Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik heb s ochtends wel eens lage rugpijn of als ik een tijdje in een verkeerde houding heb gezeten. Ik heb zelf het idee dat ik goed op mijn houding moet letten.
    En dromen, nou hou maar op.... ik droom elke nacht heel veel. Van oude vriendjes tot sollicitaties etc. Ben soms gewoon moe van het slapen haha.
    Ow wat leuk Nessie je weet het geslacht al!
    Kan ook niet wachten.
    Moet nog twee weken dus tsja en hopelijk houdt de baby de beentjes dan niet dicht geknepen ofzo wat je wel eens hoort :)
    Dan eis ik een herhaling haha.
    Gister gekeken voor behang voor de babykamer maar kon nog niet kiezen (ben zo besluiteloos pfff). Het moet wel gewoon wit zijn maar weet je wel wat voor structuren er allemaal zijn? Vind het moeilijk om te beoordelen omdat het nog niet op de muur zit. In ieder geval moet het niet te grof.
    Zaterdag gaan we het echt halen en dan ook laminaat en verf. Dus het wordt nu echt.
    Verder moeten we vanavond ff met onze poes naar de dierenarts. Het beestje zit zich steeds te likken van onderen zeg maar en ze werd boos toen ik aan haar buikje zat dus toch maar even laten controleren. Ontwormen e.d. doen we altijd wel 3 a 4 x in het jaar dus dat kan het bijna niet zijn.
    Hoop dat het niet te duur is...

Nog over de buiken, ik heb wel af en toe wat buikpijn ook in mijn onderbuik. Weet niet of dat dan bandenpijn is.
    Vind trouwens dat ik vergeleken met sommigen hier nog maar een klein buikje heb, het lijkt maar niet op te schieten haha. Nou ja kan nog wel op mijn buik slapen maar echt lekker ligt het niet meer.
    Maar vind het nog niet echt duidelijk te zien, meer alsof ik wat aan het uitdijen ben aan alle kanten :(

Tassie: leuk he al die spulletjes. Je boft maar met al die kadootjes ;)

2. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Ja, dromen....daar heb ik ook zo last van en heel erg raar wat ik allemal droom...ha-ha

Nikkie: Achr, succes met het keuzes maken. Best lastig. Alle leuke spulletjies behang, kleure aan verf en spulletjies voor babykamers. Allemaal leuk! Maar leuk dat alles nu echt begin te worden voor de babykamer. Geniet er lekker van.

Ja, ik krijg alleen zoveel leuke kado's omdat mij zus in Juli bevallen is van een meisje en had te veel gekocht en gekrijgen. Dinge die al vanaf het begin te klein waren, omdat haar kindjie best groot was bij het geboorte. Had ik even geluk!

Ga jullie ook naar het Jonge gezinnen beurs in het jaarbeurs Utrecht, van 1 - 4 november. Ik ga even rond kijken daar. Leuk!

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey Tassie,

Woon jij dan niet meer in Suid Afrika ? Omdat je naar utrecht gaat in november...

XFD

4. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Nee, ik ben Zuid-Afrikaans. Maar woon nu al 7 jaar in Nederland.
    Ben getroud met n Nederlander... ;)

5. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    O...dat had ik niet helemaal begrepen....leuk hoor ! :D
    Ik dacht al....zouden ze daar ook een Hema hebben en Marktplaats enzo....ik vond het al zo bijzonder, hihi

XFD

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hoi dames!

wat zijn er al veel die hun kindje voelen. Ik voel nog niks. Bij m'n eerste op 16 weken en bij m'n tweede op 14, maar nu dus nog niet :(
    Morgen mag ik bij de gyn. Ik vraag mij af of hij al zou kunnen zien wat het is?
    Verder ook hier rug-en bekkenklachten. Geen idee wat het is, had het bij m'n eerdere zwangerschap enkel op het einde.

Grts

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Bah ben niet helemaal fit. Kreeg vanmiddag toch krampen en moest toen naar de wc :oops: je begrijpt het al....
    En verder ook hoofdpijn en het gevoel dat de klieren in mijn hals wat opgezet zijn.
    Hoop dat het morgen weer over is. Loop al dagen met lichte hoofdpijn en was ook zo moe, begrijp nu dat ik waarschijnlijk gewoon met een virusje loop. Liep ook steeds te niezen vandaag.
    Had lichte verhoging, weet iemand of dit kwaad kan? Heb maar wel een paracetamolletje genomen.
    Ben verder niet erg ziek ofzo maar doe het maar rustig aan.
    Wil zaterdag wel graag even voor behang, verf en laminaat kijken. Maar als het niet kan dan is het niet anders.
    Vanavond eerst ook nog met onze poes naar de dierenarts. Hoop dat het meevalt.

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik kom ook nog eens eventjes piepen.
    Heb de afgelopen dagen heel erge hoofdpijn en pijn aan mijn bekken gehad.
    Vandaag heb ik geen pijn maar voel ik me ontzettend moe en ik heb al tot 11u geslapen.
    Gisteren en vandaag ons frummelke al duidelijk gevoeld, wat heerlijk.
    Fijn dat er al sommige mama's het geslacht al weten van hun beebje. Ik moet nog een 8,5 week wachten vooraleer we het misschien te weten komen.

Knuf van zuurtje ;)

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen dames

tuttels ooh van die doekjes ja die heb ik ook veel voor cailynn.. nu snapik wel wat je bedoelt hhaha

en ik voel de beeb heel soms ook al.. zoo leuk.. maar ja voel het vanwege de wodn zeg ik er maar even bij.. deze is nogal gevoelig dus vandaar..

en vanmorgen weer het hartje gehoord en het trappen van de baby of wta het ook aan het doen was

de chinese kalender klopte bij mij wel benieuwd of ie nu weer klopt..
    zou dan een meiisje moeten zijn en dat denk ik zelf ook :)

nou even ontbijt maken voor mn meissie ze heeft honger....

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo meiden ik ben terug van boodschappen doen en shoppen maar loop al weer een tijdje te kokhalzen bah ik dacht dat het weg was maar gister en vandaag gaan we weer hoor ..... :evil:
    Veel fruit gekocht op de markt en koeken voor m'n vent !
    Formulier voor mijn werkgeven opgehaald bij de vk en lunch met de meiden en nog ff geshopt maar ik pas echt niet meer in de vera moda kleding met deze buik :cry:
    oh en ik heb nu ook mijn tarzan ! ik schrok ff wat een groot ding :oops:
    whaha ik bij de kassa vragen of het wat is ..... alllllllllllle moeders jaha geweldig ha ha zelfs 1 waar haar man hem had ingepikt !
    Lachen hoor !

heeft iemand iets van Natasja gehoord ? volgensmij heb ik al een paar dagen nix gezien ?
    Pooh meissie gaat het weer met je ? laat je horen he !
    Christel goedemorgen ! luiwammes het is al half 5 ;) geintje
    Wat zijn er toch veel meiden ziek ... voor allemaal een dikke knuf dat is nu extra niet leuk ! :pale:
    nikkie wat heeft je poes ? is hij ziek ?
    sabbe ik voel hem nu ook maar nog zachtjes hoor en niet altijd ! maar is idd zoooooo gaaf ik moet er ook steeds om lachen
    Tassie sorry ik dacht ook dat je nog in zuid afrika was :oops:
    dan is het wel een hele reis naar Utrecht nl ha ha of ze moeten die daar ook hebben ?
    FD heb je al gekroeld met je tarzan ? en is het wat ? ik vond hem nog vrij duur trouwens 39 euro ....

11. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Tjeetje wat gaat dat hard als je ff niet schrijft, moest eerst even bijlezen wat jullie hebben geschreven.
    Veel zieken lees ik, hier gelukkig niet, voel me prima alleen nog steeds zoooooo moe!
    Zo`n tarzan heb ik ook liggen, heb er nog niet mee geslapen moet ik maar eens doen denk ik, als ik jullie zo hoor hahaha.

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey Emma,

Weet het niet... ze likt zich al een tijdje steeds aan de achterkant zeg maar en ze ging grommen toen ik aan haar buik zat dus wil het toch laten controleren. Ontworden e.d. doen we altijd wel. Maar ik vertrouw het niet helemaal en wil niet dat mijn beessie zich ziek voelt. Zelf gaan we ook naar de dokter als we wat mankeren. En beesten kunnen niet praten helaas (nou ja soms wel lekker)
    We zullen zien.
    Wat kan jij kletsen zeg :D Gezellig hoor.
    Ik moet ook nodig nieuwe kleding hebben. Bovenkleding past nog wel maar ik heb nog maar 1 broek die ik aankan.
    Had die spijkerbroek bij de h&m via internet besteld maar ze vallen idd kleiner. Normaal heb ik maat 40 maar die kreeg ik echt niet helemaal omhoog. Er zit trouwens verder geen rits in ofzo dat is normaal?
    Heb namelijk een zwarte zwangerschapsbroek maar daar zit een rits aan de zijkant.
    Helaas is deze wat te kort. Heb lange benen. Dus als mijn broek dan te kort is voel ik me zo'n zwerver haha. Ik heb mijn broeken het liefst wat langer. Iemand tips voor zwangerschapsbroeken die wat langer zijn?
    De h&m wil ik binnekort eens kijken maar daarvoor moet ik naar groningen, hier in de buurt hebben ze geen mama fashion meer....
    Wel andere winkels hoor, de prenatal bijvoorbeeld en baby planet.

groetjes

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    sorry moest even lachen emma.. heo si het metje poes.. sorry ik ben veel te grof.. maar het het stond er nogal grappig..

en ja luiwammes ben ik he :p

hoe is het verde met de zwangere dames/?

en aj dat ding is duur he emma.. hier issi eook 44.95

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heee nikkie
    wij hebben een konijn en dat is ons kindje ! als hij een dagje niet eet ofzo bellen we ook al de dokter .. tja onze sjaak ( zo heet hij ) is al 3 jaar onze maat dus ik snap maar al te goed dat je ff gaat en ik vind het jammer dat ik niet met sjaak kan babbelen ha ha ik doe dat het liefts de hele dag... volgensmij hebben jullie dat ook al wel door :oops:
    ik vond de broeken van H&M niks voor mij ben goed geslaagd bij de Miss etam ! die hebben ook erg leuke broeken en ik heb ze allemaal korter moeten maken ... nouja mijn ma dan ik ben niet zo goed met een naaimachine...
    er zit bij mij ook geen rits in de broeken maar lekker stiek en dat rekt zo lekker mee naar alle kanten OH OH het is maar goed dat ik snel vol zit met eten want nogmaal voel je dat nog aan je broek he maar nu niet meer hoor :oops:
    Engel ik was ook zo moe heb nu een of ander kruiden drankje op homeo basis speciaal voor zwangere dames en sinds een paar dagen na gebruik voel ik me echt veeeeeeeeeeeel beter als je wil kijk ik de naam ff na !
    En christel jij viezerikje ;) wha ha dat jij het niet dacht ....
    maar ik heb ff terug gekeken en ik snap je gedachte ha ha ha

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) ikke dacht al..HUH? hihii

Hier gaat het redelijk. Vandaag gesprek gehad met leidinggevende...liep niet zo lekker.
    Maar goed morgen gesprek met de arbo arts...hopelijk komt daar beter nieuws uit.

Liefs en groetjes,
    Mili

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    erg benik he.. sorry :oops: schaam me nu wel

en h&m boeken heb er 1 van h&m en 1 van miss etam en ze zitten idd lekker..
    heerlijk.. ik vidn zwangerschapsbroeken toch wel lekker zitten :)

17. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Oh Emma, wat goed, ik wist niet dat er iets voor was, ik wil inderdaad graag de naam van dat 'toverdrankje'.
    Dank je alvast!

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    engel ik heb zo lang en vaak iets gezocht er voor ik voelde me een dwijl maar nu kan ik gewoon werken en dan bankhangen of een uur of 4/5 flink winkelen of poetsen en ga dan ook wel bankhangen maar zo kan je wel iets doen op een dag he !
    ik heb hem ff gepakt en het heet FLORADIX Vita-kruidenelixer ze hebben hem bij de DA en daar raden ze hem ook aan maar ook bij de reform zaken verkopen ze het en raden ze het aan ...
    er staat zelfs speciaal op is geschikt voor iedereen die extra energie en weestand kan gebruiken ; tijdens zwangerschap en borstvoeding etc.....
    volgensmij komt het door de ijzer die er in zit maar ik heb 2 weken geleden een mega APK gehad op mijn bloed (vooral voor suiker maar op alles) en alles was volgens de VK PRIMA en ZEER KEURIG en ik gebruik het nu al een week of 5/6
    het is niet goedkoop iets van 9.5 euro voor 250 ml maar daar doe ik 2 weken mee..... ik heb net 2 flessen gehaald
    en als je twijfeld kan je het altijd nog ff navragen aan je VK !
    Mili wat vervelend voor je je leidinggevende zou je juist moeten steunen maar ik moet zeggen heb een tijd geleden ook onder behandeling gestaan van een arbo arts en dat was echt zo een top vrouwtje !
    die begreep me helemaal en is ook degene die beslist samen met jou of je het allemaal wel aan kan en of je rust moet houden !
    goed en rustig je verhaal doen hoor die mensen zijn er echt voor jou !
    Christel schaam je niet ha ha het gaat al de hele tijd over tarzans en dan staat er ineens; hoe is het met je poes hihi ... ik lig in een deuk hier !

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha ooh was ik dus niet de enige hahaha

mili hopelijk gaat dat bete vast wwell.. kop op mkomt helemaal geod toch :)

en heb net zo veel last van moehed. nou ja ben wel meo maar kan niet zo goed slapen overdag zo vervelend.. nou ja.. hoort er ook bij he..

emma kun je wel tegen die lucht vand ie duppels.. mn tante heeft ook allemaal kruiden rommel hah en olies etc.. homeopatische dingen mar ik kan echt niet tegen die lucht

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou stinken doete het niet en je kan het met sapje ofzo innemen maar ik doe het met water en zelfs op de nuchtere maag !
    beetje verdunde appelstroop zo zie ik het maar .... tja blond he ! maar het geeft me zo veel voordeel dat dat ff slikken me niet uitmaakt !
    en niet gelijk iets anders denken he ! ;) ;)
    Ik slaap overdag nooit maar ook niet echt tijd voor ik zit nogal hier he ha ha
    zo nu ga ik koken want mannetje wil eten als hij thuis komt en ik ben al laat ha ha
    tot strakkies xxxxxx

Deel Deze Pagina