Mooi buikje lieveheers ! Ik heb nu ook voor het eerst een foto geplaatst van mijn buik....... Is het wat ? XFD
sorry dat ik niet op iedereen reageer ik kan het ook bijna niet meer bijhouden @jannie83: wat erg zeg heb even geleden gelukkig al weer ook een burn out gehad ik hoop dat jouw ventje er beter en sneller bovenop komt! heel veel sterkte! @lievebeestje: idd mooi bescheiden buikje ik heb ook een bescheiden buikje en ben er ook enorm blij mee al komt de rest misschien nog voel me de laatste dagen niet zo best ik had al een paar dagen een bloedsmaak vaak in mijn mond maar als ik dan even keek kon ik niets vinden ik werd ook een dag wakker en er zat bloed in mijn mond was wel wat ongedroogd omdat ik het die dag benauwd heb gehad en met mond open had geslapen ook weer niets kunnen vinden dacht dat het misschien met poetsen was gebeurd mijn tandvlees is veel gevoeliger geworden namelijk maar nu vandaag dus weer en ik keek in de spiegel en ik zag nu dus wel bloed vanuit mijn kies komen denk dus dat daar iets niet best zit ik voelde me behoorlijk flauw al vraag ik me af of het kan van een beetje bloed verliezen of nu van de lage bloeddruk alleen heb echt wel even een tijdje moeten gaan liggen schiet dus allemaal niet zo op, morgen maar de tandarts bellen en hopen dat ik niet netals de vorige keer 2 weken moet wachten want denk niet dat ik dat door kom nog een keer hij had het de vorige keer ook kunnen zien denk dat mijn kies netals aan de andere kant eerder gespleten is ofzo nou goed het doet wel geen pijn scheelt ook wel de vorige keer heb ik echt 2 weken amper kunnen eten en slapen van de kiespijn kindje beweest trouwens echt flink iedere dag het vind het zelfs niet prettig als ik voorover buig of aan de pc zit slapen word hier steeds vervelender liggen op mijn rug gaat niet en op mijn rechterzij ook niet zonder een kussen extra nog meer hier die alleen op hun linker zij kunnen slapen?
wouw wat een lieve buiken zeg ! ik kreeg vandaag al de opmerking of ik een drieling krijg ... en of ik al uitgerekend ben .... en dat bij de 1e ! mijn borsten zijn ook echt formaat watermeloen hoor niet normaal ik pas nog maar net in mijn E cub nou zie straks nog maar eens een bh te vinden ik vind het zo niet leuk hoor ... sorry maar ik dacht zelf ook zo pas op het eind te zijn en niet met 23 weken ben pas 3 kilo aangekomen maar ik lijk wel een vrachtwagen echt waar meiden en de opmerking olifantenbuik heb ik ook al gekregen grrrr bah ik ga zo naar bed ik heb last van hormonen en ben er klaar mee voor vandaag
Hahaha had eerst een foto gemaakt in BH,maar op de pc zag ik dat mijn tiet eruit stak. BH is te klein geworden Yeah van een B naar een C \/
Hallo allemaal, Fijn weer allemaal van die goede echo´s. Wij hebben hier gister nog in spanning gezeten, ik werk in een kinderdagverblijf en een kindje was ziek. We dachten aan de 6e ziekte, maar het kon ook nog de 5e ziekte zijn en deze laatste kan dodelijk zijn voor de ongeboren baby tot 6 mnd. Gelukkig dachten we al meer aan de 6e en hebben we vandaag gehoord dat dat echt zo was, pfff, toch effe schrikken. De 6e ziekte kan gelukkig geen kwaad. Morgen lekker vrij en dan naar de Jonge Gezinnenbeurs met mijn mannetje, ben erg benieuwd.... Zal wel veel geld uit gaan geven. Voor degenen die ook gaan, veel plezier
@ Cindy en bianca leuke jas! Mar heb hem vanavond ana gehad en de Large ging nog net dicht. Ik wilde hem eerst kopen, maar weet zeker dat ik hem dadelijk niet meer dicht krijg als mijn buik meer groeit! @ FD, nathalie en lieve beestje super buiken! Verder 12 uur gewerkt vandaag en ga nu lekker bank hangen!
Wat een leuke buiken allemaal! Hier alles goed, ik ging gisteren eens op mijn vorig werk langs en ik was nog maar binnen of mijn ex-collega riep 'ik hoop dat je zwanger bent, anders ben je ferm verdikt '... Echt leuk Verder vind ik het wel heel apart te merkten hoe 'hard' mijn buikje is als ik op mijn rug lig (omdat het dan allemaal doorzakt zeker) maar een lichte bolling vertoont en als ik sta heb ik toch al een mooi zwangerschapsbuikje!
Ik heb gisteren en vanmorgen ons beebje echt van de buitenkant gevoeld. maar telkens als ik mannetje wilde laten voelen kwam er niks. Zoooooooooo leuk om dat te voelen!
Ik voel nog steeds niet echt iets... Blijven wachten. Soms heb ik wel zo'n 'plof' gevoel, als een luchtbel die ontploft in mijn buik, maar dat is niet van buitenaf voelbaar Mijn man kijkt er wel ongelooflijk naar uit!
oh de mijne ook ! ongelooflijk want krabben doet pijn en kan je ook niet echt maken om aan te krabben he ! als ik met klanten in gesprek zit wij gaan zo naar het ziekenhuis voor een gesprek en een kijkje ben benieuwd ! Heb nog steeds een dip dus is maar goed dat we vandaag gaan ik voel me 80 en zie er uit als 12 met die pukkels op mijn kop bah ! mijn huid is ook al geklapt midden op mijn buik en ik smeer elke dag ... nou ff mijn haar doen en dan zal mannetje zo wel thuis komen die lieve schat gaat echt altijd mee ! ik kan wel eens grommen op hem maar hij is echt mijn rots en kanjer hoor ! zo heb ik het eens gezegd 8)
Ik mag woensdag voor de 20 weken echo, en het wordt weer tijd, want af en toe heb ik het toch nodig te weten waarom ik precies zo moe ben! Ik voel me wel steeds beter en kan weer meer lachen, dus het ergste is hopelijk voorbij! Maar mijn haar valt niet goed, lijkt constant vettig en ik heb ook uitslag op mijn gezicht (en zelfs een beetje rond mijn borsten)...
Goedemorgen Wat heerlijk om al die ronde buiken te zien! pooh, nu je het van binnen goed voelt, zal het wel niet lang meer duren voordat je het buiten ook kan voelen! Mijn mannetje is ook altijd net te laat en als ie dan even wacht is dat net te kort....meneer ongeduld! emma, jammer dat je buik 'geknapt' is, maar ja smeren zegt ook niet alles! Teken dat je goed groeit toch? Gisteravond weer lekker gezwommen! Zwem elke dodagavond bij de vereniging! Badpak begnt aardig krap te worden en ik kan lang niet alles meer volhouden! Maar het is wel erg lekker..... Vandaag weer een beetje aanklungelen! Succes met echo's en voor degenen die al weekend hebben: goed weekend
@ Dieudonnee ik voelde het van binnen al een week of 3, maar nu een paar keer echt van de buitenkant! echt super! Nu onderweg naar zeeland voor een witte schommelstoel via marktplaats