haha, ja bijna! Is echt leuk hoor, en wordt nog leuker. Straks moet ik weer voeten uit mijn ribben drukken en zo. *zucht* het leven is leuk
o okay nee ik werk 5 dagen van 5 uur en wil 4 dagen van 4 uur werken dan als het kind eris maar dat van die afstand als ze me ergens anders plaasten dat wist ik niet dat je dan een verklaring bij de huisarts of iemand anders dus een brief kon laten opstellen dat het te belastend is super idee man ! je doet dit zeker voor je beroep of niet je weet er wel veel van iniedergeval bedankt voor de uitleg
Jammer genoeg zie ik d'r niet zo vaak dus heb er niet echt veel aan. Maar ja wel leuk hoor. Onze baby's schelen dan maar een paar maanden. Eerst maar afwachten hoe de 1e maanden bij haar gaan natuurlijk. Heb trouwens sinds gister erg last van mijn stuitje. Een tijdje op een houten tuinbank gezeten en daarna had ik er last van. Steeds als ik lang zit voel ik het als ik opsta. Grrrr. Hebben jullie ook dat je je de ene dag beter voelt qua humeur dan de andere? Vandaag voel ik me een beetje bleeh om het zo maar te noemen. Niet super vrolijk ofzo. Op sommige dagen ben ik wat sneller geïrriteerd of chaggie ofzo. Misschien ook omdat mijn vriend weer aan het werk is na een lang weekend samen. Vind het altijd zo gezellig. En het is mijn laatste weekje vrij misschien daar ook van. Niet dat ik werken niet leuk vind maar nu ik zwanger ben heb ik er minder zin in. Ook omdat ik al een tijdje uit het werkritme ben. Het vroege opstaan in combinatie met nachtelijk plassen lokt me niet echt. En dan net een uur voor de wekker nog in slaap vallen. Sorry ff zeuren
Hoi...leuk weekend gehad iedereen? Hie is alles goed, ik voel het kleine ieder keer meer en meer. Zooo leuk. Moet ieder keer "smile" als ik het voelt. Verder erg last van bandenpijn. Ook last van kortadem, maar iet zo erg. Hier een leuke weekend gehad. Lekker relax weekend gehad. Zaterdag avond had ik wel heeeeel erg pijn. Zou niet weten wat het kon zijn. Miskien nog meer mensen last van? Toen ik in bed ging liggen....volgens mij wat het bij mij maag...heel erg brandend gevoel. Tussen mij rubben en bosten in het midden. Ongeveer een half uur, toen was het weer over....zitten, lopen, strekken, liggen...niets wou helpen...zo raar....
zooooooooooo meiden ik ben net wakker ! heb de hele middag liggen slapen en voel me nog niet lekker ik ga lekker in bed Dr Phill kijken
hallo allemaal Ik had een vraagje: hoe is het met jullie gewicht gesteld? Ik ben nu 3 kilo aangekomen sinds de zwangerschap. verder gaat alles goed. Ik voel het kindje al duidelijk met 15.5 week. Nu kan zelfs de papa het babytje al voelen. Echt schattig het begint te schoppen als hij tegen hem praat. Laten jullie wat weten?
5,5 Kilo bijgekomen. Vooral bij billen en boezem... (niet zo blij mee, want ik was al 'gezegend' met flinke cup ) Ik voelde een paar weken geleden al heel af en toe een bubbel van binnen, maar sinds een kleine week steeds meer.
@ emma lekker even uitzieken beterschap meid Ik ben zo'n 1 kilo aangekomen.Het gaat bij mij een beetje op en neer zo val ik weer een halve kilo af en zo zit er weer een kilo bij dus echt controleren kan ik nog niet. Ik moest net overgeven en naar de wc want ik had me toch een buikpijn. Nu is de buikpijn weer een beetje gezakt gelukkig.Ik kan ook niet zeggen dat ik zin in eten heb maar zal maar een beetje proberen te eten.
Voorlopige schrap lijst Ebby Mama33 (zit bij februari) Maanlicht (heeft maar 1 berichtje ooit getypt) Marieke077 Meiske91 (zit bij tienermoeders) Kyrah (juli voor het laatst gepost) Marion26 (juli voor het laatst gepost) Rossi (begin augustus voor het laatst) Jorine (juli voor het laats gepost) Daphne1976 (begin augustus voor het laatst) Mary Jane (juli voor het laatst) Parel (juli voor het laatst) Tinusje (half augustus voor het laatst) Katie25 (juli voor het laatst) Pearly (begin augustus voor het laatst) Willes (juli voor het laatst) Nicole23 (juli voor het laatst) Charlotte11 (half augustus voor het laatst) Happy mom (begin augustus voor het laatst) Isra (zit bij de april mama's) Fientje2007 (begin augustus voor het laatst) Fransje77 (begin augustus voor het laatst) @ Faith en hope leuk dat je toch nog eens komt kijken! Ik heb je van de schraplijst afgehaald! @ Laura ik heb je ook van de lijst gehaald! Verder niet zoveel moed om alles te lezen en te reageren, want heb weer zo'n verschrikkelijke hoofd/nekpijn. Gelukkig mag ik morgen weer naar de kraker!
Ik vind het wel gezellig hier, Alleen is het niet bij te houden. Ik kom wel eens meer buurten, groetjes allemaal
Hier tot nu toe zo'n 2 kilo bij gekomen. Maar val ook af en toe weer wat af en kom dan weer wat bij dus ook nog niet echt te zeggen. Heb de laatste paar weken ontzettende zin in fruit. Eet dan ook zo'n 4 of 5 stuks fruit per dag. Heerlik. Alle zieken beterschap. Nog 2 daagjes tot de 20 weken echo.
nou ik ook ! ik hoop morgen wel te gaan werken ... en ergens ook niet voel me nog niet toppie ik kijk wel maar ik ga lekker bankhangen nu
Hoi, Ff snel...alles gaat goed hier. Nog steeds moe maar verder oke, af en toe buikpijn maar ook dat hoort erbij. Alles gelukkig goed met de kleine. Nu de 20 wk echo ff en dan zijn we nog weer een stuk blijer Liefs en groetjes, Mili
Goedemorgen dames! Pffff vannacht niet geslapen...had echt pijn en was zoooo moe maar viel maar niet in slaap. Lag om 9 u in bed omdast ik op de bank in slaap viel en eenmaal op bed bleef maar draaien... Hahah nou ja hopelijk vannacht wat meer slaap...hihi zie dr nu helemaal niet uit, mega wallen hihihi Kus, mili
Goeiemorgen! @ Mili hier ook slecht geslapen! Heel de nacht bonkende hoofdpijn , maar gelukkig nu alleen nog een zwaar hoofd en gene gebonk meer. Vanmiddag gelukkig naar de kraker! Nu snel stagebezoekjes gaan doen! Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen weeral goed geslapen, maar ik ben toch zo moe he tegenwoordig. Denk dat mijn man niet veel aan me heeft, ik voel me beter, maar als ik thuis kom, ben ik doodmoe en dan eten we en hangen we voor de tv. Ik val dan meestal in slaap tot ik wakker schrik en in mijn bed kruip
Hier ook al Lilya ! Vroeg naar bed gaan heeft me wel wat geholpen... Neusspray (baby), slokje thijmsiroop en purol om mn neus heen gesmeerd. Dikke trui aan in bed en zweten maar.... Ik snuf nog wel en mn hoofd voelt een beetje duf, maar toch !? Vanavond wederom vroeg naar bedje ! XFD