Ben ik weer . Ik wil ook de box verven maar weet iemadn welke verf ik daarvoor moet gebruiken? Is het nou juist verf op waterbasis of juist verf op terpentine basis?
Nou volgensmij heeft zich hier de griep aangemeld. Gisteravond heb ik alleen maar liggen te trillen van de kou, was echt niet normaal. Dat is vandaag gelukkig weg. Heb flink gezweet vanacht, maar wel slecht geslapen. Nu gaat het iets beter. Heb de dokter gebeld, maar mag niks hebben alleen paracetamol. Ben nu wat hees en heb keelpijn en hoesten, wat pijnlijk is. Ik ga straks even langs de apotheek. Ik hoop dat het snel beter is. Groetjes Cindy
Hey meiden. Voelde me vanochtend toen ik opstand (6.30) zo slecht dat ik me om half 8 (eerder kan niet) heb ziekgemeld. Nu gaat het wel, maar aangezien ik toch rustig aan moet doen en de komende week nu net heel druk is met rapportvergaderingen.........mss wel goed. En je kunt van tevoren nooit voorspellen of het beter wordt. Dat denk ik namelijk altijd en dan ben ik wel weer de hele dag hard aan het werk....... FD: Jij hebt het wel zwaar te verduren of niet? Al eerder bl ont gehad toch? En alllerlei andere dingen.....dat was jij toch?
goedemorgen meiden zo wat ben ik ff een lui varken geweest ha ha ik had echt geen zin om uit bed te komen was om 8.30 wakker en gelukkig had ik de wekker nog extra gezet om 10 want ik had zo geen zin dat ik weer in slaap ben gevallen 8) ha ha ach ik moet nog gaan werken hoor en tot 8 vanaaf en morgen ook hele dag en extra vergadering nog dus morgen ook van 8.30 tot 8.30 eingenlijk te veel maar voor 1x moet het maar belangrijke vergadering ! Gisteravond mannetje en ik ook al samen in slaap gevallen ha ha ik lag lekker in zijn armen te dommelen en werd wakker omdat ik zo onhandig lag ... hmmm was wel weer eens lekker zo! Bellamano wij hebben geen verf op waterbasis dan blijf je schilderen vind ik dus op terpetine ! als je maar goed doet ventileren ! hoe is het met je plafond ? Wenneke ik zou idd de gyn maar bellen hoor en meid ik weeg nog altijd meer dan jou ha ha ! merk zelf ook dat het nu wel sneller gaat maar ben eindelijk niet misselijk meer en snoep dus nu ook meer ! mijn huis is trouwens al aan het "scheuren"en smeer me gek maar nix aan te doen dus ! Lilya lekker hoor zo'n relax weekeind die plan ik ook steeds meer in heb ik ook wel nodig ! Mili oh jee dat zou ik ook nix vinden en het zal idd geen kwaad kunnen voor je beebje maar het moet met jou ook wel goed gaan he ! ik zou zeker ff langs de dokter gaan en je mannetje moet je maar ff extra verwennen dat helpt ook vaak ! dikke knuf voor jou meissie ! niet verdrietig zijn ! FD ai ai dat is niet zo mooi meissie ik hoop dat je nix hebt ... en tja kraamfeest is ook onpersoonlijker maar ik heb zooooo geen zin om alles thuis te krijgen .. hmm ach heb nog ff de tijd he ! Pooh ik zal eens kijken wat het is zo'n aerosleep heb hier nog nix van gehoord ... of gelezen ... maar is weer een tip ! ik droom ook zo hefig ... ik droom elke nacht dat ik ruzie loop te maken met allerlei mensen pfff is zo vermoeiend ... Redone lekker nog thuis blijven hoor ! denk maar aan jezelf ! werken kan na je vevalling nog vaak genoeg Mamajo dus jullie zijn ook nog volop aan het verhuizen pff ik zou er niet aan moeten denken nu ! maar dan is een kraamfeest idd wel een mooie oplossing ! en jij bent nog goed actief met cursus ! zo tot zo ver weer ! ik ga zo mijn haar maar eens fatsoeneren en weer een kilo make-up op doen voor wat kleur op mijn gezicht ! ik ben wel erg wit maar durf niet onder zonnebank en heb daar ook helemaal geen zin in ook .... waar ik wel zin in heb heeeeeeel veel zin in gebak de laatste dagen mmmmmmmmmmm
oh Bianca en Cindy ik zag jullie reactie te laat maar meiden jullie lekker naar bed ! en rusten ! en ook voor jullie een dikke beterschapsknuf !
@ Bellamano: Voor een box zou ik met verf toch opletten; daar zitten giftige stoffen in en een kind 'sabbelt' daar al eens op. Ik zou ecologische verven kiezen!
mijn plafond ziet er al iets beter uit, maar hij word denk ik niet super strak maar ja anders ben ik daar nog wel een week mee zoet en ik wel deze week de kamer toch wel af hebben.. Ja de verf is voor de box, ik dacht zelf dat op waterbasis niet mocht omdat ze dat er inderdaad af kunnen sabbelen als het ware.. ben toch heel benieuwd.. iedereen die ziekjes is: BETERSCHAP
In elk geval loodvrij, maar daar was je zelf al uit waarschijnlijk, ben even aan 't rondsurfen ook, is voor iedereen handig om weten, lijkt me!
zo meiden ik ga werken ! hoop vanavond nog ff langs te komen maar als ik om 8.30 thuis ben lig ik meestal gelijk in de bank dus fijne dag allemaal en ik lees af en toe gewoon mee hoor ! knuf emma
Goedemiddag Ik ben terug thuis na een heerlijk weekendje bij mijn schoonouders. Heb vandaag heerlijk uitgeslapen. Had bij mijn schoonouders niet zo goed geslapen, het bed was te hard voor me.(het eigen bedje is nog altijd het beste). Ons frummelke is ook nog steeds druk in de weer om te laten weten dat hij/zij er nog is. Iedereen die ziek is of zich niet goed voelt veel beterschap. Sorry als ik op de rest niet reageer maar ik ben alles al weer vergeten wat ik heb moeten bijlezen. Knuf van zuurtje
Hoi iedereen! Grote griebels, wat gaat onze ukkepuk te keer zeg. Best gezellig hoor, maar ik kon er gisteravond gewoon niet van slapen, haha! Wij gaan denk ik ook geen kraamfeest houden. Ik vind het leuker als bezoek gespreid komt en ik ook met iedereen een babbeltje kan maken. En een kraamfeest lijkt me knap vermoeiend voor een klein baby'tje... Ik ben de laattste dagen erg onrustig, ik begin ergens aan en ga halverwege met iets anders bezig. Ook bij gesprekken kan ik mijn aandacht er maar moeilijk bij houden. Hebben meer zwangeren hier last van? Flientje
Thanks meid. Mn mannetje belt zo de huisarts. hebben nu pauze...en ik kan niet teveel praten dan moet ik spugen. Grrr zelfs water komt er uit en heb sinds zaterdagavond niets meer gegeten en wat ik op had heb ik eruit gespuugd...Heb zo'n dorst en trek maar ja niets blijft er in en van dat spugen krijg ik buikpijn....Najaa ik hoor het wel straks. Liefs, Mili
Hey flientje! Oo ik herken het heel erg hoor! Ik kan ook mijn gedacht er niet bij houden bij gesprekken. Heb soms echt het gevoel dat ik hele domme antwoorden geef. Ook weet ik soms dan tijdens een gesprek niet meer waar het over gaat of wat ik nou wilde vertellen Volgens mij geef ik dan hele rare antwoorden of reacties Ik merk vooral dat ik dat heb als ze over het geslacht gaan beginnen dan krijg ik het erg moeilijk omdat wij het graag voor ons willen houden. Dan wil je iets zeggen en dan denk je van ''oo kan dat wel?" ehm dan maar anders vertellen en dan weet ik het niet meer. Voel me dan zo gaotisch Maarja dat hoort er ff bij he
Hey mili Bah wat vervelend voor je ! Hopelijk kan de Huisarts er iets voor geven. Heel veel beterschap meis!
Vraagje voor diegenen die al een 3D echo hadden ; Wij hebben er eentje gepland op 20 december (ja, nog even wachten), we zijn dan 26 weken ver, volgens onze gyn een zeer goed moment... Hoe is die ervaring met zo'n 3D?
Voor de zieken: beterschap. Mili: dat klinkt niet zo fraai zeg, ik hoop dat je snel opknapt. Laat je even weten hoe het gaat? Hier gaat het ook even wat minder, slaap weer zo slecht momenteel en daar word je niet echt vrolijk van. Even voor de meiden met zo'n TARZAN: hoe bevalt het om daar mee te slapen? Ik wil ook zoiets aan gaan schaffen, vooral omdat ik nu steeds meer last krijg bij het slapen, beetje trekkend gevoel aan mijn banden. Ook bij het lopen heb ik nu wel steeds meer last van die banden aan de zijkant. Moet ik dit bij de vk melden? Iemand zei me dat je dan beter zo snel mogelijk een speciale heupband kan halen. Ik had er gister erg last van, het is echt een "scheurend" gevoel, weet niet of iemand het herkent? Echt het gevoel dat je buik bijna te zwaar word voor je banden. Krijg dan de neiging om mijn buik "vast te houden" Wel ja, zo groot is mijn buik nog niet eens en de baby groeit ook nog eens flink
Lilya: wij laten er ook een doen met 26 weken. Bij babyview ( ze hebben ook een website met filmpjes voor als je wilt spieken hoe dat eruit ziet..). Ben ook erg benieuwd. Vanaf die weken is je baby al wat ronder dus lijkt het wat mooier. Ik heb er wel zin in want dan zie je je babytje pas goed!
@ Fruitdruifje...het voordeel is dat je matras helemala schoon blijft...ook als ze spugen! Berterschap! @ Mili lieverd heeel veel beterschap! @ Cindy meid ook heel veel beterschap! @ Bianca heeeeeeeel veel beterschap! @ Wenneke ik sta nu eigenlijk al 6 weken stil, maar ben in totaal wel al 9 kg aangekomen, maar vooral in het begin is dat snel gegaan! @ Emma fijn dat je zo lekker hebt kunnen slapen! @ Flientje ik heb dat ook die onrustigheid! Gisteren bekroop me ook ineens een heel zenuwachtig gevoel en daarna trok het weer weg...zullen de hormonen wel zijn denk ik Maar het wisselt heel erg van dag tot dag! @ Lilya ik heb ook de 3decho met 26,5 weken en ben super benieuwd! @ Nikkie ik slaap ook weer wat slechter, maar de tarzan is wel heel prettig tussen mijn benen als ik op mijn zij lig! Beterschap met de banden! ik heb sinds voor hetw eekend heel erg last van mijn linkerbekken, ik hoop dat de oefeningen van de manueel therapeut gaan helpen en ook voor de bekken bestaat een gordel.
Nikkie het ligt heel gemakkelijk zo een tarzan. Ik mag hem enkel niet tussen mijn knieƫn of benen leggen. Ik krijg dan vell meer last van mijn bekken dan wanneer ik dit niet doe. Ik gebruik hem wel als ondersteuning voor mijn buik. Later als het kindje geboren is kan je hem gewoon als voedingskussen gebruiken. Sinds mijn zwangerschap van het zoontje gebruik ik dat kussen elke dag. Ik heb er dan ook 1 in de slaapkamer en 1 in bed liggen. Ik kan echt niet meer zonder, ben verslaafd aan mijn tarzans. Knuf van zuurtje
Ik heb geen tarzan, maar gewoon een extra hoofdkussen die mij verder de zwangerschap door mag helpen... En ik noem hem ehh? George? Van George in de jungle? ghehehe... Liefs, Flientje