Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Zou het inderdaad even navragen. Slapende voeten heb ik nu ook sneller, dat komt idd door de zwangerschap.
    Sorry als ik niet op iedereen reageer, vind het soms moeilijk bij te houden.
    Over yoga e.d.: ik hou ook niet zo van dat lichamelijke met mensen die ik niet ken haha. Ik ga de gewone cursus doen, geen idee of je daar ook veel met zijn tweeën moet doen.
    Het start bij ons dus rond de 30ste week. Denk dat ik het toch maar ga doen. Ik weet nu gewoon niet wat te verwachten qua weeën e.d. dus denk dat ik er toch wel iets aan heb. Houdingen om weeën op te vangen en ademhalingsoefeningen daar gaat het mij om.
    Dat van na de bevalling mogen ze van mij wel schrappen. Zie nog wel of ik daar heen ga, maar ja daar betaal je geloof ik wel voor.

groetjes

2. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Heb even een vraag gesteld op het forum, aan een verloskundige en zal vanmiddag eens mijn gyn opbellen... Sinds kort heb ik ook meer last van krampen in mijn voet bijvoorbeeld 's nachts. Misschien heeft dit met hetzelfde te maken?

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier sinds vandaag in de ziektewet. Last van harde buiken (soms echt pijnlijk) en veel last van mijn bekken. Het ging gewoon niet meer. Mijn lichaam heeft rust nodig. Nu hoef ik pas begin volgende maand weer te gaan werken heb ik afgesproken dus dat komt goed uit.

Mijn zoontje is ook ziek. Dus aan echt rust kom ik niet toe. Koorts, jengelig en hangerig is hij.

4. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    @Lilia: inderdaad even je vk bellen meis!
    @zico: khoop dat het snel weer raak zal zijn, ik duim voor je :)
    @Nikkie: Geweldig meis dat alles goed is ;)

@allen: ben bang dat dit een lang verhaal gaat worden maar ik moet het echt even van me afschrijven. Ik lig sinds 1,5 jaar in scheiding. Eindelijk is het scheidingsconvenant getekend en ligt het bij de rechtbank. Tot zover niks aan de hand. Maar nu komt het......Meneer heeft de afgelopen jaren ontzettend veel schuld opgebouwd. Ik dacht dat hij daar betalingsregelingen mee af had gesproken maar dit blijkt dus niet waar te zijn. Omdat we nog steeds niet officieel gescheiden zijn, hebben zijn schuldeisers nu blij mij loonbeslag gelegd :evil: Hij schijnt met de noorderzon vertrokken te zijn en ze kunnen hem nergens vinden.....Hij laat mij nu opdraaien voor ongeveer 80.000 euro!. Ik heb van alles geprobeerd om hiervan af te komen maar zowel de rechter als de schuldeisers hebben hier geen boodschap aan. Omdat ze het bij hem niet kunnen halen, doen ze het maar bij mij. Dit houdt nu in dat ik vandaag via de GKB een schuldsanering heb aangevraagd. Ik kan dit niet trekken. Omdat er nu loonbeslag ligt houd ik niks meer over en kan het zelfs zo zijn dat ik mijn huis wordt uitgezet omdat ik de huur niet meer kan betalen :cry:

Dit is toch niet normaal, waar blijft dan het zgn rechtssysteem in Nederland? Pff meiden ik weet niet hoe ik dit moet gaan trekken. Ik hoop maar dat de schuldsanering mijn verzoek accepteerd, zo niet dan ben ik nog verder van huis. Ben nu 22 weken ver heen en door alle stress krijg ik het idee dat ik de beeb veel tekort doe :cry: :cry: :cry:

Meer dan afwachten kan ik helaas nu niet meer......probeer mezelf rustig te houden maar het lukt me gewoon niet..........

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedmorgen mama's

Ik ben voor de verandering vandaag al om 6.15u opgestaan, maar was nog veel te moe om te reageren.
    Ik ben deze morgen wakker geworden van mannetje zijn wekker( hij heeft een nieuw mobieltje en gebruikt deze ook als wekker).

Hebben dan maar samen lekker ontbeten en ben dan maar op de bank gaan liggen. Heb toch nog een 2 tal uurtjes kunnen slapen.
    Hier gaat voor de rest alles goed.

Mamavanjordy: veel beterschap voor je zoontje en doe het zelf ook zo rustig mogelijk aan.

Knuf van zuurtje ;)

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Jezus Nique wat een verhaal! Het is echt niet eerlijk en belachelijk dat dat zomaar kan.
    Ik heb wel eens vaker zulke verhalen gehoord. Wat een ongelofelijke eikel zeg je ex.
    En je kan het nu zeker niet gebruiken. Wat nu?
    Is er verder nog iemand die je kan helpen, ouders of familie die je eventueel kunnen bijstaan financieel?
    Ik vind het echt erg voor je. Je kan er niet eens wat aan doen en draait nu voor andermans schulden op.
    Waarom heeft de scheiding zolang geduurd?
    Ik vind het echt niet kloppen hoor dat dit zomaar kan. Heb je al hulp van een advocaat of rechtshulpbureau? Sterkte hoor, het is echt vreselijk.

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Nique : wat is dit erg. Ze kunnen dit toch niet maken dat je je huur of voeding en andere dingen niet meer kan betalen. Het is inderdaad slecht geregeld. Ik hoop en duim meer voor je dat alles in orde komt.

Denk ondertussen wel goed aan jezelf en je beebje.

Knuf van zuurtje ;)

8. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ nikki de onderdruk van 80 is goed hoor.Als de onderdruk boven de 90 komt spreken ze van een te hoge bloeddruk.
    Maar zo tussen de 70 en 85 is goed.Ik heb een onderdruk van 60 nu en die is te laag.
    Fijn dat alles goed was.

@lilia ik heb niet echt trillende ledematen maar ik heb elke nacht wel dat ik wakker word van tintelingen in mijn hand.Misschien dat de vk van de site je meer kan vertellen en anders idd de gyn even bellen.

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    jeetje nique! dat is niet niks. Kun je dan helemaal niets doen? HEb je een advocaat al gevraagd (rechtshulp of zo?). Het is toch te gek, werkelijk!

Even heel simpel misschien hoor, maar als zij bij jou komen verhalen voro schulden die hij tijdens jullie huwelijk heeft gemaakt, is het dan ook neit zo dat zij hadden moeten nakijken of hij die schulden wel alleen mocht maken? Of dat jij had moeten meetekenen of zo? Zit hier op het forum niet ergens iemand die hier voor geleerd heeft of zo?

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Nique: heel veel sterkte meid.

@ all:
    Nou dames,

Hier heeft mn man de HA weer gebeld. Hou geen eten binnen en krijg nu medicatie tegen braken.
    Moest ook zsm urine inleveren om te kijken of ik verder achteruit ben gegaan ofzo?

Dus mn man is nu mn urine weg aan t brengen en medictaie halen...hoop zo dat ik dan iets kan eten zonder zo misselijk te worden.
    Ben zoooo slap aan t worden namelijk...hoop dat ik het hier mee red, wil liever niet naar t ziekenhuis :(

Liefs een slappe Mili

11. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @nikkie: ik doe de yoga puur voor de ontspanningsoefeningen bij de ontsluitingsweeen. Dat ging de vorige keer echt mis. Voor het persen is het ook praktisch dat je een goede techniek aanwent. Vorige keer ben ik ook neit naar de na-bijeenkomst geweest. Dat was in ons geval al zo lang na de bevalling dat ik al weer aan eht werk was. Zat er niet op te wachten zeg maar.

Manlief gaat ook niet mee naar de bijeenkomst.

@lilya: kramp schijnt door een magnesiumtekort te komen. Kun je gewoon tabeltjes voro halen. Even afstemmen met de vk en kramp is voorbij!

12. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Ben al weken bezig met advocaat en met Bureau voor Rechtshulp, maar ze kunnen er gewoon helemaal niks aan veranderen. Zelfs al was de scheiding al rond geweest dan nog staan de schuldeisers in hun recht. Het enige wat ik nu nog kan doen in inderdaad de schuldsanering in gaan voor drie jaar. Daarna ben ik overal vanaf en kunnen ze voor niks meer bij me aankloppen. Die drie jaar zullen giga zwaar worden want je staat onder strikt regime en je moet alles verantwoorden. Wil je een speeltje voor je beeb kopen dan beslissen hun of het nodig is of niet, en of je daarvoor geld krijgt of niet. De andere keuze was om gewoon het beslag door te laten gaan, maar dan zit ik er zeker voor 30 jaar aan vast, dus die keus was niet zo moeilijk....... :cry:

De scheiding heeft zo lang geduurd omdat meneer gewoon weigerde om overal zijn handtekening onder te zetten. Nu snap ik wel waarom. Die heeft dit gewoon bewust zo gedaan zodat hij fijn verder kan met zijn eigen leven en mij dus dik in de shit achterlaat.

Tuurlijk heb ik wel hulp van vrienden en familie, maar daar mag de schuldsanering dan weer niet achterkomen. Zodra ze weten dat hun mij geld toeschuiven dan krijg ik nog minder "zakgeld". Dus moet gewoon heel erg oppassen

13. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    @Milie: Jeetje meis, ik hoop voor je dat je het inderdaad red. Mocht je toch alsnog naar het ziekenhuis moeten, dan weet ik zeker dat het kaartjes zal regenen voor je van ons allemaal! ;)

14. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Jeetje Nique, veel sterkte dan, vind het echt erg voor je! Wat een hufter zeg. Je zal het inderdaad zwaar krijgen.

Mili: oei, ik hoop dat je je snel beter voelt want dit is ook niks. Klinkt echt niet goed! Hopelijk is het een gewone griep ofzo in combinatie met zwangerschap. Een ziekenhuisopname is natuurlijk niet te wensen dus hoop dat je opknapt. Heel veel sterkte meid!

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Nique: en je huidige partner... hoe zit het daarmee? Of woon je niet samen? Misschien kan je dan bij hem intrekken of is hij dan ook de dupe en word dan ook gekort?
    Ik vind het echt zwaar klote voor je, hier zit je nu en straks echt niet op te wachten, sowieso al niet.

16. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    @Nikkie: Jawel we wonen wel samen. Maar daar mag de sanering dan weer niet achterkomen want dan kunnen ze hem inderdaad ook pakken. We hebben het nu zo geregeld dat hij staat ingeschreven bij zijn ouders en niet meer bij mij, gewoon voor de veiligheid zeg maar, dus ze hem dus niet kunnen pakken. Wel kl*te want dit kunnen we nu echt niet gebruiken!. Zwangerschap is al zwaar genoeg met allerlei klachten, en stress moet ik zien te vermijden, maar in godsnaam ik weet niet hoe...... :cry:

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    aaah das lief! :D

18. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
  19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    goedenmorgen meiden

heb vandaag baal dag echt alles doet zeer pffffff

heb geen puf

fijne dag allemaal

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemiddag!

heb weinig tijd om langs te komen, sorry.

Wil toch even reageren op wenneke.

Ik heb toen ik net zwanger was van mijn eerste ongeveer hetzelfde als jou meegemaakt. Lang verhaal, van jaren en jaren, veel miserie en ellende, maar dus ook plots gebroken met ma & stiefpa, en daarmee zowat de hele familie. Deed m'n zwangerschap ook lang geen goed hoor. En heb het pas maanden later wat kunnen aanvaarden en volledig gebroken en een plaatsje gegeven. Van m'n eerste nog 'n geboortekaartje gestuurd naar enkele. Maar van m'n tweede niet meer. En deze keer doe ik 't ook niet.
    Ik voel mij veel beter nu.

Grts

Deel Deze Pagina