Yeaaaaaah alweer een jongen! Gefeliciteerd! Whoeeeeeeeeee ik ben zo benieuwd maandag Ik weet het echt niet deze keer,jongen of meid. Mijn man denkt een jongen Het maakt mij niet uit,meisje is ook super,mijn man en ik hebben nog geen dochtertje samen. Maar een broertje voor Max zou ook geweldig zijn. De oudste(Michelle)maakt het niet uit En Jamie wil eigenlijk wel een klein zusje.
64 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar- Gelderland- 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Wuppie (Judith) - 30 jaar - Kraggenbrug - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Siep - 37 jaar - ? - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Bekend bij Siep MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Britt16 - 28 jaar - Groningen - 4 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Meisje Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Mona79 - 27 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jannie83 - 24 jaar - ? - 5 maart 2008 - 1e kindje - Surprise Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Bekend bij Mamsie Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Surprise Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - ? Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Eekje - 27 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - ? Buddy - 29 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - ? Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - ? Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - ? Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje (1e voor vriend) - ? Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - ? mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Lolly - 25 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Maranka - 33 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - ? Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - bevallen op.... - 1ste kindje - ? Cristel - 21 jaar- USA -29 maart 2008 - bevallen op.... - 2de kindje - Jongen Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Meisje Meisjes: 6 Jongens: 13 Surprise: 25 @ Bellamano super gefeliciteerd met jullie jongen! @ Britt ik las dat je een dochter krijgt! gefeliciteerd! Wat hebben ze bij de hema toch leuke speelspulletjes voor in de box. Ik heb daar zo'n speelboekje gekocht en wil deze boxspiraal @ Emma hier nog 12 weekjes werken...klinkt eigenlijk best weinig! Er zitten gelukkig nog 2 weken kerstvakantie tussen!
@Redone: heel erg bedankt ga er zo snel mogelijk om we kunnen het altijd proberen he ow jee het word wel echt een jongens maand he wel leuk zoveel jonges en wie weet zijn al die verassingen meisjes ik voel soms ook aan een kant heel hard je zou bijna denken een halve harde bal ik kan het zo in mijn buik voelen de andere kant is dan normaal en even later is het weer weg geen idee wat het is maar wel apart ik heb vanaf het begin van mij gezegd en gedacht dat dit een meisje zou zijn dus ik ben erg benieuwd eigenlijk ook al is het nog best lang wachten en dan nog maar de vraag of ze het zien en nog de vraag of ze het gaan zeggen he anders nog langer wachten ben trouwens ook ineens weer een aantal kg afgevallen in 3 weken geen idee waarom ben er ook niet zo blij mee ik was trouwens een super drukke baby in de buik maar ow zo rustig erbuiten, mijn zusje was heel akerlig stil zoals mijn moeder zegt en zij is juist enorm druk en een moeilijke geweest dus ik denk niet dat je er iets over kan zeggen! er zijn trouwens wel een hoop prachtie echo's zeg! hoop ook minimaal 1 mooie mee te krijgen ben echt zo benieuwd! al dan wel enorm zenuwachtig al
Hallo dames, De pretecho was super, genieten nog na. Het is een wildebras, bleef niet echt stilliggen. Maar had niets anders verwacht, was bij de 12 weken echo hetzelfde! Alles zag er super uit, ik zal morgen foto's in mijn album zetten. de beeb lag ook 4 dagen voor en weegt nu 324 gram. Het geslacht weten we ook en zijn er super blij mee. Maar ik wil het nog even niet op het forum zetten, want ik vermoed dat er familie hier komt kijken. En onze ouders en broers krijgen het zondag te horen, omdat mijn mannetje moet werken. Zondagavond krijgen jullie het te horen. Woensdag hebben we de 20 weken echo, dan zien we de beeb weer. zo mooi. Dinsdag gaan we het kamertje en de kinderwagen bestellen! Nu moeten we nog 8 weken wachten op de volgende pretecho! Groetjes Cindy
Meiden ik ben zo aan het twijfelen,....... Wij hebben dus dinsdag de 20 weken echo gehad en we wouden weten wat het gaat worden. Ze liet ineens iets zien met haar muis en ik riep gelijk "oooooooooo het is een jongen". Wasd dus niet zo want ze zei gelijk heel overtuigend 'nee hooooor het is zeker een meisje. Ik twijfel toch want ik dacht echt dat ik een heel klein piemeltje zag, niks in ieder geval wat op een .... van een meisje leek. ?Vragen, vragen vragen. Moet eigenlijk helemaal niet twijfelen he. Zij weet het natuurlijk beter. Mijn man die vroeg ook op een gegeven moment van hoe zag u nou dat het een meisje was... Zei antwoordde weer van "zoals je bij de geboorte ziet of het een meisje of een jongen is, zo zie ik nu duidelijk wat het gaat worden. Lang verhaal. Let maar niet op mij
Hahah dames met goede echo, van harte! Wat veel jongens ineens...hihi erg leuk. Hier gaat alles goed. Tellen met spanning de dagen af tot woensdag dan hebben wij 20 weken echo. Maar ja vind het wel erg spannend...dan denk ik bij iedereen was ie positief (toch?) enneh straks is ie dat bij ons niet omdat je zoveel % kans hebt dat er iets is.... echt dom ik zit mezelf gewoon nerveus te maken... Maar goed we gaan hem hoe dan ook laten doen en hopen bidden op een goede uitslag. Liefs, Mili
Hey lieve meiden, Wat een ontwikkelingen ! Proficiat met al die knullen Mijn dochtertje krijgt de mannen straks voor het uitkiezen, geloof ik Pooh, wat een leuk speeltje ! HEBBEN ! Cindy, we wachten in spanning op de onthulling Melis, da's inderdaad ff verrassend...nog een echootje..? Hier ook nieuws : We hebben een totaal andere meisjesnaam bedacht ! Ik droomde deze naam en wist ineens dat die het zou worden. Hij past perfect bij onze andere dochter Indy. Mijn man vindt de naam ook super en hij is absoluut uniek..... Nog een voordeel is dat we nu als eerste doopnaam, de doopnaam van mijn moeder kunnen geven. Ik wil namelijk dat de 1e doopnaam met dezelfde letter begint. Voor jullie info : Ik heb de naam hier nog nergens horen noemen, dus er wordt niks nageaapt, hihi Ook heb ik een geweldig uniek kaartje gevonden, dat door een kunstenaar ontworpen is. Zoooooo schattig ! Oooooooh, als ik donderdag door mn proeftijd heen ben, dan ga ik meteen bestellen...... Duimen jullie voor me....? XFD
FD: ja hoor zal voor je duimen het komt vast wel goed. Maar wel spannend. Ben wel benieuwd hoor naar je naam... Wij zijn er ook min of meer uit. Heb twee namen in mijn hoofd en de ene wordt dan de roepnaam. Wij hadden trouwens eerst ook Niels in gedachten maar die is afgevallen. VInd het wel een mooie stoere naam. Heb 'm iemand hier ook horen noemen. Hebben jullie dat bericht ook gelezen, dat iemand van het forum overleden is, triest hoor. Aan het HELLP syndroom. Jezus zeg.
goedemorgen meiden ! hier een niet zo wakkere emma Meiden ik heb een probleem ..... ik slaap al weken bijna 2 mnd slecht omdat de kleine van de buren zo hard licht te huilen/schreeuwen de hele nacht door ! het breekt me echt op nu .... ik ben sjacho en moe en moet er gewoon van janken .. is het niet mijn man die snurkt is het wel bij de buren .... ik vind het moeilijk om er wat van te zeggen want ik weet hoe moeilijk hun het er mee hebben maar het wordt steeds erger ..... ik heb vannacht maar 3 uur geslapen (alweer) en ik kan het niet meer hebben ik heb al genoeg aan mezelf ik ga echt niet aanbellen en schelden hoor maar als ik ze zie ga ik er toch maar voorzichtig wat van zeggen want dit is niet goed voor mij afgelopen nacht 2 uur achter elkaar gekrijs ! lang hoor 2 uur als je wil slapen ..... nou ik ga vanmiddag maar weer slapen als de kleine ook slaapt daar heb ik ook nog wat ... doe ik steeds vaker als ik vrij ben maar eigenlijk is dat toch te gek !
@ Fruitdruifje ik ga heeeeeeeeel hard voor je duimen! @ Nikkie ja akelig he! Ze was 14 weken zwanger van een tweeling en nu is ze er niet meer @ Emma ik hoop dat je snel wat meer rust zult krijgen! Nu verder met wat schoonmaken hier in huis!
@ Nikkie... Ik heb net alles gelezen over Eliza. Mijn god, wat erg.... 27 jaar jong en zwanger van een tweeling...Eerst de kindjes beiden gestorven en nu zij.... Ze was 15 weken zwanger. Haar laatste berichtjes dateren van 2 a 3 weken terug. Ze reageert daar meelevend op een berichtje over het HELLP syndroom....mijn hemel, als ze had geweten wat er een paar weken later voor nachtmerrie zou plaatsvinden. Wat vreselijk voor haar vriend... Sorry meiden dat ik inga op dit trieste berichtje van Nikkie, maar ik kan het gewoon niet negeren... XXFD
`tjeeeee zeg wat een triest verhaal ik was al een paar dagen aan het bijlezen op de lounge over eliza en wist niet hoe ik moest reageren op het verlies van 2 kinderen Nu dit in en in triest verhaal ! ik heb haar man en fam ook zeker gecondoleerd want dit lijkt me het meest verschrikkelijke om mee te moeten maken ! de tranen staan hier ook in mijn ogen .... en goed dat het hier ook besproken wordt het is niet alleen zonneschijn het zwanger zijn daarom zijn we allen hier voor een lach en een traan !
Lieve meiden, Dit gedichtje heb ik net gemaakt en achtergelaten voor de nabestaanden. Het was de enige manier waarop ik me kon uitdrukken...: Een oorverdovende stilte En toen was alles stil... Zo stil dat elk vallend herfstblad een mortierinslag zou lijken Zo stil dat elk zuchtje wind een orkaan zou lijken Zo stil dat elk fluisterwoord een schreeuw zou lijken Oorverdovend stil..... De natuur zwijgt....ze heeft reeds gesproken, Op haar meest verwoestende manier Waar ze eens gaf, heeft ze nu genomen Ze laat ons schreeuwend achter, Machteloos, reddeloos, redeloos En als ons schreeuwen is verstomd Dan blijft nog slechts de stilte.... Die oorverdovende stilte voor altijd in ons hart XFD
Heftig verhaal zeg! Heb alweer tranen in m'n ogen. Had van de week babyboom opgenomen en heb ik vanmorgen toen ik net wakkker was (8.30- lekker weekend!) gezien. Zo nu en dan ook tranen, want ik kon zo goed meevoelen..... Voor de herfstvakantie was ik vrij ziek en afgelopen week (na vak) was een hele drukke week, maar het viel me mee. Ben echt over die griep heen blijkbaar. We hebben trouwens 3 dagen weg geboekt tussen Kerst en oud en nieuw. Heerlijk; na alle drukte op t werk (voor de Kerst altijd heel druk op school) en de Kerstdagen even lekker met z'n tweetjes, nou je, drietjes..... Mijn man heeft de beeb nog niet gevoeld. Ik regelmatig; zsoms heel heftig, maar kleintje schopt niet op commando......
ja dat s echt erg heb het ook gelezen pffffff ben denk ik zelf ziek aan worden heb erg last van me buik en voel me niet lekker heb slecht geslapen. dacht gisteravond de beeb boven op me buik te voelen maar toen ik voelde met me hand kwam er niks meer hahah ben benieuwd hoelang het duurt voor ik m duidelijk voel
Mooi gedicht hoor FD! Heb niet het hele verhaal gelezen, we zijn hier even druk bezig met de babymeubels naar boven te sjouwen en dat ging nogal moeizaam. Zelf hielp ik niet mee maar mijn schoonvader. De kast pastte niet omdat er een soort van berging boven het trapgat zit. Dus die moest mijn vriend er eerst afschroeven. Maar ja er zijn dus ergere dingen. Wel heel erg hoor van dat meisje, maar een extreem geval al zo vroeg in de zwangerschap volgens mij. Gelukkig komt dat niet heel vaak voor. Maar jezus zeg het ene moment ben je blij en zwanger en dan is ze er niet meer. Ik snap gewoon niet dat daar niks aan te doen is tegenwoordig. Misschien waren ze er te laat bij? Ik heb het verhaal dus niet gelezen dat ga ik op een rustiger moment doen. Het is erg triest, en een schok voor de medeforummers. En natuurlijk het meeste voor de familie en nabestaanden. Daar wordt je toch even stil van.
fd wat ontzettend mooi ! hier spookt het ook al de hele tijd door mijn hoofd .. hoe kan zoiets nog in deze tijd ..... Nou huis is ondertussen weer lekker schoon maar vandaag is het val emma maar lastig ofzo dag pfff al 3x de bel en al 4x gebeld .... ach ik ga nu ff lekker kijken wie er thuis is en wat bakkies doen ! ff er uit en geen werk of poetsen of bed en ik neem mijn snotlappen wel mee... mannetje heeft gisteravond ook geprobeerd om beeb te voelen maar nee nix hij trapte mij zelfs niet hoor ik ineens gesnurk naast me ha ha nadat man sliep werd beeb wakker pfff nu al een grapjas dus he !
Hee meiden! Hier weer een berichtje van mij. Alles gaat goed hoor, maar ik zit ook veel op andere topics, vandaar dat ik wat minder post. Ik vind het ook heel erg wat er is gebeurd met Lieselotje. FD, wat een mooi gedicht zeg! @Cindy: wat een lief wipneusje zeg! Ik heb over een kleine anderhalve week ''mijn'' echo, ben eigenlijk wel een beetje gespannen hoor! Liefs, Flientje