Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag mama's
    Onze namen liggen ook al een tijdje definitief vast.
    een meisje: Ynse
    een jongen: Yente
    Ik laat af en toe ons zoontje de namen eens uitspreken, echt schattig als hij ze zegt.

Knuf van zuurtje ;)

Ik beloof ook dat ik zal :-#

2. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Leuk zuurtje ! :D

WIE DURFT NOG MEER ?

En onder volledige :-#

XFD

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Haha nee sorry ik vertel niks maar ik zwijg wel :-#
    Wij zijn er ook nog niet uit.
    Maar ik wil gewoon het risico niet nemen dat bekenden hier meelezen. Dat ze dan weten dat het een jongen word vind ik daar aan toe.
    Maar ook zoiets: stel dat iemand hier op ons forum dezelfde naam in gedachten heeft, wie moet er dan veranderen etc. Of allebei dezelfde naam?
    Tsja misschien denk ik er zo over.
    Maar de namen die nu voorbij zijn gekomen zijn niet de richting waarin ik denk haha.
    Wij moeten hier nog eens stevig beraden, heb nog niet echt 1 naam waarvan ik denk: Ja! Voor een meid hadden we al wel een aantal namen.
    Voor een jongen vind ik het wat moeilijker.
    Christel: wat leuk, ook al een zoon. Had je weer een meid verwacht?
    Wat een gedoe zeg met dat wegen, wat ouderwets.
    Mijn hoofdpijn is gelukkig wat over, heb een paracetamol genomen.
    De afgelopen dagen voel ik de baby trouwens niet veel, maar ga er maar vanuit dat het goed is.
    Voor de echo voelde ik 'm ook niet dagelijks. Bij de 1e echo was ie nog erg druk maar vorige keer viel het best mee. Het is dus niet een superdrukke baby haha. Hopelijk lijkt ie dus op mijn vriend, die kon altijd wel slapen en was zeer makkelijk.

liefs

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heey lieverds,

Even een kort berichtje van mij.
    Net bij de VLK geweest en alles was goed ;)
    Ze schrok ervan hoe hard mijn buik was gegroeid. :)
    Even op de weegschaal en schrik niet.......10 kilo erbij :confused:
    Bloeddruk was goed,zelfs wat aan de lage kant.

Buik is tot net iets boven de navel gevuld met baby,en hartslag is geteld op 120/130 slagen per minuut.

Wel even gezegd dat ik zo'n last had van bandenpijn en moest het wat kalmer aan doen van haar.

Toch maar even thuis situatie uitgelegd en daar was mijn VLK helemaal niet blij mee en ja logisch dat was te verwachten........

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik wil mijn namen en als ik straks het geslacht weet(29 okt)hoop ik.....
    graag doorgeven middels pb.

Zitten mij iets teveel bekenden hier op het forum :oops:

6. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Nou Nathalie, je VLK heeft echt gelijk.....ik zou graag "Hart in aktie"voor je inschakelen....

@Nikkie....jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :cry: :cry: ;)
    Maar ieder zijn keuze hoor ! :)
    Een andere naam als iemand op t forum verzinnen ? Nee hoor, natuurlijk niet nodig ! Wat maakt het uit dat een vreemd kindje uit Friesland straks dezelfde naam heeft als de mijne...?
    Kijk, met naaste bekenden vind ik dat ook niet leuk, maar verder...?
    Leontie van Moorsel heeft haar dochter net als die van mij genoemd, maar ik ga geen rechtzaak aanspannen voorlopig :) :)

Wist je trouwens dat NL vrij uniek ik qua geheimzinnigheid over geslacht en naam van de buikbaby ?

XFD

7. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    YESSSSS !

Kom maar op met die PB'tjes naar mij toe ! :D :D

Ik zal braaf :-#

XFD

8. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ik moest er even over nadenken...zal ik de naam vertellen :rolleyes:
    Maar oke, ken hier volgens mij toch niemand.
    Een dochter gaat yentle pascalle heten en een zoon daar zijn we nog niet over uit... ik denk aan bjarne, storm, zoiets maar mannetje denkt eerder aan Finn ofzo. Nee helaas we zitten niet op een lijn :(
    Nu maar hopen dat het een meid wordt want die naam vinden we allebei superrrrr :)

9. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ha Engel...dat zouden dus zomaar 2 Stormpjes kunnen worden ! ;)

1 bij jou en 1 bij mij ;)

XFD

10. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ja idd, leuk he!
    Mooie keus hoor ;)

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Haha FD :p dat is ook wel zo maar ik hou het liever voor me. Vooral omdat er bekenden mee kunnen lezen.
    Weet idd dat er in het buitenland veel minder geheimzinnig over wordt gedaan.
    Maar ik vind het ook wel fijn om een geheimpje te hebben met mijn vriend.
    Dat we een zoon krijgen. Dat wij dat alleen weten vind ik toch wel heel speciaal ;)
    Over de namen: wij zijn er nog niet uit maar het wordt niet een heel aparte naam. Dat past gewoon niet bij onze voornamen en mijn vriend zijn achternaam.

doei X

12. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    @ engel ik zou thuis even moeten kijken hoe dat blad heet weet het zo vlug niet,maar omdat die naam maar weinig voor komt dacht ik inderdaad meteen aan jou vandaar....

13. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Hai!

Ik zit te denken aan Aukje of Lotte voor een meisje en Dorus of Fedde voor een jongetje. Maar we zijn er nog niet echt overuit hoor!

groetjes,
    Marijke

14. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    @ All
    Tnx meiden!
    Er is inderdaad al een hele last van me afgevallen, omdat de typische kenmerken van OI niet vast te stellen waren.

@ Beccaatje
    Inderdaad. Ze kunnen pas met zekerheid NA de bevalling zeggen of de baby het heeft of niet..
    Vandaar dat het zo belangrijk is dat we met zn allen gaan uitvinden wat er nou wel en niet mag tijdens een bevalling bij een kindje met OI, zodat we daar van tevoren rekening mee kunnen houden.

@ Fruitdruifje
    En kende ze het? Het schijnt namelijk niet veel voor te komen.

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Wij zijn ook nog niet over de namen uit!
    Gelukkig hebben mijn man en ik wel precies dezelfde smaak, dus dat scheeld ;)
    Ook ik vertel het liever niet, mijn beste vriendin zit ook op het forum en houd ook van de namen die wij mooi vinden.
    En willen het toch voor iedereen gehiem houden.

16. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Fedde vind ik ook erg mooi!

17. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier een hele gelukkige Bianca. Vanmorgen dus de 20 weken echo gehad en alles was prima in orde voor zover ze dat kon zien via de echo. Ruggetjes was gesloten, je zag de boezems en de kamers van het hartje onafhankelijk van elkaar open en dicht gaan, hersenhelften waren gesloten. Wij waren dus helemaal gelukkig. Enne we hebben ook kunnen zien wat het wordt............ was over duidelijk. We krijgen er een ventje bij. Jordy krijgt dus een broertje erbij. Je zat echt iets tussen de beentjes hangen hihihi.

Daarna nog even naar de stad geweest en een schattig lakentje gescoord voor in de wieg straks. Er staat een draakje op met er was eens als tekst eronder. Zo lief. Voor mijn zoontje nog een PSV wandlamp gehaald voor op zijn nieuwe kamer. Een bedhekje zodat hij straks niet uit zijn grote bed valt hihihihi. En nog 2 overtrekken.

We hoeven dus nu niet meer op zoek te gaan naar een meiden naam hihihihi. Het is trouwens net hetzelfde als bij Jordy destijds. Hartslag hetzelfde (150/154 slagen per minuut) en we wisten toen ook geen meidennaam. We zitten nu nog te twijfelen tussen 2 jongensnamen. Maar het is niet in de richting wat ik hier al heb gehoord. Maar ik hou ze nog geheim.

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    meiden naam komen we niet uit me mannetje wil sylvana en ik vind britt mooier
    jongens naam word niels

19. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    goedenmiddag!
    Nog 1 week en ik weet het dan ook eindelijk! Dan pas zullen wij over namen gaan nadenken ...

20. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    MamavanJordy
    Zat al het heeldag in spanning te wachten op jou bericht....hihihihihi. :) :)

Wat SUPER leuk voor jullie! Lekker genieten nu! :baby:

Maar heel erg belangrijk natuurlijk.... :) :)
    Alles is goed met de kleine en is gezond. Super fijn.

En nu nog ook geshopt! heelrijk!

Deel Deze Pagina