Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0

#-o oh ja jij hebt ook de echo he morgen? We lopen gelijk...haha was ook zo....
    Succes meid, posi denken doen wij ook.... zit ondertussen nagel te bijten ;) ;)

Liefs,
    Mili

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik weet natuurlijk dat het allemaal goed zit met onze kleine meid!
    Maar je weet het nooit hé?

Succes morgen hé!

Groetjes Cindy

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo!

Ik heb gisteren mijn kinderkamer besteld bij gardo! en de kinderwagen kreeg ik vrijdag al! ik kwam de echo foto's laten zien aan mijn ouders en toen stond de wagen daar in de gang! zo lief!

Vandaag heb ik alleen een hele slechte dag gehad, ik had erg veel pijn in mijn buik een soort kramp als soort bal ter hoogte van mijn navel! Alsof mijn buikspieren de hele tijd aangespannen waren zonder dat ik iets deed. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik heb de vk gebeld en zij zij dat ik naar huis moest gaan(ik was op mijn werk) en in bed moest gaan liggen om te rusten.. Als de pijn erger werd moest ik het spoednr bellen
    Ik ben toen naar huis gegaan en in bed gaan liggen. ik heb nu geen pijn meer maar nog wel een harde buik.. ik voel me nog zo onzeker! hoe weet ik nou of het nog goed zit?

Heeft iemand een tip of kan iemand mij geruststellen?

groetjes

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    wow....meiden ik ben zo blij..

Wat ben ik een trotse aanstaande mama! :) Vanmiddag mochten we nog een keertje voor een echo, omdat het hartje de vorige keer niet goed te zien was....
    Het was weer zoooo mooi! Het kindje lag nu anders. Alles was zo goed te zien. Het hartje is prima in orde!(l) :heartbounce:
    De kleine was erg druk met schoppen. Erg leuk om dat wat je voelt er nu bij te zien!
    Ook had de kleine de hik, vervolgens zagen we het mondje opengaan en een lekkere slok vruchtwater nemen!
    We hebben 3 mooie foto's meegekregen! Die komen natuurlijk weer hier te staan.
    Ook waren opa en oma erg blij om hun nieuwe kleinkind te zien!

Echt zo geweldig allemaal!

Voor iedereen die morgen de echo heeft!
    Geniet ervan!

5. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Ik heb ook zoveel pijn in mijn buik....ik ben op aanraden van iedereen hier vanmorgen naar de vk geweest!
    Dat was de grootste geruststelling.
    Ik zou gewoon bellen en vragen of je mag komen!
    Je weet het toch niet, het kan natuurlijk heel goed dat je een dag harde buiken hebt gehad, maar wil je er zeker van zijn, dan zou ik gewoon bellen en gaan!
    Succes meis

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Voor alle meiden die morgen hun echo hebben,heel veel plezier :p

7. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Heyla !

@Cindy en Milli en andere echodames : succes vandaag !

Hier gaat het zn gangetje. Soms vermoed ik dat ik ook een schimmelinfectie heb, vanwege mn afscheiding, maar ja, verder geen last.
    Gisteren wel een harde buik, toen ik veel had rondgesjouwd.

Maandagavond mijn eerste yogales gehad. Op zich best aardig, maar even wennen....
    Zwanger &fit, wat ik deed toen ik in Breda woonde vond ik geweldig....hiervan weet ik het nog niet zo goed.

Vandaag laatste dag proeftijd en vrij....dus tenzij ze me vandaag telefonisch ontslaan...dan ben ik mn proeftijd door...pffffff

Vanmiddag ga ik met mijn dochtertje naar een concert van KUS !
    Helemaal leuk !

XFD

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    goedmorgen meiden

@dieudonnee ik heb ook al paar weken met vlagen last van buikpijn en soms zo erg dat niet op me benen kan staan :( moet dalijk weer op controle bij vk en zal het nog een keer aangeven

@iedereen wie heeft het gelezen van liesselotje1980 dat iemand haar account heeft gekraakt en ze niet dood is :evil:

10. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ik sta hier echt boven hoor meiden,

elke negatieve energie (boosheid) vind ik verspilling

Diegene krijgt zijn portie ellende in het leven nog wel.

XFD

11. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Het is grof zoiets te doen, maar daar laat ik het bij!

Goeiemorgen verder, hier alles prima, althans dat denk ik. Ik maak me zo'n beetje zorgen omdat ik nog steeds niet echt de baby voel. Soms wel van die trillingen waar ik het vorige week over had, maar dat is het ook... En ik ben nu toch bijna 20 weken ver...

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    lylia ik voel de baby nu pas een beetje maar dan soort plopjes dat s bij iedereen verschillend hoor :) komt bij jou ook wel

13. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik hoop het, ik voelde die trillingen al zo snel (aan 14 weken), dus ik hoopte dat ik ook snel 'meer' zou gaan voelen :)

14. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Gister vrije dag. Vanaf 16.00 werd ik moe en ziek. Voel me nu nog niet goed, maar door roosterwijzigingen heb ik maar les van half 11 tot half 1. Het moet maar......
    Op dit soort dagen kijk ik echt uit naar m'n verlof. Ben zo kapot zo nu en dan!

Belachelijk zeg om overlijdensberichten te verspreiden. Heb direct opgezocht destijds wat helppsyndroom precies is en vond het een angstig bericht. Daar werd geschreven dat het wel eens voorkomt dat vrouwen of het kind komen te overlijde op het kraambed. Zou het in zwangerschap niet eens kunnen? En eerst de kindjes enb dan de moeder......ook ongeloofwaardig? Ik weet het niet.
    Snap niet waarom ze zelf niet eerder heeft gereageerd.......

Nou, zal vanmiddag wel weer ff langfskomen. Zo eerst maar ff lesgeven

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ben een bord Brinta aan het eten,en mijn lepel blijft er recht op in staan.
    Vind het nog lekker ook nog :rolleyes: :) :)

16. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    (grrr, net een bericht getypt, wil ik posten en is m'n verbinding eruit en bericht weg...)

Goeiemorgen!

@Bianca: succes met werken vandaag!

@ Nathalie: tja, zo'n zwangerschap doet rare dingen met je eetlust, dat blijkt!

@Mili en Cindy: fijne echo vandaag! We hopen snel te horen of alles goed was!

Hier gaat alles lekker z'n gang. wel een erg drukke week. Heb gisteren en eergisteren gewerkt en morgen en overmorgen heb ik 2 dagen cursus aan de anderen kant van het land, betekent dat ik een slaap-oppas moet regelen en zo. Bah, altijd zo'n gedoe en ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker om van huis weg te zijn nu. Maar ja, dit moet nu even gebeuren. Hierna nog 1 keertje 2 dagen en dan zit de cursus er weer op!

Even een 'luchtige' vraag:
    Ik ben in de winter een panty-drager (met korte broeken, rok of broek net boven de laars). Tot nu toe heb ik alleen positie-panty's kunnen vinden vanaf 60 denier (= bijna een maillot). Wie o wie weet waar ik positiepanty's kan kopen in 20 denier? Ik rol 'm nu naar beneden zodat 'ie onder m'n buik valt, maar dat zit niet lekker meer.
    Graag jullie tips...!

Groetjes,
    Mamajo

17. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant

:) :) :) :) IKKE OOK !

XFD

18. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Jeetje echt belachelijk zeg om zo'n verhaal te verzinnen. Steek er verder ook geen energie in maar wil wel even zeggen dat het wel degelijk mogelijk is om te overlijden aan het helppsyndroom, zowel jijzelf als je kindje. Meestal openbaart het zich pas in de 2e helft van de zwangerschap vandaar dat ik het al een vreemd verhaal vond.
    Ook een sterk verhaal dat iemand anders haar account heeft gekraakt, ik vraag het me af :(:
    Maar goed daar komen ze dan wel weer achter. Wel ziek als je zo aan aandacht moet komen. Maar goed er zijn mensen....

Hier gaat alles wel oke. Mijn 1e werkdag zit erop en het viel me toch best wel zwaar zo'n lange dag. En nog een tegenvaller, waarschijnlijk is het alleen tot eind november en komt er dan in december een zieke medewerker terug (was overspannen) voor halve dagen. Waarschijnlijk ben ik dan niet meer nodig. Nou ja we zien wel.
    Voor die paar weken is het wel leuk maar het is wel een stapje terug in mijn werk. Ik voel me nu meer een stagiaire. Moet veel typen en dingen uitwerken, niet echt mijn favo baan maar ja het is maar tijdelijk.
    Voor de rest wel leuke collega's dat scheelt. Wel allemaal wat ouder.

Iedereen die vandaag een echo heeft: succes! Tot nu toe alleen maar goeie berichten dus ik hoop vandaag ook weer.
    Mijn schoonzusje heeft vandaag de 12 weken echo, ik ben erg benieuwd!

liefs

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Oh ja net een afspraak gemaakt voor een pretecho. Met 26 weken en een paar dagen hebben we die, op vrijdag 30 november.
    Nu al zin in!
    Nog een paar weken en dan is de baby echt levensvatbaar. Wel een mijlpaal, maar het is niet zo dat ik daar echt naar toe leef.
    Gister voelde ik de baby de hele dag door schoppen, vandaag tot nu toe nog niet echt.
    Hij zal toch wel eens slapen :confused: Las ergens dat ze nu rond de 16 tot 20 uur slapen.
    Ik voel 'm vaak s middags en s avonds en s ochtends vroeg als ik naar de wc ben geweest (tussen vier en zes). Hopelijk is ie na de bevalling niet om vier uur s nachts wakker :p

20. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    goedmorgen

Wat een raar verhaal idd van lieselotje.

Gisteren een pretecho gehad.Nou we hebben een echte druktemakertje.Hij lag geen moment stil en ze moest wel 20 minuten goed zoeken naar het geslacht.Maar uiteindelijk toch gelukt en we krijgen nu voor 100% een jongetje.Ligt helemaal opgekruld met zijn tenen bij het hoofdje.
    Morgen de 20 weekse echo.

@ de meiden die vandaag de echo hebben succes.

Deel Deze Pagina