Ik heb wel last dat ik veel minder kan eten.Ik heb dan erg veel zin in eten en als ik het voor me heb dan lust ik maar een paar happen en dan ben ik zat.Vlees krijg ik niet naar binnen dat staat me zo tegen.
Pooh leuk zeg een jongen! Is het misschien leuk om de lijst op pagina 1 aan te passen met daarachter J / M of surprise ? Van degenenen die nog meepraten natuurlijk. Misschien wel leuk. Weet ook nog niet of ik het hier ga neerzetten. Bij mijn collega destijds wist ik het ook door deze site. Heb het haar maar nooit verteld dat vond ik zo lullig. Ik had het per ongeluk gelezen. Ik voel mijn beeb ook weinig hoor, maak me nu toch wel wat zorgen. Omdat ik gister ook zo trillerig en slap werd in de supermarkt. Ik kon bijna niet meer lopen zo slap. Had misschien een te lage suikerspiegel. Wat te weinig gegeten en teveel inspanning Morgen sollicitatiegesprek, vind het best wel eng. Mijn 1e sinds 4 1/2 jaar! En omdat ik zwanger ben verwacht ik er niet zoveel van. Maar we gaan gewoon. Weet ik ook weer hoe dat gaat en misschien valt het allemaal wel mee. Maar het was in 1e instantie voor een half jaar dus denk niet dat ze me aan kunnen nemen. Dan werk ik 3 maandjes en ben er daarna bijna 4 maanden uit... p.s. over het eten... ik heb juist een ontzettende honger s avonds. Een uur na het avondeten heb ik alweer trek. Ik heb gisteravond nog een boterham en 2 beschuitjes gegeten. Ben momenteel echt vraatzuchtig. Ik eet overdag veel boterhammen en fruit. En ook wel koeken enzo groetjes
@divi: de 3standen speen is volgens mij pas vanaf 3 maand, of nog verder. Juist als je bv geeft hebben de kindjes een enorme zuigkracht. Ik heb dus vrij lang een stand 1 speen gebruikt omdat ze anders zich continu verslikte. Dus niet de juiste speen bij de juiste leeftijd. Eigenlijk geldt hierbij...gewoon klein beginnen en je hebt vanzelf in de gaten wanneer je een standje groter kan gaan. Over de 3standen dan nog, mijn dochter wilde 'm gewoon niet. En da's met pap niet handig. Toen heb ik het gat van de 4 speen met een schaar wat groter gemaakt...tadaa! zo praktisch moet je ook zijn hoor. En steriliseren....ik deed ze gewoon in de vaatwasser en 1 keer per week in de sterilisator. Maar goed, gaf de eerste weken volledig bv dus dan is ze al wat groter he, dan hoeft het niet steeds steriel.
Hier niet zo veel afscheiding, af en toe een beetje wittig. Ik kan savonds wel eten maar niet veel. zit snel vol, en dan heb daarna na een uur weer honger.
Over het avond eten : Ik heb wel zin aan het avond eten. Ik zit wel sneller vol dan voorheen, maar als ik dan even rustig aan doe dan gaat het wel goed. @Nikkie: Veel succes morgen met je sollicitatie! Duimen voor je
Goedemiddag meiden, @Nikkie, Mij lijkt het ook een leuk idee om op de lijst op pagina 1 het er achter te zetten. Is dit misschien mogelijk? Meis ik moet vanmiddag naar de verloskundige. Ik heb vandaag ook erg last dat ik me erg slap voel en zo verschrikkelijk trillerig pfffff.... Heb net goed gegeten, maar het gaat maar niet weg. Ik zal het vanmiddag gelijk even vragen meis en dan zal ik het even vermelden op het forum wat de verloskundige hier over zei. Ik voel me nu niet echt toppie pffffffff...... Heel veel succes alvast bij je sollicitatie gesprek meis, ik ga hard voor je duimen! @Becaatje, Bedankt voor de tip meis! @mamavanJordy, Ik ben blij dat je je wat beter voelt meis en dat je buikpijn nu wat minder is door de blaasonsteking. Ik ben benieuwd naar de foto hoor haha..... @Emma, Nou een lekkere zak popcorn haha..... Dat zou er wel in gaan hoor haha... Vanmiddag om 14.10u mogen we weer naar de verloskundige. Mijn moeder gaat dit keer mee. Ik ben weer benieuwd zeg! Ik laat jullie straks nog even weten hoe het was. Voor de rest ben ik vanmiddag lekker vrij. En heb voor de rest nog niet zo veel plannen. Meiden tot straks liefs Divi
Succes bij de VK Divi! Bij mij ging het wel over toen ik wat gegeten had. In de supermarkt kon ik amper nog lopen, ik voelde me zo raar en licht in mijn benen. Het zweet brak me ook uit. Zou eerst ook nog de VK bellen maar toch niet gedaan. Ik hoor wel wat ze bij jou zeggen. Succes! Nu ik dit typ voel ik toch aardig wat plopjes, toch mijn beeb! Ben trouwens al 4 kilo aangekomen zag ik vanochtend op de weegschaal. Zie het niet echt maar toch schrok er van. En jullie? Over afscheiding, niet heel veel maar sinds deze week wel iets meer dan voorgaande weken. Gewoon wittig net zoiets als tijdens de vruchtbare dagen.
@ nikkie Veel succes morgen. En je duizeligheid kan ook komen doordat je net een stuk gefiest hebt. Misschien is je bloeddruk toen behoorlijk gedaald. En je had weinig gegeten. Wat leuk dat sommige het geslacht al weten. Wij willen het niet weten. Bij ons blijft het een verrassing. Ik wil graag fv geven. Maar net wat een paar meiden hier ook al schreven, je wordt bijna aangevallen als je dat hard op zegt. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij bv. Nog 1 week mvm dan is het al weer afgelopen.
Lieve meiden, Ik breek weer ff in... (lees soms gewoon toch nog stiekum mee) Heb nl. goed nieuws! vandaag bij de gyn geweest. Geen enkel idee waarom ma. Het was al te lang overleden. Maar alles in baarmoeder weer OK. Slijm wordt al weer opgebouwd. Rechter eilijder heeft een rijpend eitje die in 4 dagen goed zal zijn... Hoewel ik eerst van haar een cyclus moest wachten, gaf ze ons groen licht als we wilden.... Dus dit weekend hahahaha.... Fijn dat hier alles nog ok is... Ik breek weer uit. Ik houd jullie in de gaten zeker in maaart maar ik hoop al eerder met leuk bericht bij jullie terug te zijn. Liefs en succes allemaal met jullie 20wk echo. Dikke kus Ellen
Hoi! Nou moet maar ff zien van hoe en wat met het gesprek. We hebben wel afspraken gemaakt maar ik denk dat het niet helemaal gaat lukken....hij wilde namelijk de garantie dat ik met minder werkdruk gewoon aanwezig zou zijn... ja dat kan ik natuurlijk niet zeggen zo. Ik bedoel hangt er vanaf hoe het gaat. Bel vanavond denk ik ff de VK...ivm buikpijn etc. Misschien hebben zij nog advies. Mbt het al dan niet hebben van afscheiding: heb ik ook soms wat meer soms wat minder soms doorzichtig, soms wat wittig. En eten...daar heb ik wel zin in, ben echter nog niet veel aangekomen gelukkig. Ongeveer 1 kg. Liefs, Mili
Goedemiddag mama's We hebben net heerlijke erwtensoep gegeten vanmiddag. Kan toch deugd doen een warm soepje met dit koudere weer. Ik ben in totaal ongeveer een 2tal kilo's aangekomen. Hopelijk kom ik net zo weinig aan als bij het zoontje. Toen ben ik een 11,5 kg bijgekomen tijdens de hele zwangerschap. Toen ik na 5 dagen ziekenhuis terug thuis kwam waren die er al allemaal terug van af. Leuk als dit nu weer zo zou zijn. Indien niet is het ook geen ramp, die werken we er later dan wel weer af. Ik ben een beetje jaloers op degene die al weten of ze een zoontje of dochtertje krijgen. Wil het ook weten maar ik moet nog enkele weken wachten (8 weken). Misschien krijg ik toch nog een echo bij de gyn over 2 weken (ik hoop het zo) en kan ze dan al iets zien. Knuf van zuurtje
Nog een dikke week dan weten we het hopelijk ook. Heb er aan de ene kant wel zin in maar het is geen pretecho natuurlijk. Er wordt ook goed gekeken of alles wel goed is. Pfff ben ik de enige die al zoveel is aangekomen? Ben vrij lang (1.78m) dus je ziet het niet echt. Ik eet ook niet heel veel meer dan anders en ook niet elke dag chips ofzo. Heb trouwens ook best last van mijn darmen soms (prikkelbare darm). Moet op sommige dagen juist vaker in plaats van dat ik verstopt zit ahum Maar ik val er dus niet van af
Ik vind het zo leuk dat er al een aantal zijn die weten of ze een jongetje of een meisje krijgen! Nog een maandje en dan zijn wij ook eidelijk aan de beurt, nu hopen dat de baby zich goed laat bestuderen, haha. @Ellenk: Dat zijn mooie berichten, dat jullie er weer tegenaan kunnen. Zet 'm op! Ik heb trouwens ook veel last van afscheiding. Echt veel. Niet zo leuk hoor, maar et is geen schimmeltje zei de doc. Hopelijk wordt het binnenkort wat minder want 4 keer daags een schoon broekje aantrekken is bepaald niet ideaal. L:iefs, Flientje
Nou vandaag controle gehad, en WEER met een echo. Het mag wat kosten jongens, nee hoor doen ze om mijn medische achtergrond, kunnen ze alles beter in de gaten houden. Maar alles zag er weer netjes uit, en het hartje was zeer sterk zei hij. Over 4 weken weer! Wel last van bekken instabiliteit dus mag neit meer tillen...zucht. Maar zei hij: Als ik er nu al rekening mee ga houden dat het misschien wel mee zal vallen.
hello. nog 3 weken en ik weet ook wat ik draag! aankomen....nu zit ik op 4,2 kilo....best veel, maar ja. Hopelijk dat ik mijn eigen record niet voorbij ga...
Ik heb geen idee of ik aangekomen ben.. Denk het wel als ik mn buik zo bekijk Maar ik weeg mezelf nooit, word ik altijd zo depressief van Dus ik weet niet wat ik voor de zwangerschap woog en zou het dan ook niet met nu kunnen vergelijken.
Morgen moet ik op controle ben benieuwd, duimen jullie dat alles goed is? Ik heb af en toe veel last van witte afscheiding, en eetlust begint nu weer te komen. Ik ben in het begin veel misselijk geweest en moest overgeven. Hierdoor was ik 3 kilo afgevallen, ben nu ongeveer weer 1.5 kilo bij gekomen, dus dat is niet veel. Nog 3 weken dan weten wij ook wat het wordt! Spannend! Groetjes Cindy
Bedankt iedereen....voor het blij zijn dat wij een dochter krijg. Pooh: Leuk dat jullie een zoon krijg....heel erg veel geluk daarmee. Ja, ik weet dat jij een moet bijkomen. Jij dacht dat het een dochter zou worden en was net anders om. Bij mij was het ook zo. Ik en nog veel meer mensen dacht dat het een jongen zou zijn. Maar met een docter ben ik net zo blij. Leuk toch. Wat was het voorspelling van het chinese kalender? Ik had niet alles bij kunnen lezen, ik had nl. Teveel gemist Maar ik hoop dat het goed gaat met iedereen! Vanaf hier zal ik weer goed blijven lezen en reageren op iedereen. Fijne dag nog
Nog 3 weken voor jullie beide, dan het grote nieuws ....jongen of meisje! 3 weken zijn zo op. Spannend. Ik kan zelf niet wachten om van iedereen te weten wat het worden. Leuk! Ik ben nu nog niets aangekomen. Had toen veel afgevallen in het eerste 3 maanden "zwangerschaps kwaaltjes" Cindy31 - Heel veel succes morgen. Komt allemaal wel goed Laat weten hoe het is gegaan Ja, hier ook veel last van witte afscheiding...een dag meer als het ander. Maar het is niet echt fijn...bah