Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    buik insmeren doe 'k met amandelolie en heb nog nooit
    striemen gekregen. Heb het al elke keer opnieuw gebruikt en hoop deze keer ook geen. Heb wel dat de littekentjes van de operatie (twee kleintjes maar hoor) groter geworden zijn bij de vorige zwangerschap en nu ook weer. Maar dat valt straks weer helemaal niet meer op.

Pigmentstreep had ik bij m'n dochtertje wel heel donker. Bij m'n zoontje niet en nu (zoontje) ook weer niet.

Ik slaag er ook nog altijd niet in om foto's up te loaden. Het lukt allemaal heel goed op andere websites en zo, maar hier niet :(

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    thanks meid me tante wil wel heel graag contact maar ze wil er niet tussen in staan ik stuur een kaartje willen ze niks van weten ook goed

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Over het wel of niet krijgen van straie, ook al smeer je nog zo goed als je er aanleg voor hebt krijg je het gewoon. Dan kan het wel wat verminderen. De een krijgt het nu eenmaal wel en de ander niet.
    Ik smeer mijn buik trouwens niet dagelijks in. Heb ook nog geen straie maar dat kan natuurlijk nog komen.
    Heb het op mijn bovenbenen wel gehad (dijen) van aankomen en afvallen.

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb je in nederland dan niet zolas in belgie als je weet dat je het huis hebt verlaten en dit aan het gemeentehuis doorgeeft dan de tegenpartij geen schuld meer bij jou komen innen.
    Wat balen zeg

Alsook als je een klacht tegen hem indient kunnen ze hem niet seinen dan via interpol, dit gaat over een groot bedrag vind ik

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik zou zowieso geen aansprakelijkheid erkenen hoor, en wel zorgen dat ze achter HEM aangaan! Vaak zullen ze, omdat jij betaald, niet meer achter hem aangaan. Maar ja, daar ben jij lekker mee geholpen (niet dus). In ieder geval heel veel sterkte, wat een k*tsituatie zeg!

6. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Nique: Heb je een pb'tje gestuurd
    @Wenneke: gelukkig wil je tante wel gewoon contact met je, vind ik fijn vor je hoor!

Ik heb geen pigmentstreep, maar ik heb ook een hele lichte huid, misschien heeft dat er mee te maken? En ook al zou ik wel een pigmentstreep hebben, dan vrees ik dat er weinig van te zien is aangezien ik 'oude' striae heb (die trouwens weer paars begint te worden, mooi vervelend) maar ik vind het toch wel een mooi gezicht hoor, zo'n streep!

Liefs, Flientje

7. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    @Nique ; Wat een eikel! Ik kan gewoon niet geloven dat als jij kan bewijzen dat je al zoveel jaar niet meer met hem samenleeft en zelfs een scheiding hebt aangevraagd dat je dan voor zijn schulden moet opdraaien. Wat een kl*te rechtssysteem hebben we dan zeg! Ik hoop echt dat er snel iets gebeurt zodat je toch nog lekker van je zwangerschap kunt genieten zonder veel zorgen. Ik ga voor je duimen!

Knuf Marijke

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag mama's

Mijn dag kan niet meer stuk vandaag.:D
    Ik heb daarnet een telefoontje gekregen dat onze kinderwagen binnen is. We gaan morgen kijken.

In de voormiddag ook al goed nieuws gehad. Op sinterklaasdag (bij ons in belgië is dit 6 dec) kunnen we eindelijk de verkoopakte tekenen van het appartement. Vanaf dan is het appartement officieel van ons.

Knuf van zuurtje ;)

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    heb vandaag een dag pfffff

heb geen rust in me lijf geen honger humeurig en niet lekker in me vel ben blij dat mannetje is werken :oops:

en werkelijk alles in me lijf doet zeer

10. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    @zuurtje: gefeliciteerd meis met jullie nieuwe appartement
    @lucifer: Thnx meis. Was het inderdaad allemaal maar zo simpel. Ik kan bewijs overleggen zoveel ik wil, maar omdat je nog steeds niet officieel gescheiden bent kan ik er gewoon mooi voor opdraaien!.
    @beccaatje: thnx meis, ik probeer gewoon door te gaan

11. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Zat ik me gisteren nog zorgen te maken dat het wel erg rustig huis in mijn buik, schud ik nu zo'n beetje van mijn stoel af...:D

@Zuurtje: Super dat de wagen binnen is! En niet stiekem erin gaan liggen en je laten rondkarren door je man/vriend/partner hé...:p

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Flientje ik zal er niet stiekem in gaan liggen hoor. Denk dat ik er net niet in pas. Mannetje mag nu met me rondrijden in mijn rolls royce.

We hadden een andere duowagen nodig omdat die we hebben staan niet in de koffer van de auto past. Deze dus wel. Heb een duowagen genomen omdat zoontje ook nog graag in de wagen zit en slaapt als we buiten zijn. Is ook erg handig als ik ergens alleen naartoe moet gaan.

Frummelke was gisteren ook wat rustiger maar nu is ie een feestje aan het bouwen hier vanbinnen.:)

Knuf van zuurtje ;)

13. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    @flientje: geniet er lekker van meis, bij mij begint het nu ook een btje te "ploppen" :)

@zuurtje: feli met je mooie wagen meis

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    "rolls royce" klinkt toch leuker dan rolwagen niet :(:

Knuf van zuurtje ;)

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mamavanjordy heel veel beterschap! ;)

@ Nique wat rot voor je! Toen mijn ouders gingen scheiden heeft mijn vader ook zoiets geflikt bij mijn moeder :( Ik hoop voor je dat het snel opgelost wordt! ;) Dikke knuffel!

@ Mili ik duim voor je dat je niet naar het ziekenhuis moet! ;) Dikke knuffel meid!

@ Zuurtje onze kinderwagen is ook binne en ga hem morgen ophalen! :D

Jippie morgen quinny buzz zwart en maxicosi ophalen bij babydump! :D Heb er super veel zin in! :D

Hummeltje is echt super druk de hele dag door! Zo'n lief gevoel! :D

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meisjes,

Hier gaat ie effe wat minder....

De blaasontsteking komt wel goed, maar ik heb onwijs last van mijn bekkenbodem...
    Klintk een beetje raar, maar het voelt als fikse zadelpijn...au au au
    heb nu een bekkengordel gekocht bij de thuiszorg...hopelijk helpt t

Dit weekend dus niet naar de schoolreünie :cry:

XFD

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik ook thanks meid!

Heb de pillen nu genomen maar avondeten(warm eten) gaat er net zo hard weer uit. Droge crackers met suiker en boter willen wel..droog eten dus.

:rolleyes: wat nu te doen? De huiarts had gezegd als het niet beter werd ik morgen weer moet bellen en de pillen moeten braken echt stoppen. Ben en blijf misselijk en warm eten spuug ik dus uit net als wanneer ik teveel drink... :rolleyes: lastig...wil niet steeds zeurend aan de lijn hangen daar.
    Maar in de bijsluiter staat dat een zo'n pil echt wel moet werken en ik heb er twee gehad. Moet vandaag 4....

Dusssss....tips en adviezen zijn welkom!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Maar Mili toch, het gaat toch ook niet goed met je hé.
    Normaal zou de medicatie toch moeten werken. Hoeveel tijd zit er tussen de dat je het pilletje hebt genomen en dat je eet?
    Als je enkel crackers binnen kan houden zou ik een dag alleen dat eten. Gaat dit goed dan stilletjes licht verteerbaar eten beginnen te eten. Ik eet dan altijd gekookte pasta, wortelen en gekookte kip als ik warm etenn wil proberen. Dit alles zonder kruiden en vetstoffen. Ook meermaals kleinere porties nemen om op te bouwen.
    Heb je de cola al geprobeert?
    Als het echt niet betert toch maar terug contac opnemen met de ha. Denk aan jou gezondheid en dat van je beebje.

Knuf van zuurtje ;)

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi zuurtje,

Heb een zetpil genomen om 12 uur, en dat duurt ongeveer 2 uur om in te werken..heb om 3 uur twee crackers gehad. Werd er wel misselijk van.
    Toen heb ik rond 4 uur weer een zetpil genomen (moet om de 4 uur) en hebben we om half 6 kwart voor 6 lof gegeten, met een gekookt ei en aardappeltje. :( Ging er helaas binnen 10 minuten weer uit.

Gister wilde pasta niet, en eergister rauwe witlof ook niet...

Kijk het morgenvroeg even aan met ontbijt en anders bel ik wel weer. Ik kan al vanaf zaterdag niet echt eten he, en in crackers zit nu niet veel voedingswaarde.

Ook als ik een longdrinkglas water neem gaat er weer wat van uit. Is net of mn maag vochtig spul gewoon niet wil hebben...cola gaat ook niet (maar nog bedankt voor de tip). Verse sinaasappelsap gaat wel, dus dat drink ik met kleine slokjes...krijg ik toch vitamines binnen.

Bah zat net echt ff te huilen na het eten...heb het idee dat ik zo niet goed voor de kleine zorg en heb zo'n dorst en honger...maar ja...ik weet wel dat ik er niets aan kan doen m.b.t. eten en voor t kindje zorgen.

Nou ja ik kijk het even aan.

Liefs,
    Mili

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi meiden.

Kom gauw even vertellen dat we afgelopen woesdag een perfecte echo hebben gehad en dat alles in orde is met ons hummeltje.

We weten nu ook wat het gaat worden.
    We krijgen n.l een jongen!

Maar nu ga ik er weer snel vandoor. Heb het heel druk met de voorbereidingen van ons huwelijk komende woensdag!

Groetjes Maranka

Deel Deze Pagina