Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

Tjee wat is het hier nog rustig? Hebben jullie goed geslapen?

@Maranka,
    wat leuk, dat je een trouwjurk hebt gevonden zeg! En zeker als je het zelf kan vermaken dan is het helemaal leuk!

@Pooh69,
    Wat leuk dat jullie ook gaan trouwen aan het einde van het jaar! Van harte gefeliciteerd meid!
    Ik zou ook zo graag willen, maar hubbie wil nog niet...... Eerst het een dan het ander.......... Maar misschien volgend jaar haha.... ik wacht af......
    Leuk meis dat je over een paar dagen een pretecho hebt! Alvast heel veel plezier en ik hoop dat ze het geslacht kunnen zien.... spannend haha...... Heb je misschien al een voorgevoel wat het geslacht is van jullie kindje?

Ik kom straks nog even kijken

liefs Divi

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Het is echt heeeeeeeeeeeeeel rustig! Stilte voor de storm!? :) Of iedereen ligt met haar tarzan op bed! :)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha nou Pooh ik heb zalig met tarzan liggen maffen was pas om 10.30 wakker omdat ik mijn pa in de voortuin hoorde rommelen
    gister de verwarming aan gehad maar in de badkamer deed hij het niet .. ik dacht vraag ik ff aan mijn pa maar niks maar daar kennen we iemand voor dus ik gebeld kun je van de week........ eh ja stond binnen 5 min op de stoep dus zoeken zoeken want zoals dat altijd gaat gaat het dan finaal mis hele verwarming kaduk ... nou het is nu eindelijk opgelost en ik heb hem ook lekker op 22 gr staan te draaien nu ! maar ik ben er wel ff klaar mee zeg maar
    gelukkig ben ik lekker hele dag thuis en manneke is na zijn werk gelijk door naar feyenoord dus pas om 11 uur thuis
    mijn pa heeft lekker kastanjes voor me meegenomen daar ben ik dol op dus die ga ik zo schoon maken en dan vanaaf lekker oppeuzelen ...
    ga lekker tv kijken en bankhangen want morgen gaan ze de voortuin afmaken dus weer de hele dag volk over de vloer !
    en ik heb een verkeerde beweging gemaakt met stofzuigen en heb het in mijn rug dus .... chillen nu !

En wat leuk dat er zo veel meiden gaan trouwen ! ik ben altijd jaloers op mensen die gaan trouwen ik vond het zelf zo'n leuke dag ! echt geweldig ! je achternaam is idd wennen dat heb ik nu nog :oops:
    Maranka ik hoop dat we snel een foto kunnen zien van jou in je mooie jurk ! en idd via internet is betaalbaar ik heb hem van mijn ouders gehad en wist niet wat hij koste maar als ik dat eerder had geweten had ik het niet gedaan en nu hangt hij al 2 jr in de kast op zolder ;)
    Pas hem ook niet meer hoor ha ha ik hoop na de zwangerschap weer.... :oops:
    Divi ik voel de kleine ook al een beetje ! is zo leuk ! vooral als ik zit voel ik wat protest op zijn tijd ! sinds een dag of 5 nu maar gister voelde ik weer nix en dat is dan nu al raar ... gelukkig vond ik met de angel-sound gelijk het hartje en was het weer disco-dansen dus geen zorgen aan deze kant !
    Hoe is het met je vader ? alles goed ?
    Redone ik ben toch wel benieuwd hoor je weet het maar nooit he ! is je buik ook erg groot ? kan een teken zijn en dan moet je geloof ik om een extra echo vragen ! kan je gelijk dinsdag doen !
    Lolly thanks voor de tip dat is op woensdag en dan ben ik vrij ! ga ik dus echt wel ff kijken ! oh is alleen savonds hmmm dan moet ik naar de VK ... tja da's toch belangrijker he ! ;)
    Beccaa ik ga maar van alles halen hoor dan zit er zeker wat bij he ! acht de kleine hoeft echt niet in zijn blote billen mee naar huis hoor vanuit het ziekenhuis ;)
    pooh ik hoop dat je de echo in je album wil zetten dinsdag ik ben zoooo benieuwd !

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik moest gisteravond niezen en het schoot me in mijn zij(denk banden)

Wat deed dat zeer zeg! :confused:
    Moest gewoon de pijn wegzuchten.

Nu heb ik er nog steeds een beetje last van :(
    Heeft iemand dat weleens gehad dat je een flinke pijnscheut kreeg tijdens het niezen?

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen :)

pooh ga je het geslacht met ons delen ;) ben zoo nieuwsgierig hihihih

emma: weer een heel verhaal :p ik vond trouwen ookw el een leuek dag nouja bij ons was het avond :) is nov al weer 2 jaar :( gaat zo snel

nathalie: nou ik wilde zelf en onegveer dezelfde vraag stellen draaide vannacht om.. een beetje hart handig en het steekte aan de rechter kant bijna in mn zij maar het was mn zij nog niet moest echt effe op adem komen.. en bij niesen houd ik mn buik altijd vast hahahah.. maar doet ook wel zeer.. heetf iemand dat ook met omdraaien in bed dat het soms zoooo zeer doet?

hebben jullie nog plannen dit weekend?
    ik niet echt gewoon leker uirusten

6. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Dames!
    Hebben jullie ook last van je bekken?
    Ik heb last van constante zeurende pijn rond mn schaambeen.
    Word erger bij lopen, maar is bijna weg bij liggen op de rug...

Als ik mn bekkenbodemspier aanspan tijdens eht lopen gaat het iets beter, wie o wie?

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    kenzo sorry maar gelukkig niet !
    ik zou als ik jou was het ook ff aan je VK of huisarts vragen misschien dat fysio kan helpen ! als het nodig zou zijn dan ....
    Christel ik ben van de uitgebreide uitleg he ha ha :) tja ik hou te veel van beppen maar ach als het te lang is dan lees je het maar half hoor ;)
    pijn in mijn zij heb ik met niesen ook nathalie ik heb het zelfs zo erg gehad een keer in de auto dat ik 5 min stil ben blijven staan om bij te komen
    au au au au nies ik nu toch....... ha ha ik zal jullie weer ff droog vegen want ik had mijn hand op mijn buik :oops: :oops:
    zo en nu mijn stokbroodje kaas kruidenboter lekker oppeuzelen ! ha ha nu kan het nog he zonder beeb lekker makkelijk en snel eten

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mmmmmmmmmmmmmmm stokbrood met kruiden boter en dan erop smeren als het stokbrood nog warm is... nou zit me zelf weer lekker te maken :(

haha ja net da mijn berichtjes altijd zoo kort zijn.. ;)

ik wil nieuwe schoenen.. mar moet nog 2 weken wachten :( ik verveel me te pletter wil vandaag eigenlijk wel effe het winkelcentrum in maar ik denk dat mn man daar anders over denkt :(

9. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik heb al pijn bij t niezen sinds week ........Gyn zei toen al: banden!

Over de achternaam: ik ben nu na 2 jaar getrouwd te zijn wel gewend aan de nieuwe achternaam.

Heb eergister de nieuwe "wij jonge ouders"(bij prenatal pakket) en gister de nieuwe kinderen binnegekregen. Helaas nog geen angelsound.....
    Heb de kleine ook nog steeds niet gevoeld. Zou me veel geruster maken. Aan de andere kant: ik heb dinsdag over een week een afspraak met de gyn (ook maar eens hebben over de steken en krampen als ik in totale rust ben, lijkt me niet goed) en dan 9 dagen later de 20 weken echo (in herfstvakantie dus manbnetje kan ook mee - hij wekt ook in onderwijs en we plannen de gyn bezoeken als hij ook kan, maar bij echobureau werken ze op andere tijden). Gaat jullie hubbie altijd mee? Ik heb sort of gezegd dat ik dat wel zo prettig vind. Mijn man wou er eerst niet eens bij zijn als t kindje geboren werd (lekker ouderwets - ik kan toch niets doen), maar ik heb 'm overgehaald dat hij zo'n bijzondere gebeurtenis niet mag missen en dat hij gewoon aan de hoofdzijde van het bed blijft en het bloederige gedeelte dus niet echt ziet.....

Ik ben wo, do en vrijdag ziek thuis gewest en had eigenlijk gehoopt dat ik vrijdag al een flink stuk beter zou ziojn. Niet dus. Ben nog steeds ziek. Ik ben bijna nooit ziek en als ik ziekl ben, eeen dagje thuis en verder niet. Het lijkt wel of het nu allemaal veel heftiger is en langer duurt.......

Wij gaan 10 okt naar het theater. En we zouden allles samen in de herfstvakantie uitzoeken.

Nog twee weken tot de herfstvakantie.....shoppen!

10. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    hoi mama's, ik lees jullie berichtjes vaak mee, maar zit dan meestal op mijn werk en daar vandaag reageer ik niet. Ik ben ook net drie dagen ziek geweest, wat koortsig, hoofdpijn en snotverkouden. En inderdaad, bij dat genies en geproest scheurt het even flink langs je liezen, dus dat zal wel bandenpijn zijn. Verder gaat het eigenlijk prima, wel wat vermoeid maar de misselijkheid is geheel weg. Alleen wel emotioneel, vooral op zo'n grijze, natte dag als vandaag.

Goh, ik kijk er van op wat er allemaal al aan inkopen is gedaan meiden! Ik heb alleen nog maar een klein rood doosje met wat dingetjes er in die ik cadeau heb gekregen (knuffels, rompers). Wel in wat babyzaken gekeken, maar nog geen grote aankopen gedaan dus. Moet maar eens worden, we gaan in ieder geval maandagavond maar eens in ikea kijken wat ze daar hebben. Lekker weekend verder nog ;) !

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Cristel natuurlijk laat ik jullie weten wat het geslacht is als ik het weet! :D

@ Bianca mijn mannetje gaat ook altijd mee naar de VK! ;)

@ Nathalie ik heb dat ook met het niezen!

@ all wie heeft dat ook ipv plopjes kleine pijnscheutjes op plaats waar ik hartje hoor? Ik heb de vraag ook bij onderdeel verloskundige gesteld? Ik ben benieuwd of dat de beeb is die mss eregen tegen aan beweegt.

@ Emma wat toevallig ik heb hier straks ook gestofzuigd nadat de metselaars weg waren en ik heb ook hele erge lage rugpijn nu!
    Nog iets heel toevalligs ik moet diezelfde avond, wanneer de hema uitverkoop heeft) naar de VK! Hoe toevallig weer :rolleyes: :)

Nu ga ik lekker wat bankhangen. Mannetje is met twee neefjes naar nac psv, omdat mijn zwager niet kon, dus lekker rustig hier! ;)

12. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hallo

Ik heb ook af en toe last van mijn buik als ik moet hoesten of niezen.Als ik het aan voel komen dan probeer ik ook vaak mijn buik vast te houden.
    Ik heb net de kids weggebracht voor een avondje logeren.
    Wij hebben vanavond een barbeque met 50 man,omdat we met zijn allen de versierde wagen hebben gemaakt.Word vast gezellig.
    En morgen lekker uitslapen das ook lang geleden hopelijk kan het ook en ben ik niet om 6 uur al wakker.Mijn mannetje moet wel om 5.15 uur opstaan dus die kan niet uitslapen.
    Dames prettige avond nog en misschien tot morgen.

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    86 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar- Gelderland- 27 februari 2008 -1e kindje
    Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - 2e kindje
    Wuppie (Judith) - 30 jaar- Kraggenbrug - 1 maart 2008 - 2e kindje
    Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - 3e kindje
    Ebby - ? - ? - 1 maart 2008 - ?
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - 1e kindje
    Siep - 37 jaar- ? - 2 maart 2008 - 1e kindje
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - 1ste kindje
    Mama33 - 33 jaar - Achterhoek - 2 maart 2008 - 3e kindje
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - 1e kindje
    Gizzy - ? - Gelderland - 3 maart 2008 - 2e kindje
    Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - ?
    Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 4 maart 2008 - 1e kindje (eigenlijk 3e)
    Missdroppy - 27 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - 2e kindje
    Britt16 - 28 jaar - ? - 4 maart 2008 - ?
    Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - 1e kindje
    Bianca84 - 22 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - 1e kindje
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - 2e kindje
    Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - 1e kindje
    Magablo - 29 jaar - ? - ? - 5 maart 2008 - 3e kindje
    Mona79 - 27 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - 1e kindje
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - 2e kindje
    Maanlicht - 28 jaar - ? - 7 maart 2008 - 3e kindje
    Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend)
    Meiske91 - 16 jaar - Friesland - 7 maart 2008 - 1e kindje
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - 3e kindje
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - 1e kindje
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - 1e kindje
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - 2e kindje
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - 1e kindje
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - 1e kindje
    Kyrah - 31 jaar - Arnhem - 9 maart - 1e kindje
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - 1e kindje
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend)
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - 1e kindje
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - 1e kindje
    Marion26 - 27 jaar - Zoeterwoude - 10 maart 2008 - 2e kindje
    Rossi - 23 jaar - geheim - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Jorine - 28 jaar - Arnhem - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - 5e kindje
    Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Cora - 24 jaar - ? - 12 maart 2008 - 2e kindje
    Daphne1976 - 31 jaar - Gelderland - 12 maart 2008 - 2e kindje
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - 1e kindje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - 1e kindje
    Lily (Lilian) - 29 jaar - Kwadijk (N-H) - 13 maart 2008 - 2e kindje
    Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 13 maart 2008 - 2e kindje
    Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - 1e kindje
    Eekje - 27 jaar - Belgiƫ - 14 maart 2008 - 1e kindje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - 4e kindje
    Buddy - 29 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - 1e kindje
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - 2e kindje
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - 1e kindje (4e voor vriend)
    MaryJane - 27 jaar - Overijssel - 15 maart 2008 - 1e kindje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - 3e kindje (1e voor vriend)
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - 1e kindje
    Parel - 27 jaar - NL - 16 maart 2008 - 1e kindje
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - 1e kindje
    Tinusje - 30 jaar - Ridderkerk - 17 maart - 1e kindje
    Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - 2e kindje
    Katie25 (Karin) - 25 jaar - Gelderland - 18 maart 2008 - 1e kindje
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - 1e kindje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - 1e kindje
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - 3e kindje (dochter 2,5 en zoontje 10 mnd)
    Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - 2e kindje (1e voor vriend)
    Roses - 22 jaar - Noord-Holland - 22 maart 2008 - 1e kindje
    Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - 2e kindje
    Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 24 maart 2008 - 1e kindje
    Willes - 28 jaar - ? - 24 maart 2008 - 1e kindje
    Nicole23 - 23 jaar - Beuningen - 24 maart 2008 - 2e kindje
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - 1e kindje
    Lolly - 25 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - 1e kindje
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - 1e kindje
    Charlotte11 - ? - ? - 26 maart 2008 - 3e kindje
    Happy mom - 31 jaar - Curacao - 24 maart 2008 of 27 maart 2008 - 2e kindje
    Maranka - 33 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - 1e kindje
    Isra - 25 jaar - Utrecht - 28 maart 2008 - 1e kindje
    Fientje2007 - 28 jaar - Eindhoven - 28 maart 2008 - 1e kindje
    Fransje77 - 29 jaar - Eindhoven - 23 maart/28 maart 2008 - 1e kindje
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - 2e kindje
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - 4e kindje
    Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - 1ste kindje
    Cristel - 21 jaar- USA -29 maart- 2de kindje
    Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - 3e kindje

Dames, ik heb even de lijst geupdate om natasja ook wat te ontlasten en zo raken we het overzicht niet kwijt. Als er iets veranderd of toegevoegd moet worden hoor ik het wel! :confused: Wat zijn we toch met veel he! :D

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mijn datum is helemaal juist pooh :)

ik verveel me te pletter pff..

weet waar ik trouwens zo verdrietig van wordt.. dat het de meeste mensen geen reet intereseerd dat ik zwaner ben van de 2e ik bedoel dus totaal geen belangstelling dan vragen ze en hoe is het.. nou begin ik mn verhaal beginnen ze tegen cailynn te praten.. nouik wordt daar echt verdrietig van voel dan net of deze beeb niet belangrijk is of dat het ongewenst is snap je.. hebben jullie dat niet? of misschien tips voor me?

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    cristel ik kan er niet over mee praten het is onze 1e .... maar ik kan me er wel iets bij voorstellen ..net alsof het nu maar "normaal" is dat je een 2e kindje krijgt terwijl het natuurlijk weer een wonder is !
    Vervelend voor je meid ... bah wat kunnen mensen toch soms dom zijn daarin... tips heb ik niet voor je maar wel een lekkere dikke knuf want ik leef nu juist zo met je mee ! :whistle:
    Pooh jij bent ook super met lijstjes zeg ! geef jij soms wiskunde ofzo ? ha ha en idd we zijn wel echt met veel meiden !
    En oh straks zie ik je nog bij de VK maar wij moeten wel laat hoor ik geloof laatste van de dag !
    Redone wat gezellig zeg ! en dan nog lekker uitslapen ook jammer dat je man zo vroeg weg moet ;)
    Roosje ik lees ook mee op mijn werk maar mag er niet inloggen ( lezen denk ik ook niet zo maar is in pauze) EN wacht maar tot je je 1e dingen hebt gekocht ha ha er komten nu rookpluimen van mijn pinpas af ha ha
    Bianca wij hebben ook de wij jonge ouders en ik lees het ook zo graag er staan altijd tips of leuke verhalen. Mijn man gaat idd ook altijd mee naar de VK of Echo .. gelukkig wel ik vind het echt iets van ons samen en hij kan ook overdag wel eens duis dat is makkelijk.
    Over de bevalling mijn man hoeft ook niet te kijken van onderen als hij niet wil ik hoef ook geen spiegel maar hij blijft maar mooi bij
    me ! ;)
    oh en christel het stokbrood was niet lekker ... heb het weggegooid ik weet het ook niet maar brrrrrrr
    heb nu dus al weer honger...

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedeavond meiden,

@Pooh69,
    Het was zeker rustig vanmiddag op het forum bij de maart-mama's. Maar nu is er wel wat bijgeschreven.
    Hihi ik heb vanmiddag de Tarzan gehaald hoor meis, ik heb het kussen nu in de bank neergezet en het zit nu al veel beter. Echt een hele goede tip! Ook heb ik er nog een badstofhoes bijgekocht. Dus ik hoop dat ik ook wat beter slaapt. Je hoort het morgen gelijk van me hihi.......

Oh ja ik zag dat jij de lijst had bijgewerkt. Mijn uitgerekende datum is alleen veranderd. Ik ben 29 februari uitgerekend, maar we houden het op 1 maart. Net als Emma.........

@Emma,
    Jeetje meis, dat is lekker dat je tot zolang hebt geslapen meis! Ben jaloers op je hoor hihi ;) Ik las dat je het in je rug hebt, doe je rustig aan meid!

Ahh wat lief dat je vraagt hoe het met me vader is. We waren er vanmiddag nog even, want hij mocht vanmorgen naar huis. Hij had gelukkig geen pijn aan de wond bij zijn lies alleen als hij moet lopen. Maar voor de rest gaat alles goed. Hij zag er wel heel moe uit en hij zou vanavond lekker vroeg naar bed gaan zei hij.

Meis het is zo leuk he om je beebje te voelen? Zo bijzonder he? Het is bij mij ook heel verschillend of ik ukkie voel. De laatste dagen is het wel iedere dag, zeker als ik ga zitten. Maar voorheen voelde ik uk en dan een paar dagen weer niet. Hup Divi in de stress, maar net als wat je zegt, gelukkig hebben we de angelsound nog hihi......

@Nathalie,
    Ik had het een aantal weken geleden ook meis dat ik zo moest niezen en dat ik een flinke pijnscheut in me zij kreeg. Ik zei gelijk tegen Hubbie, zo niezen doen we ook niet meer, het doet zo'n zeer. De volgende dag voelde ik het nog eigenlijk.
    Het zijn dus echt je banden......

@Redone,
    Veel plezier vanavond met de barbeque.

Vanmiddag dus de Tarzan ;) ook gekocht. Jeetje wat een uitkomst is dat zeg. Ik heb hem nu lekker dubbelgevouwen in de bank gezet en zit er lekker tegen aan. Wat zit dit lekker zeg. Ben benieuwd straks in bed.
    Ik heb er ook gelijk nog even een badstofkussenhoes bij gekocht, lekker voor straks in de winter. Ohh ja en ook nog een muziekdoosje. Het is een maan, met daaronder een muis op een wolk, als je dan aan het muisje trekt komt er een muziekje uit.
    Dit alles had ik bij de Hema.

Vanmiddag was ukkie druk aan het trappelen in me buik. Het was zo goed voelbaar. Ik voelde het zo aan de buitenkant.
    Nu is het alweer een paar uur rustig. Dus straks voordat ik ga slapen toch nog even luisteren naar uk. Is toch een hele geruststelling...

Meiden ik kom zo nog even kijken

liefs Divi

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pooh, wat leuk dat je ook gaat trouwen meid. gefeliciteerd!

Wij trouwen ook op een moment dat het gratis is in die gemeente, maar het is wel een prachtige locatie een borg n.l en de tijd is ook leuk 10.30 op een woensdag. Vaak zie je dat je perse om 9.00 uur moet trouwen of zoiets.

En verder houden we het heel erg klein met alleen naaste familie en vrienden. En doen we de catering e.d. zelf om de kosten zo laag mogelijk te houden. We willen er gewoon een hele gezellige dag van maken.

18. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@de bruiden in de dop Maranka en Pooh: Van harte gefeliciteerd! Trouwen is en blijft bijzonder ook al maak je er een knalfuif van of niet. Geniet ervan!

@Cristel: Herkenbaar meis. Ik heb 1 kaartje gehad en dat was het. Bij een eerste is het allemaal reuze interessant, maar bij een tweede weet je zelf al wat je te wachten staat en lijkt het net alsof mensen je in de steek laten en opeens geen adviezen of ondersteuning geven. Ik begrijp je helemaal hoor. Pak het niet persoonlijk op want als mensen zouden weten dat ze je ermee kwetsen zouden ze het waarschijnlijk ook niet doen. Nu moet ikzelf ook wel eerlijk bekennen dat ik veel minder bezig ben met mijn zwangerschap dan met de vorige... Dus ikzelf doe er even zo goed aan mee. Wat je misschien kan doen is zeggen tegen de mensen die ogenschijnlijk ongeinteresseerd zijn dat je het leuk vindt om niet alleen aandacht aan je dochter te geven maar ook aan je baby.

Liefs, Flientje

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ach ja dat is elke dag zo ben er inmiddels aan gewend.We hebben een boerderij dus ja elke dag op tijd eraf om te werken.

Ik ben er net weer van een avondje barbeque.Was heel gezellig en ik ga nu ook lekker mijn bedje in want kan wel vernemen dat het wel vermoeiend is om even een avondje te stappen.

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh dus flientje bij jou is dat ook.. mijn fam vraagt wel erg veel maarja die wonen ver weg in nl dus spreek ik niet zo vaak.. maar hier mensen die ik ken vragen het niet eens.. gewoon van hoe gaat het omdat het moet maar dan begin je te vertellen en dan gaan ze vrolijk tegen mn dochter praten dan denk ik echt vraag dan niks sta nu tegen de kast te lullen.. kan ik gewoon niet uitstaan en dan wel over 6 maanden mn beebje willen vast houden haha jaja frustratie hier...
    thx voor de peptalk emma en flientje ;)

en stok brood niet lekker. he ik had m wel willen opeten hoor..

maranka wij hebben het ook klein gehouden hoor.. kan wel duizenden uitgeven op 1 dag aan een trouwerij wat ik wel zou willen maar dan ga ik nadenken en kan het dan ook beter besteden.. en om eerlijk te zijn.. op de dag zelf ben je helemaal niet bezig hoeveel mensen er zijn.. zoalng je er zelf mooi uitziet en je man of ja toekomstige man er is is alles goed :) de rest maakt je toch niks uit

Deel Deze Pagina