Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nou zit ik daar in de behandelkamer,werd de huisarts weggeroepen voor een spoedvisite.

Heb nu oogdruppels gekregen,als de pijn vandaag niet minder word ga ik daarmee beginnen.

2. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik hoop dat je ze niet nodig hebt, welk soort pijn is het?

En becaatje, in een van mijn zwangerschapsboeken staat ook duidelijk dat je tijdens je zwangerschap in geen geval mag lijnen, omdat er inderdaad slechte stoffen vrijkomen die dan in het vruchtwater van de baby terechtkomen.
    Raar van die vk van cristel hoor!

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Alsof er hete sambal in je oog zit :(
    En hoofdpijn aan die kant

4. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    En heb je iets speciaals gedaan (met sambal in je ogen gewreven :) )?... Ik heb de laatste tijd ook wat last van mijn ogen, maar het doet enkel pijn als ik er in wrijf, dus ik vermijd wrijven...

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nee ik stak gisteren per ongeluk met mijn eigen vinger(nagel)in mijn oog

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Oei, dan heb je waarschijnlijk een scheurtje op je vliesje of zo. Ik heb dat eens gehad. Dat doet echt pijn... Arme nathalie! Bij mij konden ze er niets aan doen. Ik draag normaal lenzen en moest enkele dagen mijn bril dragen ipv lenzen... Ik haal altijd mijn lenzen uit (zijn harde) met een zuignapje, en was zo dom geweest twee keer uit hetzelfde oog te 'zuigen'... zie je het voor je...

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja doet goed zeer :(

Lelijke plek ook!

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hahaha geeft niet! ;)

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    je verteld mij niks nieuws, maar heb ik iets over lijnen gezegd :(:

10. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Goeden dag meide!
    Sorry dat ik niet reageren op berichten van hiervoor. Ik had niet zoveel zin om te lezen of te schrijven. had gister best slechte nieuws. Ik het zelf een jaarcontract nog tot 1 januari 2008.
    Had gister te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd word, omdat ik part time ga werken na mijn zwangerschapsverlof en omdat ik bij een Amerikaans bedrijf werk, word part time werken niet goed gekeurd.... :cry: :cry: :cry:

Hoop dat het wel met iedereen goed gaat! ;)

Hier gaat alles nog heel erg goed, begin die kleine nu vaker te voelen. Echt zo fijn!

Fijne dag nog voor iedereen!

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    oh haha ik dacht ook dat jou "Hmmmmm" daarop sloeg, omdat dat na het berichtje stond over afvallen en de reactie van de gyn.
    Najaa haha vast ff niet goed opgevat door Lilya denk ik dan...hihi!(wil niet voor mn beurt praten hoor maar snapte de verwarring ;) )

Ik ben zenuwachtig...heb steeds pijn in mn buik en morgen dus naar de VK voor controle. :rolleyes: Hoop echt dat alles oke is met de kleine.

Liefs,
    Mili

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey, ff wat anders.
    Wie heeft er ook een zwangerschapsstreep van onder tot aan de navel?
    Ikke dus en ben benieuwd wat voor bakerpraatjes daar over zijn.
    Wordt het dan een meisje of jongen :)
    Je kan geloof ik ook een streep hebben van onder tot aan je borsten.
    Had altijd al wat een lichte streep maar nu word ie steeds donkerder.

groetjes

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hey Nathalie

Oei dat ziet er echt naar uit! :( :( hoop voor je dat je er gauw vanaf bent!

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Tassie

Dat is zeker geen leuk nieuws! Bah!
    Sterkte meis!

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Tassie, wat kl** zeg, dat is niet leuk nieuws. Hoop dat je snel weer wat anders vind, of in ieder geval na de bevalling.
    Heb je wel recht op een uitkering of heb je hier nog niet een lang genoeg werkverleden?

16. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Sorry Beccaatje, ik weet niet tegen wie ik het dan bedoeld had, heb nu ook geen tijd dat op te zoeken :) Iemand reageerde met iets over lijnen, dus vandaar :)

17. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Christel, wat balen meid! denk je eindelijk te weten te komen wat er in je lichaam woont, doet dat k*tding het niet.....ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelde :(
    En over die 2 kilo, wat een onzin... ik ben er alweer 5 aangekomen en daar komen er nog zeker 20 bij haha

Tassie, das ook minder nieuws, balen hoor!
    Ga je nu nog solliciteren of wacht je tot je baby geboren is?
    Sterkte meid, en probeer er niet over in te zitten!

Emma, die floradix is mega, super, vet goed! :D Ik begin deze week echt te voelen dat het werkt, voel me kiplekker!
    En heb inderdaad geen last van moeilijke stoelgang :D

18. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
  19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Natalie, ziet er lelijk uit dat oog. AUW!

Tassie, balen meid van je contract!

Cristel, 2 kilo is echt niet veel hoor. gewoon lekker aardappeltjes blijven eten!

Nikkie, onder mijn navel wordt het wel wat donkerder van kleur. Ik denk dat het een begin is van de zwangerschapsstreep. Geen idee of er bakerpraatjes over zijn eigenlijk.

20. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    @Tassie: balen zeg! Daar ga je natuurlijk niet vanuit. Hoop dat het niet teveel stress voor je oplevert!

@Nikkie: nu nog geen streep te bekennen. Heb ze wel gehad bij de eerste 2 zwangerschappen en kreeg een jongen en een meisje...

Heb zojuist me maar eens aangemeld voor allerlei kado-dozen. Hebben jullie dat ook gedaan? Ik voel me een beetje 'hebberig' als ik dat doe, aan de andere kant zijn ze ervoor, toch?
    Heb die van Kruidvat en Etos aangevraagd. Jullie nog tips?

Groet,
    mamajo

Deel Deze Pagina