@ Lolly en mamajo ik heb even wat opgezocht over de aerosleep en ik ga er toch nog maar geen kopen! Zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
Leuk leuk ...lig ik net effe op bed komt mijn zoon en zei mam mag ik effe kijken of ik mijn zusje kan horen dus ik zei ja hoor ...Dus hij legt zijn oor op mijn buik ..en ik voel wel dat ze in beweging is ...Ineens doet mijn zoon zijn hoofd omhoog .en mompeld hmmmm ze vind me nou al niet lief ...dus ik zeg hoezo dan ..Hij zei ze trapt zo tegen mijn oor ....grumpff ..HAHAHA heerlijk ..dat was dus voor het eerst dat het ook aan de buitenkant te voelen was en hij had dus het primeurtje ..papa beledigd ..hihiihihi maar wel heel leuk ...Vooral zoonlief zijn reactie hahaha.. Liefs Rian
we willen zondag gaan zwemmen maar voel me zo dik hahahah http://www.mijnalbum.nl/Album=TTWNKWAH past net
da klopt hahah daar lopen ze niet om heen past nog maar net gister vroeg iemand dat komt toch niet van het eten? ook dank jewel hahaha ik zeg nee ben zwanger en met boodschappen doen zeiden ze al van je bent zeker byna uitgeteld hahahah maar helaas blijf ik buikpijn houden en bel gyn liever niet ben er donderdag nog geweest
Ik denk dat ik de aerosleep ga gebruiken zodra de baby geen kruik meer nodig heeft. Dan liggen ze niet in het warme water. De aerosleep lijkt me juist veiliger zodra ze zelf kunnen draaien. Maar we kijken nog wel even hoe we het gaan doen.
@Pooh: dank je voor de link. Heb de info gelezen en begin nu ook wat te twijfelen. Ik kan me herinneren dat ze in de babywinkel ook een speciaal matras lieten zien met eenzelfde principe (luchtdoorlatend), maar dan als een soort trampoline (dus 'hol' van binnen, je kon er gewoon doorheen kijken). Weet iemand wat ik bedoel? Heeft iemand daar ervaring mee?
das de purflo matras, die is "hol" en met een soort doek met gaatjes. de randen zijn knetter hard, ik vond het zelf niet handig met instoppen.. tja daar zijn ook verschillende meningen over.... bij ons in de kraamzorg , kwamen er klachten over pasgeboren die de kraamverzorgden niet warm kregen. nu zou er wel een speciale hoes voor te verkrijgen zijn. toch zou ik er zelf niet voor kiezen , maar das persoonlijk.
@mamajo ik weet welke je bedoelt. De babydump raade dit matras af omdat het behoorlijk duur is en de randen zijn heel hard waardoor je het haast niet kunt instoppen.
zo meiden ff snel kom net thuis van werk .. bah morgen helemaal lange dag pffff ben al moe als ik er aan denk .. maar als het niet gaat ga ik niet vergaderen savonds wenneke mijn buik lijkt mega veel op die van jou ! hij is ook zo mooi maar vandaag mega veel opmerkingen gekregen dat hij te groot is ... ach ze zakken er maar in hoor ! het is zo als het is en ik moet hem sjouwen hoor ! ukkie is al 32 cm ! dus .... dat.... wat een toestand met matrassen pff dat zoek ik nog wel eens uit ... maar nu ff niet ! ik zal eens kijken wat onze pooh heeft weg gezet ! en ik ben mega blij met mijn tarzan ! hmm in het begin was het oorlog met omdraaien maar nu ... ik hou van mijn tarzan 8) ik lig er ook helemaal op en omheen ha ha zodra man weg is rollen we door het hele bed samen hihihi zo en nu lekker ugly betty kijken ! toedels oh mili ik zag nix meer staan gaat het wel met je wat zei de dokter nog ?
Hey meisjes ! Nou...helaas toch een fout plasje....blaasontsteking en flink ook Dus lekker aan de AB....bah Milli, meisje ik hoop dat je wat zekerheid en hulp krijgt Pooh....ik had inderdaad ook al vanalles gelezen over de aerosleep en de purflo, dus gaan wij voor een degelijke luxe pocketvering matras, die ademend is en antiallergisch. En dat spuugje of kleine plasje dat viel bij ons wel mee bij de eerste. Ze liggen 3 jaar op dat matrasje, dus echt erg slijten of vies worden doet het nauwelijks. Ik ga nu ff relaxen... XFD
Kamertje is nu helemaal klaar Hoe vinden jullie hem geworden? Heb wel een beetje aso veel kleertjes mt 50/56 http://www.mijnalbum.nl/Album=DSVOVJZM
goede avond! Wij zijn een heel stuk opgeschoten met het kamertje nog lang niet af maar heb goede hoop dat einde van de donderdag het af is. O ja over de verf voor de box die moet juist op waterbasis ik zat er weer helemaal naast en indd loodvrij. @nathalie mooie kamer hoor! en indd heel veel kleertjes! slaap lekker voor straks
Ja veel he ,maar ja allemaal bewaard van Max en dingetjes van mijn nichtje,gewoon unisex uitgezocht. Heb dus niets hoeven kopen,zelfs spuuglapjes heb ik 40 van ofzo