Hoi dames, Fijn dat alles goed is met de meesten Ik heb trouwens sinds een week af en toe last van mijn stuitbeen, als ik te lang in dezelfde houding zit. Daarna heb ik het dan steeds bij het zitten, irritant en pijnlijk. Verder begint mijn buikje ook best te groeien, het heeft een mooie vorm vind ik zelf. Op mijn benen en kont ben ik nog niet echt aangekomen maar ja dat kan nog zomaar komen. Vooral in de laatste weken kom je nogal aan natuurlijk. Vanochtend op verjaardagsvisite geweest, het was gezellig. Het nichtje van mijn vriend was 1 jaar geworden. Net een stuk gewandeld (en een mcshake gehaald haha) en straks op bank met een dvd. Fijne dag nog allemaal! p.s. hier heb ik de baby gister en eergister ook veel gevoeld. De trapjes worden steeds duidelijker. Ook vanochtend weer. Nu slaapt ie even lekker denk ik na het wandelen.
Hallo meiden, dank jullie wel voor jullie welkomstberichtjes! Even een vraagje warvan ik niet weet of jullie het er al over gehad hebben: sinds eergister lekken mijn borsten/tepels. Zijn er al meer maart-mama's die hier 'last' van hebben? Gisteravond ben ik van mijn werk gekomen met een vlek in mijn shirt, dwars door mijn bh en 2 lagen kleren gelekt!
Ik vind dit kaartje al wel heel leuk. Ik denk wel dat het er eentje uit deze serie wordt! http://www.kaartmix.nl/b_site/babywhisper/html/9.html @ Jannie ik heb een keer snachts gelekt en had een grote vlek op mijn shirts. Ik heb toevallig vanmiddag zoogcompressen gehaald voor als het vaker gebeurd! Maar ik heb op dit moment ook nog gevoerde bhs aan...daar lekt het ook niet zomaar doorheen!
Oh haha had ik nog niet eens gezien...hihi zeefje ben ik Leuk inderdaad, we gaan gelijk op, hihi ben benieuwd! Hopelijk allebei een goede echo!
Goedemiddag mama's Ik heb net van een heerlijk warm bad en een massage genoten. Nu zit ik op de bank en geniet van een heerlijk warme chocomelk, smaakt echt heerlijk met dit koude weer. Hier gaat alles goed. Ik weet niet hoe ons geboortekaartje er uit gaat zien, mijn schoonzusje gaat ze ontwerpen. Mannetje is nu onze tuin winterklaar aan het maken zodat hij daarna samen met mij alles in orde kan brengen voor ons frummelke. Knuf van zuurtje
Nieuwe komers van harte welkom. Zo net een dag gewerkt. Morgen gelukkig een dagje vrij. We zijn nu met het kamertje bezig. We krijgen waarschijnlijk dit behang. Ik vind het lief baby behang. http://www.noordwand.com/collecties/kin ... t-chocolat Verder alles rustig.
Vinden jullie het ook zo'n lange, grijze dag? Ben wat onrustig, wil van alles wel doen maar vriend is moe van het schilderen in de badkamer. Moet maar wat meer huiselijk worden, denk ik..
Hoi meiden. Ik ben weer aan het genieten van een hele luie zondag. Ben nu appelmoes aan het maken en het ruikt me toch heerlijk in huis. Mmmm. Verder alles prima. Moet komende donderdag weer naar de Vk. En de week erop krijgen we een echo. dan hoepen we erachter te komen of het een jochie of een meissie is. Wij zijn ook al aan het kijken voor kaartjes. Zo leuk! Liefs Maranka
zo heb ik ff last van hormonen loop al 2 dagen te janken en schelden pffff wordt gek van mezelf ... mannetje is al hele middag bezig en ik zit al hele middag voor de tv te grommen om alles komen mijn pa en ma gelijk janken .... bah ik ga douchen en vanavond lekker tv kijken
Hoi hoi, Leuke kaartjes hoor meiden. Ben benieuwd straks. Ik ga morgen of zo ook even bellen om een afspraak te maken om alvast buikfoto's te maken voor het geboortekaartje. In week 30 tot 34 laten we dat doen. Als beeb geboren is komen ze dan nog bij ons thuis om beeb te fotograferen en op het geboortekaartje te zetten allebei. Ben heel benieuwd naar het resultaat. Verder gaat alles goed hier. Sinds zaterdag weer in een nieuw gezinnetje begonnen. Zat al 3 dagen in een ander gezin met iemand anders maar het was druk dus ben weer ergens anders geplaatst. Begin nu soms echt te merken dat mijn buik zwaarder wordt hoor. Het gaat soms niet allemaal even gemakkelijk meer. Gisterenavond ook nog dropping gehad met thema halloween van de buurt. Was echt gebroken gisteren nacht toen ik thuis was. Ontzettende last van mijn buik, knie en bekken. Niet voor herhaling vatbaar dus. Vanmorgen hoefde ik gelukkig pas om 10.00 uur te beginnen. Maar zit niet in de buurt dus moest nog op tijd van huis weg. FD: fijn dat de echo goed was meid. En een meid geweldig. Iedereen verder veel succes.
Goeie avond, Ben vanochtend fris wakker geworden, maar tegen de middag kreeg ik precies een slag van de molen... mijn hart klopt als een gek, al sinds vanmiddag En ik had WEERAL zo'n zin in Chinees
Goeiemorgen, was ik laatst en nu eerst? Ik voel me ook weer wat meer down momenteel, ik slaap zo slecht en heb het hele weekend ferme hartkloppingen gehad. Allemaal normaal, aangezien mijn hart nu inderdaad nog sneller moet beginnen slaan (volgens wat ik lees), maar een zeer lastig gevoel... Verder voel ik me verwaarloosd door mijn man, maar het zal wel aan mij liggen