Morgen komt moeders voor moeders . Zal ik maandag wel kunnen beginnen. De vorige x had ik een miskraam op de dag dat de flessen kwamen. Gelukkig kan ik ook al lekker snel naar de gyn op 24 juli al, zo'n dikke 1 1/2 week nog.
ik moet vanmiddag om 5 voor half 4 by ziekenhuis zijn voor echo ben bang dat ze zegge da t miskraam is of dood is
43 MAART 2008 MAMA'S Zico (Ilse) - 35 jaar - België - 1 maart 2008 - 3e kindje Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - 2e kindje Wuppie (Judith) - 30 jaar- Kraggenbrug - 1 maart 2008 - 2e kindje Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - 3e kindje Ebby - ? - ? - 1 maart 2008 - ? WendyD2003 - 29 jaar - Zuid-Holland - 2 maart 2008 - 1e kindje Siep - 37 jaar- ? - 2 maart 2008 - 1e kindje Mama33 - 33 jaar - Achterhoek - 2 maart 2008 - 3e kindje Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - 1e kindje Gizzy - ? - Gelderland - 3 maart 2008 - 2e kindje Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 4 maart 2008 - 1e kindje (eigenlijk 3e) Britt16 - 28 jaar - ? - 4 maart 2008 - ? Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 4 of 12 maart 2008? - 1e kindje Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 5 maart 2008 - 1e kindje MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - 2e kindje Nikkie - 26 jaar - Friesland - 5 maart 2008 - 1e kindje Tassie90 - 25 jaar - ? - 5 maart 2008 - ? Bianca84 - 22 jaar - Friesland - 7 of 12 maart 2008 - 1e kindje Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - 2e kindje Maanlicht - 28 jaar - ? - 7 maart 2008 - 3e kindje Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend) Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - 1e kindje Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - 1e kindje Rossi - 23 jaar - geheim - 9 maart 2008 - 1e kindje Jellie - 31 jaar - Gelderland - 9 maart 2008 - 1e kindje Marion26 - 27 jaar - Zoeterwoude - 10 maart 2008 - 2e kindje Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 11 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend) Jorine - 28 jaar - Arnhem - 11 maart 2008 - 1e kindje Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 11 maart 2008 - 1e kindje Daphne1976 - 31 jaar - Gelderland - 12 maart 2008 - 2e kindje Pooh69 - 30 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - 1e kindje Lidy - 31 jaar - Deventer - 12 maart 2008 - 1e kindje Lily (Lilian) - 29 jaar - Kwadijk (N-H) - 13 maart 2008 - 2e kindje Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 13 maart 2008 - 2e kindje Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 14 maart 2008 - 1e kindje Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - 2e kindje Eekje - 27 jaar - België - 15 maart 2008 - 1e kindje Princess (Inge) - 28 jaar - België - 16 maart 2008 - 1e kindje Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - 1e kindje Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - 1e kindje Buddy - 29 jaar - Noord-Brabant - 19 maart 2008 - 1e kindje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - ?- uitgerekend?? MaryJane - ? - ? - ? - 1e kindje Agenda 04 juli Mpje - Eerste afspraak gyn + eerste echo 09 juli Pinklady - Eerste echo 10 juli Pinklady - Eerste afspraak VK 12 juli Marion26 - Eerste afspraak VK 12 juli Wenneke20 - Eerste echo 13 juli WendyD2003 - Eerste echo 16 juli Divi - Afspraak gyn + eerste echo 16 juli Mpje - Tweede afspraak gyn + tweede echo 17 juli Emma29 - Eerste afspraak VK 18 juli Tassie90 - Eerste afspraak VK + eerste echo 19 juli Gizzy - Eerste afspraak VK + eerste echo 19 juli Bianca84 - Eerste echo 20 juli Lucifer99 - Eerste echo 23 juli Wuppie - Eerste echo 23 juli Faith and hope - Eerste afspraak VK 24 juli Cindy31 - Eerste afspraak gyn 24 juli Cornelia - Eerste afspraak VK 25 juli Faith and hope - Termijnecho 30 juli Jellie - Eerste echo 30 juli Eekje - Eerste afspraak gyn 31 juli Britt16 - Eerste afspraak VK 01 augustus Buddy - eerste afspraak VK + eerste echo 06 augustus Zico - Eerste afspraak VK + eerste echo 06 augustus Mamsie - Eerste afspraak VK 07 augustus Bianca84 - Eerste afspraak gyn 08 augustus Pooh69 - Eerste afspraak VK 09 augustus Nikkie - Eerste afspraak VK 13 augustus Maanlicht - Eerste afspraak VK 13 augustus Lucifer99 - Eerste afspraak VK 15 augustus Mamavan Jordy - Eerste afspraak VK + eerste echo 22 augustus Lucia - Eerste afspraak Gyn + eerste echo @ Wenneke ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen dat het allemaal goed zit!
Ik ga maandag 13 augustus naar de VK en een week later 21 augustus krijg ik een echo. Kan iemand dat toevoegen in de lijst. Hoe komen jullie die eerste weken door? Ik ben nog maar met 1 ding bezig! Gelukkig heb ik nog bijna nergens last van, beetje lage bloeddruk, beetje suf, maar verder voel ik me prima. En aan wie vertellen jullie het allemaal? Ik probeer mijn mond te houden, maar dat is zo moeilijk. Ik heb het mijn beide zussen vertelt en een goede vriendin, voorlopig hoop ik dat ik het daar bij kan laten.....
Hallo meiden, Hier gaat alles zijn gangetje. Erg slecht geslapen vannacht nou ja komende nacht maar beter dan. Was vanochtend ook weer wat misselijk, gaat gelukkig over als ik even wat heb gegeten. Pooh is het misschien een idee om die agenda apart te plaatsen? Nu word de lijst weer zo lang. Bovendien kan iedereen het ook wel onder zijn of haar banner zetten wanneer ze naar de gyn of vk moeten. Is het misschien een idee om het apart te zetten of gewoon weg te laten. We kunnen hier natuurlijk ook gewoon vertellen wanneer we er naar toe gaan. Dus: morgen moet ik naar de gyn etc. Want je onthoudt het toch niet allemaal... tenminste ik niet. Het is maar een voorstel. Dus dames wat vinden jullie? Wenneke: succes vanmiddag! Niet gelijk het ergste denken! Maar natuurlijk is het eng. Ik moet nog wel 4 weken wachten voor de 1e controle, dus dat lijkt nog ver weg. Heb trouwens nog niks gekocht, jullie al wel? Durf het nog niet aan. liefs Nikkie
Goedenmiddag Dames! Heel veel succes Wenneke , ga voor je duimen! Hier gaat alles goed, vannacht waren mijn borsten best pijnlijk.. vooral de zijkanten..Nu ik weer een bh aan heb voelt het wat fijner.. Heb sinds een dag of 3 wel moeite met het doorslikken van de foliumzuur tabl. Heb van die multi dingen van de DA. Prenatal nog wat. Schijnen goed te zijn. Slik ze al een maand of 10 en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Ik heb Moeders voor Moeders vanmorgen ook gebeld. Vorige keer maar een weekje aan mee kunnen doen.. Dus ga er nu weer voor! Had de vorige keer bij de MK zelfs een bloemetje ( in de vorm van een bloemenbon) gekregen van ze.. zo attent! Fijne dag!
zoals ik van de week al meldde doe ik ook mee met moeders voor moeders...zie de test in mijn album. ik kon nooit grote tabletten doorslikken, nog geen paracetamol. ben dus eerst begonnen met gewone kleine foliumzuur tabletjes...dit ging prima. maar ik wilde eigenlijk graag een multivitamine. nu heb toch gravitamon , van davitamon gekocht . en moet zeggen het slikken gaat met de dag beter! ik leer het nog wel eens. soms blijft ie halverwege steken maar dan drink ik maar veel water en gaat het toch goed wenneke heel veel succes vanmiddag , hoop dat alles helemaal goed zit!
weet ook niet goed hoe ik de 1e weken door moet komen.....gaat zoooooo langzaam......... zal blij zijn als ik et mag gaan vertellen , hier weet niemand iets...behalve een vriendin... moeilijk hoor
heb paar dagen geen bloed gehad net naar wc en is weer raak ben bang da niet goed is heb 1 voordeel geen buikpijn en toen aan pil was had ook bloedingen tussendoor
@ Nikkie en de rest, mij makat het niet uit wat de agenda betreft (ik had het bij de februari en januarimama's gezien.) Laten jullie even weten wat jullie willen. Wel of geen agenda en los of vast aan de mamalijst? Liefs pooh
Hééél herkenbaar. Wij hebben ook nog niemand iets verteld. Zo moeilijk. Het helpt natuurlijk wel dat zowel ouders als schoonouders op vakantie zijn . Maar toch we zouden het enerzijds zo graag willen vertellen en anderzijds toch nog willen wachten op de eerste echo...
@Pooh; even voor het lijstje, ik ben op 15 maart uitgerekend en het is mijn 1e kindje (voor mijn vriend zijn 4e ! Verder ga ik het weekend even rustig een verloskundige zoeken, met mijn lief. Hoe hebben jullie dat eigenlijk gedaan, gewoon in de gouden gids of zo
Het is zeker moeilijk om niks te zeggen. Wij hebben het alleen nog aan mijn ouders en zus verteld maarja ik merk toch wel dat ik wat beperkingen heb waardoor ik het heel moeilijk vind om niks te zeggen!
Ik heb mijn verloskundige voornamelijk op afstand geselecteerd. Je moet er toch wel regelmatig langs, dus leek mij het handig wanneer het een beetje in de buurt is. Zelf heb ik ook voor een praktijk met meerdere verloskundigen gekozen, mocht het niet helemaal klikken, kan je altijd terug vallen op een ander.....Maar via de mail en telefoon waren ze heel vriendelijk en behulpzaam, ik heb er een goed gevoel over.
Jellie, ik kon de vorige x ook niet meedoen, helaas, had ook een bloemenbon gekregen, echt super van ze! Wenneke, heb jij wel symptomen van zwanger zijn? Hoop voor je dat het goed zit, gelukkig heb je vanmiddag al een echo, duim voor je!
2testen thuis die positief waren en 3 by de dokter dus jah me pborsten kan ik niet eens aan komen me buik s dikker geworden en misselijk hoezo symptomendenk as die 5testen positief zyn wel goed zal zijn he
In mijn plaats is er maar een verloskundigenpraktijk met 5 verloskundigen, dus gelukkig hoefde ik niet te kiezen en het is een straat verder als waar ik woon!