Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Goeiemorgen allamaal!

Ik heb ook bar weinig te melden. Iedereen met een mooie echo: super! Van harte! Nou ik ga even mijn schoonmaakwoede koelen en daarna koffieleuten met een dinnetje. Fijne dag allemaal hoor!

Flientje

2. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Zal ik dan maar even wat kletsen ? ;)

Gisteravond was een prima avond. Ik moest een presentatie op mn werk geven voor 60 collega's...Ik was supernerveus, maar het ging geweldig !

Daarna lekker buffetje en naar huus.

Donderdag ben ik even naar Vida Vita in Breda geweest om nog iets leuks te kopen qua kleren voor mezelf (voor de presentatie)
    Ik zag er dus echt gaaf uit, vond ik :)

Zojuist zijn er weer 3 bestellingen gebracht voor de kleine meid. Matras, luieremmer etcetc. Nu alleen nog de bestelling van babypaleis.nl en dan ben ik compleet !

Straks hebben we groot feest, want de oma van mijn hubby wordt 98 jaar ! Morgenochend doen we boodschappen en 's middags gaan we naar het graf van papa met bloemetjes (maandag was zijn sterfdag)

en dan.......is het weekend alweer om !

Ik kan niet wachten tot volgend weekend, want dan komen mijn mams en haar man helpen met de babykamer. Omdat we hier pas een jaar wonen, was die natuurlijk nog niet ingericht ;)
    Helaas moet hubby werken, maar ja......dat ben ik gewend.

O ja, de babykaartjes heb ik ook besteld ! GAAAAF !

Ik voel mijn kleine buikbewoner goed, behalve s morgensvroeg, dan is we heel rustig.
    Hier is de melklekkage trouwens in alle hevigheid toegeslagen !
    Ik lijk de CAMPINA wel... :( Elke ochtend vlekken in mn shirt....

Nou dit was mijn kletspraatje...tot snel !

Hasta la pasta

XFD

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    goedemorgen

Ik was al op tijd weg,moest vanmorgen werken tot 11 uur.
    Vanmiddag een meeting met dames uit het noorden van dit forum.
    Lijkt me erg gezellig.

4. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Hier nog iemand die zo nu en dan wel beetje gek wordt van opmerkingen over grote buik........Mijn buik is erg groot (1e kindje); de gyn vond het geen probleem en ik heb ook geen straie. Maar om steeds te horen: 22 weken? En nu al zo'n buik? Dat wordt nog wat.....Beetje flauw.
    Deze week weer huisbezoeken gedaan en hoewel iedereen erg lief voor me is (wil je niet liever op een hoge stoel zitten, hoe gaat het?) krijg ik wel vaak opmerkingen over hoe groot m'n buik is.
    Zelf vindt ik het niet zo erg. Alleen ik vind het wel jammer dat m'n borsten dan weer niet meegroeien.....
    Zal zo ff foto v afgelopen dinsdag (22 weken) in m'n album zetten.
    Vandaag repetities nakijken en aan een project werken. Morgen neem ik vrij en m'n mannetje ook. We gaan even naar z'n moeder (zit in verzorgingshuis, want is 84 en licht dement - mijn man is stuk ouder dan mij en ook nog eens nakomertje, terwijl z'n ouders ook nog eens heel laat aann kids begonnen zijn) en verder zien we wel wat we doen.
    Moet nu aan het werk.....

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hoi dames

disnda komt ons kamertje kan ik lekker aan de slag heb kleertjes gewassen en gestreken dus alles al schoon.

voel beeb wel goed maar als me hand op buik leg schopt ie niet meer hahahaha

fijne dag allemaal

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag mama's

Sorry dat ik gisteren niet gereageerd heb, maar ik hed er de fut niet meer voor.

Gisteren moest ik op medisch onderzoek gaan voor onze lening in orde te krijgen. 's morgens was ik voor de eerste keer opgestaan zonder pijn in mijn bekken. Ik ben dus op mij gemak tevoet naar de arts gegaan, daarna nog eens naar het zh voor een bloedafname. Bij het bezoek aan de arts moest ik fietsen(harttest) en dat is me niet zo goed bekomen.
    Heb er nog altijd last van, maar het gaat wel al beter dan gisteren.

In de namiddag zijn we dan nog samen in de stad geweest, mannetje was vrij in de namiddag.

Voor de rest voel ik ons frummelke heel goed bewegen, volgende donderdag mag ik weer naar de vroedvrouw.

Dit was weer zowat mijn verhaal.

Knuf van zuurtje ;)

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi meiden,

Sorry, ik heb niet alles terug gelezen.

De echo van afgelopen donderdag was super. Wat een beweeglijk mensje. We hebben echter nog geen flauw benul of het een jochie of een meissie gaat worden. Maar over twee weekjes hebben we nog een herkansing. Dan hebben we de echte 20-weken echo in het ziekenhuis. Hopenlijk hebben zij meer geluk.

En nog bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag. 34 is inderdaad een mooie leeftijd!

groetjes Maranka

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden allemaal weer wakker ziek ik !
    ik ben al weesten winkelen met zijn zus en heb het eten al klaar staan verse tomatensoep met broodje gehaktballen gemaakt !
    hoop dat mannetje wat honger heeft want die was gister nog ziek en ik voel mezelf nu niet zo lekker ik zit me toch te zweten ... pffffff warm warm ...
    duik zo lekker mijn bedje in ff flexen

maranka wil je het wel weten of het een jongen of meisje is ? leuk hoor zo veel echo's wij hadden er gister ook 1 extra !
    Zuurjte doe maar rustig aan ik fiets nu ook echt niet meer hoor geen puf voor en vooral bij traplopen ben ik buiten adem ben net zo'n hijgend hert
    Wenneke jij bent op tijd ik heb nog nix gedaan dacht dat je dat een week of 5 van te voren moest doen... maar goed nog tijd zat he !
    Bianca jij hebt een mega mooie zwangere buik ! wouw hij lijkt op mijn buik en die is ook lekker groot ! en bij ons is het ook de 1e !
    mensen zijn zo flauw met opmerkingen maar ik zeg tegenwoordig alleen nog maar dat er een stok met wielen in de maak is voor de laatste weken en of ze anders een keer mee willen dragen ;)
    mij boobs groeien mega snel en ik pas al bijna niet meer in mijn E cub ! en bij livera konden ze geen F :oops: :oops: bestellen.... grrr
    Redone veel plezier vanmiddag dat is gezellig hoor ! wat gaan jullie doen ?
    FD he he daar is onze kletsmiep weer ha ha het was al stil .... te stil
    ik heb ook wat nieuwe shirts moet ook op de foto voor een plaatstelijk weekbladje en naar div. bijeenkomsten dus netjes is gewenst ...zouden ze geld voor mogen geven hoor !
    Leuk hoor de baby kamer doen mijn handen jeuken maar ik kan ff nix doen dinsdag gaan we shoppen voor behang en div dingen oh oh wat brand mijn pinpas want mannetje wil alles samen kopen en dit wordt dus de 1e keer winkelen !
    Pooh ik ben ook al aan het kijken maar heb een jas die nog wel ff kan maar denk dat ik er nog wel een bij moet hebben naar het eind toe ... en idd ik heb ook al zwangerschapsjassen aan gehad maar vond ze bij de buik ook niet zo ruim ...
    nikkie nog wat gekocht ? en blij dat de griep eindelijk weg aan het gaan is !

zo ik ga ff bankhangen tot zo

9. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    @bianca; Hier nog iemand die erg geirriteerd raakt van de opmerkingen over de grootte van mijn buik. Jeetje nog 'maar' 23 weken? zeggen ze dan. ze vergeten gemakshalve maar even dat het kindje toch echt al zo'n 25 cm groot is en dat hij/zij toch ergens moet zitten. Ik ben zelf niet erg lang (1.63) en heb dus ook een kleiner bovenlichaam dan iemand van 1.80 en we dragen het zelfde kind qua grootte. Bij mij is het dan ook nog eens nr.3, dus alles wat uitgelubberd kan zijn is dat ook al ;)

Ik vind die mensen met die opmerkingen trouwens erg beledigend, ik ga toch ook niet zeggen dat iemand dik is! Alsof ik mezelf al niet af en toe een walvis voel...

Zo, lekker even geklaagd hier ;)

Allemaal een heeeeeel fijne zaterdag!

Groetjes Marijke

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik beloof dat ik het rustig aan doe. Gisteren heb ik enkel een paar panty's gekocht. Voor de rest houden we het nog even rustig met babyspulletjes kopen. Zal pas voor december of januari zijn. Mannetje heeft gezegd dat we gaan babyshoppen als hij zijn eindejaarspremie heeft gehad. Dit gaan we dan volledig aan babyspulletjes besteden.
    Kleertjes kopen doen we alleen als het een meisje gaat worden. Voor een jongentje nemen we de kleertjes die van het zoontje waren. Als het een meisje wordt heb ik tegen mijn mannetje gezegd dat we dan iets in het roze en met frulletjes aan gaan kopen.

Wat de winterjas betreft heb ik een cape gekocht die tegelijkertijd ook een jas is. Ik had een maatje 50/52 genomen, maar ik was vergeten dat ik naar maatje 46/48 was vermagerd. Ik kan bij gevolg deze jas heel de zwangerschap dragen. Heb er ongeveer een 70 euro voor betaald.

Ik zit al heel de middag een vervelend vliegje te vangen maar het lukt niet. Iemand een tip?

Knuf van zuurtje ;)

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Waar is iedereen? Het is opvallend rustig.

Knuf van zuurtje ;)

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heeeeeee zuurtje heb je de vlieg al ?
    ha ha laat je hormonen maar eens los dan heb je hem zo maar of je huis dan nog overeind staat ....
    ik vind het ook zo rustig hier .. iedereen in winterslaap ofzo lijkt het wel
    nou ik ga de soep maar eens warm maken .. iemand zin ?

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Nee Emma ik heb de vlieg nog steeds niet. :(
    mmmm lekker soep, heb ik ook wel zin in.

Ik denk ook dat de anderen een winterslaapje houden. :)

Knuf van zuurtje ;)

14. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @emma een lekker soepje gaat er altijd wel in.water loopt in mijn mond hahaha.
    we zijn vanmiddag met de meeting naar een eetcafe geweest en hebben we even koffie/thee gedronken.was erg gezellig vond ik.

lig nu lekker in mijn bedje, ik ben best wel moe ik had vanmorgen ook gewerkt.

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedenavond!

Ik heb vandaag een heelrijk rustig dagje gehad, beetje ons huis gepoetst en boodschappen gedaan. Vanavond vrienden op bezoek echt gezellig.

Morgen naar de baby dump, lijkt me een erg leuke zaak! Gisteren trouwens van een vriendin een schattig badcapje gehad en 2 positieshirts voor mezelf echt heel lief!
    zijn er nog meer die van de koopzondag gaan genieten?!

fijne avond!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Was heel de dag weg ;)
    Alle spullen in huis gehaald voor het verven en behangen in het nieuwe huis.
    Woensdag de sleutel!

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hemel!Mijn zoon Max zit onder de waterpokken :(
    Heb op internet gelezen dat het gelukkig alleen kwaad kan als ik het nog niet gehad heb en dat het gevaarlijk is 5 dgn voor en 2 dgn na de bevalling.

Heb het gelukkig wel gehad,alleen Richard (mijn man)weet niet of hij het heeft gehad en krijgt nu een paar rode bultjes :confused: :confused: :confused:

Wat ik wel heb gelezen op internet is dat volwassenen er behoorlijk ziek van kunnen worden als ze op latere leeftijd waterpokken krijgen :(

Straks eerst maar even chekken als hij wakker is of er meer rode bultjes zijn bijgekomen.

18. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @nikkie: ik weet niet of je inmiddels al een beha hebt gekocht, maar als het echt je (.)(.) zijn die groeien zou ik een cup meer nemen. Als je ook merkt dat je omvang toeneemt kun je dezelfde cup met grotere omvang proberen. De truc blijft toch: passen.
    Ik koop me haast scheel, heb normaal 75A, en heb inmiddels de volgende maten al weer gebruikt in de kast liggen: 75B, 80C en zit nu vrolijk in de 80D. Jammer van die dikke buik, maar van zulke tiet'n word ik wel blij :)

wat verder nog...woensdag weer naar de vk. Ik hooop maar dat mijn placenta opschuift. In ieder geval over 8 weken nog een keer een echo, dat is dan wel het positieve eraan. Maar ja, ik loop het risico op een ks en dat zou ik zooooooooo niet gaaf vinden! Nou ja, niet vast druk maken, gewoon afwcahten.

Kind (Binck) is behoorlijk druk en aanwezig, dat vind ik wel erg leuk.

dat was 't wel weer hier.

oh nee, ik weet even niet wie, maar een 'enorme' buik bij de derde...ik bne ook niet zo lang en tsja, dan kan het kind inderdaad maar 1 kant op. Inmiddels krijg ik ook veel 'zo...dikke buik!' opmerkingen maar ach....zolang ze er niet voor gestudeerd hebben zal 't mij wat ..

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey hoi, ja ik moet echt even passen deze week.
    Ik wil ook wel naar een cup D haha! Ik heb van mezelf ook niet van die grote borsten en helaas zijn ze nu nog maar nauwelijks een cupje gegroeid. En bij je buik lijken ze dan nog kleiner haha.
    Het zijn wel de cups maar ook in de breedte kan ik wel naar een 80 denk ik. Zag gister nogal wat rode strepen ahum. Deze week maar ff langs de Hünkemöller of Livera. Hema kan ook wel maar daar kan ik niet passen. Denk dat het een 80B word in eerste instantie.

Gister middag even gewinkeld in Leeuwarden. Ik heb een tuniek, spijkerbroek, joggingbroek, een vestje en een topje bij de Prenatal gekocht. En nog even twee van die zachte shirtjes en broekjes voor pasgeborenen.
    Ik durf niet teveel te kopen voor de baby, denk steeds: stel dat ie veel groter is dan kan ie het niet eens aan. Maar ja in 90% van de gevallen kan de baby echt wel maatje 56 aan.
    Maar ik wacht nog even met veel dingen kopen, straks in januari/februari komt het voorjaar spul wel weer. Het hangt er vanaf wat voor weer het is. In maart kan het alle kanten op; of het is nog hardstikke winter of het is lekker voorjaarsweer. In ieder geval wil ik 1 lekker warm jasje kopen voor als we naar buiten gaan. Je ziet veel van die zachte gevoerde jasjes, dat lijkt me wel wat.

Gisteravond was ik bekaf maar we zijn toch even naar vrienden gegaan en het was erg gezellig. Ik heb 1 biertje gedronken, moet kunnen toch? Maar rond half twaalf toch maar naar huis gegaan want mijn vriend zou vanochtend ook al vroeg weg om te vissen en ik was wel erg moe.

Nou dat was het even. Vandaag doen we niet zoveel. Even de was doen enzo en dan later vanmiddag even langs mijn ouders.

Ik las net op teletekst dat het deze week echt herfstig gaat worden, harde wind en regen. Lekker om vroeg naar bed te gaan s avonds haha. Ik vind dat altijd wel knus.

Iedereen nog een fijne dag gewenst!

liefs Nikkie

20. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hier ook een soms best wel drukke beeb. Wel gezellig maar ik vind zijn trapjes al best hard soms haha.
    Ik voel het op zoveel momenten van de dag. Gisteravond op visite moest ie ook een paar keer laten weten dat ie er was. Zo leuk :p

Deel Deze Pagina