Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hahaha die Emma ! Ik hoop echt niet dat ze OP me gaan zitten te springen, want dat overleef ik niet :) :) :) :)

@redone: Dat klintk nou zo gaaf hè, een boederij....zwijmel....maar ik besef dat het ook flink doorwerken is...Echt vakantie heb je nooit....
    Toch echt gaaf....!

@Divi: Ik leg mijn megasaucijs ook middenin hoor ;)
    Mijn dochtertje vindt hem ook super om 's morgens in te hangen als ze bij ons op bed even Tv mag kijken in t weekend

@zuurtje: WIT !

@Natas: Goedzo meisje ! Ik had eergisteren een dip, maar gelukkig gaat het sinds gisteren weer prima. Leg je lat niet te hoog hè !?

@EllenK: Wat lief dat je even komt buurten. Iedereen gunt het jou ook zo enorm...Hoop zo dat er snel topnieuws van je komt....melden hoor !

@Bianca: Stapje voor stapje hoor, meiske...

@Christel: Irritant als niemand luistert..... Hier wel hoor !

@Nikkie : Wij zitten ook in het aqua gedoe hoor ! Gemixt met rood, vond ik het zeker neutraal genoeg

@Pooh: Ga je wel foto's van je trouwdag plaatsen....ben zo nieuwsgierig !
    Ik heb niet helemaal meegekregen hoe je het qua jurk gaat doen....tell me, please ;) O ja...nu zijn we op dezelfde datum uitgerekend ! :D
    De VLK houdt die datum sinds begin aan...k had hem alleen nooit aangepast ;)

@beccaatje: sluit me aan bij jouw verhaal....bij mij was het zo dat ze het steeds hadden over een soort reuzenkind.....haha....onze dochter kwam een maand te vroeg.....en woog 2928gram....dus een ecte reus was het niet geworden....Ik had wel superveel vruchtwater ! Maat 50/56 was dus te groot. Manlief is toen in de flits nog maat 46/47 gaan halen...zo zie je maar....ben je perfect voorbereid, denk je....

We hebben net wat leuks ondernomen. Mijn man is hier vandaag vlakbij huis aan het werk (hij is uitvoerder in de wegenbouw, vandaar)
    Normaal zit hij superver weg, maar nu dus niet ! Ikke met dochterlief dus naar papa om te kijken. Het leek wel feest...ze mocht op de asfaltmachine meerijden en in een vrachtwagen zitten en we hebben ook nog even gekeken in de keet.....
    Ik heb tig foto's gemaakt van vader en dochter....zooooooooooo leuk

Kijk dat vind ik nou het mooie van mama/papa zijn.....dit soort momenten. Dan smelt ik gewoon. Er bestaat voor mij niks mooiers (al ben ik ook dol op mn familie, vrienden en dieren hoor...)

XXXXXFD

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goemorgen tarzam dames.. ookal heb ik m nogniet :(

iedereen weer lekker zondag?

redone leuk een boerrderij lijkt mew leerg zwaar denk niet dat ik dat zou kunnen ... knap hoor :)

ellen nou hopelijk snel zwanger :)

dat niemand geen aandacht heeft voor mij interseert me niet maar gata meer om de beeb ja die groeit in mij ;) en ik ben dan zo fel dat ik die dingen onthou ook na de geboorte is dit zoo verkeerd ? hebben jullie dta niet?
    en mn man is hartstikke lief hor die heet alle aandacht voor me :)

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hey dames

Ik heb net geluisterd met de angelsound en ik hoor een hartslag tussen mijn navel en schaambeen en een stukje verder naar links richting mijn lies.Hebben jullie dat ook dat je een hartslag hoort op twee plekken?
    Misschien heeft de angelsound een groot bereik om de hartslag te horen,geen idee eigenlijk maar ik ben wel heel benieuwd dinsdag maar ik denk dat ik morgen ook even de vk bel.

4. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    redone, ik weet exact wat je bedoelt, ben er ook al een paar dagen mee aan het luisteren.

eerst hoorde ik altijd gewoon 1 hartje.
    maar nu links van mijn navel een hartje, iets zachter van volume en richting mijn navel (nog) 1 die is heel hard en duidelijk.

ik denk toch dat het 1 kind is en de angelssound heel veel bereik heeft en de zelfde hartslag iets verder ook nog pakt.

ik hoor mezelf op het moment ook erg duidelijk erdoorheen.

ik weet precies wat je bedoelt en ben er ook al mee aan het luisteren geweest.

maar onze echo met 6 en 12 weken gaf 1 kindje , aan en daar gaan we dan maar vanuit. mocht uit jouw echo dinsdag blijken dat je er toch 2 krijgt , ga ik me even hard achter mijn oor krabben!

lijkt me stug, er is nog niets aan mijn buik te zien, dan zou ik nu toch wel dikker zijn met 2 babys?

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ lieveheersbeestje gelukkig nog iemand die dat heeft.Ik schrok er eerlijk gezegd wel een beetje van want ik heb ook altijd een hartje gehoord en nu opeens twee.Ik heb ook al 5 echo's gehad(ivm bloedingen)en toen hebben we ook geen tweede baby gezien dus ik ga er ook vanuit dat er maar een is en dat de angelsound een groot bereik heeft.
    Maar wat kan je je dan een beetje opgelaten voelen zeg.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik hoor de baby ook aan meerdere kanten hoor ;)

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedeavond meiden,

@Emma,
    haha haha ik lig in een deuk haha..... een gevecht met de tarzan haha...... gaaaf!
    Ik denk dat ik de tarzan vannacht maar in het midden van het bed ga neerleggen, ik hoop dat tarzan dan niet ontsnapt. Of hubbie pakt hem hahahaha.....

@Ellenk,
    Ik hoop voor jou dat je snel weer zwanger mag zijn meis. Ik ga heel hard voor je duimen!

@Pooh69,
    haha inderdaad meis, wat een geworstel. Een goede tip van jou meis! vannacht leg ik de tarzan ook maar eens in het midden van het bed. Misschien pakt hubbie de tarzan nu wel vannacht.

@Redone,
    Meis wat leuk een boerderij! Leuk zeg al die dieren.

@Fruitdruifje,
    Meis ik wil je nogmaals heel veel succes wensen voor morgen met je nieuwe baan.
    Toch is zo'n Tarzan dus wel makkelijk he?

@Natasja,
    Gaat het weer een beetje met je meis?

Vanmiddag ff wezen shoppen met hubbie. Hij moest nodig nieuwe schoenen hebben. Daarvoor zijn we geslaagd.
    Divi had eigenlijk niets nodig, maar kwam wel met twee nieuwe vestjes, zwangerschapsstrings, enkelsokjes en een bodywarmer thuis haha.....

Nu lekker bankhangen en dan zometeen Gooische Vrouwen kijken.
    Kijken jullie dit ook meiden?

Ik kom straks nog ff kijken

liefs Divi

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedenavond mama's
    Mannetje en ik (eigenlijk meer ik)hebben besloten dat ons frummelke witte meubeltjes gaat krijgen. Nou ja krijgen, we moeten enkel nog een kast kopen maar dit zal pas voor mei zijn als we in ons eigen appartementje zitten.
    Dames bedankt voor jullie tip ivm de kleur van meubeltjes.

Vandaag is er een overbuur verhuist, wat ben ik toch jaloers op hem. Jammer genoeg kunnen we pas in mei verhuizen, er wonen nu nog mensen in die een contract hebben tot en met april.

Ik zit al heel de namiddag op de bank met tarzan, lekker gezellig. Enkel mijn mannetje ontbreekt nog, die is nog werken.

Knuf van zuurtje ;)

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier weer een gelukkige Bianca. Heb lekker geshopt vandaag. Nou ja lekker toen ik thuis kwam deed heel mijn onderbuik zeer en mijn rug/bekken ook weer heel erg. Toch niet zo goed voor mij dat rond hangen in de stad denk ik.

Maar ben geslaagd bij miss etam voor een nieuwe zwangerschapsbroek (grijs achtige) en een soort van tuniekje erover waar je goed mijn buik in ziet. Echt leuk. Mijn moeder moet mijn broek nog even korter maken (heb van die kleine beentjes hihihi) en dan kom ik zeker een foto showen aan jullie. Kreeg ook nog lekker 15 % korting, mooi meegenomen. Ook nog nieuwe schoenen gehaald.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo! :D

@Zuurtje; goeie keus dat wit meid! ;)
    Wij moeten ook verhuizen, ons contract loopt net in maart af.

@Mili: zo hee, lekker geshopt zeker? :)
    Fijn hoor meid!

@Natasja; gaat het een beetje meid?

@Ellenk: dikke knuf!

@Redone; wat leuk een boerderij! :D

@Bianca; wat leuk ben benieuwd naar je foto! ;)

Vandaag was het lekker weer en zijn we naar het park getrokken met zákken oud brood, maar die beesten wouden helemaal niks :confused:
    Er liepen ook zoveel mensen rond, volgens mij waren ze al vetgemest! :)
    Wel 2 hele schattige donzige kleine geitjes gezien (love).

@de Tarzan dames; hoe heet zo'n Tarzan ding eigenlijk officieel ?Want ik wil er zo graag een maar ik kan de echte naam niet terugvinden :oops:

Grts van Lucia, die constante honger heeft. ;)

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik wilde ook nieuwe schoenen kopen voor deze winter, maar ik stel dit nog even uit voor volgende winter. Maar ik ben bang dat ik er geen plezier aan ga hebben als ik weer vocht ga vasthouden en mijn schoenen niet passen. Ik heb nu van die speciale schoenen speciaal voor diabetes patiënten, die zijn met elastiek in verwerkt en rekken heel goed mee.(ik heb geen diabetes) Ik had deze gekocht omdat mijn teennagels gemakkellijk en vlug ingroeien. Sinds ik deze schoenen draag heb ik daar geen last meer van.

Knuf van zuurtje ;)

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Lucia bij ons in België heet dat een voedingskussen. Als je bij prémaman gaat noemen ze dat een comfi kussen, ze hebben deze in groot en kleiner formaat.

Knuf van zuurtje ;)

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  14. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Zo, ik ben er ook weer. Tjonge, wat was er veel te lezen. Heb het vluchtig gelezen, kan echt niet op alles en iedereen reageren; sorry.
    Ik zag wel dat er al heel veel bezig zijn met het uitzoeken van de babykamer; leuk zeg! En ik heb een paar buikfoto's bekeken: dat gaat de goede kant op; mooi hoor!

Heb een heerlijke vakantie-week gehad (zeilen in Turkije). Super weer en erg gezellig (we waren met 9 vrienden). Ook weer heerlijk om thuis te komen trouwens, vooral om de kids weer te zien (dan is een week opeens heeeeeel lang!). M'n kinderen vlogen direct op m'n buik af, wilden weten of ik de baby al kon voelen (nee, nog niet echt, helaas) en we hebben vandaag weer heel wat afgeknuffeld met z'n allen.

Ik ben nu wel onwijs moe (jammer, na de vakantie, maar toch...hele dag wasmachine gedraaid en zo) en ga dus zo m'n bed opzoeken.
    Slaap lekker voor iedereen!

Groetjes,
    Mamajo

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou ja de link doet een beetje vervelend maar ik denk dat ik wel weet wat jullie bedoelen ;)

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Zoiets bedoelen we lucie. Heb even zo op de site gekeken want kon niet via jou link kijken.

mamajo welkom terug thuis. Ik kan me voorstellen dat je je kindjes gemist hebt. Ik mis het zoontje al heel erg als we maar een paar uurtjes weg zijn.

Knuf van zuurtje ;)

17. Cornelia

Cornelia Actief lid

12 jun 2007
    221
    0
    0
    Hallo allemaal,

Lekker vakantie gehad. Het was daar in Kreta heerlijk weer. Twee keer zo warm als hier, lekker hoor. Alleen de vlucht was minder, heb moeten overgeven.

Darrna thuis een drukke week achter de boeg met deverjaardag van mijn mannetje en alvast met het ombouwen van de bovenverdieping. De baby kamer is nu helemaal leeg, maar moeten straks eerst de badkamer verbouwen. Die ligt er naast, dus dan kunnen we de spullen voor de badkamer daar lekker in kwijt. Dat is wel makkelijk.

Hoop wel dat degene die mijn mannetje zou helpen met de badkamer snel kan, want ik heb geen zin om met een hele dikke buik steeds met mijn badkamerspuklletjes moet gaan lopen zeulen om te kunnen douchen.

Leuk zeg dat een aantal van jullie de beeb al gevoeld hebben. ikzelf ben erg benieuwd hoe het voelt, maar we wachten af.

Heb bij ons (in een kleine hema) naar een voedingskussen gezocht, maar kon hem niet vinden. Denk dat ik dus maar bij een grotere moet kijken. Hoe duur zijn ze eigenlijk?

Weten jullie al of je flesvoeding of borstvoeding wilt geven en waarom? Wilde eerst bv geven, maar neig nu toch heel sterk naar flesvoeding. Vind het erg lastig.

Nou het is een heel verhaal geworden, maar ja dat heb je als je even niet geweest bent, hoop dat ik nu vaker tijd heb om bij te kletsen. Alleen is mijn HB erg laag, ben dus nog steeds erg moe.

Groetjes

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Zuurtje; dankjewel!

@Cornelia en Mamajo;Welkom terug!Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad! ;)

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat lees ik dames! Zijn we allemaal over de 3 maanden heen!

Wie had ons nu gebak beloofd, want ik kom het halen hoor. Heb trek! Een lekkere vlaai gaat er wel in!

20. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

OO, niet over vlaaien beginnen.. wat zijn die dingen toch lekker! Ik kan ook nooit kiezen, haha! Ik moet trouwens nu echt over op de positiekleding, het gaat echt niet meer. Het doet gewoon zeer als het zo strak zit!

@Pooh en Emma: dank je wel voor jullie lieve reacties! Ik heb voor mezelf zoiets van: ook deze zwangerschap is heel bijzonder. Het gaat hier om ons en niet om onze omgeving. En daar komt echt bij dat je eerste zwangerschap gewoon heel bijzonder is. Niet dat je bij een tweede opeens een rot in 't vak bent, maar mensen weten dat je het eerder hebt meegemaakt en hebben je dan automatisch minder te vertellen. En ik heb het ook superdruk met mijn gezinnetje en werk, dus er blijft ook niet zoveel ruimte over om even ontspannen te kunnen zwangeren... Heeft ook wel weer zijn voordelen vind ik, want ik ben me wel veel bewuster van hetgeen er gaande is, ik hou het meer voor mezelf, het is ''mijn'' ding.

Iedereen alvast een goede week gewenst!
    Liefs, Flientje

Deel Deze Pagina