Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    O, eh meiden

Ik ga binnenkor ook 3 dezelfde tuttels kopen. Ik neem die witte olifantjes van de Hema, die zijn niet zo duur.

Bij mijn dochter hebben we dat ook gedaan en dat was ideaal. 2 reserve zijn echt onmisbaar ! helaas hadden we toen al een tuttel van 19.95, dus die 2 reserve tuttels waren een rib uit ons lijf....

Heb daarstraks gezien dat deze 6,95 kosten. Stond ook met een tarzan in mijn armen, maar vond het voor mij nog te vroeg... ;)

Heb mn gordijnen wel besteld.....aquakleurige taftzijde (Hema)

XFD

2. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    SUPER NESSIE ! :D :D :D

Wil je niet een tipje van de sluier oplichten.....aaaaaaaaaaah ;)

XFD

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedeavond meiden,

wat later als verwacht, maar we kregen onverwachts visite. Maar wil nog wel even reageren op jullie hoor.

@Cindy31,
    Leuk he om je beebje te voelen? Ik voel onze uk al enkele weken, maar afgelopen zaterdag voelde ik duidelijk 2 grote plopjes.
    Gisterochtend was ukkie ook weer erg beweeglijk en dat was erg goed te voelen.
    Vandaag is ukkie weer wat rustiger......
    Ik kan niet wachten totdat ukkie zich echt duidelijk laat voelen!
    Geniet er lekker van meis!

@Cristel,
    Meis ik ben blij voor je dat de angelsound binnen is. Nu kan je lekker naar je ukkie luisteren.
    Een heel goed gevoel geeft dat he?
    Trouwens leuk filmpje hihi....
    Meis ik ben jaloers op je dat het bij jullie zo mooi weer is. Lekker warm.
    hier is het namelijk rond de 15 graden en zowat al heel de dag regen regen en nog een keer regen... pfff om gek van te worden.

@lucia,
    Ik heb er ook nog geen last van dat mijn borsten al lekken. Ik heb de zoogcompressen al wel in huis voor het geval dat.....

@Pooh69,
    Inderdaad meis, het is zo wennen om na 3 weken weer te beginnen.
    Jeetje en jij na 6 weken, ik snap helemaal dat jij het helemaal moeilijk moet hebben gehad pffff....

@Buddy,
    Ik ben blij voor je dat alles goed was bij de VK.

@Fruitdruifje,
    Alvast heel veel succes met je nieuwe baan meis, spannend!
    haha jij met je Tarzan? Ik moest even heel hard lachen, ik dacht Tarzan? Daar moet ik nu echt ff niet aan denken hoor haha haha haha .......

@nikkie,
    Leuk he om je beebje te voelen in je buik. Dat lieve geplop van je beebje.
    Ik voel het ook niet heel de dag hoor. Afgelopen zaterdag was het best heftig en gisterochtend was het ook weer best heftig.
    Vandaag is het weer erg rustig. Dus misschien morgenochtend weer hihi.....
    De verloskundige zei ook tegen me, het is mogelijk dat je je kindje gaat voelen, maar sta niet raar te kijken en maak je alsjeblieft niet druk als je het een paar dagen niet voelt.
    Geniet er lekker van meis!

@mamavanjordy,
    Heb je de angelsound nog een keer geprobeerd? heb je je beebje gehoord?

@Natasja,
    Hoe is het met jou meis? Ben je al een beetje opgeknapt?

@Nessie,
    Ik ben blij voor jou dat alles goed was bij de gyn. Dus jullie weten ook al het geslacht van jullie kindje. Leuk he is dat om te weten? Wij hebben het verleden week ook te horen gekregen bij een 2D echo... en we zijn ook helemaal verliefd haha...... Meis geniet er lekker van hoor!

@becaatje,
    Laten we het alsjeblieft gezellig houden bij de maart mama's. Jouw reactie op Pooh69 vond ik nogal erg heftig. Ik snap best dat je last hebt van je hormonen, maar dat hebben we hier allemaal! Laten we aub aardig blijven tegen elkaar, is wel het gezelligst toch?

Sorry hoor als ik iemand vergeten ben....

Vandaag is ons ukkie weer erg rustig. Ik heb net nog even met de angelsound geluisterd maar ik hoorde ukkie toch echt draaien en woelen.
    Eigenlijk niet veel nieuws.
    Ben al lekker in de douche geweest dus Divi kan zo haar bedje in stappen. Lekker hoor. Heb vannacht zo slecht geslapen. Veel regen, onweer en door die onweer kon ik niet meer verder slapen. Ik was om half 5 al wakker pfffff......

Ik kom zo nog even kijken. En anders tot morgen meiden. Slaap lekker alvast voor straks

liefs Divi

4. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Heerlijk Divi.....na dat gure weer van vandaag....lekkere douche en dan een warm dekbedje...mmmmm

Ik maak het ook niet te laat. Moet morgen mijn leaseauto helemaal tiptop poetsen, want die moet ik donderdag inleveren bij mijn huidige baan.
    maar goed dat ik nog geen 30 weken ben, haha, want ik moet toch mooi in de knoop de auto door met mijn stofzuiger...hihi

Morgen is mijn vrije dag....kleine meid is in de ochtend naar school, dus da's best even relaxed !

XFD

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    tarzan haha nee heb ik niet heb een echte naast me in bed als ik m nodig heb hahaha.. maar die rol moet ik ook nog kopen ;)
    fd at is een tuttel ofzoiets? ja misschiene en domme vraag hoor maar heb echt geen idee wat het is hahahah

nessie.. nou maak je ons nou ja mij in ieder geval wel nieuwsgierig :) haha maar ja we horen het wel he :p

divi: idd geweldig de angelsound.... heb vanochtedn eve snel geluisterd en daar was het dan weer het hatje zoo mooi elke keer.. ooh en mn kleintje zit ook bijd e blaas best vervelend

soms widle ik dat het hier guur weer was.. lekker kletsnat thusi komen kleren uit en dan lekker in bad of in de douche.. heerlijk gevoel is dat mar ja dat mis ik nu

ga nu ook in bad met cailynn ze staat al te wachten

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi Divi en anderen die het misschien ook weten,

Ja heb de angelsound nog geprobeerd, maar weet echt niet of wat ik nu hoor de hartslag van beeb is of die van mij. Hoor dan een beetje vaag op de achtergrond steeds een dof ritmisch gebonk. Ik hoor het links onderin mijn buik tussen het schaambotje en mijn navel in ongeveer. Net ietsje bezijdens de navel zeg maar en dan nog een beetje naar onderen. Als ik verder ga zoeken hoor ik niks meer alleen wat geruis. Heb mijn hele buik al verder afgezocht. Mijn placenta ligt waarschijnlijk wel aan de voorkant dus weet niet of ik dan beeb minder kan horen? Manlief heb ik het ook laten luisteren maar die zegt niks te horen alleen geruis (of hij doet er zijn best niet voor en heeft geen geduld hihihi). Je moet ook best aandachtig luisteren hoor. Weet het dus echt niet.

Pffff vannacht weer niet goed geslapen. Ben er 1x uit gemoeten om te plassen en toen ik vanmorgen weer opstond had ik ontzettende pijn weer in mijn rug. Dit is echt niet leuk meer. Voel me ook helemaal niet uitgerust.

7. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hoi bianca

Ik hoor het hartje ook onderin links van mijn buik.Ongeveer op dezelfde plek wat jij aangeeft maar dan hoor ik het meer bij mijn schaambot.
    Ik hoor het ook heel vaag moet soms goed luisteren want mijn eigen hartslag komt er ook door heen en die overstemt.

8. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Pooh - Wij weten allemaal dat jij er iets slechts mee bedoelde. Maar kan wel begrepen dat jij zo reactie niet had verwacht. Maak je niet druk en zoals ik al zei....horror-mone ga opspelen bij sommige vrouen. Natuurlijk niet altijd een reden. Maar als ik soms het gevoel krijg dat er fel gereageerd worden op een reactie van mij (komt niet vaak voor gelukkig...iedereen is hier veels te gezellig) dan probeer ik er gewoon overheen te lezen en niet verder op te reageren.

Maar het is inderdaad veel leuker als iedereen gezellig kletsen met ellkaar niet niet elkaar ga neerhalen. Iedereen doet gewoon haar verhaal en geef advies. Leuk toch! En ik lees ook altijd alle advies en hoop dat er iets voor mij bij zitten. Als ik het gevoel het dat het niet klopt, ga ik het toch nog navragen.

Dus: KOP OP MEIS! Niet schuldig ga voelen voor iets dat jij NIET verkeerd had gedaan! ;) ;) ;)

9. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Lieve meiden,

Ik ben het volledig met jullie eens m.b.t. Pooh. Heb haar een PB gestuurd, omdat het anders zo'n eindeloze discussie wordt....
    lief dat iedereen zo voor elkaar opkomt ! :)

Volgens mij hebben velen er nu wel wat over gezegd, dus ik wil vragen of we het nu allemaal kunnen laten rusten.
    Op mijn voorstel hoeft natuurlijk geen antwoord te komen, hahaha, want anders gaan we toch weer door.... ;)

@christel: een tuttel is een soort knuffelbeest in de vorm van een katoenen of badstof lapje met een hoofdje erop. De punten van het lapje zijn de handjes en de voetjes. is heel babyvriendelijk en goed uitwasbaar.

XXFD (die niet houdt van ruzie, onrecht en gedonder ;) )

10. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Pooh - Wij weten allemaal dat jij er iets slechts mee bedoelde.

Sorry, sorry...deze eerste zin van mijn bericht is een foutje....I.P.V. iets...bedoelde NIETS!
    Oeps, sorry!

11. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    O ja,

Ik mag vandaag naar de VLK ! Was het bijna vergeten...oeps.....net als Nathalie laatst.....

Vanmiddag om 15.30 ben ik aan de beurt :)

XFD

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hihihihihi,veel plezier vanmiddag ;)

13. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Leuk dat er vrouwen zijn die nu al het geslacht weten. Ik wil het ook! :)
    Moet nog even wachte, maandag avond ga ik voor een echo en dan....weten wij het. laten wij gewoon hopen dat deze kindjie alles goed laten zien. [-o<
    Kan echt niet wachten.
    Zels het gevoel dat het een jongen worden, weet niet waarom(gewoon een gevoel). Manlief heeft er geen gevoel bij. Maar wij zullen erg blij zijn met beiden.

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik wil ook graag het geslacht weten en hoop dat ze het met de 20 weken echo kunnen zien.

Hebben jullie zelf al een vermoeden wat het geslacht gaat worden?

In het begin dacht ik een meisje,maar als ik naar mijn buik kijk is die precies hetzelfde als bij mijn zoontje.

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Goedemorgen meiden !
    allemaal lekker geslapen ? ik was zo lui kom nu net pas uit bed ook al zijn ze ergens vlak bij lekker veel herrie aan het maken. Wat ik wel vervelend vind is dat ik zo heftig droom ... grr ik ben nu 8 maanden gestopt met roken en droom bijna elke nacht dat ik het weer doe en dan dat gevoel elke dag weer net alsof je weer moet stoppen aiai ik heb het er ff moeilijk mee :oops:
    ik ga zo lekker naar de markt gebraden kip kopen voor mannetje daar is hij super dol op en ook bokkepoot-koeken ha ha ik zal hem eens ff verwennen ! ik zelf zal maar eens wat gaan oppassen want ik kom nu dus wel aan ... maar ik moet bekenen ik heb ook al 3x :oops: gebak op de afgelopen 5 dagen :oops:
    Ik ga zo ff wat boodschappen doen en dan eens kijken voor een tarzan ! maarja das wel weer minder plaats in bed he ! en ik weet niet of mijn man me wil delen whaaaaahaha

FD veel succes bij de VK ! altijd spannend ! en mooi gezegd over de discussie ! punt ! en dikke knuf voor pooh xxx
    Mamavanjordy ik moet ook echt zoeken hoor hij wil niet de grapjas maar ik hoor hem maar genoeg swingen van binnen en voel hem ook al regelmatig dus ik vind het jammer maar ach dat disco dans geluid van dat lekkere kontje van onze beeb steld mij ook gerust !
    en christel heb jij soms koorts ha ha ;) jij wil de herfs nou brrr wacht maar tot je terug bent volgend jaar ! ha ha ben je zo weer beu en ik wil liever weer jouw kant op komen omdat het daar zo lekker is !
    oh en nathalie ik denk dat ik een meid krijg maar het blijft gokken want we willen het echt niet weten ! maar ik vind het wel leuk om het van jullie te weten haha :confused:

zo en nu ga ik mezelf ff op-kalefanteren want ik ga ook zo lekker gezellig lunchen met mijn vriendinnen en we hebben mega veel bij te kletsen dus ik zal wel ff weg zijn ! :)
    ik heb met hun nog meer bij te beppen dan met jullie dus dan weten jullie het wel heeeeeeeee !
    dikke knuf van Emma

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Aaaaaahoewaaaaaahoewaaaaaa !

ofwel....

Ik heb een Tarzan gekocht ! Hij knipoogde naar me bij de Hema en toen was het al te laat....kassa !
    Ik hoop dat mijn schat er mee kan leven dat we voorlopig met z'n vieren slapen (hij, ik, beeb en tarzan)

Heb ook maar meteen een leuke zilveren wasmand gekocht voor de BB-kamer en nog een extra lakentje....en 3 tuttels.... :oops:

Nou meiden, ik ga lekker kroelen met Tarzan ;)

XFD

17. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    O ja, ben trouwens benieuwd of die chinese kalender klopt....

Zo ja, dan krijgen we nog een meisje

Bij wie klopt(e) hij niet eigenlijk ? Degene die het al weten of die al een kindje hebben...

18. Isababy

Isababy Lid

12 apr 2007
    66
    0
    0
    banner check

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    whaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa oh meid ik lig in een scheur om je !
    ha ha ha nou ik ga nu ook kijken hoor ! mmmmmmmmmm je hebt me lekker gemaakt nu
    IK WIL TARZAN !
    Geweldig meid !
    Nou ik zou zeggen knuffel ze en we zullen je wel niet veel meer zien hier vandaag ha ha ha
    Oh en volgens de kalender zou het ook een meid worden en als ik zo eens kijk in de spiegel pikt die klijne idd mama's mooiheid weg .....

zo en nu op naar de tarzan en lunch !
    toedels en tot laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

20. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    ***ben al een paar dagen verhaaltjes aan the vertellen, maar geer reacties gehad...zal wel aan mij liggen?***

FD - Leuk joh, dan jij al zoveel gekocht had en word wel lekker druk in bed...gezellig!

Ik had nog niet super veel gekocht. Maar had wel heel veel kado's gehad. Badspullen, van babyseep tot aan luierzalf. Een heel berg met kleding. Alles zo lief en klein. Nutraal natuurlijk.

Al zelf gekocht - babykamer (Kersenhout met wit) en kinderwagen (zwart quinny).

Ik had een week geleden een opblaasbare "tarzan" van mij schoonmoeder had. Nog niet gebruikt, maar ga ik snel even doen. Kijk of het dan met slapen beter gaat.

Leuk dat iedereen al zoveel leuke idees over een babykamer heeft!

Deel Deze Pagina