allereerst sterkte natasja hopelijk helpt het praten met de psych... en kom je er snel weer boven op. ik heb zelf ook ooit in een depressie gezeten alleen was dat anders als bij jou was bijv niet zwanger maar het is geen leuk gevoel.. het komt vast snel goed en veel huilen helpt wel gooit alles er maar uit tarzan dames fijn dat jullie zo goed hebben geslapen ik wat minder.. moet er ook echt 1 hebben die rot kussens die verschuiven telkens dames die naar de vk zijn geweest mooi zo meer goed nieuws hier alles goed.. dek dat ik zo met cailynn ga ontbijten ergens.. heb niks in huis.. ofja wel wat dingen maar niet voor ontbijt
@ Natasja meid neem echt de tijd voor jezelf! Hele dikke knuffel voor jou hoor en hoop dat je je snel wat beter zal voelen! @ Fruitdruifje loooooooooooooooooooool megaworst. Zo keek mijn mannetje er ook naar toen die tarzan mee naar bed ging Wat een leuk woord weer! Het sliep wel heerlijk! @ Emma ik heb altijd vrijdags vrij. Ik werk 4 dagen. Is wel heel lekker! Ik ga morgen overdag boodschapjes doen en strijken enz. En morgenavond 100 km in de auto om vrienden afscheid te nemen die voor 6 weken op reis gaan. Mijn mannetje gaat de schuur slopen. Zaterdag gaan ze verder met metselen hier en mag ik de metselmannetjes verwennen. Zaterdag middag ga ik onze neefjes ophalen, want hun vader kan niet mee naar een voetbalwedstrijd en mijn mannetje gaat mee. Ook nog een verjaardag. Zondag is mijn rustdag en zal ik wel nodig hebben! @ Bianca meid heel veel beterschap! @ Flientje gelukkig was alles goed bij de VK! Leuk dat je er weer bent! @ Beccaatje ik waardeer je excuses heel erg en dat mag dan ook gezegd worden! @ Cristel ik ben jaloers op het lekkere weer bij jullie! Verder ga ik nu de grote boodschappen uitpakken die ik net heb gedaan en daarna wat eten maken! Tot straks!
Hoi meiden! Allereerst; @Natasja; heel veel sterkte! Ook veel sterkte aan de grieperige mama's! Wij zijn vandaag voor een 3D echo geweest, het was helemaal super! Aardige echoscopist (is dat juist?), alles was goed met de beebie en hij/zij lag lekker te trappelen! We hebben een heleboel uitleg gekregen, hij heeft vanalles gemeten en verteld en we hebben een paar foto's, een cdrom met alle foto's en een dvd met uitleg erbij! Hij kon het geslacht nog niet zien, maar dat kan m'n pret toch niet vergallen Ik zet zsm foto's in m'n album!
Ben benieuwd, Lucia! Gelijk heb je, dat je de pret niet laat drukken daardoor. Enne, heb je een hele goede reden om over een paar weekjes weer te ''spieken'' Zeggen ze bij de 20 wekenecho het geslacht ook? of mogen ze dat weer niet? Daag, Flientje
Hoi, de foto's staan erin! @Flientje; hier zeggen ze het volgens mij wel als je het wilt weten.Gelukkig!
Haai lieve meiden, Fijne dat alles weer pais en vree is op dit forum. Tof als mensen volwassen met elkaar omgaan.... Ik ben een heeel veel beetjes moe...GAAP Daarstraks afscheid van mn oude werk en dat was toch een beetje emo. Ze hadden zelfs een plakboek voor me gemaakt, slik. Mijn baas neemt liever een andere keer afscheid, want hij dacht zich niet goed te kunnen houden.... Iedereen heeft van de taart genoten, die ik had uitgedeeld en nu ben ik echt heel moe..... Morgen vrij en dochterlief is op school + feestje...dus ik doe het rustig aan. Maandag wil ik een beetje fit op mn nieuwe baan verschijnen, natuurlijk. Ik wilde gaan koken, maar heb toch maar New York Pizza gebeld. Mijn man moet overwerken en voor dochter en mij is een pizzaatje een beetje feest. XXXXFD
@ Natasja : Sterkte meid. Ik ken het gevoel qua depressie (niet al te lang gelee zelf ook gehad) en medicatie, heb je verhaal een beetje gelezen in het andere topic en kan in zekere zin wel zeggen dat ik je gevoelens dus wel kan herkennen dan wel begrijpen. Rare dingen, die depressies. Laten je dingen voelen die je achteraf echt niet meer gaat begrijpen van jezelf. Dikke knuffel!
@ Natas: Kop op meid sterkte! @ all: Gesprek gehad met arbo arts. Eerst nog niet minder in uren maar wel in werkdruk. Dus geen bureaudiensten meer en minder clienten. Heerlijk..haha Dan is t wachten of dat helpt, en als het niet helpt, dan wel minderen in uren. Dusssss hopelijk gaat het lukken.
hey ben net terug van ontbijten buiten de deur.. ws heelirjk in een mooi restaurantje.. franse stijl.. lekker verse sinasappelsap muffin en eitje.. ook wat aardappeltjes voro cailynn die vind ze lekker.. nou heb weer genoten ooh fd ik wist helemaal niet dat je een andere baan had.. wat voor een soort baan? ik ben ook nisk nieuwsgierig he hihihi ik denk de heletijd dat het vrijdag is hebben jullie da niet
Natas: veel sterkte meid. Hoop dat je er snel weer bovenop bent. Lucia: ik ga zo kijken naar je album. Mili: fijn dat de bedrijfsarts achter je staat. Hopelijk helpt dit en anders kan je alsnog minder gaan werken. Denk goed aan jezelf en de beeb he. Fruitdruifje: kan me voorstellen dat afscheid op je oude werk emo was.
Hallo dames hier ben ik ook weer ff. Hebben jullie dat nu ook? Je hebt dan de 12 weken echo gehad...en dan voel je je fantastisch...maar dan zakt het na anderhalve week weer af.... En dan begint de onzekerheid weer toe te slaan.... Je voelt van alles in je buik daar beneden, en hoopt maar dat het goed gaat. Voelen jullie ook een soort ongemakkelijk/zwaar gevoel rond de baarmoeder? Die steken in de lies of bij je heupen kan ik wel plaatsen. En snap dat dat bandenpijn is, vooral soms bij niezen, maar had het van de week ook een tijd spontaan, was neit fijn... In de baarmoeder is niet echt pijn, maar meer een heeel licht ongi? En het komt en gaat, maar is niet altijd aanwezig. Waarom ben ik zo'n muts? Als het verkeerd zou zijn had ik het toch wel ergens anders aan moeten merken? Wie heeft ook die "pijntjes" ? En kan mij gerust stellen..
af en toe een zeurend gevoel hoort bij het groeien van de baarmoeder. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk is de kans dat het mis gaat na 12 weken erg klein. Nog even en je gaat je kindje voelen en dat is dan iedere keer een geruststelling
Ach Lucia, wat een schattige echo! Ik kan niet wachten tot 22 oktober dan krijgen wij de echo en ik denk dat ik rond de 30 weken een 3d echo laat maken. Kenzo, maak je niet te druk, er gebeurd van alles in je buikje. Ik snap je ongerustheid, had ik ook bij de eerste, bij de tweede wat minder en nu ben ik de rust zelf. Pijntjes, steekjes alles hoort erbij en heeft te maken met je groeiende baarmoeder. Bandenpijn heb ik ook behoorlijk, vooral bij het niezen, dan verga ik van een pijnscheut! Probeer je geen zorgen te maken en lekker te genieten van dat mooie wonder in je. Vraag je mannetje om een lekkere onspannende massage, helpt ook tegen pijntjes! Sterkte.
Haha nou dat vraag ik maar even niet, ten eerste kan ik niet op mn buik liggen (.)(.) En ten 2de kan hij neit masseren, maar voor de rest is hij heel lief hoor. Kan niet alles hebben he
hahah mn man denkt altijd dat ie binne 2 min klaar is met masseren aj dan helpt het ook geen meter he... leuek 3d echo ik heb zel fmet cailynn met 32 weken later maken.. vond het zoo mooi. dna is het kindje al helemaal af zeg maar en ze lijkt er best ewl op.. ofja leek toen ze geboren werd hier een leuke link vor namen http://www.svb.nl/internet/nl/kennisban ... /index.jsp
@natasja: heel veel sterkte. @ emma: ik heb eigenlijk 3 tarzans maar eentje zitten net kleine piepschuimbolletjes in en dat ligt niet handig. Deze gebruik ik dus eigenlijk niet meer, de andere 2 daarom des te meer.(ligt heel zalig) @ all: vandaag laatste keer gaan kermissen voor dit jaar, morgen gaat het heel veel en hard regenen en in het weekend moet het mannetje weer gaan werken. Wat is het toch koud geworden hier in dit landje, ga morgen maar mijn 2de deken maar bij de andere klikken (4seizoensdekbed van 2 dekens, een dikkere en een dunnere). Hebben jullie soms ook zo een dorst? De laatste paar dagen ben ik heel veel aan het drinken ( water) omdat ikl zo een dorst heb. Dit was weer een beetje mijn verhaal. Knuf van zuurtje
@ Mili Hey wat goed dat jet het gesprek met de arboarts al gehad hebt. Hopelijk helpt het als je werkdruk wat minder wordt. Scheelt een hoop stress, hopelijk kom je dan wat minder vermoeid thuis. Succes! @ All Hebben jullie m'n nieuwe buikfoto's gezien? Ik ben zooo trots op m'n buikje (is natuurlijk iedereen, maar goed). Ben benieuwd naar jullie buikfoto's. Groetjes!
Goeie morgen dames! @vosje: Dat is een mooie buik. Daar mag je zeker trots op zijn. Bij mij is het niet zo mooi rond, dus zou het even goed kunnen dat ik verdikt ben (nu ja, wel redelijk veel dan op zo'n korte tijd.) @Mili: Hopelijk lukt het nu wat beter op je werk. Gelukkig dat ze je begrijpen. @Natasja: Sterkte meid. Hopelijk voel je je vlug weer beter. @Fruitdruifje: Succes met je nieuwe job maandag.