Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Klopt!
    Mijn 1e man is overleden toen ik 28 jaar was.
    Michelle was toen 5 en Jamie was pas 3 :cry:

2. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    @Nathalie: oh joh, wat vreselijk! Wat dapper van je dat je het leven dan zo weer aankunt en nieuwe stappen hebt durven nemen! En wat fijn dat je kunt en durft te genieten van (nieuw) leven!
    Wens jullie alle goeds!
    mamajo

3. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    @Roosje ,Ik moet zelf aangeven wanneer ik wil stoppen .Ik mag maximaal 6 en minimaal 1 voor mijn uitgerekende datum stoppen .

Ik denk dat ik het hou op 4 weken ofzo teminste mits ik mijn eigen zo blijf voelen zo als ik op dit moment doe .Ook ik heb het idee dat ik op dit moment de wereld aan kan .voel me ook best fit .

Dus dan zal mijn laatste werkdag zo rond 15 februari liggen denk ik .dus dan heb ik 4 weken voor mijn bevalling en dan 11 weken erna .is opzich ook wel lekker .vind ik zelf

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Nathalie: Jemig wat vreselijk :( . Fijn dat je ondanks alle pijn en verdriet weer geniet van alles wat er nu in je leven gebeurd.

5. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    @Nathalie ,Je hebt dus ook al behoorlijk wat voor je kiezen gehad .Goed van je om toch nog zo van het leven te genieten .

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Het is moeilijk,maar ook ik móet door met het leven.
    Heb een zware tijd gekend en nu nog gaat er geen dag voorbij zonder dat ik er aan denk.

Met name voor de kids was het ook erg zwaar.

Michelle kwam toen huilend uit school en zei:Mama op school roepen de kinderen"Nananananana jij hebt lekker geen papa meer"

Dan stort je wereld weer in elkaar :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Met goede proffesionele hulp zijn ik en de meisjes er redelijk bovenop gekomen.

Richard accepteerd de meisjes als zijn eigen kinderen en de meisjes weten niet beter meer dat dit HUN papa is,en dat neemt niemand ze meer af!

7. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hallo Dames.

Zo we zijn er weer van een weekendje weg.Het was heerlijk en we hebben even lekker genoten.
    Ik heb niet alles teruggelezen het waren zoveel bladzijden.

Hier is alles goed.Mijn man heeft ook voor het eerst de beeb gevoeld.Hij legde zijn hand op mijn buik en daar ging een grote plop onder zijn hand.
    Ik leg ook steeds mijn hand op de buik maar dan reageert de kleine nog niet.

Wat ik wel even heb gelezen is dat bericht over lieselotje.Verschrikkelijk wat naar.

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nathalie wat verschrikkelijke! maar wat sterk hoe je verder bent gegaan! Mijn mannetje heeft ditzelfde als kind meegemaakt. Zijn vader is gestorven toen hij 8 was. Ik heb altijd veel bewondering gehad voor mijn schoonmoeder. Ze bleef achter met drie jonge kinderen. Ik heb dezelfde bewondering voor jou! Dikke knuffel!

Ik heb gisteravond voor het eerst onze beeb via de buitenkant gevoeld. Maar dat kwam dat hij juist zo lag dat ik het langs de placenta aan de onderkant kon voelen dat hij trappelde. Zooooooooo lief! :oops: :D

Verder hebben we een trouwdatum en dat is 20 december. maar we gaan zonder toeters en bellen trouwen. Wel hebben we besloten dat we de directe familie er bij willen hebben en daarna een kleine koffietafel doen. Smiddags vertrekken we dan voor 5 daagjes naar de belgische ardennen en zijn net voor kerst terug. ik heb er al zin in!
    Nu ben ik op zoek naar allerlei romantische leuke chaletjes in de ardennen. Veel is al vol, maar heb er wel een paar op het oog. maar het is altijd moeilijk als je er zelf nog niet geweest bent.

Iemand van jullie nog ideetjes voor chaletjes in de ardennen? Als jullie een leuk adresje weten hoor ik het graag! ;)

9. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

@Nathalie : Dat is zware kost zeg, op zo'n jonge leeftijd..brrr :cry:
    Knap dat jullie weer een nieuwe koers hebben gevonden in je leven.

@de rest : Vandaag zal ik nog niks zeggen over het roken...die 2 dagen hou ik ook nog wel vol....bovendien is vandaag voor mij toch al een mindere dag. Het is de sterfdag van mijn papa :(

XFD

10. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Jeetje, wat heb ik weer veel gemist. Te veel om bij te lezen!
    Hier een druk weekend gehad, ook in de buik, had toch vaak dat trillende gevoel onderaan en net van die kleine plofjes, of zoals NIkkie beschreef, een luchtbel die verandert van plaats... Vreemd!
    Proficiat aan diegene met een goeie echo en nu ga ik dat topic zoeken van die meid die overleden is, want ik schrok me rot!

11. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hoi meiden,
    Jeetje weer veel geschreven zeg!
    @Nathalie, wat vreselijk zeg, zo jong en dan al alleen te komen staan met 2 kids. Top dat je je leven weer op de rails hebt!

@Roosje, wij hebben ook een samengesteld gezin, ik heb 2 kids en mijn man heeft er 2. Het voelt toch anders, de kinderen van je partner. Soms inderdaad erg moeilijk, je moet niet met je gevoel te werk gaan maar met je verstand.
    Van je eigen kids kan je veel meer hebben dan van andere kinderen.
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik het altijd erg lekker vind als het weer zondagavond 19.00 is dan gaan ze weer naar huis, dat wil niet zeggen dat we het niet leuk hebben gehad maar die drukte.... :confused:

@Cindy, super een meisje erbij, eindelijk weer een meidje! :D

Verder gaat hier alles goed, buikje groeit mega maar ik kan nog aardig uit de voeten, slapen gaat super.
    Heb alleen veel last van brandend maagzuur, vooral s`avonds :(
    Verder trapt de kleine er flink op los, heerlijk dat gevoel, niemand die het ziet en voelt, alleen jij draagt en voelt dat heerlijke geheimpje.
    Gisterenavond zat ik met mijn dochter van 8 in bad en toen heeft ze met oogpotlood de baby getekend op mijn buik, zoooo schattig :)
    We hebben er meteen een foto van gemaakt.

Heeft iemand iets van Christel gehoord die is volgens mij al weken niet op het forum geweest?

Nou meiden ik ga weer iets aan het huishouden doen, vanmiddag werken, moet vandaag mooi op het werk verschijnen want de schoolfotograaf komt :)
    Fijne dag allemaal!
    Liefs engel

12. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik heb enorm veel last van oprispingen en winderigheid, vooral naar de avond toe ook. Zeer lastig!

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Cindy: gefeliciteerd een meid!
    Nathalie: wat goed van je dat je weer zo in het leven staat.
    Mamajo: jee zeg wat moeilijk dat met je ex-man, vooral ook voor je kinderen. Je voelt je vast zo machteloos soms.

Ik voel me vandaag wel iets beter, ik denk dat er gewoon een verkoudheid/griepje aan zit te komen. Was vaak wakker en lag te draaien en mijn neus zat vanochtend ook vol.
    Morgen voor het eerst naar het werk.
    Ik weet niet meer wie het vroeg maar dat trekkende gevoel is geen harde buik, dat is bandenpijn. Je zal 'm wel herkennen als je het hebt. Een naar evoel, je buik word een soort van harde bal, het trekt samen. Dit houdt een paar seconden aan.
    Ik heb het dus al een paar keer gehad, een teken dat je het rustiger aan moet doen. Wel irritant. Ik hoef maar even teveel te doen: zoals zaterdag heen en weer rennen en schoonmaken etc en dan weinig zitten en toen was het raak. Ik had een paar keer een harde buik.
    Terwijl ik niet extreem veel heb gedaan. Dus dat is wel frustrerend. Maar ik moet toch naar mijn lichaam luisteren.
    Vandaag ga ik de meubels even schoonmaken.

Nog even over die flessenset. Wij hadden 'm in de aanbieding voor 45 euro van Avent. Dus flessenset en magnetronsterilisator. Normaal 55 euro. Bij de babydump. Dat scheelt weer ;)

Hier trapt de baby er weer lustig op los :D

14. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    p.s. Cristel zit nu veel bij de april mama's voor wie dat wilde weten.
    Wel een beetje jammer dat dat hier niet even gemeld is ;)

groetjes

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden
    hier een zeer tevreden emma voor dit moment
    ik heb lekker uitgeslapen en in bad gelegen en ik moet zo nog wel gaan werken maar ohhhhhhhhhhh wat is dit lekker
    ik ben altijd een meid geweest die voor carriere ging maar ik ben daar helemaal klaar mee ! tuuuuurlijk wil ik mijn werk even goed blijven doen doe het met plezier maar eindelijk sta ik op nr 1 en niet mijn werk !
    Ik heb echt zo veel geleerd dit jaar ik ben er zooooo blij mee ik kan wel ff janken hier !
    Helaas moet ik toch nog wel gaan over een uurtje of 2 ;)

Nathalie wat een verhaal en wat knap van jou en van je partner ook !
    Mamajo wat vervelend met je ex zeg vooral voor je kids je hart breekt
    Nikkie ik heb het ook al en vind zelf vrij snel maar ik geef er echt aan toe want ik vind het ook pijn doen ...
    Engel wat een drukte in huis is het weekeind ! ff bijkomen door de week ha ha en ik geniet ook zo van het getrappel
    FD nog 2 dagen ! echt aftellen dus ! gelukkig maar en veel sterkte vandaag lijkt me zo moeilijk... ga je nog iets doen om te herdenken ?
    Pooh jij bofkont ik voel nog nix aan de buitenkant en 20 december ben je zo ! Leuk hoor en gezellig zoals je het doet want het is toch speciaal !
    helaas weet ik geen adresje voor je.. maar mocht ik iets zien......
    Redone lekker zeg weekeindje weg mmmmm zou ik ook nog wel willen maar dat zit er niet meer in voor de bevalling ...
    Apie ik neem de middenweg ! ik stop 5 weken van te voren ... en neem na de bevalling nog 2 weken vakantie op ! dan hoef ik 5 juni pas weer te beginnen !
    Mamajo ik zat ook al aan oordoppen te denken .. zal eens gaan zoeken naar die dingen maar bij de buren is het stil of ik kan het ff hebben ofzo nu man nog stil krijgen met zijn gesnurk ha ha vannacht weer 3x op zijn mik gegeven !

zo ff broodje eten en mijn haar doen en dan hup weer werken !
    oh en de klok staat nog steeds niet bij he ;)

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    't is hier ook best druk natuurlijk .... En af en toe reageert ze nog wel, toch?

Hier weinig tekst, alleen als ik naar voren hang over mijn bureau - geen rare dingen denken, gewoon om te typen - krijg ik af en toe ruzie, want schijnbaar vindt Binck dat geen fijne houding ... Lekker dan :D

17. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    spannende dag vandaag vanavond de 20 weken echo......
    heb er ook wel zin in maar ben ook zenuwachtig

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Beccatje; Hier weinig tekst, alleen als ik naar voren hang over mijn bureau - geen rare dingen denken, gewoon om te typen - krijg ik af en toe ruzie, want schijnbaar vindt Binck dat geen fijne houding ... Lekker dan :D[/quote]

ha ha ;) ;) ;)
    t'is goed dat je het er bij zet ha ha
    geintje dat heeft onze puk ook dan is het oorlog ! maar ik voel hem dan wel heel goed !

Buddy succes ! spannend maar geniet ook maar dat je je beebje weer ff ziet !

zo ik ga werken
    heb nu geen zin meer ha ha ;)

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Lieverds,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
    Doet me enorm goed ;)

Ik ben terug van de 20 weken echo
    En ben helemaal verliefd!
    Heb wel 15 foto's gekregen waaronder ook 3D foto's
    Alles was goed!
    Enne ik weet wat het word :) :) :)

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mooie kleur banner heb ik he? :)

Zal straks even een foto van de echofoto's maken ;)

Deel Deze Pagina