FD: succes met je echo! Vosje: zie het nu eindelijk hoor Hoop dat ik vandaag ook nog een mooie foto mag krijgen. Moet vanmiddag om vier uur voor controle en nog een snelle echo. Voelde de baby gisteravond, vannacht toen ik wakker werd en vanochtend wel weer duidelijk. Hij dacht zeker: ik zal haar nu wel krijgen haha. Maar het was wel een opluchting. Heb niet echt lekker geslapen. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je je lichamelijk moe voelt maar dat je dan "geestelijk" erg wakker bent en dus niet meer kan slapen. Erg irritant soms. Heb gister nog een lief gebreid/gevoerd mutsje gekocht bij de hema en een rammelaar. En maar even een uitzetlijstje meegenomen want ik moet nog bijna alles. Kan ik het straks mooi afvinken. Ach als ik voor het einde van het jaar alles maar heb
FD succes! Hier ook geen teken van de beeb, maar ook hier ligt de placenta voor. Wil t zo graag voelen, lijkt me zo leuk Najaa eerst maar ff de 20 weken echo op 31 okt. Groetjes, Mili
@FD succes met de echo vandaag. Ik heb hem over 13 dagen. Vanmorgen naar de vk geweest.Mijn baarmoeder komt net onder de navel dus dat was erg goed en de beeb groeit dus ook goed.Alleen mijn bloeddruk was aan de lage kant 85/50.Moet nu standaard dropjes meenemen zodat ik als ik duizelig word wat kan innemen.
Wat ik nog vergat: Gisteren en vandaag voel ik me weer ongelooflijk 'zwanger'. Overgeven 's ochtends en misselijk zodra mijn maag een leeg gevoel aangeeft... Dit is nu enkele weken weg geweest. Is het normaal dat ik dit nu opnieuw heb?
nou had ik toch iets raars vannacht! Weet niet of ik het nu gedroomd heb of niet. Weet ook niet of zoiets nu al kan? Ik ben vaak aan het eind van de nacht een tijd wakker, nu ook. Ik denk dat ik op een gegeven moment een beetje aan het dommelen was, maar ineens voelde ik me buik van rechts naar links hard worden en vervolgens voelde ik met mijn hand een voetje tegen m'n buik. Erg duidelijk.... Zou dat al kunnen? Ik weet het niet hoor....het lijkt echt heel bizar nu ik het zo opschrijf.... Klinkt het echt zo bizar of zou het kunnen?
Goeiemorgen allemaal! @ Dieudonnee volgens mij kan dat al wel hoor! Leuk! @ Fruitdruifje, Nikkie en alle anderen met een echo succes vandaag! @ Nathalie ik moet ook nog 7 dagen wachten voor de 20 weken echo! Heerlijk een weekje vakantie! Wat heb ik daar naar uit gekeken! Gisteren druk gehad met mannetjes verjaardag en vandaag dus een beetje rustig aan! @ Nikkie ik ken dat ook dat je lichamelijk moe bent, maar geestleijk wakker, maar bij mij komt dat volgens mij omdat ons hummeltje dan wakker is. Ik voel hem dan ook telkens bewegen en kan niet meer slapen Ik voel ons hummeltje nu elke dag en steeds duidelijker! Wel alleen links aan de zijkant boven in. En dat komt waaarcshijnlijk omdat daar geen placenta er voor ligt!
middag! ben nog maar weinig langsgekomen. Komt omdat ik, en m'n hele gezin zelfs ziek zijn. Ik moet dus voor iedereen en mezelf zorgen en blijft ng maar weinig tijd en moed over om te forum-men. Grts
Hey meiden ! We hebben de echo gehad en waren superblij. Alles lijkt tot dusver perfect in orde ! Mijn placenta ligt aan de rugzijde, dus vandaar dat ik alles al zo goed voel. Er is zelfs a een familietrekje ontdekt dat bij mijn man's kant voorkomt. De tweede teen is iets langer dan de grote teen ! Zo grappig dat we dat al konden zien Vanavond probeer ik de foto's te plaatsen ! En we weten 100% zeker wat het is ! XFD
Yeaaah eindelijk weer eens een meisje! Leuk voor jullie, fijn dat alles goed was. Leuk dat je al een familietrekje zag hihi Ik moet nog 3 nachtjes slapen......
Hey fruitdruifje! : Gefeliciteerd ! Een meisje leuk hoor Dat dacht je toch ook dat het een meisje zou zijn? (of heb ik nu iemand anders voor me ?)
een meisje! Leuk hoor! En teentjes zien....wat wordt het dan toch weer een stuk echter he? Gaaf. Nog maar 5 nachtjes
Gefeliciteerd FD met en meisje! leuk twee meiden! Pffffff hier heel de dag gesnoeid en gesjouwd in de tuin. Ik was zo blij weer veel energie te hebben, maar waarom doe ik dan meteen teveel Auw auw mijn ruggetje Nu maar lekker op de bank gaan liggen!
FD gefeliciteerd! Had je zelf al zo'n gevoel dat het een meisje was? Ik ben ook weer apk goedgekeurd vandaag. Bloeddruk was in orde en ik heb nog even een echo gehad, super hoor. Deze keer bewoog meneer heel veel. En ik heb nu 3 fotootjes gekregen van het profiel. Toch vind ik het niet heel duidelijk. Volgens mij heeft ie wel mijn vriend z'n neus hahaha een beetje een wipneus. Hij lijkt volgens mij echt op mijn vriend hihi. Vind het trouwens nog niet echt heel duidelijk en altijd een beetje raar er uit zien, jullie niet? Ga binnenkort trouwens maar eens wat babyfoto's van mijn vriend opsporen, eens kijken hoe hij eruit zag als baby nog nooit gezien. Bij ons gingen ze trouwens geen teentjes tellen, dat werd te lastig ofzoiets. Ze hebben wel gekeken of het voetje recht op het onderbeen stond de vorige keer enzo. Al het belangrijke is toen wel gecontroleerd. Maar al met al lijkt hij gezond en dat is natuurlijk het belangrijkste! X Nikkie
Van harte FD! Wat leuk een meisje! Hier nog ff wachten, 31 okt, ben zo benieuwd. Hoop dat alles goed is en het gezond mag zijn! Liefs, Mili
Ik was er 99% zeker van ! De echoscopiste vroeg het en ik zei heel zeker : Oh, t is een meisje hoor ! En ja, inderdaad ! Mijn dochter is helemaal in de wolken...hihi, haar wens komt uit ! XFD