Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    mili van harte welkom hier !

en natuurlijk gefeliciteerd!!! geniet er maar lekker van!

2. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    die krampjes heb ik ook, nu wat minder , maar ze komen wel terug als ik teveel gedaan heb.

beetje rare trekerige krampjes , wel anders als ongiegevoel...vind ik...

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :oops: :oops: :oops: sorry hoor Pooh, haha ben zo onzeker en ben zo bang dat ie morgen nega is...haha kan niet eens denk ik, maar ja...ben zo blij en wil genieten op vakantie! :)

Vind het heel mooi zoals alles hier in de lijst staat met alle mama's etc!
    Heel helder...
    Ik duim voor iedereen!

Kom morgen denk ik niet meer langs...moet inpakken etc....Dan heerlijk naar Oostenrijk! :D

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili lieverd je moet daar echt geen sorry voor zeggen...ik ben hetzelfde! :)

Morgen zul je helemaal gelukkig zijn met een dik vet kruis! ;)

Fijne vakantie! geniet er maar lekker van! ;) Waar gaan jullie naar toe?

Liefs Pooh

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha hoop het zo Pooh dat ie dik is...maar ja kruis is kruis toch?

We gaan naar oostenrijk, ergens in t midden...heeerlijk wandelen..ten minste als ik daar dus nu geen last van krijg zoals vandaag na t vele slenteren.

Echt lekker genieten...ach ja Pooh, hihi iedereen is denk ik wel onzeker, maar ja vooral als je hoort kramp en pijn is foute boel...dan doet me dat wel wat hoor!

We zullen zien morgen.... ;)

Liefs en een dikke knuffel, en geniet van je zwangerschap!

Mili

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Dikke knuffel terug lieverd enne geniet maar lekker in Oostenrijk! Enne kruis is kruis idd. ;)

Tot na je vakantie! En geniet maar lekker met je mannetje van het zwanger zijn! ;)

Liefs Pooh

7. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Mili fijne vakantie!

Hier ook buikpijn, is dit slecht?

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha Pooh, komt goed, ga morgen testen en ga uit van mooie test, hihi laat het hier vast nog wel even weten.

Ja ga zeker genieten. heb vanmiddag wat truitjes gekocht, die erg kunnen rekken, haha, dus die kan ik dan mooi aan met mn buikje ;)

nee die buikpijn maak ik me niet druk om, heb het nu niet meer, had gewoon ff teveel gedaan en had mega veel trek, toen ik had gegeten en een tijdje rustig had gezeten ging het over. :)

K ga t wel ff missen hier, die 2,5 week.

Liefs en tot snel allemaal!

9. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    wendy succes morgen!
    Ik wil wel de foto zien hoor
    bye bye

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Goedemorgen!

Haha heb "uitgeslapen"tot 7 uur! ;)

En getest en ze staan in mn album, test 3 en test 4.
    (wel 1 test hoor maar twee foto's)

Enneh vet kruis of niet? :)
    Ben echt een stuk blijer!

Hihi ga straks koffers inpakken, en alles klaarmaken voor vertrek morgen.
    Weet je, mn mannetje zei dat ik wel rustig aan moest doen,hihi lief he?

Groetjes en tot snel!
    Mili

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    was volgens de echo 5halve week moet vandaag bellen om 26juli terug te komen dus weet nog niks heb nog steeds bloed nu is meer oud bloed :(
    daar kon ze me ook niks over zeggen

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Wenneke:

Ahhh nee Wenneke, dan zit je nog langer in spanning...wat vervelend dat ze je niet verder kunnen helpen... :(

Ik ga voor je duimen meid, dat het gewoon oud bloed is en dat alles goed is!

Kan het verder niet volgen omdat ik straks ff geen internet heb maar weet dan:

Ik duim voor je en denk aan je!

Sterkte meid...

Knuffel,
    Mili

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Wenneke ik duim voor je dat het goed zit! ;)

@ Mili fijn he zo'n dik vet kruis! Fijne vakantie! ;)

14. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Wenneke ik duim ook voor je.

Over het vertellen:
    Wij hebben het ook niemand verteld,omdat we de vorige keer een miskraam hebben gehad en dan moet je iedereen vertellen dat het mis is gegaan en dat was wat minder vonden wij.
    Ik denk dat ik nu eerst 1 augustus afwacht en als dan alles goed is dan vertellen we het iedereen en als het dan niet goed zit toch onze ouders inlichten,maar we gaan ervan uit dat het goed zit deze keer.
    voel me ook anders dan de andere keer.
    veel last van maagzuur veel moe maar wel vroeg wakker en misselijk.
    mijn (.)(.) doen niet zo zeer soms wat steken meer niet gelukkig.
    Ben blij als deze dag voorbij is dan heb ik ook lekker vakantie dus hoop ik dat ik een beetje afleiding heb. en dat de tijd snel gaat

15. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

wenneke, ik zal aan je denken. wat naar die onzekerheid..

milli, een hele fijne vakantie. toch weer fijn als de test posi is, ook al weet je wel dat he zo is..

ik ben nu steeds vaker misselijk en vooral als ik me inspan.
    de gierende hormonen worden volgens mij wat minder, of ik raak er aan gewend.. :)

het sparen voor moeders voor moeders is ook een makkie. ik moet zo vaak plassen..

wij gaan het morgen aan mijn ouders vertellen. ik kan het gewoon niet meer voor me houden.
    en zondag gaan we naar zijn ouders..

fijn weekend allemaal, geniet van het mooi weer.. :D

16. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Sterkte Wenneke.

Om iedereen wat gerust te stellen: ik heb eergister wat bloed gehad. Volgens de VK niets om je druk over te maken (maar gelukkig krijg ik donderdag toch ff een echo, omdat ik de maandag erop 2 weken op vakantie ga). Als er bloed en buikpijn is, wordt het gevaarlijker. De krampen die ik haar beschreef zijn echter weer niet iets om je zorgen over te maken: dat is gewoon je buik die groeit.

Nog anderhalve week voordat we 2 weken op vakantie gaan. Ik ben heel blij dat ik daarvoor nog een echo krijg. Wel vervelend als het mis is, maar dan heb je tenminste duidelijkheid.
    Op deze manier kan ik me ook niet verspreken. Buiten mijn man, de HA, de assistente van de gyn, de assistente bij de echoscopist en de VK weet niemand nog dat ik zwanger ben.

Op 10 augustus gaan we het mijn ouders vertellen. Mits alles goed is natuurlijk.

Oh ja, over die krampen: ik heb de krampen ook vooral als ik me inspan. Ik heb vakantie, dus doe het rustig aan. De HA vertelde me dat ik goed naar m'n lichaam moet luisteren nu ik zwanger ben, dus ik neem aan dat die krampen me vertellen dat ik het rustiger aan moet doen.

Ik bedacht me dat het zo wel fijn getimed is. De eerste 2 weken dat ik het wist was ik nog aan het werk, maar was het op school allemaal wat anders dan anders. En nu heb ik 7 weken vakantie. De periode dat je je niet goed kunt voelen en dat je nog niet wilt dat mensen het weten ben ik gewoon lekker thuis!

17. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Oh ja, misschien kijk ik vanavond nog even, maar dit weekend gaan we met ons zeilbootje weg, dus dan horen jullie even niets van me. Maandag vast wel weer.

18. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Goedemorgen mensen,

Wenneke jeetje balen zeg die onzekerheid.

Mili duidelijk hoor je test!

Ik had gisterenavond ook behoorlijk last van mijn buik. Misschien teveel gedaan. Ik weet het niet. Zijn er mensen die nu al merken dat hun werk een belemmering is?

19. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Mpje; volgens mij hoef je je niet zo veel zorgen te maken in de eerste weken/ maanden met tillen enzo en zou ik er nog even goed over na denken of je je werkgever het echt al wilt vertellen. Informeer er gewoon eens na bij je VK.

Ik ben nog gewoon aan het trainen voor een marathon en ga deze als het allemaal gaat ook gewoon lopen. Mijn verloskundige heeft mij verzekerd dat dit helemaal geen kwaad kan voor de baby, die zit echt wel goed vast. En als het een MK wordt heeft dat nooit te maken met te veel of te zware beweging, maar was er helaas iets anders niet helemaal goed.
    Ik ben aerobic/fitness instructeur en ik doe normaal gesproken heel veel buikspiertraining en doe dan ook alles mee. Dit heb ik ook voorgelegd aan de VK en daarvan vond ze wel dat ik het beter niet meer kan doen. Ik heb nu maar een blessure verzonnen, zodat ik "voorlopig" zelf niet mee kan doen zonder dat het echt veel opvalt.

Gisteren ben ik met een stel vriendinnen lekker een hapje gaan eten en het smaakte prima. Maar dan is het toch lastig wanneer je in eens aan de cola light zit en dat wijntje afslaat en je mag (van jezelf) nog niets zeggen. Ik gooi alles gewoon op mijn marathon training.......

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

@Wenneke,
    Jeetje meis, zit je nog in onzekerheid. Ik blijf aan je denken hoor meis en ga heel hard duimen!

@Mili,
    Een hele fijne vakantie meis! Geniet ervan... En ehh je test was echt mooi positief hoor meis.

@De andere maart mama's,
    Hoe gaat het met jullie? Voelen jullie je nog goed?

Vannacht werd ik toch wakker van kramp in mijn onderbuik, jeetje. Het eerste wat ik dacht was ohh nee het gaat weer fout.
    Het lijkt ook net of nu de misselijkheid komt. Heel de ochtend heb ik al vlagen van misselijkheid en het is best nog gevoelig in mijn onderbuik.

A.s. maandag de eerste echo, ben best een beetje zenuwachtig hoor....

Meiden weten jullie of je misschien chocomelk mag? Ik ben namelijk niet zo gek op melk.

Vanavond ben ik er weer, ga nu weer door naar mijn werk.

liefs Divi

Deel Deze Pagina