Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Fd, heb je een berichtje gestuurd.

@divi. we hebben zelfs een kamertje gekocht :oops:

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Natasja,
    Ja? Hebben jullie iets gekocht?
    Meis ik ben benieuwd hoor! Heb je misschien een fotootje? (ben niet nieuwsgierig hoor ;) haha)
    Die van ons heb ik in mijn album gezet.

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @divi, wil je een foto plaatsen van je echo....? (wie weet kan ik dan wat ontdekken, gnagnagna ;) )

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    we zijn nog op zoek naar een leuke foto, helaas heeft prenatal alleen een foto van het bedje en commode en niet van de kast.
    Moesten gelijk alles betalen, anders kreeg je geen 20% korting. nou ja zeg! hihihi

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Zooooooooooooo hier ook de prenatal leeggekocht :) Was wel raar gezicht hel de meubelboulevard gesloten en alleen prenatal open. Zie album voor wat ik ingekocht heb. Van bebejou badje en standaard gekocht. Tummytub hadden ze daar niet in groen, dus moest ik ergens anders halen. Kleertjes ook voor het eerst wat gekocht, maar ik wacht even de 17 wkn en 20 wkn echo af voor of het een jongetje of mesije wordt zodat ik gericht kleertjes kan kopen.
    Ben ik nog het voedingskussen vergeten.
    Die 20 % scheelt toch echt veel en ze gaven het ook op afgesprijsde artikelen extra.

Ik had nog wel veel meer willen kopen, maar ik heb me verder nog in kunnen houden. maar nu ik ben begonnen met inkopen begint het wel te kriebelen hoor! Het begint nu allemaal wel echt echt te worden :)

@ Divi super leuk kamertje heb ik gisteren nog gezien bij babydump! :D Jammer dat er van ons kamertje op babymax geen staat :(

@ Nikkie ik wil proberen om borstvoeding te geven, maar wel zo dat als we eens weg moeten dat hummeltje dan gewone voeding krijgt, maar ook zodat m,ijn mannetje kan geven, maar dan kun je ook wat afkolven. Ik wil proberen 6 maanden te geven en als ik dan na 6 mnd weer moet gaan werken hoop ik afgebouwd te zijn, want op het werk zie ik dat niet zitten in het oude archiefhok :(

@ Natasja ik duim echt voor je dat het snel weer wat beter gaat!
    ;) Leuk dat jullie een kamertje hebben gekocht!

Oooooooooh wat is het toch een heerlijk weertje vandaag! :D

6. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ons kamertje wordt ook nog steeds verkocht !

Het is kamertje Kjeld op www.aktiebaby.nl

XFD

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Fruitdruifje leuke kamer! Door jou heb ik nu toch een foto van ons kamertje. De punto met deurtjekommode in wit hebben ze dus ook bij aktiebaby! :D Ik heb nog een foto van onskamertje toegevoegd die we zelf hadden gemaakt in de winkel.

Ook heb ik meteen een foto toegevoegd van het werk dat we in de zomer hebben gedaan(maak van we maar mijn mannetje. ik stond er bij en keek er naar ;) ). De vloer en muren zijn klaar, alleen de plintjes moeten nog! :D

8. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Leuk hoor al die kamertjes en aankopen!
    Wij gaan binnenkort ook beginnen. Deze week gaan we kijken voor verf en behang.
    Ik ben nogal besluiteloos nu want ineens wil ik toch weer groenig in plaats van aqua. Zag op internet zo'n mooi kamertje en beide vonden we het groene heel mooi (bij witte meubeltjes) Dat wordt een hemeltje ruilen haha.
    Alleen krijg je het zelf vaak niet zo mooi als in een showroom.
    En omdat we niet een super grote babykamer hebben doen we de muren maar niet in kleur denk ik.
    Of het moet heel licht zijn, net als een behang met heel klein motiefje.
    We zien het wel haha.
    Heb nu al een paar dagen last van lichte hoofdpijn. Erg irritant.
    En ik voel me ook niet helemaal fit. Gisteravond was ik weer zo moe, lag weer een zaterdagavond vroeg in bed. Nou ja rond elf uur dan maar ik wilde zo graag even gezellig met mijn mannetje opblijven.
    Ik had de balen er echt even van.
    Maar we weten waarvoor we het doen ;) Kan niet zeggen dat ik me nu heel fit voel ofzo. Lees in boeken steeds dat de middelste maanden "de wittebroodsmaanden" van je zwangerschap moeten zijn.
    Nou ahum ik merk er nog maar weinig zijn.
    Maar ik mag verder niet klagen. Nog geen bekkenpijn o.i.d.
    Heb alleen nog steeds niet veel energie.
    Bah.

X Nikkie

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen :)

leuke baby kamers zeg.. allemaal wit :) vind ik zelf ook het mooi
    en pooh je hebt je uitgeleefd bij de prenatal zeg :) zo hoort het ook... ;)

ik heb erge last van bandenpijn.. tis gewoon even niet te houden.. kan gewoon niet lekker zitten.. en mn rug pijn is ook weer terug volgens mij heb ik een rare positie gehad vannacht met slapen

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Wat mooi al die kamertjes en pooh wat een leuke slaapzak heb je gekocht.

Ik ben al twee dagen van de misselijkheid af jippie.Hopelijk blijft dat zo.
    Moe ben ik nog wel maar dat kan ook komen door een te drukke week.
    Gisteren de optocht gehad van de versierde wagen die we hebben gemaakt.We zijn tweede geworden dus was een feestje gisteravond.En vrijdagnacht zijn we tot half twee doorgegaan met bloemen prikken.Dus vandaag lekker een rustdagje genomen.

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Redone gefeliciteerd met jullie overwinning! ;) En super fijn dat je misselijkheid over is! ;)
    De slaapzak was van 15,99 afgeprijsd naar 7,99 en daarna 20% eraf dus nog maar iets van 6,40! :D

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ppoh dat is goedkoop :) ooh wilde dat ik kon gaan :(

redone: gefeliciteerd

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi de onze is niet wit.

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden ik ben er ff snel
    wij zijn de hele middag tot nu toe bij mijn ouders geweest mijn moeder is morgen jarig en het was feest ! Veel fam. en zelfs nog kado's gehad !
    wat een bofkont ben ik ook he !
    En wat een mooie spullen zie ik hier weer voorbij komen ! wouw !
    ik heb ook helemaal de koop en maak de kamer kriebels maar ik ga eerst lekker bankhangen vanavond veel goede tv dus omhoog met die benen !
    heb ff fut niet om op iedereen te reageren .... tot snel meiden !
    knuf Emma

15. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Heb door de drukke week op m'n werk niet zoveel tijd gehad voor het forum en ben nu erg moe, dus heb niet alles van de afgelopen dagen teruggelezen. Baal heel erg dat we gister beide gewerkt hebben, maar vandaag een heerlijke dag gehad samen.
    Ik baal ook verschrikkelijk dat ik de kleine nog niet voel. Ik ben straks 17 weken en ik weet dat het wel tot week 20 kan duren, maar ik laat me toch te veel opfokken. Als je dan leest dat er veel meiden zijn die het veel eerder voelen......Ik wil ook zo graag! Wij hebben wel al een aantal dingen gekocht (kamertje, box, wandelwagen, maxocosi zelfs al in zomervakantie voordat ik 12 weken was) en gekregen, maar de grote koopinhaalslag komt in de herfstvakantie (over 3 weken hier in het Noorden). Dan hebben we er wat meer tijd voor en ik vind het ook wel mooi. Ben dan 20 weken (heb dan ook 20-weken echo).
    Ik zal zo ook even weer wat foto's aan mijn album toevoegen van buik, meubeltjes en cadeautjes.

16. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    lukt helaas niet met de foto's; bestanden te groot

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Bianca ben benieuwd naar de foto's! Hiernaast in het menuutje kun je je foto's verkleinen en opslaan!

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Meiden wat hebben jullie een leuke spullen gekocht! En wat was het een heerlijke dag vandaag. Heb mijzelf vandaag getracteerd op een ijsje en een zwangerschapsspijkerbroek.

Fijne avond verder!

Natasja ik hoop voor je dat zodra de hormonen wat stabiliseren na 16 weken, dat je angstaanvallen ook wat stabiliseren. Dikke knuf meid!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank je maranka

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @redone : versierde wagens ? bloemencorso ofzo ?

@nikkie : ik heb af en toe ook hoofdpijn. Snap er niks van, want ben geen hoofdpijnklant...hm :rolleyes:

@pooh: da's ook een hele leuke kamer zeg !

@christel: kussentjes in je zij kunnen snachts verlichting geven. Ik ga ze binnenkort ook weer gebruiken.

Jammie maranka....een ijsje....mmmmm

Bianca84: Je gaat die kleine echt wel voelen hoor...Tot vervelens toe, hihi

Emma: tot snel dan !

@allemaal: Wij zijn straks op een sukkeldrafje gaan wandelen in de Drunense duinen...was heerlijk, maar ook vermoeiend. Voelde me vandaag wat minder labiel dan gisteren. Wel even een kleine aanvaring met mijn manneke gehad...aan tafel....met onze dochter erbij. Gelukkig gebeurt dat redelijk subtiel, maar ik had meteen dikke tranen in mn ogen.
    Kan er gewoon niet zo goed tegen nu... :(

Dadelijk slapen en dan.......mijn laatste week op mijn ver-weg-baan. De week erna begin ik hier in de stad met mijn nieuwe jobbie :D

XXXFD

Deel Deze Pagina