Goedemiddag mama's Mooie geboortekaartjes hebben jullie uitgezocht. wenneke waarom denk je dat het te vroeg is om een geboortekaartje te hebben gekozen? Je moet maar denken dat het weer een zorg minder is tegen dat jullie kindje geboren wordt. Onze kinderwagen is nog steeds niet binnen, hij is nog in geen enkele winkel te verkrijgen. Ben heel benieuwd wanneer hij binnenkomt, ik verwacht vandaag nog een telefoontje wanneer hij binnen zal komen. Hier gaat voor de rest alles goed. Hoe gaat het met de andere mama's? Knuf van zuurtje
hier gaat het inmiddels goed. Ook regelmatig last van stuitje en vooral ook van de bekken. Babytje beweegd lekker door ik voel zelfs al hoe het ligt. Mijn man en moeder hebben het ook al voelen schoppen. Erg leuk allemaal. Net het behang voor de babykamer eraf lopen peuteren, ik kan niet wachten totdat het klaar is. Wij hebben bijna al onze uitzet al. Dit komt ook omdat ik een oppasmeisje van een half jaar heb! groeten
Ik ben constant moe en als ik slecht geslapen heb, wordt dat alleeen maar erger. Ik geef les aan 1e en 2e klassen basis,kader (VMBO) en havo, vwo. Hoeveel de leerlingen soms ook meeleven, ze beseffen niet dat ik vermoeider ben en houden er dus geen rekening meee. Ze blijven je altijd uitproberen. Daarom kunnen leraren ook niet ziek aan het werk (eigenlijk); je moet er altijd 100% staan. 's ochtends op de fiets denk ik vaak: ik ga het niet redden vandaag. Maar als de lessen begonnen zijn, worstel ik me erdoorheen. Als ik thuiskom, ben ik dan wel helemaaal kapot. Beetje licht huishoudelijk werk doe ik nog wel, maar echt flink huishouden lukt me nu niet meer. Dat doe ik alleen als ik vrij fit ben en de hele dag vrij ben (en helaaas werken we- man werkt ook in onderwijs- ook vaak in het weekend en vrije dagen.......) en dan nog maar 2 of 3 uurtjes. Voor de zwangerschap ging ik flink in 1 dag door het hele huis schrobben. Afgelopen weekend heb ik beide dagen (daarvoor herfstvakantie, dus dat weekend niet gewerkt) 3 uurtjes gedaan en mijn man doet dan het stofzuigen, want dat vind ik nu heel zwaar......
@ Wenneke: nooit te vroeg! Het is maar net wanneer je tijd en zin hebt. Wij hebben nog geen kaartjes, maar wel namen, kamertje, bijna alle spullen, verlof geregeld (mijn baan staat al als vacature op internet omdat docengten Engels hier zo moeilijk te krijgen schijnen te zijn), kinderopvang geregeld. Tjsa; ben nogal regelmiep en we hebben weinig tijd, dus Herfstvakantie was erg fijn voor al dit sooort dingen. @ Nikkie: Ik liep een maand geleden tegen een winterjas aan. Bij leuk zwangerschapswinkeltje hadden ze al winterjassen. Het is een lange jas (heel stoer!) die in de middel strakkker en lossser kan. Zo kan íe ook nog als ik niet meer zwanger ben! Bovendien was 'ie maar 65 euro en dat vind ik niet veel voor een winterjas. En warm dat 'ie is! Moet ook wel: ik moet op de fiets naar m'n werk.
thanks meiden hahaha ik heb ook byna alles al van de uitzet op pampers na hahaha zit al vanaf begin van me zwangerschap in de ziektewet dus tjah beetje shoppe hihih met schoonmoeder. ik snap niet waarom maar wort steeds banger dat er morgen wat mankeert met ons kindje is dit normaal? wij zijn het over de meiden naam niet eens hahaha me vriend wil sylvana vind ik afschuwlijk dus wachte morge het geslacht maar af en winterjas dat is bij mij ook een probleem
Hier gaat het ondanks alle kwaaltjes goed. Heb net een gesprek gehad met mij leidinggevende,omdat ik straks 4 uur minder wil gaan werken en dat is gelukkig geen probleem dus ik ga straks 24 uur werken en dan maandag,dinsdag en woensdag en dan al lekker weekend en deze regeling gaat 17 juni 2008 in dus ik kan 18 februari als het allemaal goed is lekker met verlof..... ben blij dat dit gedeelte erop zit en ik weer lekker met een gerust hart kan gaan werken.
Hier ook alles goed, op mijn bekende klachtjes na. Net een afspraak gemaakt voor de buikenreportage. Leuk, zoontje mag er ook mee op. Mag komen op 22 december, ben dan 29 weken en 3 dagen zwanger. Zaterdag het album ophalen zodat we een leuk kaartje alvast kunnen uitkiezen. Heb al wel een beetje een idee. De naam daar zijn we nu helemaal aan uit en ook al dingetjes besteld met uk zijn naam erop. Kan niet wachten totdat ik het binnen heb. Diegene die binnenkort de 20 weken echo krijgen veel succes.
als het weer een best zachte winter word ben ik er niet zo heel bang voor ik ga wel een dikke shawl kopen en dan proberen of ik die als hij net niet helemaal dichtkan die ervoor te laten hangen een oplossing komt er vast wel denk ik zo ik ga ook echt geen nieuwe jas kopen voor die paar maanden ik had er net een gekocht dus ja wij hebben alleen de kinderwagen nog maar en wat kleine spulletjes meer kunnen we nu helaas toch niet kwijt
Grrrrr wij zijn boos. Is maar de vraag of we onze kinderkamer compleet krijgen. Hebben op 2 okt onze kinderkamer bij IKEA gehaald, maar ledikant was er niet, maar zou wel komen die week er op. Nou is dus niet zo! Zou in week 43 komen zeiden ze toen. Wij vandaag bellen...nee lang niet leverbaar kan op zn vroegst week 47 worden en misschien ook wel veeel later! We hebben alles wel in elkaar gezet omdat ze aangavan dat dat wel kon t oen, het kon hoe dan ook terug. NU kan dat ook niet meer. Als het eind december er niet is, kunnen we bellen met kalntenservice voor een oplossing, maar: - we kunnen het niet terug doen, - ze verkopen geen showmodel aan ons, - we kunnen geen uit een ander filiaal krijgen want daar zijn ze ook niet meer en als ze er waren dan doen ze dat niet. Dus wat voor oplossing is er dan? Een ander ledikant, maar ik WIL gewoon deze kamer compleet! Ben zo pissed! Hebben we verdorie alles op tijd en werken zij niet mee. :x vroeg die vrouw ook nog aan mn man, wanneer de datum was waarop kindje zou komen. Ja zegt mn man die datum zegt niets want het kan ook 2 maanden eerder komen! Oh ja zei ze Domme MUTS! We willen alles gewoon op tijd klaar hebben sowieso vanaf de 7e maand. Najaa wilde ff frustraties kwijt. Ga zo lekker op visite. Kus, Mili
weet je zeker dat ze by ander filiaal niks hebbe soms zegge ze dat ook maar uit gemaksrust anders zelf effe bellen
goeienavond! Vandaag weer een dag gewerkt; dat valt inderdaad niet mee! Concentratie en conditie zijn niet meer wat het was.. en dan af en toe trappen lopen...kom ik hijgend de les in (zit ook in onderwijs). Maar ja, ik moet maar wat gas terugnemen. Moet ik sowieso wel wat meer doen: had vorige week veel last van harde en pijnlijke buien. Het bekende advies is dan: rustig aan doen. Dat valt alleen niet altijd mee..! @Mili: ik kan me heel goed voorstellen dat je daar heel boos van wordt. Is er inderdaad helemaal niets meer in andere filialen? Volgens mij kun je dat via de site bekijken. Als het nog ergens is: hier melden, misschien kan 1 van ons het voor je halen? Winterjas: ik heb er vorige week eentje gekocht van mamalicious; vind 'm helemaal geweldig! Zwart/wit geblokt met een mooie A-lijn. Kan ook 'gewoon' gedragen worden en anders gaat 'ie op marktplaats volgend seizoen... Wie van jullie heeft hier wel eens geschreven over bekkenklachten en een fysiotherapeut die verlichting geeft? Ik weet dat er iemand was, maar kan me niet herinneren wie..
hoi meiden ben ik ook weer en helemaal uitgehuild gelukkig maar want ik bleef aan de gang maar goed 21 weken zwangerschap zijn er uit zeg maar ha ha vandaag zelfs lekker vrolijk ! en als het goed is vandaag voor de laatste keer van 8.30 tot 8.30 gewerkt.. voor een half jaar ! [-o< ben wel vroeg weg gegaan nu maar had pauze doorgewerkt ! pfff er valt echt een last van mijn schouders nu hoor en we hebben spaarweek op de bank dan krijgen kinderen een kado als ze spaarpot leeg maken en een spekkie of een heeeeeeerlijke tjoepa tjoep en ik ben er nu ook 1 aan het opeten ha ha hier wordt er hard aan de kinderkamer gewerkt en hopelijk na volgende week gaan we beginnen met opknappen ! eindelijk ! ik kan niet op iedereen reageren maar doe ff mijn best nu ! Mamajo ik ben ook zo snel uitgeput vooral trappen is een drama nu ! dan ben ik net zo'n hijgend hert.. Mili ik vraag me af of ze dat zo maar kunnen het is een overeenkomst en die komen ze niet na heb je rechtsbijstand ? moet je daar eens navragen volgensmij heb je recht op ontbinden van de aankoop ! niet pikken dus Mama wat leuk laat je dat door een kennis doen of een fotograaf ? Jennefer dat is al weer ff geleden volgensmij ben blij dat het goed met je gaat ! Buddy ik hoop ook 24/25 uur te gaan werken is ook minimum op mijn werk maar ik vind het genoeg ! ik zou dan dinsdag donderdag en vrijdag gaan werken Wenneke dan zit je al ff thuis .. tja klinkt wel lekker thuis zijn maar duren de weken zo niet lang ? Nikkie wij hebben nog niet 1 naam erg he we komen er niet uit... ik ga toch maar eens een boek kopen Winterjasmeiden ! ik heb er ook nog geen hoop ook dat het niet te koud wordt maar nu is het al bibberen buiten hoor Geboortkaartjesmeiden ! nog niet aan gedacht maarja ook nog geen 1 naam vind dat we wel eerst iets moeten weten want jongen/meisje is ook al onbekend ha ha Slapen ! goh een nacht doorslapen dat ken ik echt al maanden niet meer dat pissen de hele nacht ... GRRRR maar lijkt wel of ik het gewend raak.. maar lange dagen van ruim 12 uur ga ik nu dus stoppen dat vind ik te veel worden heb ook lekkere zwarte wallen onder mijn ogen Zo en voor alle maartmama's een dikke knuf ! om het goed te maken dat ik zo sjacho was dat ik hier al 2 dagen niet wou typen ha ha
Dag dag. Nog 2 nachtjes Ik las iets over bekkenklachten. Ik heb daar vorige keer vanaf week 30 slim last van gehad en na de bevalling bleef het erg dus heb ik met 5 maand maar eens een fysio bezocht. en toen was alles goed. Nu heb ik pas gemerkt dat ik wat last van de heupen begon te krijgen en heb dus nu bij de sportschool maar meer aandacht aan die spieren geschonken. Klachten zijn tot nu toe verdwenen, dus da's vast goed!
Dat was ik denk ik van de bekkenklachten en de fysio. Het helpt idd. Ik krijg allemaal oefeningen die ik moet doen en ze masseert ook mijn rug altijd nog even. Kon er altijd als herboren vandaan. Maar als ik teveel gedaan heb voel ik mijn bekken weer goed opspelen. Dus het is denk ik een combinatie van beide. Rustiger aandoen (valt niet mee in de kraamzorg, maar kan later ook evt. stagiaires meekrijgen of zo) en oefeningen doen. Buikreportage laten we maken bij de fotograaf. Die maakt ook het geboortekaartje.
@ Emma fijn dat je je weer lekker voelt! @ Mili je moet echt verschillende filialen opbellen. Want waarom zou je die niet mogen? Die in je eigen filiaal kun je tochg altijd terug brengen als hij binnen komt!Succes!
Hallooooooo daar ben ik dan, de echo was goed, alles zag er perfect uit en er waren geen afwijkingen te zien En we krijgen een............................................. ZOON! Hadden we niet verwacht maar is wel erg leuk! Ik ga nu nog ff nagenieten met het mannetje, en namen bedenken, we hadden alleen een meisjesnaam Liefs engel
Ik zet morgen de foto in mijn album want er zit een hele mooie foto bij van ons manneke... Ik ben nu al verliefd op het ventje.....(zucht, zwijmel...)
geweldig Engel ! alweer een jongen ..... wouw het zijn er echt veel hoor ! zouden alle geheimpjes een meisje worden ...?
weet ik zeker want hij staat ook niet op internet en je kunt hem ook niet als voorraad opvragen. Dat is alleen zo als hij dus nergens meer is grr.