Divi; chocomel, volgens mij mag dat wel hoor, alleen zit er wel heel veel (onnodige) vetten en suikers in...... Ik heb nog weinig last, wel licht in mijn hoofd door de lage bloeddruk, ik heb na mijn ontbijt ook sneller weer honger en kan minder grote hoeveel heden in 1 keer eten, dan zit ik gewoon vol. Verder lijkt het of er weinig aan de hand is.
Hallo dames kom effe piepen, het is een goed lijstje en overzichtelijk. Zeg amaai zoveel nieuwe maartmamas allemaal een dikke proficiat. Kan maar effe piepen. tot later. Hier is het lekker warm
Zo meiden hier ben ik ook weer eens heb de afgelopen 2 dagen gewerkt maar heb wel meegelezen hoor ! Ben gelukkig ff iets minder misselijk maar lig elke avond na mijn werk gelijk op de bank heb ook nog wel veel zeurende pijn in mijn onderbuik maar ik ga er maar van uit dat dat goed is ! En ik pas dus echt niet meer in mijn kleding ! echt no-way mijn gewicht is hetzelfde en eet nu zelfs gezonder dan anders maar mijn broeken gaan echt niet meer dicht ! heb gister bij livera een meegroei BH gekocht omdat mijn boobs over mijn bh hingen en dat zit lekker ..... zowh ! Mijn zus was hier net en die zei het ook al dat ik net een opgeblazen ballon ben pff hebben jullie dit ook al ? : ik voel me echt een olifant en heb het gevoel dat iedereen het al ziet op deze manier en ook aan mijn hoofd ... zit vol met pukkels ik lijk wel weer 16 jaar ! Gelukkig nu eindelijk weekeind maar wel een mega druk weekeind pff zie er zelfs tegen op zo... maarja de zon schijnt in ieder geval Groetjes van Emma
Goedenavond dames! @ Wenneke, ik duim voor je meisie dat het goed is! PPff ben blij dat het weekend is.. ff lekker rustig aan doen. Lig s'avonds echt rond 21.30-22.00 op bed.. Niet zo heel gezellie voor mijn vriend maar tis voor een mooi wondertje! Ik heb vnl s'morgns na het opstaan wat kramp in mijn buik, maar moet nu ook elke ochtend voor een 'grote boodschap' Hihi.. Heb echt het idee als ik gelegen heb dat mijn darmen dan aan de gang gaan, heb er overdag nml geen last van. Deze week mijn 1ste mijlpaaltje.. over de 6 wkene en 3 dagen heen gaan.. is ws woensdag. En dan de volgende stap.. naar de 1ste echo! MAandagmiddag komt MvM, vorige keer een hele vage test gehad ( ze deed hem zelfs 2x!) Hoop nu dus op een streep die van het scherm afknalt Gelukkig komt dezelfde mevr. Ze weet wat ik meegemaakt heb dus dat is wel fijn.. Nou ladies.. alvast fijn weekend! Liefs Jellie
Hoi allemaal, Vanmiddag onze eerste echo gehad. Wat een geweldig moment. We zagen, na even zoeken, een knipperlichtje. Zoals de IVF-arts zei: Een fel knipperend hartje! WOW! Zo bijzonder. Het wordt ineens werkelijk. Pffff. Over 3 weken terug voor de 2de echo. Op de IVF-afdeling houden ze je tot week 12 onder controle. Voor daarna adviseerde ze me onder controle bij de gynecoloog te blijven ivm de conditie van mijn baarmoeder. Geen verloskundige voor mij... maar zolang het met ons Ukkie maar goed gaat. Toch? De foto's komen in mijn album zodra het scannen gelukt is. Het wil nog niet... Liefs, Wendy
hallo, emma, heel herkenbaar zie er precies zo uit, zit ook vol puisten jellie, hoop met je mee op een dikke vette streep.... [-o< wendy2003, wat fijn dat op de echo alles goed was. gefeliciteerd. ben vandaag helemaal niet lekker. erg moe en misselijk. (divi, het lijkt hier te gaan veranderen volgens mij. ben nu toch al wel 3 dagen serieus misselijk) word voor al misselijk als ik iets doe, bv, schoonmaken, of wandel. ook heb ik verschrikkelijk haar uitval. herkennen jullie dit, of komt dit niet door de zwangerschap? fijne avond
Wie had nu die foto van de test van moeders voor moeders? Had het al gevonden! Bij mij was de test uiteraard positief, de streep was alleen iets lichter, dan de controle streep! Was wel heel duidelijk!
Hoi meiden, Hier gaat het redelijk goed. Ben nu alleen met vlagen misselijk. Vooral na het eten voel ik me niet echt lekker. Ook af en toe duizelig. Verder groeid mijn buikkie goed heb ik het idee. Het is natuurlijk nog niet van beeb in wording maar van de organen enzo. Vandaag ook het boek gekregen van mvm. Mooi zeg. Ga er veel in lezen. Wenneke: bruin bloed wil vaak niks zeggen meid. Zolang het maar geen helderrood bloed met krampen is. Maar duim voor je dat het wel goed zit. Rond de tijd dat je eigenlijk ongi moet worden kan je ook wat bloed verliezen. Vaak oud bloed of bruin bloed. Omdat het nu bruin is denk ik dat je je niet teveel zorgen moet maken. Ook al is dat van mijn kant makkelijk gezegt. Ik ben ook geen vk. Dikke knuf in ieder geval. Wendy: had van Sandra al gehoord dat het goed was je echo. Geweldig meid. Mooi he om te zien hoe het hartje van je kleine uk klopt. Hoe voel je je verder? Oja ik had net de nieuwe ouders van nu gekocht en ik zag dat er in oktober een artikel in komt over alles over de keizersnede. Misschien interessant voor je? Mamsie: vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Ja, vooral met schoonmaken of zo heb ik het ook. Dat haaruitval herken ik ja van de zwangerschap van mijn zoontje 2 jaar terug. Ik dacht ik krijg lekker een mooie bos haar want dat had ik overal gelezen. Mooi niet dus, mijn haar viel met bossen uit. Had er zo hele plukken in de afvoer van het doucheputje liggen of in mijn borstel. Niet dat ik er kaal van werdt hihihi. Heel herkenbaar dus. Jellie: ik duim voor je mee dat het streepje nu van mvm van het scherm af spat. Lijkt me best onzeker nu voor je. Of valt dat wel mee? Emma: balen dat je ook zo misselijk bent. Maar voor een goed doel he. Die puistjes herken ik. Hier ook enkelen. Dat opgeblazen gevoel ook heel herkenbaar ja. Begin al een minibuikkie te krijgen zelfs. Gr. Bianca
goedenavond meiden, na net een test gedaan te hebben met avond urine en een dikke streep, durf ik me hier ook te melden ga maandag vk bellen voor een afspraak heb nl nog wat beurzen en vakantie de komende weken en wil heel graag weten wanneer ik kan komen.... Nou fijne avond nog en tot schrijfs LIEFS nony PS ik vind het zo super spannend
goh, ff twee daagjes niet gekeken en ik ben een half uur bezig met alles lezen......haha........ En het erge is ik onthoud niet veel momenteel, ben echt een zeef dus reageren op iemand wil ook ff niet. Donderdag voor MVM begonnen, wat een gedoe zeg, maar voor een goed doel en dat houden we maar in ons achterhoofd. Misselijkheid hier is alleen nog 's morgens aanwezig en verdwijnt rond uur of 11. Verder heb ik een gemoedstoestand van een knipperlicht, dan goed, dan weer slecht (arm manneke van me toch.......) Ben mega moe en ga dus zo lekker naar mijn bedje. Zondag weer dienst doen er is ziekte en dan moet je het overnemen van je collega en aangezien ik niet wil zeggen dat ik zwanger ben kon ik niet echt weigeren....... grutjes en tot horens
Zo.. de echofoto's staan in mijn album! MamavanJordy Bedankt voor de tip. Ik ga hem kopen zodra hij uitkomt. Al denk ik dat er niet veel nieuws in staat voor me. Die buikOK die ik gehad heb is feitelijk niet meer of minder dan een keizersnede. Alleen was er geen kindje. Maar de operatie an sich is hetzelfde. Ik weet dus enigszins wat me te wachten staat. Liefs, Wendy
nony, van harte gefeliciteerd, welkom bij de maart mama's wuppie, succes met werken... balen zeg en het word ook nog zulk mooi weer wendy2003, wat gaaf die echo's. morgen gaan we mijn ouders het grote nieuws vertellen... ...zo spannend.
wendy: was je volgens de echo even ver als je zelf dacht? Kon je ook het hartje horen? de foto`s zien er geweldig uit, wat ontzettend bijzonder he!
Faith and Hope Stom hè, maar daar hebben we het dus helemaal niet over gehad. Maar het moet haast wel, aangezien we 10 juni inseminatie hebben gehad. Op de dag van de eisprong. En dat de eisprong die dag was is zeker. Dus dat moet de dag van de bevruchting zijn geweest. We hebben het hartje niet gehoord, alleen gezien. Maar het was nog zooooooo klein. Hopelijk volgende keer wel horen. Liefs, Wendy
44 MAART 2008 MAMA'S Zico (Ilse) - 35 jaar - België - 1 maart 2008 - 3e kindje Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - 2e kindje Wuppie (Judith) - 30 jaar- Kraggenbrug - 1 maart 2008 - 2e kindje Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - 3e kindje Ebby - ? - ? - 1 maart 2008 - ? WendyD2003 - 29 jaar - Zuid-Holland - 2 maart 2008 - 1e kindje Siep - 37 jaar- ? - 2 maart 2008 - 1e kindje Mama33 - 33 jaar - Achterhoek - 2 maart 2008 - 3e kindje Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - 1e kindje Gizzy - ? - Gelderland - 3 maart 2008 - 2e kindje Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 4 maart 2008 - 1e kindje (eigenlijk 3e) Britt16 - 28 jaar - ? - 4 maart 2008 - ? Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 4 of 12 maart 2008? - 1e kindje Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 5 maart 2008 - 1e kindje MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - 2e kindje Nikkie - 26 jaar - Friesland - 5 maart 2008 - 1e kindje Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - 1e kindje Bianca84 - 22 jaar - Friesland - 7 of 12 maart 2008 - 1e kindje Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - 2e kindje Maanlicht - 28 jaar - ? - 7 maart 2008 - 3e kindje Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend) Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - 1e kindje Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - 1e kindje Rossi - 23 jaar - geheim - 9 maart 2008 - 1e kindje Jellie - 31 jaar - Gelderland - 9 maart 2008 - 1e kindje Marion26 - 27 jaar - Zoeterwoude - 10 maart 2008 - 2e kindje Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 11 maart 2008 - 1e kindje (2e voor vriend) Jorine - 28 jaar - Arnhem - 11 maart 2008 - 1e kindje Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 11 maart 2008 - 1e kindje Daphne1976 - 31 jaar - Gelderland - 12 maart 2008 - 2e kindje Pooh69 - 30 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - 1e kindje Lidy - 31 jaar - Deventer - 12 maart 2008 - 1e kindje Lily (Lilian) - 29 jaar - Kwadijk (N-H) - 13 maart 2008 - 2e kindje Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 13 maart 2008 - 2e kindje Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 14 maart 2008 - 1e kindje Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - 2e kindje Eekje - 27 jaar - België - 15 maart 2008 - 1e kindje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - 1e kindje (4e voor vriend) Princess (Inge) - 28 jaar - België - 16 maart 2008 - 1e kindje Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - 1e kindje Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - 1e kindje Buddy - 29 jaar - Noord-Brabant - 19 maart 2008 - 1e kindje MaryJane - ? - ? - ? - 1e kindje Nony - 30 jaar - Alkmaar - ? - ? @ Nony welkom hier! Geniet er maar lekker van! Ik kom even snel hier langs. Vandaag heel de dag al op het dancevalleyterrein geweest...een vriend van ons moest daar werken en ik ben helemaal verbrand. Pff morgen goed smeren. Heb er al wel zin in, maar hoop dat ik niet te moe ben. Sorry dames dat ik niet alles gelezen heb, maar ga snel mijn bedje in en ben zondag weer hier! Liefs Pooh