Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie90

Tassie90 Actief lid

18 mei 2007
    109
    0
    0
    Office Manager
    Hoi meiden!

Wat lang geleden dat ik hier kon chatten.
    Had het zoooo druk met werk en thuis besig met een groot verbouwing voordat wij het babykamer ga inrichten, anders word alles zo onder het stof en vies. Maar wel spannend of alles wel eluk ga worden.
    Aan het babykamer hof gelukkig niet veel te gebeuren. Maar zal wel leuk zijn als ik kan begin met inrichten.8)

Leuk voor iedereen die een leuke echom had en ik vind al deze buiken op deze site SUPER!
    Ik had 22 okt. al mijn 20 weken echo gehad, alles ging erg goed. Toch leuk om te weten.
    Buik- Bij mij is er nog niet echt een buik, komt nog wel denk ik ;)
    Maar deze klein meid is wel erg druk in mijn buik, zelf pappa kan haar al goed voelen (heel erg trots natuurlijk :) )
    Ieder avond als wij in bed ga liggen, dan ga zij een haar pappa laten voelen wat zij kan. Echt zooo lief.

woensdag avond eerste avond "van buik tot baby cursus" gehad. Was erg leuk en het is ook wel een leuk groep bij deze cursus. Had al best veel aan adem oefeninge gedaan (meer voor ontspanning) en ook tips gekrijg met plasse (meer jou tijd nemen om goed leeg te plasse)...

Ok, meiden.....leuk weer emt jullie te chatten! En ook leuk om te horen dat alles zo goed ga met jullie! Moet ik ook eerlijk zeggen dat ik ook niet alles van afgelopen 2 weken had gelezen. Hoop dat ik niet echt veel had gemist :(

Groetjes!

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zo onze babykamer is klaar!

Hoef in principe alleen het ledikantje nog op te maken en kleertjes in de kast doen :p

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    ben bij de gyn geweest

hy vond me buik vanaf de buitekant eerder 24weken maar omdat vorige week alles gemeten is kan het niet

verder moet ik maandag 3x naar ziekenhuis om bloed te prikken 1xnuchter 2x na het eten om te kijken of er teveel suiker in het vruchtwater zit.en dan moet ik donderdag terug komen bij de gyn.

verder zag alles er goed uit.

dus dan doen we dat maar .

DINSDAG KOMT DE BEEBKAMER ben lekker alles aan wassen en strijken dan kan ik volgende week lekker alles op gemak erin hangen :D [/b]

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey dames, allemaal mooie buiken hoor ;) Ik zal morgen weer eens wat in mijn album zetten, de vorige is nog van 20 weken ofzo.

Ik reageer niet zoveel, moe van het werken en ik voel me ook nog eens griepig. Misselijk, hoofdpijn en zo'n futloos gevoel. Baal er erg van.

Mijn vriend heeft woensdagavond voor het eerst onze uk gevoeld, zo mooi! Ik voel nu af en toe mijn buik ook echt bewegen (is dat wat je bedoelt met aan de buitekant)?
    Je had mijn vriend zijn gezicht moeten zien toen ie die trap kreeg. Hij vond het gewoon "een beuk" want ik noemde het trapje haha.
    Volgens hem word het ook een echte Ajaccied haha. Mijn vriend is dus ook Ajax fan ;)
    Ze speelden die avond toen mijn vriend zijn 1e trapje kreeg. Leuk hoor!

Nou ik ga er vandoor, moet even boodschappen doen en doe verder niet zoveel voel me niet echt lekker.

Morgen ook even voor die jas kijken en nog een paar tunieken en een broek. Ik moet ook een nieuwe bh, de oude maat zit niet meer helemaal lekker. Heb nu 75B, moet ik dan een 75C nemen of een 80B?
    Ik neem geen meegroei bh, wil er een met beugel en voorgevormde cups (t-shirt bh).

groetjes

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wat leuk Nikkie :p
    Hier nog zo'n zo'n AJAX vader :)

En de baby krijgt natuurlijk een mooie AJAX kamer :p
    Toen Max werd geboren had hij zelfs Ajax fopspeentjes en flessen ;)

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Zo erg is het hier nog niet ;) maar natuurlijk gaat de kleine later op voetbal net als papa altijd heeft gedaan. Tenminste als ie het leuk vind he. Maar papa is inderdaad een ajaxfan en ik ook wel hoor. Al moet ik zeggen dat ik het de laatste jaren wat minder volg. Maar mijn vriend volgt alles.. en dan niet alleen ajax maar de meeste champions league wedstrijden en de competitie natuurlijk.
    En verder is ie echt een sportfanaat, eigenlijk weet hij van alle sporten wel wat haha
    Soms wel eens irritant :evil: Ik ben zelf niet zo sportief :p
    Maar de kleine krijgt vast als ie een paar jaar oud is wel een ajax shirtje aan haha

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oei oei hier een feyenoord papa en op de dag van zijn geboorte wordt de kleine lid van de fan-club ha ha
    mijn man stond al met baby tenu in zijn handen maar nog ff wachten hoor !

Wij komen van het ziekenhuis af !
    was zooooooooo een fijn gesprek ik had tranen in mijn ogen van geluk ! wat een schat van een man die gyn !
    hij is er mega mee bekend hoe ik me voel en het gevoel te hebben niet alles meer onder controle te hebben en het dwangmatige etc etc ik stond paf van alle juiste vragen en opmerkingen
    verder vond ook hij dat we niet netjes zijn geholpen bij de 20 weken echo en ........... hij ging zelf wel ff kijken !
    gelukkig wel ff in bad geweest maar een echo van onze schat had ik niet verwacht !
    moest wel inwendig maar kan mij het schelen en wat denken jullie het zit nu al een heeeeel stuk beter dan eerst
    moet nu alles op papier zetten van mijn dip en wat ik verwacht en angstig vind aan de bevalling en dan gaan we een bevallingsplan maken en hij noemde al ruggenprik als optie !
    wow ! ik voelde me super toen we weg gingen en ik was zo trots op mijn man die was zo lief en nam het zo voor me op !
    ik ben echt onder de indruk ! ik was er gewoon stil van ....
    moet over 6 weken terug komen en dan heeft hij alles doorgelezen en wil hij verder gaan kijken ...
    Nou GEWELDIG ! ik heb er nog tranen van in mijn ogen echt waar

Ben ook maar weersten winkelen voor wat shirts want ik had niet veel boven kleding meer bij miss etam e.e.a. gekocht heb ook een feest over 2 weken en wilde dus al wat leuks !
    had nog een bon voor 15% korting en er waren kei veel mooie sierraden in de uitverkoop dus ook die weer eens aangevuld !
    en nu ga ik lekker in mijn bedje wat tv kijken ! lekker lui !

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo waar is iedereen zeg !
    ben ik lekker vrij kan ik lekker beppen is er niemand.....

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ;)

Ik ben er wel.
    Ik vergeet gewoon soms te tikken hier, aangezien ik best actief ben in het walvissentopic, zwanger na vruchtbaarheidsbehandelingen. :oops:
    Niet dat ik jullie minder lief vind hoor!

Hier zijn schopjes soms echt hard, mannetje kan het nu goed voelen en sinds 3 dagen kunnen we het vanaf te buitenkant ook zien. :confused: Dat lijkt wel iets uit de film Alien hahahahah geweldig!

Dinsdag moest ik voor de APK, ben weer goed gekeurd. Moest wel een inwendige echo, aangezien ik veel last had van pijnlijke harde buiken, dit kan ontsluiting veroorzaken dus moest hij kijken of alles dicht was. Alles was goed.
    Ik heb snel een blik kunnen werpen op het smoeltje van ons kindje.. ben dagen in de wolken geweest hihihi

22 november mag ik terug komen, dan krijg ik ook pas de 20 weken echo (ben dan inmiddels 22 weken en 2 dagen)
    nog 20 daagjes! :D

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma en natasja super van die extra echo's! :D

Tis idd wel erg rustig!

11. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Hallo, hier weer even een update van mij. Hier gaat alles goed, kan de beeb al steeds beter voelen. Wel moe, beetje een te drukke week gehad. Vanavond nog naar een vriendin toe die ook zwanger is, alleen dan 10 weken verder. Ondanks de vermoeidheid heb ik er wel zin in, heb haar al te lang niet gezien. Hebben jullie het ook zo druk? Dit weekend gaan we even lekker uitrusten :)

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb een lekker rustig weekeind en mannetje voelt zich niet zo lekker is verkouden aan het worden of griepje dus wij gaan niet veel doen dit weekeind !
    ik moet ook zeggen ik wil wel dingen doen maar heb ff de fut niet en heb nog best last van mijn buik
    tevens heeft iedereen het te druk voor me nu ik zwanger ben ofzo ... want ff bellen hoe het in het ziekenhuis was is schijnbaar ook al te veel grrrrrrrrr

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou nou wat een slappe hap hier het lijkt wel of het steeds rustiger wordt !
    weltruste meiden ...

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Weltrusten! Ik kruip er ook in! ;)

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen! Waar zijn jullie? Wakker worden allemaal! :D

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb net mijn luikjes open :)

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,
    Ben druk aan t opruimen ;) vanavond visite. Lekker steengrillen.

Groetjesss,
    Mili

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen allemaal!

:D :D

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgen, ik had al even gekeken maar had eigenlijk niet zoveel te melden vandaag ;)
    Vanmiddag even bij de Prenatal kijken, ik moet even wat kleding aanschaffen en ik kijk even voor een winterjas.
    Verder doen we niet zoveel vandaag. Ja een beetje opruimen en schoonmaken.
    Voel me gelukkig niet zo griepig meer.

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nikkie gelukkig ben je al weer wat beter! Ik heb van de week ook een hele leuke zwarte houtjes touwtjes jas gevonden in een beetje alijn. Ik heb hem gewoon een maat groter gekocht. Hij was nu maar 39 euro! :D Dat werkte voor mij beter dan de zwangerschapsjas van mamalicious! ik vond het een hele leuke jas, maar was echt geen ruimte voor de buik gemaakt als die wat groter wordt, maar dat is voor iedereen persoonlijk! ;) Ik ben wel super blij dat ik nu een jas heb!

Nu ook wat opruimen en schoonmaken, want vanavond komen er vrienden eten! :D

Deel Deze Pagina