Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar iemand vroeg of we al bezig waren met namen voor de baby?

Mijn mannetje en ik hadden de namen al verzonnen voor we zwanger werden :D
    Maar ik hou ze als geheimpje :D

2. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Weet wat je doet en hoe het moet ! Mij leverde deze leuke nuttige training namelijk al meerdere malen een blaasontsteking op. Blijkbaar was mijn bekkenbodemtraining de oorzaak van een steeds terugkerende blaasontsteking. Als je dit doet, vraag dan eerst even advies aan een deskundige (fysio etc) Die leert je de juiste kneepjes (woordspeling) van het kunstje.

XFD

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hoi hoi

Het gaat met mij iets minder vandaag.Heb weer een dag dat ik me erg misselijk voel.Hopelijk is het straks wat over.Vanavond hebben mijn kids playbackshow dus wil ik wel even zien wat ze er van hebben gemaakt met oefenen.Ik moet straks ook even naar de drogist,mijn borsten beginnen te lekken.
    Nog even iets leuks tussendoor.Ik ga naar een opname van Paul de Leeuw met mooi weer de leeuw dus wie weet kom ik op tv.Hahahahah

4. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Heeft iemand van jullie het ook eens gehad dat ze bij de verloskundige/gyn het hartje met de doppler niet konden vinden, maar wel met de echo?

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Cindy ik heb dat van meerdere mensen gehoord!

Ik heb weer wat nieuwe buikfotootjes in mijn album! :D

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Wow pooh wat een super mooie buik !
    en mbt bh's ik had al E en nu meegroei E en die past nog steeds goed en zit lekker ik heb die van de hunkermuller moet zeggen hij doet niet zo zijn werk als mijn favo bh's die zijn steviger en met beugel maar ik kan het nu niet hebben.....
    Pfff ik heb nog steeds last van mijn emo buien .... :cry: :cry:
    Ach lucht wel eens lekker op zeg maar
    En ik heb al lekker chillie con carne gemaakt voor vanaaf mijn man gaat er van over zijn nek dus beebje en ik gaan lekker samen genieten want ventje is werken !
    ohohoh dat wordt stinken hier ............. ;) ;) ;)
    zo ga ff boodschappen doen
    en @#$@#%$%#@#$@$#%^#&^$@! computer heeft echt kuren

OH EN MEIDEN OVER EEN WEEK BEN IK AL OP DE HELFT !

7. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Hoi meiden,

Ik ben Monique, ben 36 jaar en op 20 maart 2008 verwachten wij ons eerste kindje!. We zijn echt helemaal super in de wolken.

FF een vraagje. Ik zie hier allemaal as mama's met hele mooie buiken, maar bij mij is er nog weinig te zien helaas :cry: Herkent iemand dit?

Liefs
    Monique

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nique welkom hier! Als je je gegevens hier dorgeeft zoals op pagina 1 zetten we je erbij op de lijst van maart 2008 mama's! ;)

Niet iedereen heeft al een buikje! ;)

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ monique welkom en veel kletsplezier.Je krijgt de eerste en dan heb je meestal pas later een buik.Bij mijn eerste zag je het ook pas na 5 maand en nu heb ik ook nog maar een bescheiden buikje terwijl het al de vierde word.

10. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    @ Pooh Dank je wel. Het is ons eerste kindje, ben uitgerekend op 20 maart

Liefs
    Monique

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Welkom Nique36!

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Nique36 : Een kennis van mij had ook nog amper een buikje!
    Bij iedereen is het weer anders.

13. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    sorry hoor dat ik me hier even persoonlijk aangevallen voel. ik probeer alleen maar een tip te geven en niet gelijk alles zwart wit neer te zetten. Dan vind ik jouw reactie op mijn berichten behoorlijk heftig en volgens mij kan dat ook anders. Want zoals jij zegt denk ik er dus anders over maar daar val jij blijkbaar over. De pot verwijt de ketel dus ...?

14. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Kom op, peeps! Of je nou beugelbeha's, beugelloze beha's, kokosnoten of body's wilt dragen tijdens je zwangerschap of bv periode, wat maakt het uit? Wat voor de één zalig zit, is voor de ander een drama. Dus wat een lingerie verkoopster ook zegt, doe gewoon lekker wat je zelf fijn vindt, en laat de ander in haar waarde met haar eigen beslissing...

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    cindy,

ik zag op de echo een levendige baby en daarna de gyn naar het hartje proberen luisteren, maar dat lukte niet.

en namen... wij hebben ze al :D

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Mijn nieuwe buikfoto's staan in mijn album. Met mijn nieuwe kledij. Manlief maakt zondag nog een andere (deze heb ik zelf gemaakt) en die komt er dan ook nog bij. Hierin zie je mijn buikkie behoorlijk goed. In het echt nog beter als op de foto.

Namen: we hebben 2 jongensnamen die we leuk vinden. Meiden naam nog geen.

Nique36: welkom hier. Gefeliciteerd nog. En idd bij een eerste komt er pas later een buikkie.

Pooh: mooie buik hoor.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi nique welkom bij de maartmama's !
    en natuurlijk nog gefeliciteerd ... en niet bij iedereen is idd wat te zien ! en denk maar zo dan zit hij ook nog niet in de pad ;) ;)

eh flientje je hebt helemaal gelijk ! en het is maar goed dat we het allemaal anders doen he meiden ! anders is de wereld ook maar zo grijs
    en sabbe ik heb begrepen dat het nogal verschillend is of het wel of niet te horen is met de ligging van de baarmoeder en waar je beeb zit in de baarmoeder !
    ben maar blij dat je een echo hebt gehad meissie want nu weet je dat alles goed is !
    oh mama ook al zo'n mooie buik ! super hoor meissie en leuke kleding ;)

ik heb net foto's ontwikkeld voor in mijn 9 maanden boek ! zo leuk ! nu ik bijna op de helft ben wordt het tijd voor kleur !
    en oh oh wat een verschil in buik ....

zo en nu komt mijn zus ff bakkie doen

18. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoi hoi nique36!

welkom hier! en natuurlijk gefeiciteerd!

hier nog een mama van een 1e kindje en met bijna 17 weken ook nog niets te zien hihihi!

kijk maar in mijn album daar staat de foto van afgelopen week!

er is dus een enorm verschil, want die van pooh bv, is al prachtig en een stuk groter!

het geeft alemaal niets zoalang alles maar goed gaat!

ik persoonlijk vind het nog wel prima zo, kan me nog heerlijk bewegen!

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik heb ook al een ronde buik - buikje en heb telkens op 't einde een enorme buik gehad. Naar mijn gevoel toch enorm...
    Ik wil wel foto's plaatsen maar dat lukt echt niet hier.
    Zal 't na 't weekend eens goed moeten bekijken.
    Fijn weekend allen.

20. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik heb vandaag een angelsound aangeschaft.
    En ik hoorde daar net het hartje, na lang zoeken! :)

Het is een bezige beeb, want als je de hartslag eenmaal hebt gevonden, word het geluid zachter en gaat ie naar de andere kant, en soms hoor ik water plonsen, hihih.

Op de echo's blijft ie ook nooit stil liggen! :)

En volgensmij is het duidelijk de hartslag van de beeb.

Ben weer opgelucht.

Groetjes Cindy

Deel Deze Pagina