Ja volgens die kalender moet ik ook een meisje krijgen... heb zelf ook het gevoel dat het een meisje is, voel me net als bij de eerste (ook een meid) en voel me zeker niet zoals de 2e (was een jongen) Ben zoooooo benieuwd!
@lieveheers en redone : gaaf man een ventje ! Ik weet zeker dat ik weer voor een meid ga zorgen, hoor meiden.... @tassie : dat is echt balen ! @Nathalie: het noodlot treft jou ook wel zeg, sjongejonge.... @...? Hier nog geen streep... @iedereen: Nou ik heb ook een mooie stunt.... Ik ben nu 2 weken op mn nieuwe baan. De directie en PZ wisten voor mijn aanname al van mijn zwangerschap. PZ is zelf vertrokken en de directie heeft er dus volgens mij niks van gezegd tegen mijn manager ....Deze vent is tegelijk met mij gestart en gaat zich zelfs inkopen in het bedrijf. Is superambitieus etc etc NIEMAND heeft nog gevraagd naar mijn zwangerschap.....heel apart. Nu ben ik wat forser dus wie weet durven ze niet te gissen.... Ik heb nu besloten om mn mond te houden tot 1 november.... Als ik het nu wederom aankaart, maar dan bij mijn ambiteuze manager...denk ik dat ik eruit vlieg en dan... heb ik een MEGA probleem ! Ik heb namelijk zelf een vaste baan opgezegd voor deze job, dus krijg ik niet eens WW of zoiets. Ik hou dus wijselijk mijn waffel en begin er in November wel over...zo van : Goh, chef je hebt nog nik gezegd over mn zwangerschap..... Wat vinden jullie ? Ik heb mijn plicht al gedaan in Augustus...ze wisten waar ze aan begonnen....moet ik nu wederom een risico nemen...? XFD
@lieveheers en redone : gaaf man een ventje ! Ik weet zeker dat ik weer voor een meid ga zorgen, hoor meiden.... @tassie : dat is echt balen ! @Nathalie: het noodlot treft jou ook wel zeg, sjongejonge.... @...? Hier nog geen streep... @iedereen: Nou ik heb ook een mooie stunt.... Ik ben nu 2 weken op mn nieuwe baan. De directie en PZ wisten voor mijn aanname al van mijn zwangerschap. PZ is zelf vertrokken en de directie heeft er dus volgens mij niks van gezegd tegen mijn manager ....Deze vent is tegelijk met mij gestart en gaat zich zelfs inkopen in het bedrijf. Is superambitieus etc etc NIEMAND heeft nog gevraagd naar mijn zwangerschap.....heel apart. Nu ben ik wat forser dus wie weet durven ze niet te gissen.... Ik heb nu besloten om mn mond te houden tot 1 november.... Als ik het nu wederom aankaart, maar dan bij mijn ambiteuze manager...denk ik dat ik eruit vlieg en dan... heb ik een MEGA probleem ! Ik heb namelijk zelf een vaste baan opgezegd voor deze job, dus krijg ik niet eens WW of zoiets. Ik hou dus wijselijk mijn waffel en begin er in November wel over...zo van : Goh, chef je hebt nog nik gezegd over mn zwangerschap..... Wat vinden jullie ? Ik heb mijn plicht al gedaan in Augustus...ze wisten waar ze aan begonnen....moet ik nu wederom een risico nemen...? XFD
@lieveheers en redone : gefeliciteerd met jullie ventjes! Leuk joh! Houdt er eigenlijk iemand bij hoeveel mama's een jongen of meisje in maart krijgen? Bij ons blijft het een verassing tot de baby geboren is. @fruitdruifje: Ik zou mooi niks zeggen hoor. Personeelszaken weet er al van, je hebt het aangegeven bij je sollicitatie.. Dus waarom zou je er nu weer over moeten beginnen? Ik neem aan dat PZ op een gegeven moment ook je manager erop aanspreekt.. En anders ziet hij het vanzelf wel
Fruitdruifje je hebt het op je sollicitatie verteld en je moet het pas 3 mnd voor je uitgerekende datum te vertellen .... ik zou dus ook nix zeggen en oh meiden allemaal jongens ... ! lijkt me super leuk maar meid ook ik moet donderdag !(wie vroeg het ook alweer) maar we willen niet weten wat het is ! ik meende te lezen dat de floridax ook bij andere al helpt gelukkig maar en ik heb ook ergens gelezen of je er meer eetlust van krijgt nou ik gelukkig niet hoor ! Hier een zeer moeie mama ik ben stuk ben ff aan het wassen en dan relax gelukkig morgen vrij Maaaaaaaaaar ik ben happy mannetje heeft vandaag zo zijn best gedaan in huis ! echt super hij is aan het ruimen en verhuizen en heeft veel meer gedaan dan ik had gedacht donderdag gaat hij weer verder en zo gaat het lekker snel ! En ! hij had ook nog eens (liefdes)lasagna gemaakt ja meiden dat kan alleen hij he heel speciaal want daar zit een vleugje liefde in zeg ik altijd ! hihihi nou ik ben helemaal happy door hem .......... morgen naar VK maar ik ga vragen of ik misschien toch wat rustiger aan moet doen heb nog steeds zo'n last van mijn buik oh en vannacht maar 1x hoeven plassen ipv 6/7 keer zoooooo lekker geslapen eindelijk weer eens !
hoi allemaal wat leuk zeg weer een mannetje bij. Mannetjes zijn nu in de meerderheid he. Volgens de kalender zou 't hier een meid zijn, maar de eerste keer klopte dat ook niet. Alleen de echo zal 't kunnen zeggen en ik wil zeer zeker weten wat het deze keer wordt
hellow wat moest ik veel bij lezen zeg allemaal kereltjes tot nu toe tenminste degene die het weten en gezegd hebben .. jeetje zeg.. ik dacht eerst erg dat ik een meisje krijg en u heb ik weer het gevoel een jongen ik wordt er tureluurs van.. hopeljk krijg ik maandag te horen wat het wordt ebn zooo nieuwsgeirig zag gister een leuek maxi cosi maar dat was voor ene jongen dus ja.. kon ik niet kopen.. want weet nog niks nathalie dat ziet er erg pijnlijk uit.. jeetje zeg.. hopelijk gaat het snel weg dus niemand krijgt een meisje to tnu toe dan he? ik heb gister gewoon lekker zuurkool gegeten hoor kom 2 kilo is niks.. dus ik eet gewoon lekker en snoepen die ik sowieso al niet echt want ehb ik totaal geen zin in.. misschien een stukje chocolade of een dropje mar dat is alles.. oh en over de streep die heb ik met cailynnw el gehad maar die kwam pas met 6 maanden
3 jongetjes tot nu toe! Van harte gefeliciteerd. Nathalie; sterkte met je oog. Fd; Ik zou lekker mijn mond houden. Zal zo even een nieuwe buik fot in mijn album zetten.
Bedankt voor jullie steun meiden ! Dikke knuffel @vosje: PZ is nu een vacature, dus die kunnen niks zeggen, maar de grote directeur/eigenaar wel, die was erbij toen ik het vertelde. XXXFD
Haha gelukkig niet.....zoals ik hiervoor de toestand op mn werk beschreef...ze hebben het niet eens in de gaten... Nou en 's middags kan je er toch echt niet omheen....
Wel gek hoor.....zit ik met mn nieuwe baas allerlei ambitieuze plannen te bespreken... voel ik intussen steeds heviger...pof,plok,kdong en hij weet van niks...tis wat... XFD