Ik ben zooooooooooooooooooooooo verliefd! Ik weet nu alleen waarom ik nog niet zoveel voel...mijn placenta ligt ook aan de voorkant! Ik zal even geduld moeten hebben. Hummeltje was echt eigenwijs. hij lag met zijn hoofdje beneden, maar dan ook nog eens gericht naar mijn rug. Dus een profielfoto van de zijkant hebben we niet, maar krijgen we de volgende keer extra! En we hebben het geslacht al zoooooooooo duidelijk kunnen zien! whiiiiiii ik moest wel even in mijn gedachten omschakelen, want dacht echt een meisje, maar is een JONGEN! We zijn heel blij! De jongensnaam waren we heel zeker ovver, dus daar hoeven we niet meer over na te denken! Verder was alles goed! Ik zet morgen de 2D foto's erin, want heb nog steeds wat hoofdpijn en ben wat misselijk. Vanmiddag naar de kraker geweest, ben benieuwd of het nu morgen beter is. Sorry dat ik ff niet op iedereen gereageerd heb! @ Redone keilieve foto!
Wow meis, van harte gefeliciteerd! Een jongen! leuk leuk leuk leuk! Meis, ga maar lekker genieten en doe rustig aan.... Ik hoop dat je snel opknapt! Vind het zo leuk voor jullie haha..... liefs Divi
Nog steeds buikpijn van blaasontsteking, maar gelukkig is de griep redelijk over. Ga morgen weer aan het werk. M'n moeder kwam vandaag nog langs. We hebben stof vooor de bekleding van de familiewieg uitgezocht (m'n moeder gaat 'm opnieuw bekleden) en nog ff bij de vbaby-afdelingen gesneupt natuurlijk. Niets gekocht, want ik ga in de herfstvak met m'n mannetje spullen kopen. Hij vind t leuk dat ik alles met hem koop en niet aklleen of met m'n moeder. Zo lief! Iemand vroeg naar nijntje spullen; ben vandaag op baby-afdeling van v&D hier geweest en die heeft kleding, speelgoed, maar ook aankleedkussens, luieremmers etc van Nijntje.
Nog steeds buikpijn van blaasontsteking, maar gelukkig is de griep redelijk over. Ga morgen weer aan het werk. M'n moeder kwam vandaag nog langs. We hebben stof vooor de bekleding van de familiewieg uitgezocht (m'n moeder gaat 'm opnieuw bekleden) en nog ff bij de vbaby-afdelingen gesneupt natuurlijk. Niets gekocht, want ik ga in de herfstvak met m'n mannetje spullen kopen. Hij vind t leuk dat ik alles met hem koop en niet aklleen of met m'n moeder. Zo lief! Iemand vroeg naar nijntje spullen; ben vandaag op baby-afdeling van v&D hier geweest en die heeft kleding, speelgoed, maar ook aankleedkussens, luieremmers etc van Nijntje.
@Pooh69, haha ja wij weten het ook al. Alleen we willen het nog geheim houden. Ik vermoed namelijk dat er hier op het forum bekenden van ons zitten en ben bang dat zij het dan wel weten, snap je? Ja ik begrijp echt dat je helemaal blij bent meis. Heb je ook een dvd meegekregen? leuk!
Wouw Pooh een kerel ! zooooooo stoer ! Gefeliciteerd meissie ! en wat vind je mannetje er van ? Divi ik doe mijn best om rust te pakken lig ook al lekker op bed vanaaf ! en oh jij verteld het niet ... kunnen we een pool maken Bianca doe lekker rustig aan ook he ! niet te snel werken hoor Redone ik kijk morgen lekker op mijn gemakje ! ben wel benieuwd
@Emma, Je hebt gelijk hoor meis pak maar lekker je rust. Werk je iedere dag zolang? Meis hoe hou je het vol zeg.... Nee we willen het echt nog geheim houden. Dit ivm dat ik echt vermoed dat er van ons bekenden zitten op het forum. haha jaaa leuk een pool haha....
@ Divi snap je helemaal meid! Maar ik bedoelde dat je het gelukkige gevoel ook kent van het moment dat je het te zien krijgt! @ Emma mijn mannetje is helemaal door het dolle heen! Ik ga nu lekker douchen en naar bedje toe. Morgen zet ik de foto's in mijn album en probeer ik mss stukje film online te zetten! Jullie allemaal bedankt voor de interesse...wat zou ik zonder jullie toch moeten!
@Pooh, Nou inderdaad we waren zo gelukkig om ukkie weer te zien. Niet alleen om het geslacht maar ook dat alles goed is met uk. Ik kan je helemaal begrijpen hoor meis dat je nu helemaal gelukkig bent. Jullie weten nu het geslacht van jullie kindje en dat alles goed is met je uk. Heb je ook een dvd van jullie ukkie? Zo kan je iedere keer alles terug zien en nogmaals genieten van het gelukkige moment. wij hebben de dvd misschien al 15x gezien haha... zooo leuk iedere keer... Meis geniet er lekker van en ben zeer benieuwd naar de foto's hoor meis en natuurlijk ook naar het stukje film... Slaap lekker voor straks en droom van jullie mooie mannetje liefs Divi
ooh leuk pooh een meisje! ik bedoel jongen hahah ja zwangerschap he leuk joh.. een zoon.. ben benieuwd hoeveek jonetjes er gana komen in maart emma ik kom m wel halen als je een lekker stuk taarrt in huis halat grapje nou ik ga zo lekker lunchen met mn man en dochtertje en de neef van mn man die trakteert nou heerlijk.. het si trouwens vandaag wel heet hier pff nou ja mag niet klagen denk wel even aan jullie die zitten in de kou
@ pooh96 : Leuk zeg een jongetje! Nu lekker voor jongens spulletjes shoppen @ cristel 1986 : Zou willen dat wij ook zulk lekker weer hadden. Hier word het aardig koud Verschil moet er wezen he
Hoi Pooh, wat cool een jongen, hahah erg leuk! Ik reageerde nu pas, had weer geen mail gehad dat er nieuwe berichten waren Dom zeg, nou ja ik dacht toch ff kijken en toen las ik het nieuws haha mooi hoor. Hier spannend heb vandaag gesprek met leidinggevende en hoop eruit te komen. Zie er wel tegenop. Heb al weer buikpijn van t feit dat ik naar mn werk moet.... bah balen...is niets voor mij dit. Iedereen fijne dag nog enneh tot vanavond ofzo! Knuf, Mili
@pooh: Een jongen proficiat. Wat leuk om te weten. Ik hoop dat wij het morgenavond ook te weten komen. @Mili: Succes met het gesprek op je werk. Ik hoop dat ze begrip tonen zodat je weer met plezier en niet-gestresseerd naar je werk kan gaan.
Pooh: leuk zeg een jongen. Kan je nu lekker helemaal los gaan in de jongensspullen hihihi. Heb je foto's van je uk? Mili: veel succes vandaag met je gesprek. Hoop dat jullie er samen uit komen. Eekje: ik hoop ook dat jullie het geslacht morgenavond te zien krijgen. Kom je het ons dan vertellen wat het is geworden? Cristel: heerlijk zeg nog zo'n lekker weer. Hier is de herfst ingetreden. Compleet met buien en het is koud. Brrrrr. Divi: ik ben zeer benieuwd naar het geslacht van jullie uk. Als je wil mag je me wel een pbtje sturen hihihihi. Hier begint de buikpijn iets te minderen nu van de blaasontsteking. Donderdag of vrijdag moet ik even bellen naar de huisarts om te vragen of ze al weten wat er uit het kweekje van de urine is gekomen. Volgende week trek ik mijn nieuwe kleren aan. Dus dan komt de foto meiden hihihihi. Mijn moeder belde gisteren dat ze de broek korter had gemaakt. Verder zit ik een beetje in mijn maag met mijn oma. Ze is 93 jaar oud en 1 van haar longen is helemaal op. Hoop dat ze nog zo lang leeft dat ze onze uk nog kan zien. Maar ben er bang voor. Nog 1 week en 1 dag (ja tel de dagen af hihihi) voor ik weer naar de vk mag en nog 2 weken tot de 20 weken echo. Hoop dat we dan het geslacht van ukkie ook zien en dat alles goed is verder. Ik voel ukkie nu steeds meer. Bijna elke dag wel een paar keer. Echt nog van die borrelende plopjes. Leuk. Nog niet van buiten te voelen. Ook al wezen kijken naar wat we willen voor een geboortekaartje. Willen misschien zwangerschapsfoto's laten maken en dat gebruiken voor op het kaartje samen met mijn zoontje dan. Als beeb geboren is willen we daar ook nog foto's van voor op het kaartje. Zal de site even geven. Hebben jullie een idee. Vind het echt kei gaaf. Maar is wel prijzig hoor. Maar omdat het zeer waarschijnlijk onze laatste zwangerschap is heb ik dat er wel voor over. Ze zitten in Eindhoven. http://www.okiedokie.nl/
wat leuk zeg diegenen die het geslacht al weten! Ik ben deze keer echt reuzebenieuwd. Bij de eerste had ik gedacht 'n jongen, maar 't was 'n meid en bij de tweede net andersom. Nu maakt het niet uit wat het wordt maar ik wil het zo dolgraag weten. Bij de volgende echo ben 'k 19 weken, dan zal de gyn t hopelijk kunnen zien. grts
dat zijn inderdaad hele mooie kaartjes wij hadden daar ook aan zitten denken om zoiets te doen,maar moeten nog even rond kijken. Pooh gefeliciteerd met jullie zoon.... en de andere(even naam kwijt) jullie met jullie dochter. Wie gaat er naar de jonge gezinnen beurs in utrecht? Ik heb een kaartje liggen voor het 2de kaartje gratis dus als ik iemand blij kan maken.... Heeft er verder nog iemand last van afscheiding? en dat het avond eten niet naar binnen gaat?