Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Dieudonnee super mooie foto's! Over dat reageren...nu had ik gewoon twee schermpjes geopend, maar heb niet altijd puf om dat zo te doen! ;)

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Cindy heb je een winterjas voor jezelf gekocht bij prenatal? Ik ben ook nog op zoek, maar kan nergens ene leuke vinden! ;)

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb ook niet altijd de tijd en puf en als ik een dag niet gereageerd heb is het ook niet mogelijk om op iedereen te reageren maar ik hou het lezen helemaal bij !
    en de laatste nieuwtjes daar reageer ik op... ik probeer ook elke dag ff wat te laten horen ! maar kan niet altijd hoor !
    ik ben lekker aan het bankhangen maar wou ff kijken of alle echo's goed waren en ik zie allemaal posi berichten ! super meiden !
    pffffffff ik ben moe en de kleine is toch aan het schoppen al de hele dag !
    kinderdisco bij emma buik ha ha

4. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ja, ik heb een winterjas voor mezelf gekocht.
    Ik vond hem wel leuk.
    Het is een mamalicious!

Ik vond hem niet te duur.
    €65,-

Babyplanet heeft hem ook.
    Ik ben er heel blij mee.

Vond ook nergens een leuke!

Groetjes Cindy

5. Jannie83

Jannie83 Lid

2 okt 2007
    56
    0
    0
    Assen
    Hallo iedereen,

wat leuk om van iedereen goede berichten te horen! Ik probeer alles en iedereen zo goed mogelijk bij te lezen maar zie nu al dat ik nog 3 pagina's te gaan heb... Ik heb er momenteel ook weinig puf voor, om heel eerlijk te zijn. Deze week moet ik 6 dagen werken en in wisselende diensten, dus regelmaat zit er ook niet helemaal in en sinds vandaag zit mijn mannetje thuis met een 'burn-out'. Om maar op zijn 'Toppers' te zeggen: Ik heb er de kracht niet meer voor!

6. Jannie83

Jannie83 Lid

2 okt 2007
    56
    0
    0
    Assen
    Hallo iedereen,

wat leuk om van iedereen goede berichten te horen!
    Ik probeer alles en iedereen zo goed mogelijk bij te lezen maar zie nu al dat ik nog 3 pagina's te gaan heb... Ik heb er momenteel ook weinig puf voor, om heel eerlijk te zijn. Deze week moet ik 6 dagen werken en in wisselende diensten, dus regelmaat zit er ook niet helemaal in en sinds vandaag zit mijn mannetje thuis met een 'burn-out'. Om maar op zijn 'Toppers' te zeggen: Ik heb er de kracht niet meer voor!

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi Meiden,

Ik kom ook even weer om het hoekje gluren.

Pooh, wil je even op de lijst veranderen dat ik weer een jaartje ouder ben. Ik ben nu 34.

Morgenvroeg hebben wij een echo. ik ben zo benieuwd of we een jochie of een meisje krijgen en of alles goed is. Erg spannend hoor.

Ik ga nu lekker mijn bedje in.
    Ik kom morgen of overmorgen wel even langs om te melden hoe de echo was.

Trusten allemaal! Groetjes Maranka

8. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meisjes,

Ik ben een beetje vroeg, maar kon niet meer slapen.....hihi :oops:

@maranka : toitoitoi vandaag !

@emma : de buikband ligt klaar hoor, knallen met die hap ! ;)

@divi: yoga was wel oké, maar ik moet erg wennen aan die diepe ontspanning. Ik ben best wel een hectisch mens, dus ik had zeker 5 keer iets van...ik sta nu op en loop weg, haha. Niet gedaan hoor...moet het gewoon proberen.

@mpje: proficiat ! Heel toevallig trouwens, maar toen ik rond de 20 weken van de eerste was ben ik ook naar Hong Kong geweest ! (en Japan) Helaas hartje zomer, dus de "geisha's vielen dood van het dak". (mussen hebben ze daar niet, vandaar ;) ) Heb je lekker geshopt in Hong Kong ? Ik heb daar toen een zwangerschapskorset gekocht met schouderbanden. Dat was echt het meest ideale ooit ! Het was een soort buikband, maar dan met rug en schouderversteviging. helaas uitgeleend en nooit meer teruggezien.... :(

@jannie83: sterkte !

@cindy31`: Beetje jammer van je (toch goede) echo, maar je hebt wel een keileuke jas gekocht zeg ! Ik wou dat Mamalicious ook een fatsoenlijke maat 44 verkocht........

@nikkie : da's zwaar voor je hoor.... ik herken een deel van je verhaal.

Ik heb 15 zware jaren gehad toen mijn vader een nieuwe vrouw had en mijn moeder een nieuwe man. Ging op mn 17e het huis uit. Mijn moeder een paar jaar niet gezien, band was toch al matig, want zij was altijd overspannen of bijna. Mijn paps en ik hadden een hele sterke band, maar met komst stiefma werd alles anders. Ons leven werd 1 grote soap..brrrrrr Ik dacht dat het nooit meer goed zou komen maar nu :
    Mijn paps was maandag 4 jaar gestorven, maar we hebben gelukkig nog goed gepraat voor zijn dood. Hij heeft zich zelfs veronschuldigd voor alles. Mijn mams en ik zijn tegenwoordig 2 handen op 1 buik. Met mijn stiefvader gaat het prima. Mijn stiefmoeder heeft nu een relatie met een oom van mij en sindsdien gaat ook dat prima....tsja
    Ook hier was wel wat therapie voor nodig hoor ! ;)

En mn schoonouders.... Ik heb een schat van een schoonvader, maar mijn schoonmama en ik zitten niet op 1 lijn. Ik ben supergevoelsmens en zij is superrationeel. Snapte niet dat ik verdriet had om een miskraam half jaar terug. Nergens voor nodig... :rolleyes: Vaak botst dat.
    Verder willen ze nogal eens te ver gaan in hun analyses van mij. Ik heb iets meer meegemaakt dan zij, dus ben ik voer voor psychologen, hihi.
    Soms erg vermoeiend.

@Nathalie : hoe is het nou op het thuisfront...?

@pooh : Ik was gisteren dichtbij jou voor het concert van KUS !
    Dochterlief heeft genoten en ik vond het ook wel "vet" haha :D

Ooooooooooooooooooooooooooooooh heb ik zoveel geschreven....? :oops: :oops: :oops: :oops:
    sorry hoor....

XFD

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ maranka: succes vandaag!

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Maranka succes vandaag

Ik heb vandaag ook de echo om 10 uur.Ik ben ook heel benieuwd,vind het wel spannend.
    Gisteren heb ik het bedje in elkaar gezet en de commode en kast op zijn plek gezet.Morgen zal ik spulletjes uitzoeken van mijn zoontje wat ik weer kan gebruiken voor de kleine.Heb nog zoveel katoenen luiers ed voor het afdrogen en slabbetjes en washandjes.Heb niet zoveel nieuws nodig.Ik koop wel wat nieuwe kleertjes.

Jullie horen van mij.

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo goedemorgen meiden
    hier niet zo lekker geslapen ik heb erg last van mijn rug maar ben toch maar ff blijven liggen ! had zo'n honger dat ik er wel uit moest ... en moet om 12 uur gaan werken tot 8 !
    maaaaaaar morgen lekker vrij dagje moet naar ziekenhuis voor gesprek over de bevalling en om daar een stukje geruststelling in te krijgen ..

Meiden met de echo's heeeeeel veel succes vandaag en kom eens met wat meiden hier !
    ik blijf zeggen dat het bij ons een meissie wordt ook al weten we het niet en volgensmij heb ik het nu zo vaak gezegd dat ook iedereen onze schat al als meissie beschouwd !
    ha ha en dat terwijl ik altijd dacht de 1e een jongen want een grote broer lijkt me toppie !
    FD om die band ha ha ! en meid jij hebt idd al genoeg af mogen zien ... ben je de maandag nog "goed"doorgekomen ? en onbegrijpelijk van je schoonmoeder die opmerking .... over jullie miskraam .... wat kunnen mensen toch soms ondoordachte lompe opmerkingen maken zeg ...
    Maranka nog gefeliciteerd en ben maar blij dat ik niet door de comp voor je kan zingen ha ha dat is dan mijn kado voor jou hihihihi ;)
    jannie dat is niet zo mooi vn je mannetje ! kijk je ook wel uit voor jezelf dan want werken en voor hem zorgen en zwanger zijn is niet nix meissie ! als je knuffels nodig hebt kom je ze maar lekker hier halen hoor en kan me voorstellen dat je dan niet altijd tijd hebt om te beppen hier !
    cindy wat een gave jas ik zal toch ook maar eens gaan kijken ! en 65 euro is idd betaalbaar hoor
    pooh ik typ altijd een stukkie en als ik terug wil lezen van anderen klik ik op voorbeeld en dan zie je onder wat je zelf hebt getypt een flink gedeelte van het voorgaande staan en zo reageer ik op iedereen ! ;)
    zo ben ik weer lekker bij ! ben alleen nog erg duf !

Er lag een lief brieffie van mijn man op de aanrecht !
    love jullie 2 en maak er samen een leuke dag van ! ha ha zo lief die zit voor in mijn agenda ! kan ik lekker nog ff spieken vandaag ..
    mag ook wel hij werkt zo veel op dit moment we zien elkaar bijna niet.. grr :evil:
    ach als het goed is wordt het snel minder druk en dan gaan we lekker de babykamer schilderen en inrichten !
    eindelijk !
    kan hij ook wat meer helpen in het huishouden want merk nu wel dat het zwaarder begint te worden .. hebben jullie dat ook ?

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    FD Gaat goed!
    Ze zijn verhuist ;)
    De rust is weer helemaal terug!
    We zijn druk met kamertjes aan het verven.
    Babykamer hoeft niet veel aan te gebeuren,dat was al een mooie
    Ajaxkamer en dat combineer ik met leuke rood/witte assecoires<----als ik het zo goed schrijf

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Gefeliciteerd met je verjaardag Maranka!
    34 is een mooie leeftijd ;)

Veel plezier met de echo vandaag

14. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,

Net een e-mail gehad van leerling echoscopiste vanuit het ziekenhuis maag woensdag 7 november komen dus krijg ik weer een echo wat ik helemaal niet erg vind.
    Morgen heb ik het druk dus zal niet veel lezen.
    Ik word namelijk weer een jaartje ouder 30 alweer en iedereen komt gezellig op de koffie!
    Zal morgenavond ook kapot zijn maarja zaterdag lekker de hele dag niksen.
    Verder voor de rest met een echo veel succes.

Groetjes

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hallo Meiden

Vanmorgen de echo gehad.Alles zag er goed uit.Beeb lag eerst in stuit maar later niet meer.Was weer erg bewegelijk.

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    meiden gefeliciteerd met de goede echo s

ben net terug van gezinne beurs en ben kapot pfffff ga lekker bedje in

en ben veel geld armer hahahaha en het was een gekkenhuis pffffffffff

17. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares

Die heb ik ook! paar weken terug gekocht! hihi, weinig keuze he? Vond 'm wel stoer en niet duur en zeer fietsgeschikt.

18. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ze weten het op mijn werk....hèhè !

We hebben er hartelijk om gelachen. Idereen wist het allang maar durfde er niet over te praten en mijn baas.......de belangrijkste...
    die wist het dus NIET ! Pas sinds 3 dagen, toen hij terloops aan de directeur vroeg of er iets met mij was.....ivm mijn forse bouw ;)
    hahahahahha :) :) :) Durfde niks aan mij te vragen :) :)
    Weet je wat de directeur toen zei ? O ja da's waar ook, die is inderdaad zwanger :)

Ik vind het echt een mop !

XFD

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Dames met goede echo, van harte!

20. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    even een buikfotootje! ben er erg trots op , mooi bescheiden mini buikje!

21e wk :

Deel Deze Pagina