Hebben jullie ook zo'n last van bandenpijn? Ik heb het de hele dag al in mijn linkerlies en trekt naar bil. Word gewoon misselijk vd pijn soms Heb het nu al 2 dagen,anders ga ik morgen gewoon even mijn urine laten controleren op blaasontsteking.
@Flientje, heb ook pas de 5e de 20-weken echo, pff...Dan ben ik al 22 weken ver! @Nathalie, nee heb er eigenlijk helemaal geen last van.(gelukkig)
@Nathalie: Je kent je eigen lichaam het beste natuurlijk, maar kunnen het niet je bekken zijn, die pijnlijk beginnen te worden? @Lucia: Het schijnt wel leuk te zijn als je al wat ''verder'' bent met zo'n echo, maar ja... Mij duurt het nog veel te lang, haha!
Wel zo netjes om even terug te gaan denk ik. Kan gebeuren toch. Zullen ze hopenlijk wel begrip voor hebben.
@ flientje wij hebben de 20 weken echo ook pas 7 november. Maar jij bent een weerk verder als mij. Denk dat wij 1 van de laatste zijn die een echo krijgen. Of zijn er nog meer dames?
Ik heb mijn 20weken echo de 7de november. Heb nu pas die aan 16 weken gehad, dus ik geniet daar nog wat van en denk nog niet meteen aan de volgende En maranka, dat is nooit leuk he, mijn moeder zei dat ik ook zo'n stoute was als kind...
ik krijg de 29ste de 20 weken echo. mijn moeder gaat dan ook mee word haar eerste kleinkind dus vond het super dat ik vroeg of ze mee ging. Volgende week mag ik weer naar de vk dus hoop dat ik het hartje weer mag horen zodat ik weer een beetje gerustgesteld ben. Wij willen ook niet weten wat het word. zijn er ook al meiden bij die met de geboortekaartjes en geboortebord bezig zijn? zijn er nog meer die niet zijn aangekomen? en ik heb veel last van me buik als ik s'nachts moet plassen dan doet het onder in me buik erg zeer maar als ik dan geplast heb dan is het ook over. meer meiden last van?
@emma: hopelijk schuift de placenta door het groeien nog op. Lag hij erg verkeerd (over de uitgang heen?) of net een stukje van het eind?
Emma: fijn dat alles goed was met de echo. En idd ook fijn dat je nog een extra echo krijgt. Hopelijk is de placenta dan nog opgeschoven zodat je wel gewoon kunt bevallen. Hier zijn we idd al bezig met de geboortekaartjes. We willen een zwangerschapsreportage laten maken en dan die gebruiken voor het geboortekaartje en ook als beeb geboren is komen ze langs om foto's te maken en die gebruiken ze dan ook. Wil rond de 30 ste week de foto's laten maken. Geboortebord zijn we wel al naar aan het kijken. Maar we willen eigenlijk eerst het geslacht weten. Dus hopelijk werkt ukkie volgende week mee en dan willen we het ook gaan bestellen. Bij dezelfde waar we bij mijn zoontje het besteld hadden.
Goeiemorgen! @Emma: Wat heerlijk om te lezen dat je echo goed was! Kreeg tranen in m'n ogen van het goede nieuws! @Flientje: ik zou er zeker mee terug gaan (de armbandjes). Dat zal jou een beter gevoel geven en ze zullen het alleen maar waarderen dat je zo eerlijk bent om ze terug te geven. Gewoon doen! @Pooh: zo, dat heb je netjes uitgezocht (die lijst)! Ik zie inderdaad allemaal namen die aardig onbekend klinken...ff afwachten of er reacties komen. Volgende week zal het even rustig worden van mijn kant: m'n kinderen gaan een weekje op vakantie met hun vader en ik zal die week bij m'n man zijn. Daar heb ik niet altijd de beschikking over een computer, dus zal lastig worden om te posten. Bovendien moet ik heel veel gaan uitzoeken voor de (grote) verbouwing die bijna gaat beginnen. Ik heb donderdag de 20-weken echo (die is weer in mijn woonplaats --> 400 km rijden dus ...), zal jullie daarna zo snel mogelijk laten weten of alles in orde was. Misschien klop ik vandaag later nog even aan, maar moet me vooral druk gaan maken met het pakken van de vakantiespullen voor de kids. M'n dochter heeft nu al trouwens dagen lang huilbuien omdat ze met haar vader op vakantie 'moet'; drama! Echt heel zielig, ze wil zo graag dat ik meega...wel eens gevoeld hoe een moederhart kan breken...? Vanmorgen was ze weer zoooo verdrietig, en ik maar flink blijven...totdat ze naar school was, toen mocht ik even instorten...ben al zo snel van slag.. Nou ja, we zullen zien hoe het gaat als ik haar vanavond wegbreng.. Liefs, mamajo
ik dacht het wel Ik eet in ieder geval dikwijls speculoos en zo ook tijdens m'n vorige zwangerschappen.
Hoi iedereen! Ja, ik had niet zoveel zin afgelopen dagen om te lezen op deze site of te schrijven. kom niet door jullie! Was alleen maar "down" door mij contract bij mij werk die niet per 1 januari verlengd ga worden. Maar ik vole me nu weer beter.... Voor elke deur die dicht ga, ga vaak wel meer deuren open. Ik zal 1 maand (januari) WW uitkering grijgen en daarna WAZO (zwangerschaps uitkering). En na mijn zwangerschapsverlof weer WW uitkering. Maar hoop dan natuurlijk dat ik snel weer een nieuwe baan heb. Ik ben nu wel aan het solliciteren, maar het gaat niet lukken voor 1 maand een baan. Volgens het uitzendbureau kan ik beter nu lekker rustig aan doen en geniet van mijn zwangerschap en na het bevalling en zwangerschapsverlof, ga solliciteren. Verder ga het goed met de kleine. Ik hoop niet dat ik heel veel had gemist. Hoop dat het goed gaat emt jullie + kleine! Ga vanaf nu weer probeer mee lezen en schrijven...