Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Bedankt Emma, ik lig morgenochtend voor de da hahaha.
    Hopen dat het werkt en dat ik weer een beetje kan functioneren.
    Maar heb je doordat er ijzer in zit geen last van trage stoelgang? Heb ik dus ook ongelooflijk veel last van en dan wordt het nog erger...
    Nou ja, ik ga het gewoon proberen, ik hou je op de hoogte!

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ redone ik heb ook die steken in mijn zij en steekjes onder in mijn buik. Volgens mij zijn die pijnen in mijn zij bandenpijn. ;)

@ nessie wat super dat jullie het geslacht al weten! Ik ben ook zo benieuwd naar dinsdag 2 oktober of ze het al kunnen zien! :D

@ Fruitdruifje, cristel en Emma jaaaaaa ik heb hem ook! Maar goed dat er vandaag 2 in de hema lagen emma! Ik had de laatste :) Ik heb al zin om er mee te slapen! Ben ook benieuwd wat mijn mannetje er van vindt :)

@ Divi...het waren zelfs 7 weken :oops: Mja dan mag ik niet klagen he! ;) Dikke knuffel! ;)

@ Natasja hoop dat je je al weer een beetje beter voelt! ;)

@ Mamavan Jordy ik hoor de hartslag op dezelfde plaats! Maar ik twijfelde eerst ook wel eens maar het geluid van het beebje is zoveel sneller als ons eigen hart! ;)

@ Tassie, Divi, Fruitdruifje, Nikkie, Emma en alle andere lieverds bedankt dat jullie zoooooo lief voor me zijn en we laten het idd achter ons en gaan gezellig weer verder! ;)

@ Fruitdruifje hoe was het bij de VLK?

@ Emma super toevallig! Ik heb vanmiddag in het winkelcentrum ook 2 gebraden kippetjes gekocht en net opgesmuld met mijn mannetje! Jammie! :D

@ Isababy leuk je weer te zien en hoop dat alles goed met je gaat! ;)

@ Tassie super dat je zoveel spulletjes nieuw hebt gekregen! :D

@ nikkie hoe is het afgelopen bij de dierenarts? En ik heb ook niet zo snel tips voor lange broeken, want bij mij moeten ze juist altijd korter! ;)

@ Mili ik duim voor je dat het gesprek met de arboarts goed gaat aflopen! ;)

@ Emma ik ga het toverdrankje morgen ook halen! Bedankt! ;)

En nu ga ik lekker in badje liggen! :D

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Phoe ik red het niet om op iedereen persoonlijk te reageren hoor. Dus doe het maar op onderwerpen die me zijn blijven hangen.

Floradix: is geweldig spul. Ik heb het gebruikt in de kraamweek toen ik net bevallen was van mijn zoontje. Ik was ruim 2 liter bloed verloren en zo slap als een vaatdoek. De vk raade mij dit toen aan en manlief is dit toen maandagmorgen gaan halen bij het kruitvat. Het hielp geweldig. Had zo'n grote fles. Maar die fles was helemaal op aan het einde van de kraamweek hihihi. En anders moest ik aan de staaltabletten en omdat ik die ook had gehad in mijn zwangerschap zag ik dat dus niet zo zitten (kon ik namelijk moeilijk van poepen sorry voor de praat). Wij raden het nu als kraamverzorgende ook iedereen aan na de bevalling als ze zich wat slapjes voelen of veel bloed hebben verloren. Ik kan zelfs proefpakketjes bestellen als kraamverzorgende. Zijn van die inieminieflesjes. Evenals ik trouwens proefverpakkingen heb staan van bepanthen en sudocreme. Ideaal om aan de gezinnen te geven.

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi dames...

Bedankt voor jullie lieve woorden :) !

Ja ik ga er vanuit dat het met de arbo-arts wel goed komt.
    Ben al paar keer eerder bij hem geweest (ivm knie en nog een ander iets) en toen heeft ie me heel goed geholpen. :D
    Hij weet in ieder geval dat ik geen zeur ben dat scheelt een hoop! Voor mn gevoel dan... :rolleyes:

Najaa we zien t morgen wel.

Liefs en knuf aan iedereen!
    Mili

5. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hee meiden!

Ik leef ook nog hoor! Ik heb even een poosje afstand genomen van Het Forum, ik was erg moe en had even mijn handen vol aan mijn gezinnetje hier.

Wat gaaf dat de eersten al weten of ze een jongen of meisje krijgen zeg! Lang leve de nieuwste echoscopie, haha. Ik heb de 20 weken echo met pas 22 weken, maar dan is er toch nog wel een mooi beeld te krijgen? Morgen moet ik weer naar de vk toe, hopelijk is alles goed.

Liefs, Flientje

6. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey ladies !

Nikkie hoe ist met je beestje ? (om misverstanden te voorkomen, noem ik haar biologische soort maar even niet ;) )

Emm, Jij ook aan de tarzan, hihihihi.....ik kan nu niet meer met goed fatsoen naar die musical, want dan krijg ik een lachstuip !

Vanavond mag tarzan gezellig mee naar bedje....ik kan niet wachten :)

Bij de VLK was het best goed. Hartje klonk goed en beebje is erg beweeglijk. Het enige is dat mijn bloeddruk erg gedaald is. Is maar 100/60 en da's voor mij niet veel. Geen wonder dus dat ik nogal dizzy ben de laatste tijd. Kwestie van heeeel rustig opstaan dus....
    Verder is er weinig aan te doen. Ik ga toch zoethouthee proberen want die zou iets kunnen helpen. Mijn baarmoeder is mega gegroeid !
    2/3 deel van mijn buik tussen schaambot en navel is nu gevuld.

Over de Angelsound zei de VLK het volgende : Hardstikke leuk zo'n ding en geen probleem, zolang je maar niet zelf conclusies gaat trekken. Ze zei : Stel, je bent 30 weken en voelt de baby minder bewegen.....dan moet je ALTIJD bellen en niet denken, ach ik luister zelf wel even en zolang ik het hartje hoor is er niks aan de hand. Ik heb haar beloofd verstandig om te gaan met dergelijke situaties.

Dikke X FD

7. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@ mili: Zet 'm op morgen meis! was in mijn reactie hierboven vergeten om het even tegen je te zeggen.

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    aaah das lief!
    Hih t gaat vast goedkomen...en anders :evil: :evil: :evil: dan laat ik toch een potje hormonen losbarsten...Haahahahaha ;)

9. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey Flienepien ! Leuk dat je post !

Milli : Zet m op !

mamavanJordy: (meis wat heb je toch een lange naam ;) )
    Ik ga zeker Floradix halen !

Pooh en alle andere Tarzanbezitters : Ik stel voor dat we vanavond een tarzansessie houden ! Om 22.30 uur geven we onze tarzan een dikke knuffel. Dan is het een soort groepsknuffel :) :) :) :) :)
    Ik lig straks in mn mandje aan jullie te denken, hihi...wedden dat ik de slappe lach krijg als ik die "zachte katoenen worst"mee de trap op sleur.

Ik kom nu al nie meer bij, meiden....tranen met tuiten...waaahhaaahoehaaahhhhaaaaa :) :) :) :)

XXXFD

10. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Sorry, ben zoooo flauw....kan nie meer stoppen met gieren van de lol.......de tranen op mn toetsenbord... :) :)

Vergeef me dames :oops:

XFD

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Haha grapjassen :) Ik vind het zelf ook al een beetje dubieus als ik opschrijf mijn poes haha. Mijn vriend heeft ook wel eens de neiging dit soort dingen te zeggen :oops: dat ie drie poezen in huis heeft etc. Flauw he hahaha.
    Maar het viel gelukkig mee. Ze had last van haar darmen en zat erg verstopt. Daar nu spul voor gekregen en een prik. Dan ben je weer 40 euro armer.
    Emma: wij hoeven gelukkig niet zo vaak naar de dierenarts maar als ik me zorgen maak ga ik wel want zorg voor een dier betekent soms ook een bezoekje aan de DA. Heb helaas al een paar keer meegemaakt dat een kat echt ziek was. Toen woonde ik nog bij mijn ouders. Al 3 moeten laten inslapen. Dat went nooit :cry: Mis ze nu soms nog.
    Ik ben echt gek met mijn beestjes en zorg goed voor ze.
    Kan er niet tegen als ik soms katten zie lopen die onder de vlooien zitten en half kaal zijn. Dat vind ik echt dierenmishandeling. Helaas gebeurt het te vaak.
    Ik zou daarom wel een soort belasting willen betalen per maand (net als hondenbelasting). Dan denken sommige mensen vast langer na voordat ze een dier nemen. Of verplicht laten registreren ofzoiets. Het gebeurt helaas nog veel te vaak dat ze gedumpt worden of niet goed verzorgd worden. De asiels zitten overvol. Daar kan ik echt niet tegen!

Nou genoeg serieus praat. Gaan jullie maar lekker verder met lol maken. Ik ga nu lekker op de bank sex&thecity kijken (al een paar keer herhaald maar het blijft leuk)

Sorry als ik nergens op heb gereageerd. Was er nog iemand bij de VK geweest?

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Oh ja ik heb het al gelezen. FD: fijn dat alles goed was! Alleen je bloeddruk erg laag idd.

Over Floradix: ja ik ken dat. Ik heb zelf de tabletten en ooit ook die elixer gebruikt (op advies van een iriscopist) Maar ik neem nu al multivitamines voor de zwangerschap dus dat ernaast nemen is teveel denk ik? Ik slik Fem Natal.
    De tabletten heb ik dus wel maar neem ik nu nooit.
    Vind je het drankje niet vies Emma? ik vond het altijd zo ranzig! Ik nam het wel maar niet van harte. Yak.
    En je moet het in de koelkast bewaren geloof ik.

groetjes

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik ga Tarzan morgen even halen bij mijn zusje.

Mijn zusje heeft Tarzan niet meer nodig :)

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haahh ik heb m nog niet :( maar komt wel goed hahaha..

en over de poes van nikki.. sorry ik was er mee begonne maar geod dat het er weer goed mee gaat..

ik ben nu weer oude gtst aan het kijken. van seizoen 1 wel leuk.. en ja dadelijk den ik even douche... denk ik..

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nikkie daar heb je helemaal gelijk in ! als je je kind verwaarloost krijg je ook straf dat moeten ze met dierenverwaarlozing ook sneller doen ! :evil: gelukkig komt het nu snel weer goed met je poes !
    En fruitdruifje ik lig ook in een deuk hier ! whaaaaha
    ik ga om 22.30 lekker met tarzan knuffelen ... en denk aan jullie allemaal ha ha als ik jullie namen maar niet ga uitroepen dan whaaaha ha
    sorry ik ben ook nogal melig !
    ik vind het drankje niet ranzig maar ik ben wat dat betreft niet zo moeilijk en ik heb er zelf genoeg baat bij om dan maar ff te slikken ...
    en dan bedoel ik dus het drankje ha ha
    Pooh we moeten elkaar gekruist hebben ha ha vrouwtje van de hema zei nog ik verkoop er wel 5/6 per week je hebt geluk dat ze net binnen zijn en toen lag er nog maar 1 ! ha ha die heb jij dus !
    als ze elkaar missen kunnen we afspreken ha ha ha
    nathalie een gratis tarzan is nog beter ! tja ik ben de 1e in de fam dus ik ga hem ook voor mijn zus bewaren
    FD je bloeddruk is idd erg laag meid maar ik zou niet weten wat je er aan kan doen .... misschien nog meer lachen maar dan val je van je stoel af !
    Pooh lig je lekker in bad ? ik kon er moeilijker uit komen van de week met die dikke buik maar wij hebben ook een klein badje anders paste het niet in onze badkamer
    engel ik eet veel fruit en drink veel water heb altijd al een moeilijke stoelgang maar is door het drankje echt niet slechter geworden ! zou dus moeten lukken hoor ! alles beter dan staaltabletten net als mamavanjordy schrijft !
    milli gelukkig ken je hem al ! dat maakt alle verschil hoor hij zal je echt wel steunen !
    flientje wij willen het niet weten wat het wordt maar ik wil het wel graag van de andere weten ha ha
    nikkie ik slik ook nog de gravitamon en dit is schijnbaar geen probleem ! maar bij twijfel navragen bij je VK je moet er wel een goed gevoel bij hebben natuurlijk
    christel was jij jezelf maar eens achter je oren ha ha ha

zo volgensmij ff iedereen weer gehad !
    ik ga met manneke feyenoord kijken ... vindt hij leuk .....
    tja je houdt van hem he...... ha ha
    ik vlieg wel weer voorbij .. misschien ga ik al wat knuffelstanden met tarzan zoeken ha ha ha

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh en goed dat het ged was bij de vk.. en idd gewoon bellen asl er wat is maarja anagelsound is wel makkelijk:)

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik ben voorlopig uit mijn moeheidsdipje. Toch zalig zo een "tarzan". Ik heb er eentje voor in mijn bed en eentje ligt al bijna 3 jaar in de zetel (heb enkele hoezen om te kunnen wisselen) van tijdens de zwangerschap van mijn zoontje. Kan niet meer zonder. Ik had er toen eentje van het mannetje gekregen en toen ik bevallen was heb ik er nog eentje cadeau gekregen vanuit de familie.

Knuf van zuurtje [​IMG]

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zuurtje jij luxe meid jij hebt er nog wel 2 !
    wouw je hebt ook altijd luxe paarden ook he ha ha
    maar jij bent er dus wel blij mee ?
    ik sta er voor open maar heb nog twijfels maar iedereen is zo posie
    doe je ook mee aan de knuffel-sessie om 22.30 hihihi
    en christel ik ben blij dat alles ok was bij de VK ! toppie meid

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ emma badje was heerlijk! maar idd omhoog komen gaat steeds moeizamer :confused:

Meiden ik kruip er zo al in, maar denk om 22.30 aan jullie! :) ik ben benieuwd wat de nacht samen met tarzan gaat brengen! :)

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha pooh hier hetzelfde !
    ik ben zo lui ... ik duik lekker in mijn bedje en ga al oefenen met tarzan ha ha
    om 22.30 denk ik aan alle tarzan gebruikers en ik laat morgen nog ff weten hoe het was voordat ik om 12 uur moet beginnen met werken
    ja ja tarzan en ik gaan een lange nacht voor de boeg ha ha
    Weltruste meiden

Deel Deze Pagina