Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Oh de Drunese duinen,daar liep ik vroeger heel vaak.
    Met name bij de Roestelberg,heb jaren in Kaatsheuvel gewoond

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh natasja.. haha.. zwangerschap he.. nou ja de meeste hebben witte kamers :)

fd: ja ik slaap ook al met kussens in mn zij en tussen mn benen .. al sinds een paar weken anders kan ik echt niet slapen want lig dan helemaal niet lekker...
    hopelijk is het weer goed met je mannetje :) ik kan daar nu ook niet tegen hoor

nou ik ga zo maar eten :) alweer haha heb net warme choco melk gemaakt want het het toch koud

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Cristel ik slaap ook met kussens tussen mijn benen. Ik ga vand e week een voedingskussen halen om mee te slapen. Schijnt ook heel fijn te zijn!

@ Maranka fijn weer van je te horen! Hoop dat je een fijne spijkerbroek hebt gevonden!

@ Natasja ik ben benieuwd naar de kleur van jou kamertje!

@ Emma wat een bofkont ben je toch! :)

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo jullie heben goed ingeslagen bij de prenatal.
    Wij willen nog even wachten met inkopen doen liefst
    tot ik 20 weken zwanger ben.

Moest vanavond werken tot 23 uur. Maar omdat ik de laatste weken
    gewoon zo moe ben zeiden mijn collega's om 21 uur.
    Ga jij maar lekker naar huis. Heerlijk.
    Zo gelijk naar bed.

Morgen naar de vk. Hopelijk kan ze het hartje horen.
    weltrusten.

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh pooh ik heb nog een voedings kussen liggen.. zal het eens proberen vind het wel lekker om mn hoofd op te leggen :)
    ze hebben hier ook van die lange rollen zeg maar ik denk dat ik die toch ga halen ...

lolly hopeljk is alle sgoed en hoor je moregn eht hartje.. ik hoop mn angelsound morgen te krijgen

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Cristel die lange rollen bedoel ik, daar kun je met je hoofd op liggen en de rest rond je heen slingeren en tussen je benen ter ondersteuning!

Vandaag voor het laatst in het potje geplast voor MvM! Vanmiddag krijg ik mijn serviesje en boek! :D

Nu snel gaan werken!

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    HOi hoi, ik ga niet alles nalezen, maar wou even melden dat ik nog steeds zo ongelooflijk moe ben. Ik heb nu al twee nachten amper geslapen, dus dat is helemaal niet goed!
    Ik denk dat ik maar eens naar mijn dokter ga, hij is homeopaat, hopelijk kan hij me met iets helpen, want soms vraag ik me af hoe ik dit ga blijven volhouden!

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Gedver volgens mij heb ik een buikgriep :(
    Heb buikpijn en diarree en ben misselijk.

Vanmorgen HA gebeld en iets gevraagd voor mijn verstopte neus 's nachts.

Zoutoplossing,zeezout,homeopatische neusspray en stomen helpt niet,alleen de xylometazoline,maar die mag dus niet,die heb ik een weekje gebruikt nu,maar moet er nu echt mee stoppen.

Hopelijk heeft de HA een neusspray die wel mag,moest na half 11 terug bellen

9. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ha ha, die lange rollen noemen wij in de vriendinnenkring altijd de "turbotarzan" ;)
    Veel plezier met je serviesje en werk ze !

XFD

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Je kan het daar mee vergelijken.Het is hier een keer in het jaar en dan doen de buurten van de gemeente ook mee en we deden voor het derde jaar mee.Vorig jaar eerste geworden en nu tweede en het eerste jaar waren we ook tweede.
    Ik zal even een foto in mijn album zetten van de wagen die we gebouwd hebben.

11. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    vanavond mag ik ook weer naar de vk.
    Voor het eerst het hartje luisteren als het goed is.
    Ben benieuwd maar moet eerst nog werken.

Wij hebben het kamertje al staan.
    konden het van familie kopen voor een paar centen dus dat hebben we niet aan onze neus voorbij laten gaan.
    Het is koloniaal bruin en de assecoires hebben we lime groen.
    De kinderwagen en maxi cosi zijn ook al binnen dus begint nu echt iets te lijken.

12. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Ben ik weer...(in mij Zuid-Afrikaans) :)
    Het is alweer een tijd geleden..alles gaat goed hier, alleen een drukke tijd.

Over voeding: Ik ga, indien mogelijke....borstvoeding geven. En dan kolven, zodat mij man ook voeding kunnen geven.

Babykamer: Alle idees en iedereen die zo lekker vezig zij...LEUK HOOR!
    Ons babykamer is best groot...wij had al op Mp een leuke babykamer gekocht, combinatie van heel donker hout en wit. alles heel erg massief. Mure ga wij gewoon wit houden. En een leuke slaapbank tegen het ene muur. Anders wordt het zo kaal.
    Volgend week Maandag (kan niet meer wachten!) krijg wij te horen of het een hij of zij word.
    Als het een hij worden, ga wij ijs-blouw in brengen en voor een zij heel licht roze.

Voor iederen: Fijne dag!

13. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Wat vervelend Nathalie, beterschap dan maar!

Lilya, wat erg dat je zo slecht slaapt, dat kun je nu helemaal niet goed gebruiken, ik heb de eerste 12 weken heel slecht geslapen maar moet zeggen dat als ik nu mijn kussen ruik ik vertrokken ben, succes!

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi allemaal!

Hier alles nog steeds redelijk goed.
    Ben alleen erg moe en val bijna staande in slaap..vandaag gelukkig vrij.

Merk wel dat ik buikpijn krijg op het moment dat ik het erg druk heb en stress heb op mn werk. Heb het met de VK erover gehad en ze zei dat dat teken is van stress. Dus als het aanhoudt ik minder moet gaan werken.... :rolleyes:

Pff zal mn baas blij mee zijn..maaaar ons hummeltje gaat voor hoor!

Liefs en succes iedereen!

Mili

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nathalie: beterschap!
    Lolly en buddy: succes vandaag bij de VK!

Hier gaat alles wel goed. Ik droom alleen zoveel s nachts dat ik er s ochtends moe van ben. Begin er nu echt van te balen dus maar eens kijken of ik er iets aan kan doen. Er zit hier een spiritueel winkeltje in de stad dus daar maar eens vragen.
    Verder denk ik de baby nu af en toe te voelen, echt vrij harde plopjes. Vanaf vorige week een paar dagen niet en nu in het weekend en vanochtend wel weer. Leuk hoor!
    Nog een paar weken dan kan mijn vriend het ook voelen!
    Vanaf aankomend weekend bezig met spullen opruimen en verkopen en dan kunnen we eindelijk met de babykamer aan de slag.
    Ben alleen zo besluiteloos. Zucht. Nog iemand die daar last van heeft?
    Het ene moment wil ik aqua en dan toch weer groen. En dan weet ik het niet meer. Aaarrrgh.

Nou ik ga maar weer eens kijken voor vacatures. Tot nu toe alleen maar afberichten gehad helaas :( Daar droomde ik ook over. Over sollicitatiegesprekken etc. Was er echt moe van haha

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier precies hetzelfde..
    Ik ben er vorige week ziek voor thuis geweest.
    Ik kan ook niet te lang naar schermen kijken, want dan krijg ik ontzettende hoofdpijn. Ontzettend moe, buikpijn, duizelig en veel misselijk.
    Ik ben ook bij de arbo-arts geweest, die vond het onverantwoord mij naar mn werk te sturen en heeft besloten dat ik de komende 3 weken maar 3 uur verdeeld over de dag vanuit thuis mag werken.
    Dus dat ga ik vanaf morgen doen.
    Ben wel blij dat ik nu wat rust krijg..

17. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nog wel leuk nieuws... de donderdag en vrijdag voor de herfstvakantie heeft mijn vriend vrij gevraagd. Dus we hebben dan een lang weekend samen. Die vrijdags hebben we de 20 weken echo. Dus dat komt mooi uit. Kunnen we daarna mooi even shoppen ;) en met de kamer bezig.
    Zijn collega heeft al een kinderen en heeft die week erop vrij dus het kon mooi zo.

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi Vosje2000!

Ja nou ja ik ga maar ff overleggen op mn werk.
    Ben in t begin van de zwangerschap ook veel thuis geweest ivm veel overgeven en blaasontsteking waar ik veel pijn van had etc, en in combi met antibiotica werd ik helemaal ziek toen.
    Dus baal er van dat ik al veel thuis ben geweest.

Maar ja de VK geeft zelf aan dat als er teveel stress en drukte is op werk dat het niet goed is als je buikpijn krijgt. worden verder in de zwangerschap dan harde buiken etc en das niet goed.

Dus toch maar ff aankaarten op mn werk dat ik naar de ARBO arts wil
    Vind het wel eng hoor...ik bedoel heb het gevoel mn collega's dan voor t blok te zetten qua drukte en harder werken. Maar mn kind gaat voor.

Liefs en succes meid!

Mili

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pooh, ik heb idd een hele leuke spijkerbroek gevonden. Moet alleen nog een beetje ingekort worden. Ze hebben helaas geen korte maten, dus die broeken zijn altijd te lang.

Loly en buddy, succes bij de vk.

Milli en Vosje , rustig aan meiden en je niet schuldig voelen hoor. Jullie kindjes gaan voor!

Ik moet vandaag weer aan het werk. Ben 3 weken vrij geweest. Moet wel direkt een half uur eerder beginnen ivm een overleg. Blegh! En dan de rapportage bijlezen van 3 weken. En daar wodt meer geschreven dan hier op het forum. Dus dat zal wel een uurtje kosten ben ik bang.

Tot later en een fijna dag vandaag!

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

Sorry gister niet meer geweest. We wearen ff een bakkie wezen doen bij me schoonouders en bij mijn ouders... maar er is weer lekker gezellig gekletst zie ik!

@Fruitdruifje,
    haha meis, ik zet de foto van de echo niet in mijn album hoor ;)
    Wat een leuk kamertje meis!

@Pooh69,
    Meis wat heb je leuke dingen gekocht bij de Prenatal! Ik was bij ons bij de Prenatal geweest maar daar hadden ze bijna geen leuke spulletjes.

@lolly en buddy
    Succes bij de verloskundige meiden

@Cristel,
    ik hoop voor je dat de angelsound vandaag komt!

Vandaag weer begonnen met werken. Bah dat viel even tegen na 3 weken......
    Tussen de middag ben ik altijd een uurtje vrij dus dan kan ik hier nog even kijken.
    Vannacht weer slecht geslapen bah.
    Gisteravond wel nog even naar ons ukkie geluisterd met de angelsound. Het is en blijft leuk he meiden.

Vanavond ben ik weer, doei doei
    liefs Divi

Deel Deze Pagina