Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik luister ook altijd een paar seconden! Gewoon even tekentje van leven horen! :D

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    precies, dan kan ik weer lekker slapen!

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dat zou niets voor mij zijn om mijn man een hele week niet te zien. Ik vind het al te lang als hij een dag weg gaat en ik weet dat het niet naar het werk is maar naar bv een klasbijeenkomst van klasgenoten van vroeger.

Mannetje zal dadelijk al thuiskomen, hij kon al bijna een uur eerder weg omdat het werk gedaan was. Joepieeeee.

Knuf van zuurtje ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ik ook niet hoor. Ga altijd in april 4 dagen op werkweek nou dan mis ik hem zo erg hahahahah

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    natasja nu zul je wel niet op werkweek gaan hihih april 2008 ;)

heb net ook een angelsound besteld ben benieuwd wanner ik m binne krijg..

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee idd! hihi we zouden dit keer vertrekken op 25 maart hahah en dan ben ik ook uitgerekend!
    Dus ik organiseer weer wel maar kan niet mee!

beterschappies voor jou he cristel.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    christel we missen je gebrabbel wel hoor hier maar doe maar ff rustig aan dan kunnen we volgende week weer volop van je genieten ! :thumup:
    En Natasja ik vind jou ook echt een lieveke hoor ! ik lees je verhalen altijd graag en ik zit hier ook vaak met een big smile van jouw en de verhalen van de andere meiden ! :D

ik moet zeggen ik geniet echt van dit hele deel je gevoelens en ervaringen voor mij was het nieuw om dit te doen maar het bevalt me primma misschien lees ik hier nog wel het meest van allen kan alleen niet posten als ik op mijn werk zit maar ik heb voor mijn gevoel ook echt een band met alle maartmamma's of ze nu veel posten of niet !
    ik lees wel eens dat sommige meiden het te groot en te veel vinden maar ik kan er geen genoeg van krijgen en dankzij alle info hier hoef ik mezelf ook niet af te vragen of ik soms raar of gek bezig ben want juist als ik denk is dit normaal lees ik ergens wel dat iemand anders zich dat ook wel eens afvraagd ! :oops:

en tja ik weet dat ik soms dingen nogal op mijn eigen manier van zeggen weg zet maarja ik ben ook maar een normale brabandse meid die geen blad voor de mond heeft zeg maar ... maar het komt altijd uit een goed hart !

en nu ga ik lieftallig op mijn man wachten die weer 4 kado's mag uitpakken
    Ja ik heb het snel maar als kado in laten pakken he ! ha ha
    ik zal morgen eens proberen om een foto te plaatsen van die beesten ze zijn zooooo gaaf
    zo en nu snel een biertje wegzetten en een appelflap ! ha ha
    tja ik heb ook al beloofd om morgen verse tomtensoep te maken hihi
    zou het gaan opvallen ! ;)

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ps zou lachen zijn als die kleine ineens lag te zingen in de angel-sound Whaaaaahaaaaa

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihih veel plezier met het genieten van je mannetje die je kado's straks gaat uitpakken! :D

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahahah dan blijf ik erin!
    eergister hoorde ik wel allemaal enge geluiden leek wel een spook die zat te schreeuwen hahahahahah

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    das ook toevallig natasja.. hahah

en emma nou jij kan er ook wat van horo kletsen. hahah
    ik lig gewoon lekker op de recliner.. zon stoel die helemaal uitklapt heerlijk.. dus laptop staat op de leuning.. en ben de oude gtst afleveringen ana het kijken.. maar heb veel te veel gegeten net.. wilde 2 mini brosjes nemen(chocolade) maar kon niet meer stoppen nu ben ik misselijk :(

en ben beniuewd naar je fotos :)
    hoe bevalt de angelsound jullie?

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Leuk hoor Emma. Hoop dat je man net zo'n plezier beleefd aan het uitpakken dan jij aan het kopen hihihihi.

Ik ga vanavond nog eens luisteren met de angelsound.

Enne ik heb blaasontsteking. Had al een paar dagen een drukkend gevoel onder in mijn buik steeds als ik moest plassen. En gisteren tijdens het werkoverleg kromp ik ineens ineen van de pijn. Deed echt gruwelijk zeer. Straks ff mijn plassie weg gebracht en idd blaasontsteking. Heb nu een kuurtje van 7 dagen. Wel eentje die een zwangere mag gebruiken. Drink nu ook maar veel cranberrysap.

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ow balen mamavanjordy! hoop dat je er snel vanaf bent!

@cristel, lekker uitrusten dan!

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi dames,

Ben weer terug van een weekje vakantie.
    Sorry, maar ben te moe om alles bij te lezen.

Hier gaat alles verder prima. Woensdag naar de VK geweest. helaas kon ze het hartje nog niet vinden, maar ik mag volgende week donderdag nog eens langskomen en dan gaat ze het nog eens proberen.

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik vind het geweldig en heb ook al eens gehad dat ik geen gehoor had hoor maar ook al kan ik het hartje nu niet vinden ik hoor hem toch stieken disco dansen daarbinnen dus dan weet ik ook dat het ok is !
    ik vind het wel fijn om te horen alleen idd natasja af en toe denkt hij dat hij batman is en vliegt langs die microfoon en die staat knoer hard om wat te horen en dat kraakt goed dan ha ha vanaf deze week week 17 kan de beeb ook al een beetje horen ... als hij bezig blijft zal ik die oordoppen eens op zijn hoofdje doen ha ha
    nee hoor ik zou niet durven :oops:
    ps met oordopjes van een mp3 ofzo hoor de de beeb nog beter !
    oh slechte moeder dat ik ben .. ik vandaag zorgverz. gebeld omdat ik nog nix gehoord had over kraamhulp hebben ze nix binnen is er nog nix aangevraagd .... :oops: hmmm weer opnieuw doen
    zo en nu ga ik even lieftallige huisvrouw spelen ha ha
    toedels tot later
    mamavanjordy beterschap meid dat is nu echt niet leuk ! hopelijk ben je er snel vanaf

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ik kan niet wachten totdat ik m binne heb de angel sound... :) maarja moet tot na het weekend wachten

ooh ik heb mn echo eindelijk in mn album staan.. van 6 sept dus al een tijdje terug :) was een uitwendige echo en vond m eigenlijk heel erg duidelijk :) ben zzooo trots

emma hoe vond die de kadotjes?

maranka hopelijk heb ej donderdag meer geluk :)

17. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Haha wat een verhalen allemaal, gezellig hoor :)
    Gister ben ik gezellig met mijn broer en zijn dochtertje naar het park geweest om de eendjes te voeren enzo. Leuk hoor!
    Zie het zelf al helemaal voor me straks met ons eigen kindje.
    Verder via internet kraamzorg aangevraagd. Ik had het idee dat ik er laat mee ben maar goed. Ik krijg minimaal 24 en maximaal 88 uren vergoed volgens de zorgverzekering.
    Maar door het kraambureau wordt vastgesteld hoeveel uur je nodig hebt.
    Denk gewoon een week ofzo? Wat is eigenlijk standaard, mamavanJordy dat weet jij vast wel ;)
    S ochtends zit ik altijd even aan mijn buik, het begint steeds iets boller te worden :)
    Fijn weekend allemaal.

X

18. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hela hola !

Ik ben weer boven water na mijn Toverland avontuur...gaap 8)
    Ik mocht inderdaad nergens in met mijn kleine buikje, maar dat had ik wel gedacht. Toen het buffet om 10 uur startte ben ik er bovenop gesprongen, want ik had berehonger ;) met als gevolg dat ik thuis voor het slapen nog een rennie heb moeten nemen... :oops:

Nou, in mijn buik was het ook disco, geloof ik :)
    De muziekinstallatie stond echt vreselijk hard. Mensen stonden met hun handen soms op hun oren...ik ook ! Ik hield het 10 minuten vol en toen.....jawel....PROTEST VAN BINNEN ! Allemaal gekke plopjes en porretjes. Dat was voor mij de druppel ! Ik ben in een andere zaal gaan zitten met 3 gepensioneerde oud-werknemers, hihihihi
    Manlief heeft lekker doorgekletst met zn maten en kwam af en toe wat drinken brengen.

Ik heb flupje nu dus ook gevoeld :) Ik luister ook elke avond ff met de angelsound. Een paar tellen maar....

Een vriendinnetje van mij is 26 weken zwanger en die baalt, want haar bloeddruk is veel te hoog en ze had gisteren wat zorgelijke klachten + eiwit in haar urine...Arme meid....ze moet dit weekend ook nog verhuizen.....Dat mixt niet met totale bedrust. Helaas durf ik haar nu ook niet totaal te helpen met sjouwen, dus ik doe maar vooral sociale ondersteuning...

XFD

19. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Hai meiden, ik laat ook maar weer eens wat van me horen. Hier gaat alles goed met het beebje, maar ik weet niet of ik al wat kan voelen. Ik hou het maar op mijn darmen...hebben jullie ook dat je buik nu echt gaat groeien (incl. borsten). Ik ga zo de stad maar ff in om een nieuwe bh te kopen. Wat een nieuwe ervaring is dat zeg, ik had altijd maar een cupje A en nu denk ik wel een C :confused: Verder zijn de kids van vriendjelief hier (2 stuks) en ik moet zeggen dat ik wat meer moeite begin te krijgen met het feit dat ze hier zijn. Zijn hier meer stiefmama's? Lijkt wel een soort territoriumdrift van mij te zijn of zo. Ik zit er wel wat mee hoe dat strax moet. Gelukkig praat ik er wel veel over met mijn vriend. Doei doei!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Heeee meiden zo ik dacht geen computer voordat ik mijn taken als huisvrouw gedaan had ha ha
    huis is dus weer schoon en alle kado's en kaarten van de beeb op de toekomstige babykamer gezet !
    ik heb foto's gemaakt van een aantal dingen zal ik eens gaan plaatsen maar batterij is leeg dus dat wordt wat later ..
    Volgensmij hebben we hier al veel disco-baby's ha ha gezellig ik zeg ik hou d'r van !
    Mannetje vond de giraffen super maar hij wil ook wel samen winkelen ..... eh ok ..... dit was het 1e wat ik gekocht heb !
    Ach hij heeft al 80 uur gewerkt deze week dus ik ben er maar niet op in gegaan !
    ik heb er wel een foto van gemaakt ! kunnen jullie ze ook zien maar nog ff wachten dus !
    Meiden waar is de zon ... ik vroeg uit bed ik denk ben ik vroeg klaar kan ik lekker in de zon gaan zitten maar mooi nix dus hier is het bewolkt !

en fruitdruifje sjouwen is zeker niet goed voor je niet doen hoor ! en als ik pas om 10 gevoerd wordt dan ga ik nog mensenvlees tussendoor eten tjeeee dat is laat dat is niet gezond meer ....
    En christel wat een super echo maar de foto's van jou en je dochter zijn ook zooooo super ... hmmm zo zie ik mezelf al helemaal voor me hoor met de kleine !
    ha ha ik ben nog niet over mijn knuffelervaring met die chihauwau (of hoe je het schrijft ik blijf blond he ! ) heen ...........
    ik heb nog steeds het gevoel dat ik ontplof van liefde en ik wil knuffelen zelfs met mijn beeldscherm omdat ik jullie er allemaal op zie....
    oh zo erg normaal haat ik dat soort dingen ha ha mannetje wordt helemaal gek van me....
    Roos geniet van je boobs ha ha zal je mannetje ook wel leuk vinden hihihi
    en nikkie ik heb nog nix gehoord van kraamzorg ik wacht nog maar ff af maar van mij mogen ze lekker lang en veel komen ha ha kan ik goed leren van die persoon is de 1e dus toch wel ff anders dan oppassen !
    Zo te horen is het feest bij onze buren begonnen nou ik kan wel oordoppen gebruiken ha ha nu gaat het nog wel maar vanavond vette gabber party Hij wordt 13 dus dan weten jullie het wel ...
    Ach voor 1x maakt het me niet uit !

Deel Deze Pagina