Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Goede morgen!

Alweer nieuwe dames erbij. GEFELICITEERD!

Hier nog steeds hetzelfde. Niet misselijk, last van (.)(.) maar verder niet. Ja, ik heb voor het eerst weer last van hooikoorts in combi met een verkoudheid. Erg irritant, maar ik vraag de huisarts of verloskundige wel even wat ik kan en mag hebben.

Vandaag de echo! Heb er zo veel zin in! En dan weet mijn dochter het ook. Ze gaat mee naar de echo, dus ik ben benieuwd. Ik zet de echo wel in mijn foto album.

Groetjes Esther

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    alles was nog positief moet ein van de middag papieren ophalen en dan weet ik wanneer afspraak heb waarschynlijk deze week nog

ik heb gister en vandaag nog geen bloed meer verloren :D

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde! Pfff heeeeeel veel niezen en idd verkoudheid er bij!
    Zijn jullie ook zo vroeg wakker elke morgen?

Wie van jullie zijn er eerst naar de huisarts gegaan en hebben jullie dat meteen gedaan toen jullie siten dat je zwanger was?

Vanmorgen ook weer een testje gedaan...ik kon het niet laten...nog meer mensen die dat hebben gedaan of leuk vinden ter bevestiging?

4. Siep

Siep Lid

24 mei 2007
    72
    0
    0
    Hoi Pooh69, ik heb wel 4 testen gedaan! Bij de laatste geloofde ik het wel: de streep was inmiddels toch een dikke geworden.
    Ik ben in de zesde week naar de huisarts gegaan om te vertellen dat ik zwanger was. In de vijfde week had ik nog het idee dat ik zo weer ongesteld kon worden. Het was nog zo pril allemaal...
    Woensdag mag ik al naar de verloskundige. Checken of ik inderdaad in de zevende week zit.
    Ik word elke nacht rond twee uur wakker en 's ochtends vroeg nog een keertje. Ik begin eraan te wennen!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Goedemorgen alle maartmama's

6. Niet meer actief

maart mama's alweer zeg
    wat gaat de tijd toch snel

meiden allemaal gefeliciteerd :)
    geniet ervan :D

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Caruli bedankt! ;)

@ Siep ja maf he van die testen...blijft gewoon leuk! ;) We gaan vanmiddag toch naar huisarts. Ook gewoon omdat ik er al heel lang niet ben geweest. Woensdag begint mijn 6e week. En ik heb nog een heleboel vragen ivm met bv allergiemedicijnen en het feest van zaterdag ;)

@ Wenneke ik ben blij dat het bloeden is gestopt! ;)

Joepieeeee het is weer lekker weer vandaag! :D Ik word daar zo vrolijk van!

8. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    hoi hoi meiden,

Ik heb al twee nachten wel 9 uren geslapen :confused: zo moe. En veel gedroomd daar word je ook zo duf van. Maar ik moet altijd wel een keer plassen, de laatste keren niet meer middenin de nacht maar gewoon tegen de ochtend. Maar ik merk dus wel dat ik nu veel vermoeider ben..
    Wat betreft het eten: ik eet gewoon normaal maar probeer iets meer fruit en groente te eten. Maar ik slik daarnaast ook nog multivitamines voor zwangeren dus dat moet zo wel lukken ;)
    Ik vind het ook moeilijk om op iedereen te reageren, ik kan alle namen nog niet echt goed onthouden....oops
    Balen ik moet nog wel even wachten op mijn 1e echo (nog zo'n zes weken). Hoe komt het toch dat iedereen m al zo vroeg heeft want het is normaal dat als je niet eerder zwanger bent geweest en er verder geen medische noodzaak is dat je je eerste echo pas tussen week 10 en 12 hebt?
    Ben wel een beetje jaloers op jullie :D
    Voor mijn vriend heb ik trouwens het boekje van Kluun gekocht. kennen jullie dat? Ik heb zelf al een paar hoofdstukken gelezen en ik heb me bescheurd zo grappig. Ik had de tranen in mijn ogen staan haha.
    Je moet er van houden denk ik maar zo leert mijn vriend er ook wat over en wel op een leuke manier en door een man geschreven.
    Hij moet er nog in beginnen, maar over twee weken heeft hij vakantie dus dat komt wel goed ;)

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hoi Pooh ik ben vorige week ook geweest
    en snel nog een nieuwe test "gemaakt" voordat we gingen ha ha dat blijft leuk nu !
    Ik ben blij dat we geweest zijn ! voelden ons welkom en alle vragen werden beantwoord... Ook al wat leuke boekjes meegekregen enzo !
    geen verdere onderzoeken gehad hoor dat doet de vk maar voor mijn man en mij is het gevoel dat we zwanger zijn nu wel echter geworden !

Veel succes vanmiddag !
    knuf Emma

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ah das goed om te horen! bedankt! ;)

@ Nikkie ik heb dat boekje van Kluun ook besteld! Mijn mannetje wilde het graag hebben! ;)

11. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

Hier ook weer verkouden! Alles zit aardig vol zeg maar! Verder zere borsten. En ook heel erg moe. Ik droom ook veel en moet er ook altijd wel een keer uit om te plassen! Maandag de 16e krijg ik weer een echo ben benieuwd dus.....!

12. WendyD2003

28 jun 2007
    48
    0
    0
    Nikkie :idea: Ik heb vrijdag (6 weken en 5 dagen) al een echo omdat ik dmv de MMM (= Medische Malle Molen) zwanger ben geworden. Meestal is het zo dat je na een positieve test na behandeling al een maand daarna de eerste echo hebt om te kijken hoe het ervoor staat. Vandaar dat ik vrijdag al mijn eerste echo heb.

Verder slaap ik ook als een os. Ik ben zo moe dat ik als een blok slaap. Heerlijk! Gelukkig hoef ik er ook niet uit om te plassen. Dat haal ik overdag wel in. Hahahaha.

Liefs,
    Wendy

13. jorine

jorine Lid

15 okt 2006
    19
    0
    0
    Arnhem
    Hallo,

Vanmorgen naar de huisarts geweest en ben doorverwezen naar de gynecoloog. Tijdens deze zwangerschap zal ik al vroeg begeleid worden (ivm 2 miskramen). Nog twee weken, op maandag 23 juli, heb ik een afspraak. Spannend!

Ik voel me de laatste twee dagen iets minder optimistisch, ben erg moe en heb pijn in mijn onderrug (si-gewerichten, heiligbeen). Ik ben ook meer angstig dat ik ieder moment bloed kan verwachten. Ben een beetje labiel en kan tijdens werk slecht concentreren, kan niet wachten tot ik weer thuis ben en tegen mijn mannetje aan kan kruipen.

Groetjes

14. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Haha ja lekker dat slapen... Maar ik voel me totaal niet uitgerust :(
    Ja ik begrijp als je in de MMM zat dat je dan sneller controles en echo's krijgt. Maar het lijkt wel of bijna iedereen hier al veel sneller als mij een echo krijgt. Ach misschien lijkt het zo. Nederland is ook maar een vreemd land wat dat betreft ... in het buitenland krijg je gewoon elke maand een echo. Ik vind eigenlijk dat ze het hier ook wat vaker moeten doen :D vooral in het begin.
    Nou ja ik wacht maar geduldig af.
    Pooh: ja dat boekje is echt leuk ik heb echt zitten huilen van het lachen bij het stukje over hormonen.
    Mijn vriend heeft het nu heel druk op zijn werk en s avonds vaak laat dus komt er nu niet aan toe. Over twee weken heeft hij gelukkig 2 weken vrij. Waarschijnlijk gaan we ook een weekje weg, ik denk de laatste week van juli/begin augustus.
    Hier nog mensen met vakantieplannen? Wij blijven gewoon in Nederland en ik moet nog boeken. Maar het weer blijft geloof ik de komende tijd wisselvallig.
    Wel goed nieuws: in het weekend en een paar dagen erna even zomers (25 graden) maar helaas daarna weer een dip schijnt het. Maar goed dat is nog ver weg, eerst maar zien. En laat die dip dan maar wegblijven.
    Te warm hoeft voor mij trouwens ook niet, ik kan er niet zo goed tegen. Zoals vorig jaar. Pfff. Maar gewoon zon en rond 25 graden is wel vol te houden. ;)

15. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hoi hoi,

Wij hebben voor deze zomer geen vakantie plannen, wel vrij maar dan druk klussen in ons huis! In oktober gaan we drie weken op vakantie dus das een heerlijk vooruitzicht!

Lekker zeg een week er tussenuit! Hoop dat het weer idd beter wordt! :rolleyes:

Kiss

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hallo allemaal!

Ik ga zo de HA bellen om te horen welke verloskundige ik kan krijgen.. ben hier echt nog een groentje in.. hahahaha
    Verder had ik vanmorgen heel erg het gevoel dat ik de hele dag nog kon slapen.. maar eenmaal onder de douche vandaan was dat gelukkig weer weg..

Verder voel ik bijna niets, heeeeel af en toe wat last (voor zover je het zo kunt noemen) van mijn (.)(.).. Voor de rest idd wat 'ongi' gevoel.. Maar verder helemaal niets..

17. Rossi

Rossi Actief lid

6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Heb vanochtend naar het ziekenhuis gebeld, krijg 27 Juli mijn eerste echo, spannend hoor, we hebben dan nog lekker vakantie, hier gaat het verders ook allemaal goed, wel eerder moe, benen die moe zijn, zere borsten, maar goed we weten waarvoor we het doen en waar we met z'n alle al zo lang op hebben moeten wachten, nou meiden, ik ga morgen lekker een week op vakantie, dus allemaal het beste, en geniet ervan he ;)

18. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Goh, ik dacht dat ik vroeg een afspraak met de gyn had - en ik hoop dan ook direct een echo........ (week 9). Ik dacht dat je pas rond week 10/12 je eerste echo kreeg....

19. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ja het is echt zo verschillend bij iedereen wanneer de echo plaatsvind. Ligt ook erg aan het hebben van een medische achtergrond of niet zeg maar!

20. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    sorry, lees nu dat je dat al nbeantwoord hebt... oeps!

Deel Deze Pagina