Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi dames,

Gister wezen shoppen.

Hebben de kinderwagen in bestelling nu, een Mutsy 4 rider light weight ofzo haah hele mond vol.
    En we hebben een box gekocht met twee boxkleden en direct meegnomen, een wipstoel gekocht en direct meegenomen, en we hebben een autostoeltje in bestelling :rolleyes: hihihi errug he? :)

Pfff ben nu mega moe nog van gister maar was al weer om 4 uur wakker, haha zucht, nou ja vandaag ff rustig aan doen dan maar.

Ik hoop in de loop van volgende week de kinderkamer te gaan halen. Kunnen we dat ook klaar gaan maken. Kan ik gaan schilderen etc :D

Nou iedereen heeel veel succes en plezier!

Liefs en knuf,
    Mili

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Divi en en en? Lekker geslapen met de megaworst! :)

@ Maranka ik denk ook wel dat ik de twee moeders mee ga vragen en lekker ga eten ofzo! Zodat we er idd een leuke dag van maken! Ben benieuwd naar je jurk!

@ Mili super joh die inkopen! Leuk is dat he!

@ Emma we moeten om 19.40 naar de VK ;)

@ Redone wat leuk dat jullie ene boerderij hebben! Wat voor tak? Iets met vee? Echt super!

@ Flientje en cristel lijkt me echt moeilijk bij de tweede als ze zo wienig aandacht geven! ;) Dikke knuffek voor jullie! ;)

Vanmorgen voor het eerst links halverwege mijn navel en schaambot gek geborrel gevoeld. Normaal voel ik darmgeborrel anders en op een andere plaats. Hoop zo dat dat de beeb is! :D Ik voelde het toen ik zat. Voelen jullie het meeste als je zit? Voelt het bij jullie ook als een soort darmgeboorel, maar dan anders :rolleyes: :)

Nu even mijn warme broodjes op eten! ;)

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Was even niet in de lucht...druk druk druk....en mentale voorbereiding op mn nieuwe baan morgen.....

Ik reageer ditmaal niet op iedereen, want ik loop teveel achter. Heb wel alles snel gelezen hoor.

POOH ! Wat een topnieuws, trouwen, pretecho....ohhhh leuk hoor !
    O ja, Wil je mijn datum verzetten naar 12 maart. Dat is de datum van de VLK op mijn kaart, hihi.

Hier gaat het best. Sinds gisteren heb ik een nieuwe bril...echt een hele stoere. Was nodig, want ik had barstende koppijn. Verder nog wat zwangerschapsboxers gekocht en een sloot kleren voor onze dochter. We zijn naar een outlet geweest in Turnout (TSJIEP) De Armani's en Hilfigers vlogen me om de oren. Hele leuke dingen gekocht voor niet teveel geld.

Mijn 20 weken echo is verzet, want het echobureau belde. Ik mag nu al op 19-10 ! 5 dagen eerder.

Tarzan en ik zijn trouwens nog steeds dikke vrienden ;)

Leuk dat iedereen bijna aan de slag begint te gaan met kamertjes en echo's waar je het grote geheim kan zien...hihi

XFD

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    86 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar- Gelderland- 27 februari 2008 -1e kindje
    Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - 2e kindje
    Wuppie (Judith) - 30 jaar- Kraggenbrug - 1 maart 2008 - 2e kindje
    Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - 3e kindje
    Ebby - ? - ? - 1 maart 2008 - ?
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - 1e kindje
    Siep - 37 jaar- ? - 2 maart 2008 - 1e kindje
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - 1ste kindje
    Mama33 - 33 jaar - Achterhoek - 2 maart 2008 - 3e kindje
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - 1e kindje
    Gizzy - ? - Gelderland - 3 maart 2008 - 2e kindje
    Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - ?
    Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 4 maart 2008 - 1e kindje (eigenlijk 3e)
    Missdroppy - 27 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - 2e kindje
    Britt16 - 28 jaar - ? - 4 maart 2008 - ?
    Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - 1e kindje
    Bianca84 - 22 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - 1e kindje
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - 2e kindje
    Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - 1e kindje
    Magablo - 29 jaar - ? - ? - 5 maart 2008 - 3e kindje
    Mona79 - 27 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - 1e kindje
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - 2e kindje
    Maanlicht - 28 jaar - ? - 7 maart 2008 - 3e kindje
    Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend)
    Meiske91 - 16 jaar - Friesland - 7 maart 2008 - 1e kindje
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - 3e kindje
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - 1e kindje
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - 1e kindje
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - 2e kindje
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - 1e kindje
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - 1e kindje
    Kyrah - 31 jaar - Arnhem - 9 maart - 1e kindje
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - 1e kindje
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend)
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - 1e kindje
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - 1e kindje
    Marion26 - 27 jaar - Zoeterwoude - 10 maart 2008 - 2e kindje
    Rossi - 23 jaar - geheim - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Jorine - 28 jaar - Arnhem - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - 5e kindje
    Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - 1e kindje
    Cora - 24 jaar - ? - 12 maart 2008 - 2e kindje
    Daphne1976 - 31 jaar - Gelderland - 12 maart 2008 - 2e kindje
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - 1e kindje
    Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - 2e kindje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - 1e kindje
    Lily (Lilian) - 29 jaar - Kwadijk (N-H) - 13 maart 2008 - 2e kindje
    Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - 1e kindje
    Eekje - 27 jaar - België - 14 maart 2008 - 1e kindje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - 4e kindje
    Buddy - 29 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - 1e kindje
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - 2e kindje
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - 1e kindje (4e voor vriend)
    MaryJane - 27 jaar - Overijssel - 15 maart 2008 - 1e kindje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - 3e kindje (1e voor vriend)
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - 1e kindje
    Parel - 27 jaar - NL - 16 maart 2008 - 1e kindje
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - 1e kindje
    Tinusje - 30 jaar - Ridderkerk - 17 maart - 1e kindje
    Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - 2e kindje
    Katie25 (Karin) - 25 jaar - Gelderland - 18 maart 2008 - 1e kindje
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - 1e kindje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - 1e kindje
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - 3e kindje (dochter 2,5 en zoontje 10 mnd)
    Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - 2e kindje (1e voor vriend)
    Roses - 22 jaar - Noord-Holland - 22 maart 2008 - 1e kindje
    Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - 2e kindje
    Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 24 maart 2008 - 1e kindje
    Willes - 28 jaar - ? - 24 maart 2008 - 1e kindje
    Nicole23 - 23 jaar - Beuningen - 24 maart 2008 - 2e kindje
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - 1e kindje
    Lolly - 25 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - 1e kindje
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - 1e kindje
    Charlotte11 - ? - ? - 26 maart 2008 - 3e kindje
    Happy mom - 31 jaar - Curacao - 24 maart 2008 of 27 maart 2008 - 2e kindje
    Maranka - 33 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - 1e kindje
    Isra - 25 jaar - Utrecht - 28 maart 2008 - 1e kindje
    Fientje2007 - 28 jaar - Eindhoven - 28 maart 2008 - 1e kindje
    Fransje77 - 29 jaar - Eindhoven - 23 maart/28 maart 2008 - 1e kindje
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - 2e kindje
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - 4e kindje
    Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - 1ste kindje
    Cristel - 21 jaar- USA -29 maart- 2de kindje
    Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - 3e kindje

@ FD ik heb het veranderd! Jullie zijn flink aan het shoppen geweest! :D

5. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Voel me iets beter, maar nog niet top. Vooral heel veel hoofdpijn en heel moe nu.
    Kom op baby! Even schoppen dan heeft mama ook wat leuks. haha

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen mama's:
    Ik heb niet zo goed geslapen, werd vaak wakker gemaakt door ons zoontje. Hij heeft heel onrustig geslapen en ik kan geen oorzaak vinden waarom. Normaal als hij onrustig slaapt weet ik waarom dat zo is maar nu niet.

Ik wou dat ik ook nog wat kon gaan babyspullenshoppen maar dit zal er voorlopig financieel niet inzitten. Ik verwacht namelijk nog een telefoontje dat alles voor de doopsuiker binnen is en ik alles in elkaar kan steken.

Dan maar wachten tot november. Misschien komt onze buggy volgende maand binnen. Het is een nieuw model en nog nergens verkrijgbaar. Eerst was gezegd dat deze vanaf september verkrijgbaar zou zijn maar het is al oktober geworden.

Dit was het weer voorlopig van mijn kant.

Knuf van zuurtje ;)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Vergeet ik nog te vertellen dat we met het kamertje gaan wachten tot we verhuisd zijn, ik ben er nog niet uit of ik een wit of bruin bedje ga nemen voor ons frummelke.
    Ik heb namelijk 4 bedjes staan van de kinderopvang(onze eigen bedjes) staan. 3 witte en 1 bruin.
    Voor de opvang heb ik er maar 3 nodig dus kan ik eentje voor ons beebje nemen.

Iemand een suggestie welke ik zou nemen?
    Een kast hebben we nog niet want we moeten de kamer nog opmeten waar het kamertje komt, dit is ook pas voor na de verhuis. De luiertafel is wit met stickers van Anne Geddes op(zelf opgekleefd om op te vrolijken).

Knuf van zuurtje ;)

8. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Zuurtje, misschien de witte omdat je luiertafel ook wit is? Zou het anders niet weten.

Wij hebben gister behang voor de babykamer gekocht en verf voor de deur en plinten (aqua kleur). Een hemeltje hadden we al in aqua.
    Mocht het een meid zijn dan combineer ik het met een andere kleur.
    Verder had ik gister mijn dag niet echt. Slecht geslapen en bij het minste of geringste kon ik al huilen. Pffff. Het lijkt wel of de "huil hormonen" sinds een week ofzo bij me zijn toegeslagen haha.
    Maar na de inkopen voelde ik me al een stuk beter.
    Jammer dat het hier de hele dag regende. Het is niet 1 moment droog geweest.

Christel: wat vervelend dat je zo weinig aandacht krijgt. Kan je het niet gewoon eens zeggen dat je dat idee hebt etc tegen die personen? Misschien staan ze er niet eens bij stil en bedoelen ze het niet zo. Door de zwangerschap ben je ook gevoeliger denk ik.
    Heeft je mannetje wel extra aandacht voor je?

Pooh ook alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! En veel plezier bij je echo dinsdag. Leuk hoor dan weet je wat het gaat worden!
    Ik weet nog niet of ik het hier op het forum ga vermelden. Wij vertellen het namelijk ook verder niet aan familie/vrienden. Na de echo gaan we s middags shoppen en een paar "geschikte" truitjes enzo kopen.

Ik zit er ook over te denken hoe ik het wil weten... mij lijkt het leuk om door de VK te laten opschrijven en dan pas later thuis met zijn tweetjes open te maken.
    Verder vind ik de 20 weken echo ook wel een beetje eng want het is geen pret echo natuurlijk. Maar ja als er wel iets is wil je dat wel weten natuurlijk.

Hier voel ik ook nog steeds geplop. Meestal als ik in bed lig op mijn buik of rug. Zittend op de bank ook af en toe. Maar meestal ben ik te druk om dat te merken volgens mij. Soms twijfel ik nog of het mijn darmen zijn maar volgens mij zit dit meer naar voren toe en als het mijn darmen zijn is het wat lager en meer aan de achterkant.

Voor iedereen een dikke knuf vandaag! ;)

Oh ja nog over die maten rompertjes. Ik heb wel wat aan jullie adviezen gehad dus bedankt. De meeste baby's passen in ieder geval de eerste weken wel in maat 50/56.
    Kunnen ze bij de laatste echo's ook inschatten hoe lang je kindje ongeveer wordt vraag ik me af?

Nou weer een heel verhaal vandaag :)

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Zeker hoor, met 50/56 zit je vast goed. Alleen koop ik er zelf niks van, maar goed, ik verwacht dan ook wat.

Over dat inschatten....
    de vk schat in op basis van wat ze van jou weet en ziet en zit dan 9 van de 10 keer op het gemiddelde. Maar ja, dat is niet voor niks een gemiddelde. NEt als dat we kunnen zeggen dat van 86 maart-vrouwen ongeveer de helft een jongetje zal krijgen.
    Bij mij dachten ze dus ook 6 pond, ik niet al te groot / breed en dus maar gemiddeld.
    Bij de echo 3 dagen voor de geboorte gaven ze al wel aan dat het wat groter zou worden. Normaal meten ze de schedel en geeft het scherm de zwangerschapsduur weer. Dat loopt tot 42 weken. Met 41+2 kregen wij geen melding meer....de ass gyn dacht dat het zeker wel 8 pond zou zijn.
    Uiteindelijk woog ze 4500 gram en dat scheelt weer een pond, maar dat komt omdat ze op een echo niet kunnen zien hoedik het kind is, wel hoelang. Ze was ook lang (54cm) gelukkig.

Dus, om het verhaal wat in te korten, je zit vast goed :D

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag meiden,

@Redone,
    Fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Heb je lekker gegeten?

@Mili,
    Leuk he dat baby shoppen? Waar ben je geslaagd?

@Pooh69,
    Meis ik heb heerlijk geslapen met de superworst haha...... Ik moest alleen om 3 uur naar het toilet vannacht en toen lag de megaworst dus op de grond. Ik weet niet wat ik allemaal doe met dat ding ;)
    Om 6 uur weer wakker en toen lag die megaworst weer op de grond. Ik heb tarzan toen maar laten liggen.
    Ik denk dat het nog een hele gewenning is. Vanavond leg ik tarzan maar eens in een andere stand haha ;) misschien dat tarzan dan blijft liggen.

Zou jij mijn datum in de lijst ook nog even willen veranderen? Ik ben namelijk op 29 februari uitgerekend, maar we houden het op 1 maart net als Emma ;)

@Fruitdruifje,
    Wat fijn dat je nu 5 dagen eerder mag naar het echobureau voor de 20 weken echo.

@Nikki,
    Leuk he spulletjes kopen voor de babykamer. Leuke kleurtjes hebben jullie uitgekozen!

Lekker geslapen met Tarzan, alleen nog even wennen volgens mij. Heb de tarzan 1x van de grond moeten vissen en de tweede keer dat ik wakker werd lag de megaworst weer op de grond, toen heb ik tarzan maar laten liggen...... ;) Zelfs voordat we gingen slapen had Hubbie de megaworst ingepikt haha...... Ik wil er ook zo een haha haha haha zei hij meteen....

Vandaag niet veel plannen. Hier zijn de winkels vandaag open dus we gaan even shoppen. Hubbie heeft nieuwe schoenen nodig dus daar gaan we even voor kijken. En misschien ook nog wel even baby shoppen......

Ik kom straks nog even kijken meiden

liefs Divi

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi hoi meiden ik vlieg ff voorbij want we zijn de voortuin aan het doen maar ik ga niet te veel sjokken en sjouwen want ik heb echt steken in mijn buik ! volgensmij een teken dat ik ff rustig aan moet doen ...
    meiden hoe voelt een harde buik eigenlijk ? geen idd en dan kan ik het in de gaten houden...

Hee divi jij hebt een ontsnap tarzan ha ha maar ik vond het ook ff wennen maar elke nacht zijn we samen meer 1 ;) hihi vanochtend tarzangevecht gehad met mannetje ha ha was kei lachen ! Tarzan vloog door heel de slaapkamer ! :) :)
    Beccaatje ik heb allerlei maten zoals ik het heb gelezen raden ze dat aan ! en idd je weet het maar nooit als er zo'n xxxl baby of xxxs baby uit gaat komen... :(:
    Nikki ga je alleen naa de VK dan is dat idd wel echt een leuk idee of vraag een echo waar je het zeker op kan zien en laat het achterop schrijven voor het geval je gaat twijfelen ha ha schijbaar zie je het verschil tussen een big-mac (meisje) en hotdog(jongen) heel goed ! ;)
    Zuurtje ik zou ook voor de witte gaan en idd ook omdat je luiertafel ook wit is je kan er idd altijd nog wat op schilderen of plakken ! wij gaan ook muurschilderingen laten maken ! lijkt me zoooooo gaaf :)
    Hebben jullie een quinny ? wij nl ook en wij krijgen hem ook pas na oktober ivm nieuw model ! :)
    Bianca lekker rustig aan doen meissie ! en veel bankhangen laat je mannetje je maar een goed verwennen op zondag ! :(
    Fruitdruifje heeeeeeeeeeel veeeeeeel plezier en succes morgen op je nieuwe baan maar als je in het echt ook zo gezellig bent als hier zullen ze zeker op je zitten te springen ! ;)
    en ik denk dat het maar goed is als wij nooit samen gaan winkelen ha ha kunnen we bussen vol mee naar huis nemen !
    Pooh ik denk idd dat je dan je beeb al voelt ! de eerste dagen is het twijfel maar het blijft terug komen op dezefde plek een beetje en nu heb ik echt zo iets van het moet het zijn ! het is idd net geborrel maar dan anders :) ik voel het ook het meest en best als ik zit ! en vooral als ik bezig ben geweest en dan rustig aan ga doen ... :)
    ik voel het nu ook al steeds beter en duidelijker en ik vind het zooooooo geweldig ! oh en ik denk niet dat we elkaar zien bij de VK ik moet toch echt later dan jou rond 9 uur geloof ik !
    Mili wat lekker dat je al zo veel gekocht hebt van jouw pinpas kwamen dus al die rooksignalen af ha ha
    Cristel meissie hier lul je nooit tegen een kast aan meid er zijn 86 meiden die jouw gevoel en ervaring maar al te graag lezen en er geen genoeg van krijgen ! :)
    en fientje dat telt ook voor jou hoor meissie !
    Redone wat gaaf een boerderij ! wouw wat hebben jullie voor dieren ?
    en je was zo te zien laat terug van de BBQ ... jij had wel wat uitslapen verdient ;)
    Natasja hoe is het met je meissie ?

Nou als ik iemand vergeten ben sorry maar ik ga weer helpen in de tuin
    toedels en tot laterxxxx

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee meiden,

Hier alles nog goed lees ik.
    Iedereen nu over de 14 wk. Gelukkig.
    Want hoewel iedereen week 12 aanhoudt is natuurlijk 3 mnd pas bij eind week 13 :(

Met mij gaat het ook wel weer beter. Ben zelfs al weer aan de ovu testen om te zien wat mijn lichaam doet. En lijkt meteen de draad weer op te pakken en streepjes worden weer mooi donker. Dus weer aan de klus en gelukkig allemaal pijnloos en ik heb er weer zin in.

Nou meiden, keep it cool en zodra ik meer weet laat ik het jullie wel weer ff weten. (woensdag naar gyn voor nacontrole)

Ik houd jullie in de gaten! ;)

de doei :D

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hai, het gaat hier een beetje beter.
    Morgen ga ik 2 uurtjes werken, kijken hoe het gaat. thanks emma.

@pooh, is dat de volledige nieuwe lijst :oops: dan zet ik hem op pagina 1.

@maranka, gefeliciteerd met je huwelijk!

@FD spannend maandag!

verder heb ik niet veel onthouden.
    Ja tarzan! hihihi mijn zus heeft voor mij een tarzan, zal ik eens vragen of ik die kan krijgen.

Owja harde buiken.. brrr naar gevoel, krijg een hele harde bal onderin en ik voel het trekken van links naar rechts of van rechts naar links.

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Emma wij hebben van gracco de quattro tour duo besteld. Dit is een buggy voor een tweeling of opeenvolgende geboortes. Deze klapt heel compact in en dat hebben we nodig daar onze auto maar een kleine koffer heeft. De zitjes staan achter elkaar en dat is ook gemakkelijker om door een deur te geraken.

Knuf an zuurtje ;)

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Divi :) wat een geworstel met die worst! :) Maar bij mij ligt hij in het midden, dan valt hij niet uit bed. Tis wel niet de gezelligste oplossing...mja...Ben blij dat hij wel lekker lag!

@ Emma nee dan zien we elkaar niet. Had me ook wel raar geleken! :)
    Doe het rustig aan he! Ik heb ook van die steken als ik teveel gedaan heb en hoop dat het geborrel idd ons beebje is!

@ Natasja dat is de volledige lijst, alleen moet je divi aanpassen naar 1 maart! ;) Maar was geen probleem hoor lieverd om hem te updaten! Denk eerst maar aan jezelf. Hele dikke knuffel voor jou. Hoop dat je snel weer wat beter zult voelen!

@ Zuurtje ik zou ook voor de witte gaan! ;)

Hier hebben mijn mannetje en ik samen een bank-hang-in-huispak-dag. :) Heerlijk! :D

16. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hey dames

Ik heb gisteren lekker gegeten met de barbeque al duurde het soms wel lang dat ik op mijn eten moest wachten want ik wilde het wel goed gaar hebben je weet maar nooit.
    We hebben een boerderij met ca 70 koeien,kalveren,een koppel schapen en lammeren.Er is altijd wel wat te doen bij ons,zoals nu moet er een koe een kalf krijgen.

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wat leuk redone!

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Redone ik kom bij jullie werken, ik heb veehouderij/dierhouderij op de has gedaan! :)

@ Ellen meid duim echt voor je dat het snel raak zal zijn! Wat lief dat je hier nog wat komt typen! ;) Dikke knuffel! ;)

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Emma: nee we gaan wel met zijn tweetjes hoor maar het lijkt me leuker om het samen thuis te "ontdekken" dan het daar al te horen. Dan zit er toch iemand bij. Maar ja maar even kijken of we het nog een half uur langer kunnen uitstellen haha.
    We wonen trouwens maar 5 minuten rijden van de VK praktijk af dus dat scheelt :)

p.s. Redone, leuk zeg een boerderij! Nog over die hartjes... wie weet zijn het er toch twee? Dat zou wat zijn zeg!
    wanneer moet je weer naar de VK?

20. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik moet 19 okt pas naar de vk maar ik heb dinsdag een pretecho.Dan zien we het misschien wel.Maar zal idd wat zijn maar ik denk dat het er maar een is en is het gewoon de hartslag van 1 beeb is.

Deel Deze Pagina