Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedenmorgen meiden !
    het is idd wel erg rustig hier .... toch een winterslaapje voor de zwangere mama's ik kon zelf ook moeilijk mijn bed uit maar wat ben ik vlij dat ik niet meer werk op maandagochtend zeg pfffff
    :whistle:
    Lilya en lolly wat spannend en wat leuk om je beebje weer te zien zeg ! hoop dat alles goed is ! en natuurlijk voor allle meiden die de 20 weken echo nog hebben !
    Redone ik zal ook voor je man duimen wat spannend zeg ! hopelijk gaat ht goed en is hij zo weer lekker thuis ..
    FD ai ai ai dat zijn hardnekkige beestjes en ze kriebelen zo ik heb ze ooit als kind wel eens gehad en kriebel kriebel maar je kan er idd nix aan doen alleen in de gaten houden ! zou ook wat zijn luizen mee nemen naar je nieuwe baan ! kan je ze bij die roker wegplanten ;)
    Hoe gaat het daar trouwens mee ...? heb je nog iets kunnen regelen
    Pooh heb jij echt nog 60 examens nagekeken pffffffffffff ben ik blij dat ik dat soort dingen niet heb ! oh oh ik hoop dat het meer keuze was dan ... en wij gaan ook lootje trekken maar voor de kerst !
    altijd wel gezellig maar weer een hoop werk ! wij doen kerst ook altijd om en om thuis en ik ben aan de beurt dit jaar maar gelukkig wil mijn zus alles regelen ik heb er de puf niet voor hoor !
    oh en wat een mooie buik ! wouw echt een zwangerbuikje ! prachtig hoor alle buiken ! de mijne is erg groot maar ik vind hem wel erg mooi echt zo'n strakke bol op mijn lijf ! zo strak is mijn buik nog nooit geweest ;) ;)

2. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen,

eindelijk nog eens wat tijd na vele weken met zieken... PFFFFFFF

Hier ook luizenuitbraak, in laura's klasje. Gelukkig heeft ze weinig en dun haar, dus niet veel waar die beestjes zich kunnen in verschuilen. Dus voorlopig nog niets te zien...

3. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Hier ook alles goed.
    Heb een druk weekend achter de rug.
    Me verjaardag gevierd dus dat zit er gelukkig weer op.
    Vandaag de hele dag werken en morgen een halve dag en dan naar rotterdam naar ciske de rat de musical en dan nog alleen vrijdagochtend werken en heb ik alweer weekend dus al met al een relaxt weekje.

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goedemorgen!
    Vandaag zijn we op de helft! Wat een heerlijk gevoel is dat toch!
    Kleine beweegt gelukkig ook heel erg goed!
    Voel alle bewegingen heel erg goed , ook van buitenaf....Zo fijn!
    Wat zijn die maanden om gevlogen zeg!

Redone: Duim ook voor je hoor!

Iedereen een goede maandag!

Tot gauw!

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb een rotnacht achter de rug met het waterpokje :(
    Moest er om de 5 minuten uit.
    Jochie is er goed ziek van :cry:

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nathalie wat vervelend meid ! nix zo erg dan gebroken nachten en je schatjes die ziek zijn !
    hoe is het met je man ? heeft hij het ook nog ...
    Mama lekker he op de helft ! vanaf nu is het zelfs aftellen ! ik vond dat wel raar hoor je kijkt uit naar eerst zwanger worden dan 12 weken echo dan 20 en nu ga je al aftellen ! het gaat stiekem toch wel snel hoor !
    Redone weet je al iets ?
    Buddy nog gefeliciteerd met je verjaardag ! heb je nog iets leuks gehad ? :whistle:
    Leuk joh naar ciske ! zou ik ook wel willen lijkt me super !
    Sabbe jij ook al zo veel zieken ! er zijn wel erg veel mensen ziek zeg mar wel vervelend als je voor iedereen moet zorgen ! en ook al luizen .. brrr kriebel kriebel
    Nou ik ga werken meiden allen een fijne dag ! en succes voor alle zieken en Redone met je man en alle mama's met luizen etc......
    knuf emma

7. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Heb tot nu toe alleen nog maar geld gehad maar de 17de november vieren mijn mannetje en ik onze verjaardag samen voor vrienden dus dan weet ik niet wat ik krijg maar denk geld en waardebonnen,maar daar heb ik om gevraagd.
    Morgenmiddag lekker eerst winkelen in rotterdam dus kan ik zelf iets voor de kleine kopen van me verjaardags geld.
    Ik heb ook zin in morgenavond lijkt me ook een leuke musical en in december gaan we naar assepoester(toch?) in het efteling theater dus daar kijk ik ook naar uit.
    Gelukkig gaat november bij ons heel snel voorbij omdat we het deze maand zo druk hebben.
    Dus is het gelukkig weer zodecember en voor we het weten weer februarie en dan alweer verlof....

8. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    he meiden bedankt voor het duimen.
    Het ziekenhuis heeft net gebeld en mijn man ligt nu op de uitslaapkamer en alles was goed met hem.Ik ga rond 5 uur heen want eerder mag niet.
    Pas om 5 uur begint het bezoekuur.Maar ben blij dat alles goed is met hem.Vandaag maar even alleen heen en morgen met de kids.De jongste heeft er best wel moeite mee dat zijn papa in het ziekenhuis ligt.Maar woensdag komt hij weer thuis.

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ buddy ik ga als het goed is 15 maart naar de musical ciske.Het lijkt mij ook een erg leuke musical.Eerlijk gezegd denk ik dat ik wat eerder ook heen ga want stel je voor dat ik net moet bevallen 15 maart.Het duurt dan nog drie week maar toch.Wil wel graag de musical zien.

@ de meiden die msn/live bij hun onderschrift hebben staan,is het goed als ik jullie toevoeg?

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh redone wat goed ! gelukkig nu valt er een hele hoop last van je schouders af !
    wel lang nog wachten tot 5 uur maar hij zal zelf ook wel ff bij moeten komen nu !
    ik dacht ik kijk nog ff snel voor ik weg ga en kan dus nog ff reageren op je goede nieuws !
    en kan me voorstellen dat je kids hem missen zeker als het iets is waar ze nix aan kunnen doen ! doe maar extra knuffen met ze die kunnen je kids en jij misschien wel ff gebruiken nu !

Zo en nu ben ik echt super snel weg hier !

11. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    @redone,
    van mij mag je,maar zit niet vaak op msn

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    sorry meidenen moet effe klagen

ben het allemaal zo zat!

vrienden horen we niks meer van ik kan op moment nergens tegen dus af en toe botst dat erg met me vriend

me hond sloopt alles wat ie tegen komt op het moment

heb vandaag al 3x bloed moeten prikken en donderdag de uitslag

ben het echt effe zat enige wat meschien mee zit is dat morgen beebkamer en wandelwagen komen
    sorry voor me geklaag

13. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Klaag gerust misschien lucht het wel op.

14. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Goedemiddag dames,

Vandaag onze kleine meid weer gezien!
    Ze was weer flink aan het trappelen, zo leuk.
    Moesten vandaag terug i.v.m. het hartje wat ze bij de 20 weken echo niet goed konden beoordelen.
    Vandaag lag ze ook niet super, nu al ondeugend, hihihi.
    Maar ze hebben het kunnen zien.
    En alles is super in orde.
    Was een heel goed teken dat ze zo beweeglijk was.

En we hadden een leuke mevrouw, ze had ons ook nog 3 foto's gemaakt.
    Hadden we deze mevrouw maar vorige week gehad, dan was het vast anders bevallen.

Groetjes Cindy

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Fijn dat alles goed was Cindy!

Hier gaat alles ook prima. Ik heb vannacht weer eens heerlijk geslapen, dat was wel fijn.
    Morgen weer werken dus dan kom ik hier meestal niet langs, op het werk kan ik eigenlijk niet schrijven, soms spiek ik wel even haha.

Ik zal zometeen even nieuwe foto's in mijn album plaatsen o.a. van de meubeltjes. En een nieuwe buikfoto.
    Ik heb vandaag ineens weer last van mijn borsten. Au!
    Aankomende zaterdag gaan we trouwens naar een concert, ik hoop dat de baby er niet teveel last van heeft maar ja dat merken we vanzelf.
    Over drinken: ik drink ook eigenlijk niet meer, heel af en toe eens een biertje, misschien eens in de maand ofzo.

Nou verder niet veel nieuws. Iedereen een fijne dag gewenst!

16. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nieuwe foto's staan in mijn album ;) Mijn buikje is nog niet erg groot ofzo maar het begint nu wel te komen...
    Verder zie je je de meubeltjes... kamertje is nog niet af. Er moeten nog wat dingen geverfd worden. En er zijn ook alweer wat dingen veranderd, foto's zijn ook een week oud ofzo.

groetjes

17. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Mooie buik hoor, Nikkie!
    Best een beetje vreemd dat mijn buik kleiner is dan bij de vorige zwangerschap. Ik was toen met 21 weken aanzienlijk ''ronder'' Je zou toch verwachten bij een tweede kindje dat het allemaal wat sneller oprekt? Nou ja, ik voel de beeb wel lekker schommelen, friemelen en feesten, dus daar zal het vast niet aan liggen!

@Wenneke: Das niet leuk, dat vrienden het een beetje laten afweten en je mannetje en jij ook nog eens botsen.. Juist dan heb je het net even nog hé, om af en toe er even tussenuit te piepen, zeker na een ruzie. Hopelijk draait alles gauw weer bij!

Daag! Flientje

18. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Zijn er hier nog dames die zo'n last hebben van oprispingen? Heb net soep gegeten, met brood en nu blijf ik maar constant van die soepoprispingen hebben... Heb er elke dag last van eigenlijk :(

@Wenneke: wij zien ook minder vrienden momenteel, maar dat ligt wat aan mij, ten eerste, ik ben zo moe 's avonds en ten tweede zitten we volop in de verbouwingen, dus uitnodigen zit er niet in en uitgaan ook niet echt aangezien ik niet in rokerige plaatsen wil komen... en dat werkt wel soms op ons!

@Nikkie, ik heb ook last van mijn borsten, pijn dat die soms kunnen doen!

19. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    sorry meiden ben 2 dagen niet geweest. Ben nu ook niet in een al te best humeur.....snap er helemaal niets van....ben gewoon sjaggie en kan elk moment janken......
    zal wel te maken hebben met alles wat er op je afkomt in deze dagen....vreselijk!

Ben ook niet echt in staat om te reageren....ga wel even lekker meelezen en als ik wat beter in me vel zit, zal ik wel weer reageren...

20. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @Redone: fijn om te horen dat alles goed is gegaan!

@Flientje: Mijn buik is ook wat kleiner dan bij de eerste. Bij mijn zoontje droeg ik het ook echt helemaal rond om en had ik al gauw een behoorlijke buik. Nu draag ik het meer naar voren!
    Vind het ook erg bijzonder dat het zo anders kan zijn :D

Zo nu ff met het eten beginnen! Dan weer aan mijn avonddienst beginnen. pfff de laatste deze week. Viel me gisteren erg tegen, hopelijk gaat het vandaag beter :(

Tot gauw!

Deel Deze Pagina