Hey goedemorgen, Ik lees nog wel mee hoor met alle verhalen maar reageer er niet altijd op.. Sorry daar voor.. Maar goed iedereen heeft zo'n beetje wel z'n 20 weken echo gehad he! Voor de gene die hem nog moet krijgen heel veel succes en plezier want je moet echt wel ff genieten van je kindje hoor als je hem/haar ziet Binnen kort gaan wij voor de pretecho en ben benieuwd of hij/zij zich laat zien want op de 20 weken echo ook de beentjes lekker bij elkaar we konden niets zien whahahhah.. Nou mensen een hele fijne dag en wie weet tot snel weer! Liefs
Wij hebben trouwens ook een prececho gepland aan 26 weken. Die wordt bij ons meteen in het ziekenhuis gedaan en kost 75 euro. Valt dat mee van prijs?
@flientje nee heb geen lage bloedruk gehad en heb net te horen gekregen dat by de gyn voorlopig onder controle kom ze denken dat me baarmoeder te hard groeit en hy ligt te hoog dus heb kans dat beeb eerder komt het verhaal staat op mijn site
goede morgen! Ik heb een foto van onze babykamer in mijn album gezet, je ziet hem niet gelijk je moet ereven op klikken. Ik ben niet zo handig met dit soort dingen . Ik heb ook de quinny buzz black net binnen gekregen! Het kamertje krijg ik pas in december binnen denk ik, maar ja. Verder iedereen heel veel sterkte. Bij mij verloopt alles eigenlijk heel goed tot nu toe, natuurlijk ook irritaties aan mijn vriend maar ja volgens mij hoort dat er een beetje bij zo te lezen.. mannen!
Leuk kamertje! Hier alles op zich wel oke! Ondanks dat ik steeds slechter slaap. Vanacht werd ik 3x wakker met mega krampen in mijn kuiten! Echt raar! Verder merk ik dat ik ineens meer trek heb ik eten, maar probeer het binnen de perken te houden. Ben nu totaal 4 kilo aangekomen en wil het niet te laten worden! Hoe is dat bij jullie?
Hier vijf kilo bijgekomen. Kan me niet te veel schelen Ik eet niet echt veel meer dan vroeger, dus ja ik eet vooral meer omdat ik nu meer fruit probeer te eten en elke dag yoghurt en zo. Verder eet ik nu wel brood, terwijl ik vroeger altijd muesli at. Ik krijg geen muesli meer binnen en ben verlekkerd op brood
Hier in totaal 3,1kg bijgekomen. Het verbaasd mle omdat ik meer eet dan voor mijn zwangerschap. Ik ga me nu klaarmaken, binnen een kwartiertje vertrekken we naar de vroedvrouw. Knuf van zuurtje
Ik heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen, maar ik pas nog in vrijwel alle kleren die ik aan het begin van mijn zwangerschap heb gekocht. Alhoewel, ik zie wel dat mijn gezicht wat ronder wordt en ik heb al van die hamsterwangetjes! @MP'je: bij mij helpt het als ik veel melk en karnemelk (met een scheut roosvicee ander vind ik het vies... Ja ik ben een verwend nest, ik weet het haha) en andere zuivel drink of eet. En veel drinken, schijnt ook goed te zijn. Maar ja... dan moet je ook wel weer vaker plassen en of dat nou je nachtrust bevordert? @Bellamano: Wat een mooie kamer zeg! @Zuurtje: Veel succes bij de VK! Flientje
Hier 7 kilo aangekomen maar ik pas nog in dezelfde broeken als in het begin van de zwangerschap. Wel de positiebroeken dan he En krijg idd ook bollere wangetjes. Kramp in mijn kuiten krijg ik alleen als ik me te ver uitrek ofzo. Verder vannacht heerlijk geslapen. Moet altijd wel na een paar uurtjes naar de wc. Vannacht pas na 6 uren, heerlijk. Hoe vindt jullie vriend je figuur nu? Sommige mannen vinden het heel erg mooi, een zwangere vrouw. Mijn vriend gewoon normaal. Hij vindt het niet mooier dan anders ofzo. Natuurlijk vindt hij het wel heel mooi dat ons kindje in mijn groeit maar het is niet van wow wat ben je nu mooi haha. Tsja mannen he Hij aait verder wel regelmatig over mijn buik enzo. Voor de rest zijn we nog zoals anders haha behalve af en toe een uitbarsting. Maar dat hoort erbij.
Het verschilt veel zie ik qua aankomen! Ik zal het eens proberen flientje. Ik had net een bijzondere ervaring. Ik lag in bad en had links een hele bult in mijn buik terwijl rechts bijna plat was!? Hebben jullie dit ook weleens ervaren?
Ach wat leuk! Ik heb het bij deze nog niet gehad, maar ik verwacht het wel. Dan steekt er zomaar een kontje of hoofdje een beetje door je buik heen. En als je lekker ontspannen in bad ligt, en je spieren soepl zijn kan het vast al wel met 22 weken!
mijn vriend kan niet wachten tot ik echt een flink buikje heb bij mij wil het nu nog niet echt opschieten maar goed op zich vind ik dat ook niet heel erg als de rest alles maar wel goed is en op tijd ik heb dat trouwens ook zo af en toe dan is het aan ene kant van mijn buik gewoon harder en zit er net een soort bal tenminste je kan het zo voelen waar het zit en de andere kant is dan plat en gewoon soepel vandaag heb ik de 20 weken echo gehad alles was goed maar we hebben een eigenwijs kind tenminste hij was hem te slim af vond de echoscopist, hij lag namelijk eerst redelijk goed en recht maar is later in elkaar gaan zitten met zijn hoofd tussen zijn beentjes/knietjes dus hij lag helemaal gebogen, ik moet nog een keer terug komen om de laatste dingen te gaan bekijken en vind het ook jammer dat we nu nog niet weten wat het word het was vandaag dus niet zo gunstig maar alles wat hij heeft kunnen zien was helemaal prima dus ik ben weer een beetje gerust gesteld, ik was zo zenuwachtig dat ik bijna heel de tijd heb liggen trillen ik kon het echt niet tegen houden misschien was het ook wel een deel van de kou hoor maar de echoscopist zijn hand zat lekker mee te trillen ik hoop dat ik snel weer kan en dat het dan wel goed te bekijken is volgens mij ben ik dan wel een van de laatste niet?
We zijn terug van bij de vroedvrouw. Alles is in orde met ons frummelke, hij/zij was weer tegen het apparaatje aan het stampen. Iedere keer als we proberen te luisteren naar het hartje gaat ie er van door. Nu aftellen naar onze 20 weken echo op 28 november. Mannetje zegt altijd dat ik een mooi buikje heb, hij smeert hem ook bijna dagelijks in samen met het zoontje. Wat zijn ze dan fier mijn schatjes. Knuf van zuurtje
hoi, kom weer even om het hoekje kijken. Ben moe, lange dag gewerkt. En vanavond moet ik nog 2 uur in de auto zitten omdat we morgen aan de andere kant van het land moeten zijn... Hoor net dat er lange files staan ivm de slechte weersverwachting; balen! Wat is iedereen al ver zeg, met de babykamers; leuk hoor! En ach, wat een verhalen allemaal met die mannen van ons... Het lijkt alsof we met z'n allen in een fase komen waarin het een beetje minder lekker loopt: moe, kwaaltjes, hormonen, drukte..hopelijk zijn er weer snel uit deze dip en kunnen we er weer tegenaan! Extra vitamine: altijd goed. Of jezelf eens even lekker verwennen... normaal gun ik mezelf dan een dagje sauna, maar heb dat sinds de zwangerschap niet meer gedaan. Iemand van jullie wel? Bevalt dat nog? Nou, weet niet of ik later vandaag nog langskom, anders weer zo snel mogelijk! liefs, mamajo
Mamajo, goede reis dan maar en wees voorzichtig he, slecht zicht tijdens de buien! Sauna niet, ben twee weken geleden wel een keer onder de zonnebank geweest en wil binnenkort weer eens. Heb er thuis niet een hoor maar ga dan bij een schoonheidssalon. Alleen had ik naderhand kramp maar dat was meer van het liggen, ik had het idee dat ik aan het overstrekken was met mijn rug en buik dus dat is niet zo handig. Wat betreft mijn mannetje: meestal loopt het hier wel goed dus ik heb niet te klagen. Hij is gewoon niet zo complimenteus maar doet verder wel veel voor me en gaat ook wel mee naar de babyzaken. Dus meestal lief genoeg Fijne avond allemaal. Wat fijn dat iedereen maar goede echo's heeft tot nu toe.Nog even en we hebben m allemaal gehad. groetjes
@ Lilya super van de goede echo! @ Nikkie ik heb een aantal weken ook onze plisse's besteld bij de hema met 20% korting! Scheelt toch weer! Fijn dat je migraine over is! @ Bellamano leuk kamertje! @ Mpje dat van die kramp is heel normaal vanaf deze periode! Heeft met de bloedcirculatie te maken, heel vervelend!