruitdruifje probeer er toch nog een gezellige avond van te maken.
Mooi nieuws Milla! zweef jij maar lekker in het het rond! hihihi @fruitdruifje, je maakt me wel erg nieuwsgierig naar je kamertje! klinkt erg gaaf in ieder geval! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt, je mag wel gezellig bij mij komen bankhangen! hahahaha @nessie, leuk zeg dat je de creche helemaal ziet zitten! is goed dat je er zo'n positief gevoel over had. @mamavanjordy mijn eigen hart is echt langzaam vergeleken bij die van de baby. als je het niet zeker weet, eerst links onder je linkertiet dat ding planten. dan hoor je duidelijk je eigen hart. Voelde net 2 keer een vaag plopke...hmmm zou het? hihihihi
heeeee meiden zooooo weekeind ! oh oh ik ben stout geweest ..... ben net naar prenatal gereden en heb een mega giraffe gekocht ! hij is blauw met groen en we wilde hem al langer ! Ik heb er nog een klein muziekgirafje bij gekocht en een giraf rammelaar en nog een knal groen konijn Ja ik kon er niks aan doen ik ging tanken en daar lag een chiwauwa ( of hoe je het ook schrijft) op de balie en die gaf mij allemaal kusjes en al mijn onderdrukte moedergevoelens kwamen naar boven en toen ben ik dus met 130km naar de winkel gereden mannetje zal wel schrikken .... Ik denk sinds een dag of 3 ook wat te voelen en vrij vaak ook nog zelfs.... volgensmij is het echt ons schatje en ik barst sinds 2 dagen eindelijk weer van de energie .. maarja na het winkelen en weer na vandaag ... slaan de vonken van de pinpas af... ohoh en ik werk nog wel bij een bank
ehhhhhhhhhhh is er nou niemand ...... hmmm ga ik ff beppen met de kleine ! ff kijken of ik hem kan vinden met de angel-sound
ha ha nou die is lekker aan het disco zwemmen hoor ! ik had hem binnen een minuutje ! maar hij is druk bezig daarbinnen misschien dat het dan toch onze beeb al is die ik voel hmmmmmm
Mn placenta ligt trouwens voor in, dus ik zal t kindje misschien in t begin wat minder goed kunnen voelen...maar goed alles was oke verder en daar gaat het om. Oh ja ik had ook nog ff gevraagd ivm angel sound, maar de praktijk waar ik dus heen ga is er geen voorstander van. Ten eerste omdat wanneer je het niet unt vinden je onnodig in paniek kunt raken. En ten tweede omdat het niet zeker is dat het niet schadelijk is voor t kindje.... Dus ik koop er niet een. Ik hoor het wel bij de VK, is ook oke! Groetjes, Mili
Hey emma, leuk hé een chihuahua. We hebben er zelf eentje rond lopen, wat zijn die toch lief. Het kan goed zijn dat je je beebje al voelt. Ons zoontje voelde ik al met 14 weken en ons frummelke nu al met net geen 12 weken. dat is gewoon een zalig gevoel. Toen mijn man deze middag over mijn buik streelde reageerde ons frummelke daarop, echt leuk. Mannetje kan al niet wachten tot hij ons beebje ook kan voelen. Knuf van zuurtje
Hey mili, mijn vroedvrouw vond het ook beter dat ik de angelsound niet teveel zou gebruiken omdat het allemaal niet zo onschuldig zou zijn dan het eruit ziet. Ik gebruik hem dan ook maar een keertje om de 2 weken en dan maar heel eventjes. Knuf van zuurtje
hee meiden mijn vk vond het geen probleem mits je jezelf er idd niet gek mee maakt ... gelukkig ben ik niet zo snel in paniek en ik luister ook niet elke dag maar vandaag na de chihuahua kusjes ben ik helemaal in de knuffel stemming ... ik heb nog niet 1x gehuild sinds mijn zwangerschap maar vandaag zijn de hormonen echt zooooo aanwezig ! ik heb het gevoel dat ik uit elkaar plof van liefde ofzoiets ... hmm ik heb trouwens geen idd hoe mijn placenta ligt hoe weet je dat nu weer dan ? ik voel mijn schaambot nog niet eens ha ha
Van die knuffeldagen heb ik ook wel.Huilen daarentegen heb ik nog niet gedaan terwijl ik eigenlijk zo al eens emo ben om het minste. Nog 2 uurtjes en dan is het mannetje een hele week thuis. Hier is het vanaf morgen 9 dagen lang een grote kermis, mannetje heeft speciaal vrij genomen om met mij en ons zoontje te kunnen gaan kermissen. Volgend jaar zal dit niet meer zo eenvoudig zijn met ons beebje en het zoontje dat dan op tijd in zijn bedje moet liggen omdat hij dan naar school gaat. Ik heb ook geen idee waar de placenta deze keer ligt, maar ik denk niet vooraan omdat ik ons beebje nu al kan voelen. Knuf van zuurtje
oh wat leuk van je man ! dat is wel gezellig nog zo samen kermissen met zijn 3e ! ik heb mijn vent al de hele week nog niet gezien eigenlijk en dat wordt er niet beter op alleen zondag en dan is mijn ma jarig en heel de fam komt en die willen allemaal mijn buik zien... als ze maar niet gaan voelen daar hou ik niet van ! hmmm ik zit nog steeds aan dat lieve hondje te denken ha ha ! ik wou er ook zo een maar mocht niet van mijn man .. tja nu krijgen we de beeb al maar ik wou we toen al zo graag zo een ...
hey dames.. ik voeel me helemala niet lekker had net vreetzin.. en heb me vol gepropt nu strontziek ooh wat erg is dat toch... bah.. nou mn rug is ook niet echt beter maar ja probeer meer te rusten.. sorry dat ik op niemand reageer maar voel me echt niet lekker wilde gewoon even wat van me laten weten . ooh no niemand die het geslacht weet? sorry maar ben zo benieuwd en emma ik kooop ook bets veel ookal is het onzin hahha..
whahahha Emmaatje, je laat me lachen! zo lief ben jij he! toch geweldig dat je zo'n dag hebt heeeeerlijk! en dat disco zwemmen! geweldig! hahahahha die kleine van ons was ook te druk voor papa en mama gister, geen tijd geen tijd... te druk met zwemmen en boksen hihihi Ach ik luister nog geen 30 seconden voor ik ga slapen, verder niet. Ik ga er vanuit dat het niet schadelijk is, het is een microfoon, dus zou niet weten wat er schadelijk aan kan zijn.