ha meiden, @Mili, Alvast heel veel succes voor woensdagochtend met de 20 weken echo. Natuurlijk duimen we voor je! @Lievebeestje, Wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo! Je hebt mooie foto's in je album staan van jullie jochie. @Pearly, Wat fijn dat alles goed was met de echo! En gefeliciteerd met jullie jochie! leuk leuk! @Dieudonnee, Veel succes morgen bij de ha/vk. @Pooh, Graag gedaan hoor meis Vanavond kreeg ik toch weer een rare buik pffff. Het leek wel of ik giga nodig voor de grote boodschap naar het toilet moest maar dat hoefde ik helemaal niet . Jeetje sinds vorige week heb ik wel vaker dat ik zo'n buik krijg. Is dit misschien een harde buik? Als ik dat gevoel krijg zeg ik altijd tegen ukkie, je blijft toch wel zitten he veilig en warm bij mama in d'r buik? Ook verlies ik nog steeds veel afscheiding. A.s. woensdag moet ik naar de verloskundige toe, ik ga het toch eens allemaal vragen, want ik maak me best heel erg zorgen....... Morgen komen ze nog even nameten voor de gordijntjes, en als alles klopt denk ik dat ze ook wel heel snel komen. Ben zo benieuwd haha.... Meiden ik wens jullie een goede nacht en tot morgen. Slaap lekker liefs Divi
Goeiemorgen allemaal! @ Divi heel veel beterschap en bedankt voor het opzoeken van de adresjes! Ik ga me nu maar omkleden. dadelijk stagebezoekjes in de omgeving eindhoven en den bosch doen. Voor de mensen met een echo vandaag succes!
volgens mij waren er veel dames die deze week de echo krijgen: veel suces en plezier! Vandaag m'n vrije dag. Even wat toets cd's copieren en een dvd-serie die ik in de les wil gebruiken bekijken en dat is het. Heb gister heel hard doorgewerkt zodat ik niet ook nog eens 3 uur nakijkwerk heb vandaag.......iets relaxter
Hallo! Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's! En voor iedereen die deze week de/een echo heeft: succes! Vandaag bij de VK geweest.. aangegeven over de pijn in mijn bil.. Komt idd door de zwangerschap (hormonen,verweking van banden/spieren, zenuwpijn..) Wat ik nu kan doen, moet mijn rust nemen.. en ja das nou net waar ik niet zo goed in ben.. Ik moet/kan contact opnemen met mijn arbo-arts en dan overleggen wat verstandig is.. En hoe dat ingepalnd wordt in het rooster (heb zoveel vragen omtrent dat stukje, ga ze zo maar ff opschrijven..) Goed vandaag maar eens bellen met mijn regiomanager over dit alles, maar makkelijk is het niet (is nogal een stap voor me om me ziek te melden uberhaupt en nu hebben we het over 'rustiger aan doen'...) Maar goed, ik ga zo werken en hou jullie op de hoogte.. Toch wel fijn dat ik gewoon ff mijn verhaal kwijt kan.. Ga straks proberen om op iedereen te reageren.. Liefs Miekje
ik heb net een pretechoburo gebeld en kan vanavond al terecht. Ik wou een afspraak maken voor over een paar week maar ze zei je kan vanavond ook wel komen.Ben weer erg benieuwd dus ik zei dat ik vanavond dan wel zou komen.En donderdag de 20 weekse echo.Twee keer deze week kijken naar de beeb heerlijk. @miekje ik heb ook sinds twee week af en toe pijn in mijn bil en gisteren had ik daar de hele dag last van.Erg vervelend allemaal.
@Divi: mijn gyn raadde me aan om 's avonds minder te eten, omdat ik ook dan last had van wat ik een 'harde buik' noemde. Sindsdien is het wel beter... Goeiemorgen allemaal trouwens
Hallo meiden, heb die weekend niet echt de tijd gehad om bij te blijven met alle verhalen, dus ben nu een beetje aan het bijlezen... Heeft iemand ook ontzettend veel last van haar benen? Ik heb sinds een paar dagen het gevoel alsof ze ontzettend moe zijn, en dat gevoel heb ik soms als ik net een uurtje wakker ben. Gister had ik het op mijn werk ook, ik wist van gekkigheid niet hoe ik moest zitten. ](*,) Klinkt dit bekend bij iemand?!
hallo allemaal Net naar de ha/vk geweest. pijn in mijn buik komt door de banden en mijn litteken van de blinde darm...... Heb wel een lichte schimmel Helaas, hij zei wel dat veel vrouwen dit hebben tijdens de zwangerschap. We doen er nu niets aan, het jeukt namelijk niet...als het niet minder is over 3 weken bij de controle een kweekje zetten, om uit te sluiten dat er geen bacterie is.... Ben wel weer gerustgesteld, vind het alleen altijd zo vies een schimmel, voel me dan ook vies, terwijl ik er niks aan kan doen.... Vanmiddag echo.....tweede, ben weer benieuwd! Iedereen die vandaag een echo heeft, succes iedereen die zich wat minder voelt vandaag, kop op! en ja, van gekkigheid niet weten hoe je moet zitten, daar kan ik wel van meepraten! Succes!
Hoi, Hier ben ik weer. Gisteren echo gehad en alles zag er gelukkig goed uit dus ik ben weer gerust gesteld. Nu mag ik me aanmelden bij het ziekenhuis voor leerlingen echoscopisten dus dat ga ik zeker doen want dan zie ik mij beeb nog een keer en dat voor niks plus gratis verassing! Vanmorgen toch maar naar de huisarts geweest omdat ik daar beneden veel last had en nu heb ik dankzij de antibiotica van mij blaasontsteking een infectie opgelopen. Dus maar weer aan de zalf en pillen. Net met me werkgever een gesprekje gehad omdat ik vrijdag na mij verlof vrij wil zijn. Nu kan ik dat niet zwart op wit krijgen omdat de kans er is bij ziekte en vakantie dat ik terug moet komen,maar dat is zo ook op donderdag en die dag ben ik altijd vrij dus ik vind het geen bezwaar. Wel lekker straks dan hoef ik alleen maar maandag,dinsdag en woensdag te werken,als er niemand ziek is of vakantie heeft. Nu moeten ze wel eerst iemand vinden die op vrijdagochtend voor mij wil werken dus ik hoop dat dat zo is gebeurd ik wacht met spanning af. Iedereen die vandaag een echo heeft veel succes! Groetjes van mij
moest vorige week urine na laten kijken of blaasontsteking weg was ja zegt de assistente we hebben het opgestuurd naar ziekenhuis en je krijgt nog een kuur.dus moest vandaag opnieuw urine laten controleren dus belde netjes half 12 voor uitslag, ja zegt assistente het staat op kweek en moet je morgen voor terug bellen dus ik vraag zo en de uitslag van het ziekenhuis, toen hoorde ik de andere assistente zegge eerst overlegge met de dokter zegt ze tegen mij bel vanmiddag maar terug we moeten eerst overleggen. ben bang dat ze weer wat gevonden hebben en het gaat al vanaf begin dat vanalles mankeer wort er niet meer goed van
Ik ken dat wel... zit geregeld bij de ha/vk. Zei vanmorgen al, daar ben ik weer eens...een beetje schaamtevol! Gelukkig gaat hij er erg goed mee om, beter komen dan met onzekerheid rondlopen! De een heeft nu eenmaal meer last van van alles dan de ander..... Succes met de uitslag en het komt vast wel goed!
fijn te weten dat ik niet de enige ben die van alles heeft hahaha van ziekenhuis was uitslag goed morge belle voor de uitslag van urine kweek
Meiden, Heb 2 foto's van het wiegje in mijn album staan. De bekleding en zo moet nog ter zijner tijd komen. Hier komt onze uk dus in te liggen als hij geboren is. Ook heb ik nog een buikfoto geplaatst met bijna 22 weken. Ik vind het nu net lijken of mijn buik een groeispurt doormaakt. Hij is best behoorlijk gegroeid in korte tijd. Wenneke: fijn dat de uitslag goed was nu nog wachten op de kweek. Hoop dat ze niks hebben gevonden. Er kreeg iemand weer een jongen (ben ff de naam kwijt en kan zo niet terug lezen) maar gefeliciteerd. De jongens gaan hier wel goed zeg. Vandaag weer aan het werk gegaan in de kraam. 3 uurs zorg maar. In mijn woonplaats ook nog dus lekker dichtbij.
Ha meiden, @Pooh69, Heel erg graag gedaan hoor meis. Ik hoop dat er wat voor jullie tussen zit en dat je er wat aan hebt. Jij ook dank je wel! @Miekje1982, Ook al is het moeilijk, maar denk maar aan jezelf hoor meis en aan jullie ukkie. Ik zit nu ook thuis met een fikse blaasontsteking. Ik vond het ook moeilijk om me ziek te melden, maar ben blij dat ik het heb gedaan. Morgen moet ik naar de vk en dan zal ik eens horen hoe of wat. Succes meis! @Redone, Veel plezier vanavond met de pretecho! @Dieudonnee, Ik wilde je succes wensen voor de echo. Ik denk dat je inmiddels bent geweest. Hoe was het? @Buddy, Wat leuk zeg dat je je aanmeldt bij de leerlingenechoscopisten. Leuk dat je er ook nog een gratis verassing bij krijgt! Inderdaad en je ziet je ukkie nogmaals een keer leuk zeg! @MamavanJordy, Meid wat een leuke wieg zeg! Deze komt dan als jullie babe is geboren op de slaapkamer te staan bij jullie voor een bepaalde tijd? Je hebt een mooie buik meis! @de meiden met blaasontsteking en (schimmel)infectie, Er zijn een hoop meiden met blaasontsteking zeg in deze topic. Ik hoop dat het voor jullie snel over is meiden. Je hoort het inderdaad vaker dat vrouwen die zwanger zijn sneller vatbaar zijn voor een blaasontsteking en/of schimmelinfectie. Of een bijwerking van de kuur van de blaasontsteking. Ik moet nu ook nog 2 dagen het kuurtje slikken en dan is het kuurtje af. A.s. vrijdag zal ik nog even een afspraak maken bij de huisarts om te kijken of de blaasontsteking daadwerkelijk wel helemaal weg is. Ukkie is vandaag weer erg aktief. Vooral 's morgens als we wakker worden tot een uur of 11. Dan begint ukkie weer rond een uur of 4 tot een uur of 6. En dan vanavond weer voordat we naar bed gaan. Dit is nu al een paar dagen zo achter elkaar..... Ik heb namelijk de tijden even opgeschreven vind dat wel leuk hihi..... Morgen mogen we weer naar de verloskundige. Ik ben benieuwd. Heb me vragen lijstje al klaar. Wat gaan jullie eten vanavond? Meiden alvast eet smakelijk voor straks, en ik kom straks nog even kijken. Tot straks lieve meiden liefs Divi
zo ik waai ook ff snel langs we gaan zo weer naar de verjaardag van mijn schoonzus dus ik heb geen tijd om op iedereen te reageren zie wel dat het gelukkig nog steeds goed gaat met de 20 weken echo's SUPER hier gaat het ook wel ben erg moe nu maar morgen weer lekker vrij en dan maar eens ff uitslapen en was nieuwe kleding kopen mijn gekochte broeken van 10 weken gelden zijn te groot...... zakken zo van mijn kont af ! nou ik ga lekker gebak eten meissie fijne avond en tot morgen knuf emma
Zo vandaag de babykamer en kinderwagen besteld. Jeetje daar komt heel wat bij kijken, maar vond het wel leuk. En we hebben een leuk mexx truitje en mexx jurkje gekocht. Was er zo verliefd op. En er was ook nog eens 25% korting op alle babykleertjes, dus ook de nieuwe mexx-collectie. Dus weer helemaal happy. Morgen de 20 weken echo in het ziekenhuis, altijd spannend. Groetjes Cindy
waaaaah spannend...nog 1 nacht slapen en dan de 20 weken echo! Hihi ben zo benieuwd.... [-o< dat alles goed is. Mn man zei al, morgen wordt een babydag, hihi lief he? Kus, Mili
Zo...ff buurten... Ik lees wel altijd mee hoor, maar laat geloof ik weinig van me horen (lezen). Morgenochtend uitgebreide echo, best spannend eigenlijk ... ze zien natuurlijk heel veel. Maar goed... probeer maar gewoon posi te blijven denken he? Inmiddels ook een keer een buikfoto in mn album gezet, van vandaag. Ik vergeet die dingen altijd, maar is natuurlijk wel leuk om te hebben, achteraf. Verder maar proberen vanaaf vroeg naar bed te gaan. @ Divi : kzit nu lekker mn makkelijke roni (zoals wij dat noemen, hihi) weg te knagen.