Prenatal heeft ook nog een leuke doos en als de beeb geboren is ook nog een samen met het blad wij jonge ouders. Ik had al vrij snel de dozen aangevraagd hihi. Tassie: balen dat je contract niet verlengd wordt meid. Ga je wel solliciteren nu? Natalie: auwie dat oog zeg. Hier ook nog geen streep te bekennen hoor.,
etos doos heb ik al mogen ophalen trouwens en kreeg van de week een mailtje van het kruitvat dat mijn doos daar vanaf 5 december klaar staat. Net sinterklaas dan, lekker dozen uitpakken hihihi.
die STREEP had ik bij de zwangerschap van m'n dochtertje WEL, bij die van m'n zoontje NIET en momenteel ook nog NIET, maar kan misschien wel nog. Ik weet nog niet wat het wordt duzz...
Kreeg meteen al een mailtje dat ik m'n kruidvat-doos nu al kan halen. Lijkt me beetje vroeg, maar goed. Ik had 'm aangevraagd op het adres waarheen ik straks ga verhuizen. Dat is zo'n 200 km verderop, die doos ga ik dus vanmiddag niet meer halen!
@ Mamajo ik krijg van floradix niet meer eetlust! Ik heb zelfs nu al het gevoel dat het gaat helpen! @ Nikkie ik heb ook een duidelijke streep van onder tot aan navel! En bij mij is het een jongetje! @ Tassie hele dikke knuffel meid! @ Nathalie auuuuuuuuwwwww dat ziet er pijnlijk uit! Beterschap er mee! Ik had de dozen ook al vroeg aangevraagd!
Hee meiden! @nikkie: Ik ben streeploos. Heb ook een hele lichte huid, misschien dat ik 'm daarom niet heb? @Tassie: Wat rot voor je zeg, dit is wel een hele lullige manier om min of meer de laan uitgestuurd te worden. @Natalie: Gaat het weer wat beter? Ziet er pijnlijk uit. @Sabbe: Er zit nou niet echt heel veel soeps in die dozen vind ik, voornamelijk promotiemateriaal, maar ik geef toe: het is wel leuk om lekker door te lezen en babyspulletjes zijn wel heel leuk! @Mamajo: op google kun je even zoeken op zwangerschapscadeaus of dozen, ik heb er een stuk of 5 aangevraagd. Etos, Kruidvat, PrƩnatal en nog een paar, misschien een idee? Hier alles goed, wel erg veel schoonmaakwoede. Ik irriteer me groen en geel aan allerlei kleine rommeltjes en ik zit de hele dag te snuffen of het hier niet muf of vies ruikt Beetje vreemd, wat zo'n superschoonmaakster ben ik nou ook weer niet. Manlief is er wel blij mee in ieder geval, haha! Mijn zoontje is gelukkig weer aan het bijdraaien. Hij dreigde heel even een vervelende peuter te worden die de hele dag door krijst, maar na een paar weekjes de teugels flink strak te hebben gehouden, merk ik dat hij weer zichzelf wordt! Hoera, hoera! Lang leve de Rust, Reinheid en Regelmaat... Ik voel de baby volgens mij af en toe! Nog wel lastig om te ontdekken want ik ben het geschud, geduw en gedraai van mijn vorige zwangerschap nog een beetje ''gewend'' En als ik dan nu die zachte tikjes en bubbeltjes voel, ben ik toch geneigd te denken dat het mijn darmen zijn. Herkenbaar? Daag! Flientje
Een tijdje geleden heb ik kraamzorg aangevraagd bij agis, ik kreeg toen 2 weken later een cdrom thuisgestuurd dus ik dacht dat het allemaal aangekomen was daar. Van de week sprak ik iemand die vertelde dat het dus mis gegaan was bij haar en dat ze het opnieuw moest aanvragen Ik dacht vandaag, laat ik eens bellen..... Nee mevrouw u bent bij ons niet bekend.... Potverdorie, moest ik alles overnieuw aanvragen volgens die dame was ik nog wel op tijd maar ik ben er niet zo happy mee. Voor hetzelfde geld had ik niet gebeld... De dame van agis vond het wel vreemd dat ik die cd rom had gekregen, dat zou moeten betekenen dat ik wel aangemeld was Dus meiden, als ik jullie was zou ik ff checken! Je moet er niet aan denken dat het fout zou lopen en je geen kraamhulp krijgt!
Flientje:Het gaat............ Die streep over buik,ff denken hoor,bij de oudste een streep(meisje) Bij de middelste geen streep(meisje) Bij de 3e streep(jongen) Nu:Hij begint te komen.........
Haha wat verschillend allemaal. Het zegt niks net zoals de manier waarop je draagt. Zijn allemaal bakerpraatjes maar wel leuk natuurlijk. Vrijdag weten we meer. Maar ik hou het denk ik wel geheim hier op het forum. Wie het dan wil weten kan me pb-en. Dit voor het geval er bekenden meelezen. Het belangrijkste is natuurlijk dat alles oke is, zie er aan de ene kant ook wel wat tegenop. Ben ik de eerste met de 20 weken echo of heeft iemand deze al voor vrijdag? Wij hebben 'm 11.30 uur. groetjes
millie en pooh dank jullie wel ! heb er wel wat aan stja die vsm korrels heel leuk maar dat potje liet is dus stuk vallen eergisteren zucht dus daar ging 13 euro de stofzuiger in waarom maken ze dat ook niet van plastic!
Dat oog ziet er inderdaad pijnlijk uit. Wel balen dat je zwangerschap dus toch je baan beinvloed! Ik zei inderdaad iets over lijnen. Op het moment een gyn zegt dat je geen pasta en aardapppelen enzo mag eten, omdat je al 2 kilo aangekomen bent (ik dus al 7 en arts was erg duidelijk; gewoon blijven eten), noem ik het lijnen. Mij werd juist aangeraden allle voedselgroepen (dus ook koolhydraten) te eten. En 7 kilo was totaal niet raar. Maar misschien heb ik het verkeerd gelezen hoor en hoefde die persoon niet anders te eten van de gyn..... Ben vandaag naaar gyn geweest. Alles in orde. Alleen de tweede lading urine van maandag was niet duidelijk genoeg gekweekt, dus moest weer urine inleveren..... Vanavond twee huisbezoeken.....ben nu al moe....
@ Mamajo hier een paar linken waar veel gratis dozen en nog meer op staan: http://www.babytijd.com/gratis-aanbiedingen.html http://www.rainbowbabies.nl/index.php?page=53 http://www.zwangerschapscadeaus.nl/pakketten.html
mijn doos was ook gratis nou ja. Ik vond de vorige keer alleen de doos van de prenatal interessant. O en de felicitas doos, maar dan moet je wel sterk blijven en de rest niet aanpakken. De prenataldoos bevat ook een pak luiers! Erg handig. Jammer dat ze bij ons te klein waren