Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Lieve meiden,

Sorry dat ik er even niet was, :oops: maar met een nieuwe baan en BB in de buik was het me even teveel.... Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar heb wel gezien dat er vermoeidheidsklachten en blaasonsteking heersen en...dat Pooh een jongetje krijgt, nikkie een nieuwe baan heeft, er tepelproblemen zijn en goede echo's ! Wat een avonturen...

Hier ook aan de Floradix...vies, maar helpt enorm !

Oja, NAN 1 HA = startmelk van nestlé (Hypo Allergeen=HA)

Ik ga de komende daagjes weer wat extra schrijven hoor...beloofd !

Dikke zoenen, beterschappen en felicitaties aan allemaal

XFD

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Divi : Sorry ik heb ook geen iedee, misschien wat vaseline erop doen?

@ Nikkie : Gefeliciteerd meis, heeft het duimen toch geholpen ;)

Verder gaat alles goed hier.
    Ik heb af en toe nog dagen dat ik erg moe ben. Voel me verder dus heel erg goed.
    Ik werk in de zorg bij de thuiszorg, maar merk wel dat het soms wat te zwaar begint te worden.
    Er zijn clienten die ik niet meer kan verzorgen, de zorg is daar te zwaar momenteel.
    Gelukkig houden mijn collega's er goed rekening mee, en als ik aangeef dat het teveel word lossen ze het voor me op.
    Zijn er hier nog meer die in de zorg werken? En hoe ervaren jullie het?

Ik ga nog even tv kijken en dan slapen, morgen weer vroeg op!

spreek jullie gauw!

Groetjes!

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @mama1984 Ik werk ook in de zorg. 32 uur per week
    op een pg afdeling als evv-er. Het begint nu soms best zwaar te worden.
    Gelukkig begrijpen de meeste collega's het als ik wat rustiger aan doe.

Verder is het hier rustig. Ben nog wel erg moe en de banden beginnen aardig op te rekken.

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey dames goedmorgen voo rjullie avond voor mij ik ga zo naar bed.

ik voel de beeb af en toe.. maar niet de heldag hoor 1 a 2 kee rperdag terwijl ik hem of haar toch wel hoor trappelen met de angelsound maarja ik voel tenminste iets.. flientje zal vast wel goed zijn :)

hebben jullie ook last van de blaas nou ja dat je het niet echt meer kan houden.. ik heb dus met een volle blaas en dan nies komt er wat mee :oops: gelukkig ben ik vak thuis.. schaam me dood ha dik meyt cailynn ok wel maar pas tegen het einde

trouwens ik had met cailynn de moeheid van week 12 t/m 18

en nu begint het idd weer erger t worden

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

@ Nikkie, gefeliciteerd met je nieuwe job.

Gisteren weer bij de gyn geweest. Alles was in orde, maar we zijn het geslacht nog niet te weten gekomen. De baby was heel erg aan het bewegen waardoor er telkens een beentje of voetje voor het cruciale plekje kwam. De gyn had wel een idee, maar was niet helemaal zeker. Binnen 4 weekjes gaan we weer, misschien dat we het dan wat beter kunnen zien. Eerst maar even genieten van onze 2 weekjes vakantie (vandaag moet ik wel nog werken).
    Tot straks en anders tot binnen 2 weken.

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,
    haha ja dat heb ik ook wel eens ja. Haha lijk wel incontinent...najaa zoveel is t niet maar toch.
    Hihi niets aan te doen.
    Verder last van mn banden...
    Groetjessss,
    Mili

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili en cristel ik heb dat ook! Moet ook heel erg vaak naar de wc, maar op de echo was te zien dat ons hummeltje met het hoofdje tegen de blaas ligt te bewegen! :)

8. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik heb ook het gevoel dat baby en blaas zeer dicht bij elkaar zitten :)

En vanochtend had ik voor het eerst het gevoel dat ik nu echt andere bh's moet kopen. Ik draag al een tijdje wat oudere, die wat 'uitgerokken' zijn, maar nu is het nodig... Bestaan daar goeie merken in of zo, in zwangerschapsbh's?

9. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Zwangerschapsbh`s van het merk anita zijn erg goed, ik weet niet of je borstvoeding gaat geven maar in dat geval zou ik meteen een voedingbh kopen. Ik heb alleen maar voedingsbh`s, vind het onzin om straks weer een hele berg bh`s te moeten kopen!

10. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ja, ga toch proberen borstvoeding te geven. Is goed idee om dan meteen zo'n bh's te kopen. Anders wordt het een zeer uitgebreid kostenplaatje :)

11. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    goedenmorgen.
    Voedingsbeha's van de hema zijn ook goed, als je niet zulke enorme borsten hebt. Ik heb ze van de hunkemoller, prima spul en de helft zo duur als Anita of zo. En met beugel en gevoerde cups, handig als je af en toe eens wat lekt. Maar ik ben sowieso niet zo'n van van die slappe bh's.

Wat verder nog. Oh ja, die lichte incontinentieklachten. Ik heb dat nu ook (bij de eerste niet) en dat heeft gewoon te maken met een verslapping van de bekkenbodem. Ik ben dan ook regelmatig de bekkenbodem aan 't trainen en ik merk verbetering. Vooral als je in dit stadium al last hebt zou ik zeker aanraden nu al met oefeningen te gaan beginnen. De vorige had ik echt pas de laatste weken dat het moeilijk ging (ophouden bij niezen of zo ). Als je dan nagaat dat bevallen niet echt fijn is voor je bodem en je wilt daarna niet nog 4 maand last houden ... --> nu beginnen!
    Ik klink wat juffrouwig, maar ik heb dat dus niet gedaan en de eerste 5 maanden (na de bevalling) kon ik niet fietsen of hardlopen, want door de schok van het neerkomen ook urineverlies. En dan geen druppels hoor ... ! Er is weinig aan, dat trainen, maar je kunt het steeds doen, terwijl je wat anders doet. Of ook leuk, tijdens de sex :D

12. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Als je borstvoeding gaat geven mag je geen bh`s dragen met beugels! En de bh`s van anita zijn zeker NIET slap, dat zijn hele stevige bh`s!

13. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    mag niet...mag niet....een goed zittende bh knelt niet af. Als je borsten 'te breed' zijn voor de cup kan het zijn dat je beugel inderdaad de melkkanaaltjes afknelt. En dat is niet handig. De tip is dus om te passen met volle borsten, dan heb je dat probleem niet.
    Slap bedoelde ik de bekleding van de cup mee. Ik ben meer van de stevige cup zal ik maar zeggen.

Nog even over mag niet....de echt dure merken (bellabum en zo) hebben de helft van de collectie voedingsbeha's in beugel. Als je maar zorgt dat de beugel niet kan knellen is er niks aan de hand.

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meiden hier nog steeds comp storing ik knal er elke keer binnnen paar minuuten uit dus hele verhalen lukt niet !
    maar ik zie dat er weer echo's zijn geweest en dat de floridax helpt !
    gelukkig hoor ! en ik gebruikt het ook nog volop.. ik ben nu in de "ik heb energie" periode gekomen en mijn handen jeuken om van alles te doen !
    ben vandaag lekker vrij omdat ik last van mijn buik had volgensmij harde buik dus ik ga rustig aan doen vandaag !
    lekker vrij genomen en ik heb zo af en toe nu extra vrije dagen ingepland om het zo goed mogelijk vol te houden !
    en volgensmij denkt de beeb dat mijn blaas een springkussen is want ik moet ongeveer om het half uur mega plassen en vooral snachts.... grrrrrrr

oh en meiden ik heb echt tips nodig voor het scheren van onderen :oops: :oops:
    ik sta onder de uitslag en het jeukt als een gek... maar leven met een bos kan ik niet .....
    HELP HELP HELP HELP

15. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Met volle borsten passen kan je alleen als je baby al geboren is en er vroeg hier iemand welke bh ze het beste nu kan kopen dus vandaar dat ik zeg dat je geen bh moet kopen met beugels omdat je niet weet hoe je borsten nog gaan groeien!

16. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Geen ruzie maken dames :) Ik ga eens naar de lingeriewinkel hier en kijken wat zij aanbevelen. Ik heb van nature geen grote maat...

17. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    over het scheren.

Ik gebruik het wonderpotje van mylene ik weet niet of je het hebt of kent maar werkt bij mij perfect.
    als je geschoren hebt dan dat erop en dat elke dag een beetje doen.
    Misschien anders een ander zalfje wat je mag gebruiken dat dat ook helpt.

Wil niemand een 2 kaartje gratis voor de jonge gezinnen beurs?
    heb thuis een kaart liggen voor het 2 kaartje gratis en wij gaan niet heen vandaar

18. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hoi Lilya,
    Ik maak geen ruzie hoor maar ik stoor me een beetje aan sommige mensen die niet normaal kunnen discuseren en denken alles beter te weten en meteen het achterste van hun tong laten zien als jij er anders over denkt. Dit forum is volgens mij bedoelt voor zwangeren die een vraag hebben en willen discuseren, en we zitten echt niet te wachten op een geirriteerd antwoord, dan moet je hier niet aan mee doen!
    Het lijkt me inderdaad verstandig dat je informatie inwint bij de lingeriewinkel. Die kunnen je goede informatie geven. Ik heb dat de eerste keer ook gedaan en mij werd vertelt wat ik al eerder op het forum heb gezet!
    Dus succes meid, ik hoor wel wat ze zeiden.

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Buddy ik heb al twee kaartjes liggen. We gaan er ook naar toe, maar wat wel jammer was is dat ik er twee via kinderen had besteld en later kreeg ik die bewuste bon ook via een gratis zwangerschapsdoos en kon ik die niet meer gebruiken ;)

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey,

Ik geniet nog steeds heerlijk van mijn eigen Marlies Dekkers BH's met beugel ! Mocht het iets te krap worden, dan doe ik er zo'n elastiekstukje tussen. Ik had al cup D, dus veel groter kunnen ze toch niet worden ;)

Ik moet er niet aan denken om geen beugels te hebben. Ik wil niet dat ze gaan hangen door de zwaartekracht. Vanaf cup C ben ik beugels gaan dragen.

O ja, en voor borstvoeding zijn beugels geen enkel probleem meer. Die theorie is achterhaald volgens de VLK.

Ik wil dit weekend onze box trouwens gaan overspuiten. Hij gaat van kersenhout naar cremewit. Past beter in ons huis.
    Nog maar 2 weekjes en dan.....de grote echo

XFD

Deel Deze Pagina