Hallo allemaal! Hier gaat alles prima! We doen het vandaag lekker rustig aan. Heb alles gestofzogen en opgeruimd en de was gedaan. Denk dat we straks maar even een filmpje gaan kijken. Lekker met ons kereltje op de bank hangen. Vanavond moet ik werken. Pfff vind het best pittig want ik moet 3 avonddiensten achter elkaar. Maargoed ff doorzetten. De kleine is nu behoorlijk aan het trappelen nu ik typ Heerlijk gevoel is dat toch! Nou fijne zondag allemaal en tot gauw! groetjes mama 1984
zo hier een uitgeslapen mama ! ha ff energie dus huis is al schoon en de was zit in de droger ! oh ha ha hij is net klaar en nu ff lekker op de comp ! mannetje is naar feyenoord dus ik heb het rijk alleen wou eerst gaan winkelen maar toch niet zo'n zit zal wel super druk zijn dus misschien ga ik wel ff ergens bakkie doen ! ook gezellie ! Bah mama op zondagavond werken .. ik werk ook 2 avonden maar vast en zondag lijkt me nix hoor ! Nikkie ik moet al een f hebben aan cub maar dat is zo makkelijk nog niet dus als je wilt stuur ik wel wat op in een pb ha ha ging dat maar ze zijn echt zwaar hoor ik voel het goed in mijn schouders ... en jij hebt lekker veel gekocht ! Wij gaan dinsdag lekker voor de beeb shoppen heb er zuper zin in oh en dat biertje ! ik hoop dat je genoten hebt mijn ha heeft gezegd dat een glas per week echt geen kwaad kan al moet ik zeggen dat ik er misschien zo eens in de 3 weken eens 1 drink ! ik heb de behoefte niet zo meer als voorheen ha ha Beccaatje ik heb hetzelfde als jij met de placenta maar uiteindelijk wordt maar 0.02% een ks heb ik begrepen en de mijne was nu al na 3 weken een heel eind opgeschoven ! ik moet eerlijk zeggen dat een ks mij nog niet zo slecht klonk maar het gaat dus wel goed komen Oh en ik heb ook een mega buik niet normaal en het is nr 1 ! maar ondanks dat is het wel mijn super buik en zo mooi rond en hard ook terwijl ik normaal rollen heb dus hij is zooooooo mooi Nathalie ai ai wat vervelend maar gelukkig geen zorgen dus ! wel extra druk nu met een ziek kleintje ... Jeuken die dingen niet verschrikkelijk ? Natasje spannend hoor jij zult het voorlopig wel erg druk krijgen ! maar wel een spannende en leuke druk dan hoor ! niet te veel sjouwen he meid! en wij hebben maar 1 kamer te doen maar dat vind ik al genoeg hoor ! Bellamano wat lekker zo'n dag .. was elke dag maar zo he ! ik ben nog niet bij babydump geweest maar wij zullen ook eens gaan hoor er veel goede dingen over weet alleen niet of dat ver is hier vandaan ..hmm zoeken we ff op ! en wel super lief van je vriendinnen hier lijkt het net of ik niet meer besta sinds ik zwanger ben voor sommige ach zo werkt het he ! Redone en Zuurtje ik heb nog wat soep over hoor ! ha ha 2e dag is altijd lekkerder he ! dus waar blijven jullie nu ... zat ik gister maar te wachten oh en zuurtje heb je de vlieg nu al ? zo ik ga ff de was doen tot straks
Emma ik heb de vlieg niet kunnen vangen maar ik heb hem vandaag nog niet gezien. Ik heb gisterenavond een stoofpotje gemaakt, heb er toen ook al lekker van gesmuld. En zoals bij de meeste soepen en stoofpotjes smaakte die vandaag nog veel beter. Daarnet heeft ons frummelke voor het eerst zo hard bewogen dat ik mijn buik zag bewegen? Wat een leuk gevoel. Knuf van zuurtje
oh ik had het gister ik voelde de puk voor het eerst door mijn buik heen schoppen en wel een paar keer zelfs ! nou nog kijken of hij nog eens wil voor mijn man ! die wil het zo graag voelen en idd lekker makkelijk vanavond niet te koken dus en nog lekkerder ook ha ha
Emma : Nee ik vind het ook niets om op zondag avond te moeten werken Maar ivm dat ik in de zorg werk moet ik zo'n 2 keer per maand een weekend draaien en dat kan de ene keer ochtend en andere keer avond zijn. Heb helemaal geen zin, maar ach als ik eenmaal aan het werk ben dan gaat de tijd wel snel. Maar dan ben ik ook wel bek af hoor aan het eind van de avond Gelukkig worden de clienten die voor mij te zwaar zijn overgenomen door een collgega.
ik werk ook om het weekend het ene weekend vroege dienst en ander weekend laat.dit weekend had ik vroege dienst.
is jullie werk dan wel aangepast .. in tillen maar ook in tijd ! lijkt me heel zwaar hoor in de zorg werken ! ik kan nog de hele dag op mijn kont zitten en heb het dan al wel gehad na 8 uur werken maar net als bij jullie is het wel erg zwaar.... en dan vooral die diensten pffff petje af hoor dame's Nathalie wat vervelend want er is nix zo erg als jeuk ! kan je daar geen zalf voor halen ... volgensmij wel ... ik zou morgen ff dokter bellen ! en hoe is het met je man ? heeft hij het ook ? ik heb net verse friet gebakken mmmmm dat was lekker ! mijn buik is 2x zo dik ha ha
Goeie avond, ik lees even niet alles bij (misschien morgen) maar hier was het een goed weekend. Was twee dagen thuis (werk normaal gezien op zaterdag) en zijn gisteren naar een verbouwingsbeurs geweest. Daarna heb ik lasagne gemaakt (meteen voor twee dagen) en hebben we gezellig romantisch gegeten en naar een filmpje gekeken. Deze ochtend toen ik wakker werd, wist ik van de wereld niet. Ik was precies helemaal weg. Ik was van plan het huis wat te kuisen, en ik was zo goed bezig dat ik zo'n zes uur bezig geweest ben, badkamer, keuken, living, elk stofje is weg... Hard gewerkt dus terwijl mijn vriend onze slaapkamer verder afwerkte... En het leuke nieuws is dat ik vrijdagavond voor het eerst echt een stampje gevoeld heb van ons kleintje, geen trilling maar een echt stampje. Op de beurs was ze ook druk bezig, maar het lukt maar niet om mijn man het te laten voelen... dat komt hopelijk gauw!
Emma : Dank je wel Als ik aangeef wat ik wel en niet kan, dan word er over het algemeen goed rekening mee gehouden. Ook als ik aangeef niet te veel zware diensten achter elkaar te willen dan lossen ze het voor me op. Maar als ik niets aangeef dan gaan ze er vanuit dat ik alles kan (om het maar makkelijk te zeggen ) Het is idd zwaar en merk ook wel dat het me af en toe te zwaar begint te worden. Ik werk in de thuiszorg, dus er is ook wel een druk dat je optijd bij de volgende moet zijn. Tijdens de dienst is er geen tijd om rustig aan te doen, en je merk gewoon dat je dat dan wel nodig hebt. Gisteren avond had ik ook een avonddienst en ik heb ik die avond dienst een client zitten (hele zware man) die ik dus niet meer kan verzorgen. Volgens de planners kon ik die makkelijk ruilen met mijn collega's. Nou dat had je gedacht . Vraag ik aan een collega of zij die man wil doen en dat ik dan een client van haar over neem die ik wel kan. Nee dat kon niet ... mevrouw moest gauw klaar zijn want wilde om 21:15 klaar zijn om uit te kunnen. Dus alle clienten wilde ze dan maar gauw gauw afwerken .. weer een andere collega kon ook niet want die moest ook om 21:15 klaar zijn om ook mee uit te kunnen. Hebben ze zonder overleg bij een andere collega op de voicemail ingesproken dat zij die man dan maar in haar dienst als laatste erbij moest doen. En het nog met een leugen ingesproken ook. Dus ga meteen maandag aangeven dat ze maar in mijn rijtje die man weg moeten halen en er vast een ander in moeten doen, want als ik zo elke keer alles moet regelen met zo veel moeite dat is erg vervelend en word daar ook erg pissig dan van.
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer even. Heb het momenteel erg druk met mijn werk. Afgelopen donderdag voor het eerst een bevalling mogen meemaken. Wat ontzettend gaaf was dat. Heb zelf wat mee mogen assisteren, heb het kindje echt helemaal geboren zien worden. Moest flink foto's maken van alles dus stond er met mijn neus bovenop. Alleen met het hechten werd ik even niet lekker, voelde me ineens draaierig worden. Kwam denk ik van de spanning, de warmte en de hormonen van de zwangerschap. Gelukkig ging het snel weer goed. Maak nu ook de hele week daar af. Zo leuk, je hebt meteen een band dan. Toch heel erg bijzonder dat wij bij zoiets intiems mogen zijn. Verder gaat hier alles goed. Wel last van zuurbranden. Jakkie. Niet naar de jonge gezinnenbeurs geweest omdat ik moest werken. Jammer. Iemand trouwens nog intresse in een ledikantje? Het is een tweederhands en maar voor 1 kindje gebruikt. Ziet er nog als nieuw uit. Is grenen volgens mij. Ik had hem gekocht van iemand voor het geval mijn zoontje niet in zijn grote bed wilde slapen, maar dat is dus nu geen probleem. Voor een foto moet je me maar even pm en. Tegen elk aanemelijk bod.
goedenavond lady's! Ik heb ook wisselende diensten, was dit weekend gelukkig wel vrij maar nu heb ik de aankomende 3 dagen avonddienst maar dat vind ik wel lekker kan ik een beetje uitslapen! behalve morgen want dan gaan we om 10:00 uur in ONDERTROUW! 8) . Vandaag een heerlijk shop dag gehad eerst naar de baby-dump en daarna naar een enorm grote winkel van prenatal. Natuurlijk weer veel te veel geld uitgegeven! haha. Fijne avond!
Hoi allemaal, Sorry heb even ook niet terug gelezen..... Heb in ieder geval laatste week ook veel last van brandend maagzuur Gisteravond zijn er vrienden komen eten en vandaag zijn we naar de jonge gezinnenbeurs geweest! Was eigenlijk veel te druk, maar ik heb leuke dingetjes kunnen kopen en het was gezellig! Heb een hele toffe babyfoon met beeldscherm van alecto met 50 euro beurskorting En nog heel wat kleine aanbiedinkjes gekocht! Vanavond lootjes getrokken voor surprise bij de familie van mijn mannetje. Altijd wel gezellig surprise! Ook nog een nieuw buikfotootje van vanmorgen! Nu snel even badje in, want moet vanavond ook nog 60 examens voor morgen nakijken...pfff Liefs Pooh
Ik was de laatste en ook weer de eerste! Wat een rust hier! Ik moet gaan werken...pfff heb niet zoveel zin vandaag! Fijne dag allemaal! Liefs pooh
Hellup ! Luizenuitbraak bij onze overbuurtjes..... De kindjes waar mn dochtertje vaak mee speelt. We zijn met een grootscheepse controle bezig, bah ! Heeft dus niks te maken met vieze kinderen ofzo, want dit is een zeer keurig gezin...zeer proper.... ooooh ik hoop dat mijn dochter ze niet krijgt. Vanmorgen niks gevonden. Bij mezelf en manlief ook niet... Jeetje, dus is mijn eerste luizenervaring... Tsja, dat krijg je met scholen e.d. brr ik ga nu snel naar mn werk... XFD
Goedemorgen Sinds een paar dagen voel ik de kleine ook regelmatig.Vooral 's avonds. Ik ben een beetje zenuwachtig vandaag.Mijn man ligt nu op de operatiekamer.Hij word geopereerd binnenin zijn oor.Erg spannend hoe het afloopt en wacht op telefoontje van ziekenhuis. Hopelijk krijg ik gauw bericht dat hij op de uitslaapkamer ligt en dat alles goed is verlopen.
Spannend hoor redone. Ik duim met je mee. Wij mogen woensdag voor de 20 weken echo. Ik begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden hoor. Verder hier alles rustig.