@ Natasja is goed hoor! Zet maar op 1! Komt helemaal goed met ons! Twas ook weer gezellig bij de VK. Ik had een hoop vraagjes en alles was weer in orde! Ik hoop dat het met jou ook weer de goede kant op gaat! Dikke knuffel Ik pakte toenstraks mijn slaapshirt en zag daar een vlek ter hoogte van mijn borst. Vannacht voor het eerst "Gelekt". Hebben jullie daar al veel last van? De rest van de meiden zit bij de hema denk ik!
Fijn dat alles in orde was! Nee nog niet echt gelekt, maar zit wel elke keer wit bij mijn tepels. hihihi vage shit! hahahahah
Misschien moeten we die lijst eens nalopen want de helft komt hier niet eens meer. die nieuwe staat er!
Pooh: fijn dat alles weer goed was bij de vk. Natas: idd even napluizen die lijst. Misschien diegene waar we helemaal nooit niks van horen eraf halen? Als ze toch nog eens opduiken kunnen we ze er weer bijzetten. Word de lijst ook meteen een stuk korter van. Maar er zijn ook meiden die het bijv. wat drukker hebben om hier elke dag wat neer te zetten (waaronder ik hihihi). Als ik bijv. moet werken (werk in de kraam) dan ben ik blij als ik thuis ben. Nee, heb hier ook nog niet gelekt. Deed ik bij mijn zoontje ook niet. Verwacht het dus nu eigenlijk ook niet echt. Morgen moet ik om 8.30 uur bij de vk zijn, daarna even mijn zoontje weg brengen naar de oppas en nog even werken. Hoef maar 1,5 uur dan ben ik weer klaar.
Zo net even flink ingeslagen bij de hema. Ik heb bijna het hele lijstje afgewerkt. Ik hydrofiel luier en washandjes gekocht, lakentjes, hoeslakens, moltons, rompertjes, voedingskussen met hoezen, aankleedkussen met hoezen, monddoekjes. En volgens mij nog wel meer. Gelijk maar even het voedingkussen uit geprobeert, ligt inderdaad heerlijk. Ik ga nu lekker onder de wol. Beetje vroeg maar ik voel me vandaag niet helemal fit vandaar. Trouwens nog meer dames die zo schandalig veel inkopen hebben gedaan bij de hema
@ Natasja ja dat is idd beter om die eraf te halen! @ Mamavanjordy veel plezier bij de vk! @ Lolly wauw je hebt lekker inkopen gedaan!
Zouden jullie dan even mee willen kijken naar de lijst? i wil geen mensen verwijderen die wel komen ofzo dat zou lullig zijn
Ha meiden, Daar was Divi ook nog een keer. Ik heb het de laatste dagen zo verschrikkelijk druk gehad met werk, met de familie etc etc..... Ik voel het nu ook wel hoor, heb verschrikkelijke last van mijn onderbuik en verschrikkelijke last van banden pijn. Ook ben ik erg moe. Ik heb de laatste 10 pagina's even terug gelezen, dus ik hoop dat ik op iedereen kan reageren. @Nathalie, Jeetje meis, hoe gaat het met je oog? Gaat het weer wat beter? @Nikkie, Ik las iets over een streep vanaf de navel, een zwangerschapslijn? Ik heb daar eigenlijk nog geen last van.... Jij hebt het wel he? wanneer had jij nou de 20 weken echo? sorry een beetje last van zwangerschapsdementie hihi.... @Tassie, Wat balen meis van je contract? @MamaJo, De zwangerschapsdoos van Prenatal schijnt heel erg leuk te zijn, heb je die al aangevraagd? @Lievebeestje, Meis wat ben ik blij dat alles goed was met de echo... En wat gaaf dat jullie een jongetje krijgen! Geniet er lekker van meis. Wij doen ook de 20 weken echo. Wij hebben de echo a.s. maandag. Jeetje maar ook niet leuk als de Vk dit zo over brengt..... @Natasja, hoe is het met jou meis? gaat het wat beter met je? Trouwens ik zit nu alles te lezen maar ik begrijp ook de berichtjes niet met dat sterretje en zo........ Het klopt dat ik 's ochtends bijna ook geen buik heb. Ik voel het wel als ik dan even op me rug gaat liggen een leuk lief bolletje. Als ik dan klaar bent met tutten dan is het buikje al weer terug hoor...... @Fruitdruifje, Jeetje meis voor jou is het dus ook even spannend met je baan? net wat de andere meiden ook zeggen, ik zou ook niets zeggen hoor! Je hebt het al een paar keer aangegeven @Engel, Wt een leuke foto's in je album meis. Een heel leuk gezin! Ik moest de kraamzorg al bij de 12 weken regelen, dus dat heb ik toen gedaan. heb een brief gekregen dat ik officieel sta in geschreven en kreeg ook nog een gratis tummy tub...... Jeetje meis, wat een verschrikkelijk nieuws zeg over je vriendin! Ik ga heel hard voor je vriendin duimen, en heb net een kaarsje aangestoken voor haar....... Wij zijn er voor je he? @Emma, Heel veel succes en plezier morgen bij de echo meis! @Diaantje78, Wat goed dat de 20 weken echo helemaal goed was meis! Geniet er lekker van! @Pooh, Zover ik weet heb ik nog niet gelekt. Ik heb al wel voor de zekerheid zoogcompressen in huis..... Ik ben blij voor je dat alles goed was bij de Vk. Net als wat Natasja zegt, ik heb wel af en toe wit bij mijn tepels.... @MamavanJordy, Succes morgen bij de Vk. @Lolly, Meid wat goed dat je zo bent geslaagd bij de Hema! Je hebt echt veel gekocht..... Super! @de meiden die ik ben vergeten, Hoe is het met jullie meiden? Nogmaals mijn excuses dat ik de laatste dagen niet meer ben geweest maar heb het zo druk gehad de laatste dagen. De pijn in mijn tepel is inmiddels weg. Ik weet niet wat het precies was, maar heb het goed ingesmeerd met Mama zwitsal, borsten creme en het heeft goed geholpen meiden. Bedankt voor de tip. Nog 2 daagjes en dan ben ik 20 weken zwanger en a.s. maandag hebben we de 20 weken echo. Ben best al een beetje zenuwachtig ervoor..... Zooo verschrikkelijk spannend. Ik heb ongeveer twee weken geleden een gesprek gehad op me werk, maar heb er nog steeds niets van gehoord. Ik merk wel sindsdien dat ze erg lelijk tegen mij doen, zoals erg snauwen en zo.... Baal daar zo van. De laatste week ga ik ook niet meer met volle zin naar me werk..... A.s. maandag hoor ik of ik mag blijven en of ik wel part time mag werken op me werk.... Verder niet veel nieuws, maar ik denk wel dat ik veel hebt getikt haha..... Meiden ik kom zo voordat ik naar bed ga nog even kijken.... liefs Divi
ik heb even snel er over heen gelezen.. engel heel veel sterkte dat ales maa rgoed mag gaan met je vriendin... en ja alles lsaat door.. ik merk dat ook met stress of als je te veel doet gelijk je buik.. nou ik denk aan je hoor.. sorry niet veel tijd nu.. heb stokbroodje erin liggen koet de boodschappen opruimen.. heb net boodschappen gedaan en luiers gehaald en de hele rommel.. ga dadelijk lekker stokbroodje eten
ehm ja ikke, hahaha Heel veel inderdaad hydrofieldoeken, moltons, bedzeiltje van molton, kruiken etc...hihihi. Najaa ben nu bijna helemaal klaar...haha beetje vroeg maar ja
mmm Pooh vroeg het geloof ik: Nee ik heb nog geen last van lekken..gelukkig niet haha. Lijkt me lastig...maar ja wie weet enneh starks met BV geven zal ik sowieso wel gaan lekken
zo meiden hier was alles ok bij VK harte weer gehoord en beeb is super actief ! we stonden alleen niet op de lijst ... terwijl het echt op onze kaart stond en we zeker wisten dat het vanaaf afgesproken was maar we mochten er gelijk tussen ! oh en we hebben 250 euro gewonnen in staatsloterij !
Hoi iedereen! @Engel, veel sterkte, das geen fijn nieuws meid! @Nathalie, hoe is de situatie thuis nu? @Natasja, hoe is het nu met je meid? @Pooh, ja hier ook al 'gelek'! @Emma, wat fijn gefeliciteerd! Da's toch altijd meegenomen! @Lievebeestje, wij gaan ook voor de 20-weken echo, maar hier in België is dat wel zowat standaard volgens mij. @Mili & Lolly, leuk he, dat shoppen? Ik zou gewoon wel elke dag in de Hema rond kunnen lopen, ben er gisteren nog geweest maar niks gekocht. Over de lijst; ik ben het er ook wel mee eens, er staan volgens mij wel meiden op die maar één keer ofzo zijn geweest. Ik hoop dat ik over een paar weken met het geslacht op het lijstje kan staan, we zijn supernieuwsgierig! @Iedereen,sorry als ik nog iemand vergeten ben! Moeten jullie ook zoveel plassen?Ik moet sommige nachten écht om het uur/halfuur plassen, zelfs als ik eigenlijk niet veel gedronken heb! Ben al een paar dagen niet geweest, maar zit te vechten tegen een verkoudheid met bijbehorende hoofdpijn, keelpijn en loopneus. Gisteren bij de huisarts geweest en alles was prima! Hij was tevreden over mijn bloeddruk, gewicht en urine, en hij heeft de baarmoeder opgemeten, die lag precies op schema. En hij heeft ivm met mijn verkoudheid gezegd dat ik best een perdolan (dus op basis van paracetamol) mag als ik het moeilijk heb.God Zij Dank! Zo, nu ga ik maar eens verder proberen te slapen.(neus deed net vervelend) Tot straks/morgen misschien!
Leuk he zo veel inkopen doen. Ik blijf er ook steeds naar kijken. Vind het allemaal zo leuk en lief. Ga nu werken tot vanmiddag.
Lolly: werk ze Nathalie: ben ook benieuwd naar de situatie thuis nu? Hopelijk trek je het nog allemaal. Emma: wat lekker zeg, dat is altijd mooi meegenomen ja. Kan je nog meer voor de beeb kopen hihihi. Lucia: ik moet vooral overdag veel plassen en drink ook niet heel erg veel. Eigenlijk te weinig. Ben in de winter niet zo'n drinker. S'nachts moet ik er vaak maar 1x uit om te plassen. Wel lastig lijkt me als je om het half uur/uur moet zeg. Weet ook niks eraan te doen helaas. Hier hoeven wij dus niet veel meer te kopen. Heb alles nog. Hydrofielen luiers even als tip kan je niet genoeg hebben. Je gebruikt ze werkelijk waar overal voor. Om beeb af te drogen, als spuugdoek, in bed/wieg, in de wandelwagen, op het aankleedkussen (hoef je de waskussen hoes niet steeds te verschonen als er een ongelukje gebeurd). En de kraam wast in de kraamweek zowat elke dag maar als je weer alleen bent dan was je niet meer zo vaak. Hoewel je toch aardig wat was bij elkaar kweekt hihihihi. Dus dan is het wel fijn om wat extra van die dingen te hebben. Moet alleen straks even kijken voor het wiegje, dat koop ik dus over van de buren van ons. Echt een hele leuke met een schommelstand erop die je ook vast kan zetten. Ze had er ook nog wat dekens, lakens enzo bij maar dat is een meid wat hun hebben dus moet even kijken of ik nog wat bij moet kopen. Verder heb ik wel tweederhands een draagzak die je al vanaf de geboorte mag gebruiken gekocht. Heb ook een babybjorn maar die mag pas vanaf 6 weken en met mijn zoontje is het misschien straks wel handig om beeb even in de draagzak mee te nemen. Hoewel het niet voor lange stukken geschikt zal zijn heb ik gehoord.
Zo dames, ik kom ook nog ff binnenvallen ! @Lolly: Meid, vertrek jij om 6 uur 's morgen al naar je werk ? R.E.S.P.E.C.T. ! Lekker hè zo'n TARZAN @Milli: ook al lekker geshopt !? Heerlijk hè !? @Divi: Tis wat hè , al die vage klachten !? Wat je werk betreft : Je hebt rechten hoor ! Wat voor contract heb je bijvoorbeeld ? Ik ben personeelsfunctionaris, dus als je wat wilt weten....please ask ! @Emma en Pooh: Hé lekkere Brabo's , allebei een topbezoekje aan de VLK, mooi zo ! en Emma nog een prijs op de koop toe....lekker hoor ! @Pooh: Echte lekkage niet (vorige zwangerschap ook niet), maar ik vind wel wat wit korrelig spul rondom mijn tepels 's morgens...hmm Zou dat ook zoiets kunnen zijn ? Meteen moet ik weer denken aan de eerste dagen na de bevalling. Flinke stuwing in mijn borsten (gaf geen BV) dus die krengen stonden op klappen..ik wist niet dat dat zo'n pijn kon doen...het leken wel 2 vuurrode pompoenen @Christel: Zo grappig....als wij naar bed gaan, sta jij stokbroodjes te bakken ! @Nathalie: Gelukkig gaat het beter met je oogje, meid.....één klein voordeel was dat je dan de ellende om je heen maar door 1 oog kon zien... (beetje zwartgallige humor, meisje, want ik weet hoe zwaar je het hebt) Zo, meiden...het is 7 uur ! Ik ga mijn meisje uit bed halen voor school. Daarna weer naar mijn werk. Ben benieuwd. Dinsdag zat ik trouwens in de rats om mijn baan. Men heeft sinds een week een reorganisatie in petto. De functie van een collega vervalt daardoor. Zij wilde mijn baan eigenlijk wel en ik zit pas in mn proeftijd...Werd toch wat nerveus. Mijn geluk is dat zij geen verstand heeft van wat ik doe.... maar ik kom wel een paar handen tekort. Nu heb ik voorgesteld, dat ik haar het vak ga leren ( If you can't beat them, join them !) Gisteravond een SMS van haar gehad, dat ze gesprek had gehad en me erg dankbaar is. Tof hoor ! Ik heb daarme zowel haar als mijn plekje iets veiliger gesteld.....pffff XXXFD
hoi meiden, zo veel meiden die al inkopen gedaan hebben (dat zou m'n ventje niet goed vinden). Ik heb natuurlijk alles nog van de vorige. Behalve kleertjes, want die gaan altijd direct de deur uit. Ook nu is 't weer 'n ander seizoen en kan ik dus niks met de vorige aanvangen. Als ik 't geslacht weet, sla ik ook eens aan 't winkelen