Beccaatje - Spannend hoor! Een week ga zo voorbij. Ik moet maandag (22 oktober) voor mijn 20 weken echo. Dan ben ik al 21 weken. Maar weet natuurlijk al dat het een meisje worden. had toen een afspraak gemaakt op 18 weken bij een echo-buro. Maar hoop natuurlijk op nog een bevestiging van verloskundige. Wannneer moet jij volgende week?
zo meiden ben ik ook weer voel me iets beten maar nog niet top ben ff kapper geweest en uitgroei is weer weg maar ben ook broodje gaan eten met vriendinnen en nu is het weer mis ik zweet me gek en mijn maag is weer van streek moet al weer bijna overgeven bah had mijn werk al gebeld dat ik morgen weer kom maar ik kijk het maar ff aan ... ben wel lekker alleen mannetje is pas om 20.30 klaar met werk ! Meiden wat een goed nieuws tot nu toe met de 20 weken echo's ! en wat een hoop jongens ! zou het een teken zijn voor degene die het niet weten dat het meiden zijn ha ha die moeten er toch ook komen he ! Oh en de naam; wij hebben er echt nog geen 1.... ik vind wel een echte hollandse naam leuk het zal echt geen aparte worden ! maar welke ?
@tassie: ik 'moet' woensdag (maar ga met plezier!). Ik gok nog steeds op een meisje, kijken wat de expert ervan zegt. Ik vnid het spannend!
Emma - Leuk hoor even uit de huis en net even iets leuks doen. Dus weer een "knapppe koppie" Nou beterschap meid. Beccaatje - Ja "moet" is ook niet het goede woord om te gebruiken... Maar leuk joh. Woensdag. Dus vandaag presies een week. Spannend! Ja, soms klopt het gevoel van een zwangere vrouw gewoon. Dus wie weet, misschien toch een meisje Bij mij klopte het gevoel niet, ik dacht echt dat het een jongen zou worden, maar bij mij toch een meisje. maar ben er ook super blij mee! Vind beide leuk! Dus gewoon afwachten of jou gevoel klopt....is altijd leuk om te zien of het klopt of niet. Maar een echo is zo leuk, omdat jij toch het kleine weer zien en dan ook kan zienwat hun aan het doen ben. Ik hoop wel dat deze van mij wakker wil worden maandag. Vorige keer bij het echo-buro wou zij alleen maar slapen, ik had zelfs een paar keer moeten hoesten om haar wakker te krijgen. Maar toch zooooo leuk!
2 November komt de babykamer! Jeej! Kan niet wachten tot het er allemaal staat.. Namen zijn al 100% definitief. Die voor een jongen heb ik zelfs al sinds jaren besloten. Maar wat we hebben verzonnen is een verrassing
ik ga lekker boerenkool met worst eten .... kijken of dat wel goed valt ! heb wel honger dus ik ga zo beginnen ! jullie ook eet smakelijk ! ps wat eten jullie ?
mamavanjordy super leuk, weer een jongen erbij, ben benieuwd wie er nog met meiden komen Fijn dat alles goed was, lekker gevoel he? Tassie, ik moet ook 22 oktober! Ik vind het ook zooooo spannend!
Ik maak pannenkoeken vandaag. Mmmmm. Af en toe wel eens lekker. Jee wat veel jongens al tot nu toe, leuk hoor! Was verder heel de dag ook al niet zo lekker. Mijn vriend ook niet die lag gister om acht uur al in bed met hoofdpijn. Vandaag ben ik aan de beurt. Zit de hele dag al te gapen. De hoofdpijn is eindelijk een beetje afgezakt. Ben nog wel in de regen naar de super gefietst, met paraplu dat wel
@mamvanjordy : leuk hoor een ventje erbij ! @wenneke : Britt is gaaf ! Stond ook hoog op mijn lijstje, maar was gezakt naar plaats 3 @lucifer : Fedde en Lotte zijn toppie ! @de PB-posters : Hardstikke bedankt. Was erg leuk om te lezen ! @emma : In onze vriendenkring hebben we heel wat NL-namen : Binck, Stan, Pleun, Fiene, Eefje, Puk, Pien....vond ik allemaal erg leuk ! Ik ga patattekes in de frituur gooien, want daar heb ik zin in, mmmmm Heb net zo lang gekletst met de buurvrouw, dat echt koken er niet meer van komt XFD
hoooooi ladys ! hier een buikfoto van gisteren, ruim 18 weken zwanger...hihihihi nog meer meiden met zo'n buik(je)? : :
Hier gaat het al iets beter. Er is al 1 van de drie problemen opgelost. Het derde probleem(gasboiler) kan niet opgelost worden vooraleer de hoofdkraan van het water herstelt is. Hiervoor moet ik morgen naar de watermaatschappij bellen omdat er een nieuwe kraan moet komen. De andere is door de ouderdom komen vast te zitten. Daarna mag ik de mensen terugbellen die vandaag het bad terug herstelt hebben. Ik hoop dat tegen volgende week alles herstelt is. Met de beeb en mij gaat het voor de rest goed. Mannetje is aan het koken voor ons. Pasta met groentjes en kip hmm lekker. Nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik weer naar de gyn. Knuf van zuurtje
oja, ga er van uit dat niemand me hier kent.... ik heb laatst een namen boekje doorgebladerd. namen opgeschreven, rijtje jongen/meisjes. en mijn vriend heeft kruisjes gezet bij de namen die hij ook leuk vind. nou dat was makkelijk. wat ik het mooist vond, had hij ook aangekruist. voor een meisje hadden we : LYNN voor een jongen: heel waarschijnlijk DION en anders Collin Luuk, finn, tycho, Liam, Lotte , emma, babette, suus, enz stonden ook op mijn lijstje Lynn houden we nog geheim strakjes, want die willen we eventueel nog gebruiken mocht er ooit een 2e kind komen. vind Dion en Lynn, ook heel mooi samen. en dat is ook altijd nog een puzzel..
@lievebeestje ... hou jij je buik in of zo? Je hebt helemaal geen buik! Nog geen bubbel!Ben jij lang?
haha ik ben 1.75. en heb volgens mij ook beste buikspieren. als ik me helemaal ontspan en een jogging broek aanheb kan je het ietsie zien. maar heb hier gewoon een katoenen slip aan. ik blaas mijn buik in iedergeval niet op. sommigen willen in het begin zo graag een buikje zien dat ik ze er van verdacht dat ze het iets forceren allemaal! maar als ik echt een buik had gehad, had ik me echt niet meer kunnen schuilen achter mijn buik inhouden hihihi!
donders! Nu scheelt het ntuurlijk wel, ik ben klein (1,6 meter) dus bij mij kan het gelijk maar 1 kant op (naar buiten dus) maar toch .... zucht. De eerste keer had ik ook niet zoveel buik, maar volgens mij iets meer dan jij nu hebt. Geluksvogel!
ach we zullen zien hoe het verder gaat, wie weet ga ik strakjes ineens hard ... maar ik hoop dat het beschaafd blijft, is best prettig moet ik zeggen. naja we zullen zien! belangrijkste is dat beeb precies goed op schema ligt qua groei!