Hallo allemaal Ik schrijf even een stukje aan jullie omdat ik gisteren last kreeg van mijn nieren. Ik had hier nog nooit van gehoord en dan hoeven jullie niet zo te schrikken als jullie er last van hebben. Gisteravond was ik lekker aan het zwemmen toen ik een kramp, pijn kreeg in mijn rechterkant van mijn zij.Aan de rugkant. De pijn werd steeds erger totdat ik zo veel last had dat ik zo snel mogenlijk naar huis wou. Thuis had ik de verloskundige gebeld en die dacht aan een niersteen. Ik moest mijn urine gelijk laten controleren bij de huisartsenpost. Daar zeiden ze dat er niets raars was met mijn urine en dus ook geen nierstenen. De huisarts dacht nog aan galstenen maar daar was ik niet misselijk genoeg voor. COnclusie: de huisarts zei dat de baarmoeder mijn urinewegen afknelden. DIt zorgde ervoor dat mijn nier gestuwd werd. Dit zorgde voor de erge pijn. Het enigste wat je eraan kan doen is op je zij gaan liggen waar je geen pijn hebt zodat de baarmoeder van de urinewegen afgaan. sjonge jonge wat een avontuur. Misschien hebben jullie er wat aan om dit te weten. liefs
Hallo iedereen, nog een nieuwe maart-mama. Ik ben uitgerekend op 05-03-'08 van ons 1e kindje. Ik lees al een tijdje vluchtig mee, maar vind het zo gezellig \/ dat ik graag ook 'in wil stappen'. groetjes Jannie
Goeiemorgen... Ik zou zo graag zo flink zijn om mensen persoonlijke antwoorden te geven, maar ik vergeet gewoon meteen alles Iemand krijgt een dochtertje; proficiat. Aan iedereen met een echo ook gezellig, we duimen mee!
oh haha die heb ik in onze woonkamer wist niet dat dat zo heette, hihi zat er al in toen we hem kochten, haha
Lang geleden op bezoek geweest maar ik ben terug. Ik heb niet alles nagelezen wegens teveel ineens. Sedert vorige week krijg ik ook schopjes van mijn kleintje... Maandag voor 20w echo geweest aan 19w1d... alle organen blijken goed te werken, en ook geen open ruggetje of hazenlipje. En de baby groeit goed. Vandaag zijn we in de helft en ben 'dik' tevreden. Ben wel nog maar amper drie kilootjes aangekomen maar die kilo's zullen er wel nog bij komen. Tot de volgende xxx nessie
Welkom nieuwe leden! Faithandhope: wel schrikken zeg gelukkig was het niets ernstigs. Ik zal eens proberen een kort stukje te schrijven, meestal wordt het weer een heel verhaal Vannacht gelukkig wat beter geslapen. Gister had ik echt een slechte dag, bij het minste barstte ik al in tranen uit. (slaapgebrek, hormonen). Voor twaalven lag ik in bed en volgens mijn vriend lag ik later erg te snurken haha Moet even snel, zometeen op verjaardagsvisite. Niks aan op zondagochtend maar ja het hoort er soms bij Doe liever wat rustig aan op deze dag. Lekker samen ontbijten etc. Liefs
@ faith and hope: inderdaad een heel avontuur - vond ik met mijn blaasontsteking al, maar dat van jou is volgens mij nog heftiger. Toch eng zo nu en dan...... @ Jannie: welkom Ik voel de beeb in ieder geval 's ochtends (meestal bij ontbijt, gister in de bus en vanmorgen net toen ik wakker werd) en 's avonds (in ruststand). Soms ook tussendoor. Zo apart! Je hpoeft het nog niet te voelen, maaar ik vond het ook vervelend toen ik nog niets voelde...... Gisteren zou ik het hele huis door: opruimen en schoonmaken (CV mannen hebben nogal bende gemaaakt - voorraadkast moest leeg etc, alles smerig - was vrijdag met m'n moeder shoppen voor positiekleding), maar ik red het maaar 2 uurtjes. Ik heb beneden gedaan en mannetje heeft stof gezogen, want dat redde ik echt niet meer (vermoeid en rug). Vandaag boven maaar proberen te doen...... Nog meer mensen die nog steeds altijd moe zijn en voral lichamelijk snel moe worden en gewoon wel eens moeten ophouden?
Meiden dank jullie wel, heb mezelf ook op die lijst toegevoegd. Ik sta al wel op deze lijst .. Dinsdag laat in de middag mag ik voor de 20 weken echo.. Spannend.. Vandaag alweer 20.1 week ver.. Mijn buik groeit erg goed.. Draag naar voren (tot nu toe).. Liefs..
Goedemiddag meiden, @Nikkie, Ja goed he dat het gelukt is met me werk. Dat was wel een hele grote opluchting hoor. Ik ben blij dat de vk je gerust heeft kunnen stellen. Wat leuk dat je 3 foto's hebt meegekregen van jullie ukkie. haha ja bij ons is het ook zo dat iedereen wilt weten wat het geslacht is van onze uk. Vooral op me werk. Net als wat jij schrijft, als je maar iets van roze of blauw aan hebt, ohhh jij krijgt een meisje of ohhh jij krijgt een jongen. Maar dat zullen we tot uk er is wel te horen krijgen, denk je niet? @Flientje, We waren echt blij dat ik part-time terug mocht komen. Toch weer een hele opluchting, zoals ik al bij Nikkie schreef. En? Is de herfstbak mooi geworden? @Emma, Ben je gister naar Guus Meeuwis geweest? hoe was het? @Pooh, Wat een mooie verwarmingsbakken! Ga je deze ook plaatsen op de babykamer? @Jannie83, Welkom meis! @Nessie, Wat fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo met jullie ukkie. @Bianca84, Ik heb er ook vreselijk last van. Op het ene moment denk ik dat ik alles aan kan en dan als ik even bezig ben met bijvoorbeeld het huishouden dan ben ik het na een uurtje al zat. @Miekje1982, Alvast heel veel succes voor a.s. dinsdag meid! Gistermiddag hebben we het babykamertje helemaal schoongemaakt voordat de meubeltjes in elkaar werden gezet, maar oh oh oh wat had ik het gehad zeg. Net voor etenstijd krijg ik me toch een grote huilbui. Ik zag het echt allemaal niet meer zitten. Mijn benen deden zeer en waren erg onrustig, het leek wel of er lood aan mijn benen hing. Dus even snel gegeten en ben ik lekker even 2 uur naar bed gegaan. Toen ik uit bed kwam voelde me ik wel even wat beter zeg. Vanmorgen eindelijk een keer uitgeslapen voor mijn doen. Eindelijk werd ik een keer om 10.00u wakker ipv 8.00u. Vandaag gaan hubbie en mijn vader de meubels in elkaar zetten. Hubbie's handen jeukte vanmorgen al om 9.00u om alles alvast in elkaar te gaan zetten. Dus om 10.00u is hij hier alvast maar mee begonnen alleen haha..... Nu staat het ledikantje en de commode. Straks als me vader komt hoeven ze alleen nog de grote kast in elkaar te zetten.. Ik vind het nu al erg leuk hoor... Ik kan niet wachten om de meubels schoon te gaan maken en lekker in te gaan ruimen, is het al vanavond haha.... Meiden ik wens jullie een prettige zondag en ik kom straks of vanavond nog even kijken liefs Divi
Hey meiden ! Welkom aan de nieuwe dames en hallo terug aan de terugkomers ! Even geen 1 op 1 reactie, want ik moet nog zoveel soppen boenen....pffff Ik heb wel alles gelezen over nieren, verwarmingsbakken etc... Ik had beloofd even nieuwe foto's te plaatsen en dat is me net gelukt ! Foto's van de 20 weken echo (let vooral op die gekke 2e teen !) en foto's van de geverfde box...net klaar...pffff XFD
Hai iedereen, ik ben er ook weer. kon even een weekje niet meeschrijven, maar heb wel alles weer bijgelezen. Iedereen met een goede echo: geweldig! Tot nu toe gelukkig bij niemand iets ernstigs gezien bij de 20-weken echo. Zelf heb ik 'm vorige week ook gehad: helemaal geweldig! Het was ontroerend om te zien, de vingertjes, de teentjes, oortjes enz... mmm, genieten! Verder heel druk geweest met de aanstaande verbouwing. Ben nog helemaal niet bezig met de babykamer en wordt bijna onrustig als ik zie hoe ver iedereen al is..maar ja, moet leren geduld te hebben, alles op z'n tijd! Ik hou het ff kort, zal deze week weer wat regelmatiger m'n hoofd om het hoekje steken. Liefs, mamajo
Hoi meiden, ook ik reageer niet zo vaak omdat ik meestal op mijn werk zit mee te lezen en s'avond de puf niet meer zo heb om mezelf nog eens achter de pc te wurmen. Zit al zoveel achter de pc voor werk! Maar ik lees bijna dagelijks mee en vind het zeer boeiend allemaal wat "we" meemaken met zijn allen. Goh, nu al bijna halverwege. Gaat aan de ene kant snel en aan de andere kant langzaam. Ik lees dat veel van jullie al aan de echo toe zijn of em al hebben gehad. Wat moet ik dan nog lang wachten zeg, op 8 november pas de echo! Knap bijna van nieuwsgierigheid naar het geslacht van ons kindje. Begin het nu een beetje te voelen, vooral s'avonds als ik rustig op de bank zit. Kleine plopjes en soms lijkt het wel een voetje tegen mijn hand. Verder heb ik nauwelijks klachten, behalve die pijn in mijn onderrug. Jakkes wat is dat vervelend, het wordt waarschijnlijk versterkt doordat ik scoliose heb, een aangeboren aandoening aan de wervelkolom. Daarom toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt voor maandag, kijken of ik weer opnieuw naar mensendieck therapie kan. Verder gaan we nu lekker genieten van de zondag, net als jullie hoop ik!
Ooooh meiden, ik heb zelfs al een geboortekaartje op het oog ! op de site van 4cards.nl .....We gaan voor Jojanneke Vogel 012...zo leuk ! XFD
Hallo dames, Hier is ook alles goed. Vandaag de 19 weken bereikt, ik voel nog steeds kriebels, nog even geduld hebben maar! Vrijdag hebben we de pretecho, en de woensdag erna 31 oktober de 20 weken echo. Zo spannend allemaal. Groetjes Cindy
@ Jannie welkom hier! Als je je gegevens doorgeeft zoals op pagina 1 kan natasja je toevoegen! @ Bianca ik heb dat ook hoor. Soms moet ik gewoon stoppen. Met als resultaat dat er dit weekend niet schoongemaakt is. Dat ga ik dus morgen op mijn gemak doen. Ik moest er wel aan wennen, maar weet nu goed er aan toe te geven. @ Divi de foto was alleen een voorbeeld. Mijn mannetje maakt ze zelf van hout. Helemaal gesloten tot aan de grond in wit en dus ook voor de babykamer. Ik vind onze verwarmingen echt lelijk. En hij trekt ze meteen door als vensterbank. @ Fruitdruifje super leuk kaartje! Donderdag de 20 weken echo! Heb er al zo'n zin in! Net verse mosseltjes gekocht. jammie heb er nu al zin in! Ook ieniemienie schoentjes gekocht voor ons hummeltje bij de hema. Echt keischattig. Het begint hier allemaal wel echt te kriebelen hoor!