@ engel fijn dat de operatie goed is verlopen en dat het is idd positief dat er functie's terug zijn gekomen.. Verder veel sterkte ermee en denk ook aan jezelf al is dat makkelijker gezegd als gedaan.. @vosje ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en het helpt idd weinig als mensen zeggen dat het wel goed komt.. Ik zal voor je duimen je hebt 16 oktober de 20 weken echo? Hopelijk is alles goed en kan jij iets meer gaan genieten want het is niet fijn je elke dag heel druk te maken maar ik vind het een logische reactie.. Veel sterkte.. Liefs
Ja a.s. dinsdag is de echo in het radboud ziekenhuis. Daar hebben ze mijn man van kleins af aan ook onderzocht en nu gaan ze kijken of ze bij de kleine al tekenen zien van het ziektebeeld.. Ik probeer echt positief te blijven, maar de angst is zo groot.. Ik hoop echt dat dinsdag voor mij een verlossing is. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. De onzekerheid nu is gewoon haast ondraaglijk.
hoi meiden! er wordt veel gekletst hier... Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk de hele dag dorst hebt? Ik zou voortdurend drinken (had ik bij m'n vorige zwangerschappen ook). Veel water, maar ook limonade en melk (wat ik anders nooit drink, vandaar dat bij mij telkens de kilo's komen denk ik ) Ik hoef daardoor voorlopig nog niet 's nachts opstaan om te plassen, wel veel overdag...
@Vosje: Jee, wat moet dat een naar gevoel zijn zeg, dat je kindje misschien een afwijking heeft. Ik zal dinsdag ook voor je duimen en tot die tijd ga ik echt hopen dat alles goed zal zijn. Ik vind het heel goed van je dat je je koppie niet laat hangen. Zet 'm op! @Engel: Heftig zeg, wat er gebeurd is. Gelukkig is de operatie goed verlopen, hopelijk doen de bestralingen goed hun werk. Veel sterkte! Ik moet ook zo vaak plassen ineens. Word er helemaal gek van. Mijn buik begint ook flink te groeien en ik voel de baby sinds een paar daagjes! Heel duidelijk. Gelukkig maar... Liefs, Flientje
@ mamavanjordy fijn hoor dat alles goed was. @ nikkie succes morgen met de echo. @engel25 fijn joh dat goed gaat met je vriendin. en fijn dat haar moeder ook zo reageert. @vosje2000 ik snap goed dat je in spanning zit. Veel sterkte en ik duim voor je dat alles gezond mag zijn. @all zo weer terug van het werk. Ik vertrek inderdaad rond 6.15 naar mijn werk. Het wend nooit hoor zo vroeg opstaan. Verder alles rustig hier.
@Vosje: Ik duim voor jullie mee meid dat alles goed gaat komen en dat de 20 weken echo goed verloopt en rust mag geven. Ik snap het wel hoor dat die goedbedoelde adviezen niet echt zijn waar je op zit te wachten...gezien de 50% kans... Ik duim echt voor je!
@ Dieudonnee ik heb ook de pech veel last te hebben van hoofdpijn! Mijn nek zit normaal ook vaak vast en loop altijd bij de kraker. Alleen nu door de hormonen worden mij gewrichten en botten weker en slaat het sneller vast. Maar de therapie bij de kraker slaat gelukkig goed aan en ben nu een kleine week hoofdpijn vrij. Leuk dat je weer eens komt kijken! @ Vosje ik duim voor je dat alles goed is! @ Divi maakt niet uit hoor meid als je niet elke dag hier komt! @ Emma en en en? Ben benieuwd! @ Mamajo ik zal dadelijk eens kijken voor een voorlopig lijstje! Ik heb het idee dat ik sinds deze week meer energie heb. Ik begin me echt lekker te voelen! Ik neem nu 6 dagen floradix en heb het idee dat het echt helpt! VK raadde het ook echt aan. Ze neemt het zelf ook in de herfst bv. Ik hoop dat ik me lang zo mag voelen!
@vosje...jeetje! Ik bedoel, ik krijg ook een 20 weken echo maar ik verwacht eigenlijk niks raars aan te treffen. Als je wel een verhoogd risico hebt is het toch wel enorm dubbel, kan ik me zo voorstellen. @ iemand anders: ik plas 3 x per nacht. En altijd als ik net lekker lag te slapen. @ verdere rest: ik ben moeeeeeeeeeeeeeee. Morgen vk. Nog 13 nachtjes tot de 20-wkn-echo (echo...echo....echo...... Sorry. Flauw grapje)
@Vosje : Wat een zware zorg, die je draagt zeg.... In ons geval kan er ook altijd wat zijn, maar hebben we die heftigheid van zorgen in elk geval niet gehad van tevoren...ik brand een kaarsje voor je in mn hoofd... @emma: VERTELLEN ! @flienepien : gezelli dat je ff langswaait. Mis jouw gezelligheid af en toe ook ...ben je zo moe of druk ? @dieudonnee : hoipipeloi dan weer ! Hou je taai hè !? @all : Mijn baas heeft nog steeds niks door/doorgekregen van de directie. Hij vroeg of ik dit weekend lekker aan de rosé ging De directeur is het volgens mij gewoon totaal vergeten....tis wat.... Nog twee en een halve week zwijgen en dan ga ik vragen waarom niemand er naar vraagt XFD
Deze week een luieremmer van Sangenic gekocht. Bij babydump kost ie 39.99 en in Duitsland kostte die 9.99 Dus meteen meegenomen!
hoi meiden he he eindelijk onze comp was weer @%#!%^^ hele bericht klaar om 3 uur en geen verbinding meer grrrrrr ben nu thuis van werk en rende gelijk naar comp hopen dat hij het nu doet ! hier is alles PRIMA met de beeb.... ik was zooooo zenuwachtig en de grapjas wilde niet ze meten heel veel dingen maar hij wilde zijn hersens niet laten meten ha ha voeten kon hij ook niet vinden maar die hadden we gelukkig met 12 weken al gezien ! was kei leuk maar wel moeilijk kijken als je niet weet wat alles is Er waren 2 mannen en als de 1 het niet kon vinden deed de ander het volgensmij waren ze ook nieuwe manieren aan het testen ofzo... maar alles prima ! zo blij mannetje en ik ... ik heb zijn hand goed geknepen hoor ! er is alleen iets met mijn moederkoek die zit voor de uitgang van de beeb dus moet over 10 weken nog een echo want als dit niet veranderd dan wordt het een keizersnee... tja dat zie ik dan maar hoor kan me nu nog ff niet schelen ben nu ff te blij en mannetje ook ! ik vond het wel heel anders dan vorige echo's dit was echt heel technisch zeg maar.... maar ik heb het er wel druk mee hoor moet tussen 24 en 28 weken nog een keer laten prikken op suiker moet 2 november ziekenhuis voor gesprek met Gyn over bevalling ter voorbereiding gezien mijn angst voor een dip etc... en dan bij 30 weken nog een echo ! en 8-11 weer VK ...... Maar meiden ik ga vanaaf bij uitzondering een wijntje drinken met mijn manneke we zijn zoooooooooooo blij en wat zal ik slapen vannacht
@Vosje; ook ik duim me suf hier! @Emma; komop meid we zijn nieuwsgierig! @Wie was het ook weer? : bedankt over die tip over wat meer drinken, ga ik zeker proberen!(heb nu sowieso meer dorst met die verkoudheid! Hier is kleintje ook zeer druk aanwezig, vooral als ik wakker word en me nog helemaal brak voel. Zou hij/zij dat kunnen merken ofzo?
@Emma; je was me net voor! Fijn meid, dat alles goed was! Weten jullie ook wat het word, of hou je het als suprise? Edit : Ik zie net op de lijst dat het een suprise wordt. Weten jullie het dan zelf ook niet, of is het alleen voor de anderen een verrassing?
oh ha ha vergeten het wordt een surprice ! we wilden het niet weten en al hadden we het willen weten was het niet gelukt volgens die mr ! hij lag zo onhandig en benen gekruist ! ha ha oh en de reden dat ik het zo vroeg voelde is dus ook omdat alles raar licht bij mij !
Voorlopige schrap lijst Als een van onderstaande meiden dit leest en op de lijst wil blijven staan geef het hier dan even door! Ebby Mama33 (zit bij februari) Faith en Hope (heeft al eerder afscheid genomen hier) Maanlicht (heeft maar 1 berichtje ooit getypt) Marieke077 Meiske91 (zit bij tienermoeders) Kyrah (juli voor het laatst gepost) Marion26 (juli voor het laatst gepost) Rossi (begin augustus voor het laatst) Jorine (juli voor het laats gepost) Daphne1976 (begin augustus voor het laatst) Mary Jane (juli voor het laatst) Parel (juli voor het laatst) Tinusje (half augustus voor het laatst) Katie25 (juli voor het laatst) Pearly (begin augustus voor het laatst) Willes (juli voor het laatst) Nicole23 (juli voor het laatst) Charlotte11 (half augustus voor het laatst) Happy mom (begin augustus voor het laatst) Isra (zit bij de april mama's) Fientje2007 (begin augustus voor het laatst) Fransje77 (begin augustus voor het laatst) Laura01 (juli voor het laatst)
@Fruitdruifje: Moe... Ik lees wel mee hoor, maar ik kan gewoon de puf niet opbrengen om er ook wat op te zeggen, er gebeurt heel veel hier, en ik vind het ook een beetje jammer om op de één wel te reageren en op de ander niet. @Emma: Geniet van je wijntje meis! Super dat alles er goed uitzag, op de placenta na dan... Ik begin wel een beetje jaloers te worden op alle goede echo's hoor, ik mag pas de 6e november. Maar ja, is ook mijn eigen schuld, want ik had al veel eerder een afspraak moeten maken. Ik ben zojuist even naar de stad geweest met mijn zoontje (2) en ik kwam er nou net achter dat hij uit de Brigitte Bijoux 2 armbandjes heeft meegenomen... Wat moet ik doen? Ze terug brengen? De prijskaartjes heeft hij aangeknaagd. Wat zouden jullie doen? Daag, Flientje